Euh, tralalala hier gaat iets mis ![]() Naja DPC staat iig geen eerste Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Welkom obi!
Er gaat idd iets niet helemaal goed.......
Er gaat idd iets niet helemaal goed.......
ja, obi welkom!
En om het spannend te houden:
hier gaat iets mis!!
En ik hou het ook niet meer bij met al die verschillende nodes (jaja, nu weet ik dat ik dat ene bestandje zou kunnen kopieren : ).
En om het spannend te houden:
hier gaat iets mis!!
En ik hou het ook niet meer bij met al die verschillende nodes (jaja, nu weet ik dat ik dat ene bestandje zou kunnen kopieren : ).
Goh, wat gaan we hard, wel 15 op een hele dag
Hulp is onderweg.
* Heineken gaat morgen op de HCC een processor kopen om z'n P3-moederbord weer wat nuttigs te laten doen.
* Heineken gaat morgen op de HCC een processor kopen om z'n P3-moederbord weer wat nuttigs te laten doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Heineken op 21-11-2002 18:56 ]
off-topic:Heineken schreef op 21 november 2002 @ 18:53:
* Thanatos gaat niet naar de HCC
maar goed, ik heb er een P III 866 bijgehaald....
Jullie weten nou toch wel dat je de queue op 100 moet zetten?
En als je queue toch zo snel leeg raakt, rename dan je communitytsc directory en installeer het nog een keer zodat je nog een node nummer er bij krijgt.
Dan heb je dus 100 cand. van je nieuwe queue + nog eens 100 van je originele queue.
En het klopt dat je ziet dat er niks is aangekomen. De stats liggen namelijk down. Kijk maar eens bij de dagelijkse scores van de teams (bijvoorbeeld).
http://d2ol.childhooddise.../topTeams.jsp?t=yesterday
En als je queue toch zo snel leeg raakt, rename dan je communitytsc directory en installeer het nog een keer zodat je nog een node nummer er bij krijgt.
Dan heb je dus 100 cand. van je nieuwe queue + nog eens 100 van je originele queue.
En het klopt dat je ziet dat er niks is aangekomen. De stats liggen namelijk down. Kijk maar eens bij de dagelijkse scores van de teams (bijvoorbeeld).
http://d2ol.childhooddise.../topTeams.jsp?t=yesterday
Ok heel leuk. Ik heb de hele dag die klote client aan het lopen gehad en hij staat nu al voor de zoveelste keer op 277 candidates. Hij is dr a verscheidene malen boven geweest. Maar als ik na een tijd weer kijk staat ie weer rond de 277. Dit schiet niet op zo!
Edit:
Ah wacht. Op het forum van TSC hebben ze het erover dat de statsserver plat ligt en daardoor idd het aantal candidates op en neer gaat. Ook dat dat de 3e keer binnen 10 dagen is. Ach ja, alles voor het goede doel he? Dit heb ik nu echter al voro de derde keer gezegd.
Zolang hij maar door- en niet vastloopt...
Prettig weekend alvast. Ik ga vrijdag naar the Night of The Proms. Ik hoop dat het net zo leuk (liefst leuker) dan de afgelopen jaren op tv!
Edit:
Ah wacht. Op het forum van TSC hebben ze het erover dat de statsserver plat ligt en daardoor idd het aantal candidates op en neer gaat. Ook dat dat de 3e keer binnen 10 dagen is. Ach ja, alles voor het goede doel he? Dit heb ik nu echter al voro de derde keer gezegd.
Zolang hij maar door- en niet vastloopt...
Prettig weekend alvast. Ik ga vrijdag naar the Night of The Proms. Ik hoop dat het net zo leuk (liefst leuker) dan de afgelopen jaren op tv!
[ Voor 48% gewijzigd door ArmEagle op 22-11-2002 02:44 ]
Whaaa, dan moeten wij ook maar weer wat meer gaan doenHeineken schreef op 21 November 2002 @ 18:53:
Hulp is onderweg.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1