Hm, we're losing it, we komen steeds wat verder onder de topteams. We stijgen volgende week wel wat plekjes, maar daarna is de rek er zo'n beetje uit. Tijd om een tandje bij te schakelen dus! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Anoniem: 17029
Tsja ik ben er ook een weekje tussenuit geweest dan krijg je dit hejeroon schreef op 20 november 2002 @ 12:53:
Hm, we're losing it, we komen steeds wat verder onder de topteams.
opvallend: * Heineken loopt nog steeds in op GutG
Zin in een biertje jongens?
hmmm ik denk dat ik nog maar eens wat mensen bij TSC ga proberen te halen

[ Voor 0% gewijzigd door Thanatos op 20-11-2002 15:48 . Reden: smilie fix ]
Hé, zou je ons ook eens willen proberen in te halen? Mij lust ook nog wel een biertje GrolschjeHeineken schreef op 20 november 2002 @ 15:34:
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Anoniem: 31972
Why the neuk gebruikt TCS nu geen 100% cpu-usage? 
Serieus, op DIT moment is mijn cpu 31C en draait TSC gewoon. Mijn buffer is iig niet leeg... hoe vreemd!
Serieus, op DIT moment is mijn cpu 31C en draait TSC gewoon. Mijn buffer is iig niet leeg... hoe vreemd!
Dan staat de client stil. Even heropstarten doet wonderen.Anoniem: 31972 schreef op 20 November 2002 @ 22:48:
Why the neuk gebruikt TCS nu geen 100% cpu-usage?
Dat gaat denk nog wel even duren, maar ik ga het proberen.Freakertje schreef op 20 november 2002 @ 19:11:
[...]
Hé, zou je ons ook eens willen proberen in te halen? Mij lust ook nog wel een biertje Grolschje
Altijd hehHeineken schreef op 20 november 2002 @ 15:34:
Wedstrijdje wie het eerste grolsch heeft ingehaald?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1