Sjongejonge iedereen verhuist maar van het ene naar het andere team, zo gaan we nooit eerste worden Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
German Power Cowboys??
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Die Duitsers zijn dus nu opgesplitst als ik het goed zie en begrijp.
Heeft dit project een Duitse grondslag ofzo? Als ik het goed zie 5 teams van Duitse origine (Crossroads zou het internationale teams noemen
) in de Top 10...
Heeft dit project een Duitse grondslag ofzo? Als ik het goed zie 5 teams van Duitse origine (Crossroads zou het internationale teams noemen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Idd.
Rare gasten, die Duitsers.
Verder ben ik eventjes trots om als 4e dpc'er de 10000 te hebben gehaald en daarmee ook binnen de top 100 overall ben gekomen.
Rare gasten, die Duitsers.

Verder ben ik eventjes trots om als 4e dpc'er de 10000 te hebben gehaald en daarmee ook binnen de top 100 overall ben gekomen.
Whahaha, stoere grap!
* Heineken denkt dat het morgen weer hetzelfde als gisteren is.
* Heineken denkt dat het morgen weer hetzelfde als gisteren is.
Verwijderd
Hm, this idd maf,maar jah ze houden ons blijkbaar ook
in de gate
Wij gaan hun kont schoppe, kom op asimileren!
Shade German Power Cowboys, here we come
Wij gaan hun kont schoppe, kom op asimileren!
Shade German Power Cowboys, here we come
Verwijderd
Paaltjuh!!! DPC_Team_Aggression 2000

nork: gefeliciteerd!
Andere mijlpaaltjes natuurlijk ook gefeliciteerd!!
en bij mij loopt de buffer ook leeg....
Als dit zo doorgaat zal dit waarschijnlijk het laatste mijlpaaltje zijn dat DPC_Team_Aggression haalt...
Als dit zo doorgaat zal dit waarschijnlijk het laatste mijlpaaltje zijn dat DPC_Team_Aggression haalt...
Verwijderd
Hmmz, begin het ook flink zat te raken, clients die vastlopen en buffers die leegraken, ik vind het NIETVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 21:34:
Paaltjuh!!! DPC_Team_Aggression 2000![]()
Verwijderd
Berichtje uit hun forum:
All,
We will be suspending the project for most of the day today to complete a thorough statistics run. This will correct problems we had over the weekend with stats not being reported for the correct days. The project should be back up later this afternoon. If there will be any delay in this I will let you know. During this time you will not be able to upload/download new candidates but your clients will still be able to work on any candidates they have in their queues.
Ken
Het is te hopen dat ze snel klaar zijn want 3 koeien staan zonder gras bij mij....
All,
We will be suspending the project for most of the day today to complete a thorough statistics run. This will correct problems we had over the weekend with stats not being reported for the correct days. The project should be back up later this afternoon. If there will be any delay in this I will let you know. During this time you will not be able to upload/download new candidates but your clients will still be able to work on any candidates they have in their queues.
Ken
Het is te hopen dat ze snel klaar zijn want 3 koeien staan zonder gras bij mij....
Hier lopen de buffes weer langzaam vol. Ze waren nooit leeg. Verder heb ik nog geen crashende clients gehad na de herinstall. Het is dus een aanrader voor iedereen die er last van heeft!
Verwijderd
Thnx!Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 21:34:
Paaltjuh!!! DPC_Team_Aggression 2000![]()
Hero: jij ook gefeliciteerd!
Ik heb alweer een full buffer, daarnaast ben ik 'Henk_Els' nu aan het fixen... hij doet het over een uur weer helemaal zoals het moet
Komt in de buurt van onze naam ja
Zo berucht zijn we toch nog niet ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
http://www.udgermany.de/c...on=display&num=1037572603
Daar is meer info te vinden over het 'geheimzinnige nieuwe team' dat boven ons staat. Ze hebben het gewoon gedaan om ons een beetje dwars te zitten.
Daar is meer info te vinden over het 'geheimzinnige nieuwe team' dat boven ons staat. Ze hebben het gewoon gedaan om ons een beetje dwars te zitten.
Das geen output, dat lijkt zo omdat het een nieuw team is.Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 00:41:
Damn... ik vraag me trouwens af hoe ze aan die dikke output komen!
Leuke score voor ons vandaag
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Hm.. QU|CCC doet het nog wel lekker zonder mij 
Nog even en ik ben weer terug op TSC, gaan we dan voor een daily #1 ?
Nog even en ik ben weer terug op TSC, gaan we dan voor een daily #1 ?
Pagina: 1