Iemand ervaring met sweex 16 prt switch

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Ik wil graag een redelijk goeie switch kopen en budget is laag.
Nu heb ik al staan en zitten zoeken naar de sweex switch maar er is maar weinig tot niks over te vinden.
Is dit wel een goed apparaat of is dit een echt afrader.
De prijs is zo'n 72 euro voor 16 poorts

Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/LA200030_pro_a.jpg

dit zijn wat specs wat erbij staat in een pdf: http://sweexeurope.plant....ownloads/LA200030_ned.pdf

• Tundreq
Niemand ervaring zo te zien :?

Verwijderd

je verwacht toch niet binnen de 10 minuten een antwoord hoop ik?

Verwijderd

Niet kicken binnen 24 uur :{

En tja, het is een 16-poorts switch, en daar gaat het om. Hij zal niet zo snel zijn als een 3Com of Intel, maar het gaat wel. Een echte miskoop kan je niet doen IMO op dit gebied..

Als je die 16 poorten echt nodig hebt, en geen geld meer hebt zou ik het doen. Als 16 poorten een 'luxe' zijn zou ik een andere doen.

• Tundreq
Niet echt maar ik gaf hem nog maar een kickje als ik dan nog niks kij dan zie ik wel wat ik doe :)

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

gsjonnie schreef op 21 November 2002 @ 22:05:
Niet echt maar ik gaf hem nog maar een kickje als ik dan nog niks kij dan zie ik wel wat ik doe :)
ja probeer je kick maar weer goed te praten ja...

als ik nog een 16p switch nodig had zou ik deze ook kopen, alleen heb jaar geleden al een 16p voor 100 euro gekocht, en ben nu aan het zoeken voor een 24 :)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Jimbolino schreef op 22 november 2002 @ 00:37:
[...]

ja probeer je kick maar weer goed te praten ja...

als ik nog een 16p switch nodig had zou ik deze ook kopen, alleen heb jaar geleden al een 16p voor 100 euro gekocht, en ben nu aan het zoeken voor een 24 :)
jij gaat mij niet vertellen dat je thuis 24 pc's wilt aansluiten wel :?

lijkt me niet, 16 ook niet btw :)

Om verder op de topicstarter in te gaan, ik heb op de HCC een Sweex 8 Poorts Switch gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/LA200020_pro_a.jpg

Heb hem zojuist aangesloten en het valt mij op dat hij erg warm wordt aan de voorkant (de kant met de ledjes :)), voor de rest heb ik hem natuurlijk nog niet echt kunnen testen... hij is via de uplink gekoppeld aan een 100 MBit's HUB die beneden staat, omdat er maar 1 UTP van beneden naar boven gaat, en ik boven de mogelijkheid wilde hebben om meerdere pc's in het netwerk te duwen, heb ik deze switch toen aangeschaft... Ik heb er nu alleen nog maar een beetje via geinternet' dus echt testen met het kopiëren van grote bestanden over het netwerk komt nog, behalve voor de warmte heb ik er verder wel een goed gevoel over :)

Hoi

Verwijderd

Kwee niet wat ik er van moet vinden, enerzijds is het natuurlijk niet duur anderzijds hebben we al heel erg veel negotiation probleempjes gezien bet dergelijke budget switchjes.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

een ontzettende harde kick!!! :P

Ik wil deze switch ook gaan kopen, voor een kleine lanparty met me maten, maar zijn er misschien nu wel mensen met ervaring. Is ie sowieso een beetje geschikt om te leechen en te gamen tegelijk of zakt de ping dan in... (maw zuigt de backplane of niet van deze switch).

Kijk ik verwacht natuurlijk een 3com/intel/cisco/weet ik veel wat nog meer - kwaliteit, maar daar is de prijs natuurlijk ook wel naar :+

Kortom:

een goeie koop voor een lanparty, of toch maar niet...

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Wij hebben er in maart een LAN party op gedraaid, 35 man op o.a. die 16 poorts Sweex, een D-Link 614+ (22Mbps Wifi+4 poort 10/100 switch), en een stel 8 poort switches van verschillende merken. Liep redelijk gesmeerd, alleen de internetverbinding wilde niet (brak ingerichte server door tijdgebrek).

Oftewel, goede ervaringen mee. Sweex is sowieso wel een redelijk acceptabel merk. Redelijke producten, voor een strakke prijs.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:53

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.