Damn, stats zijn echt van slag ![]() Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Daar kun jij niets aan doen griz die server van TSC is in onderhoud, zeggen ze.
Dit terwijl mijn queue weer vrolijk leegloopt en ik hem nu pas op 100 zet .....
Edit:
op zo'n manier halen we al die drie duitse teams nog in. Of doen ze aan een verdeel en heers tactiek?
Dit terwijl mijn queue weer vrolijk leegloopt en ik hem nu pas op 100 zet .....
Edit:
op zo'n manier halen we al die drie duitse teams nog in. Of doen ze aan een verdeel en heers tactiek?
[ Voor 27% gewijzigd door ArmEagle op 22-11-2002 10:45 ]
Anoniem: 27359
Wow! Output van null, kijk nu begint het ergens op te lijken
hoop dat als alles klaar is onze puntjes nog wel ergens opduiken
hoop dat als alles klaar is onze puntjes nog wel ergens opduiken
Euh Nork die hebben zitten teamswitchen. Blijkbaar gaat dat om de problemen heen die wij hebben.
Want -12476+9497+2979 = 0.
Want -12476+9497+2979 = 0.
Anoniem: 26550
Ah denk al, de statsrun was gewoon goed gegaan 
Hopelijk krijgt Sengent hier weer grip op, want zowel bij D2OL als bij TSC wordt er flink geklooid
Ach we hebben al eerder zo'n periode van gerommeld gehad, uiteindelijk kregen ze het toen ook op orde en is het maandenlang goed gedaan

Hopelijk krijgt Sengent hier weer grip op, want zowel bij D2OL als bij TSC wordt er flink geklooid
Ach we hebben al eerder zo'n periode van gerommeld gehad, uiteindelijk kregen ze het toen ook op orde en is het maandenlang goed gedaan
aangezien we weinig statistieken hebben, wil ik voor de gein een stukje nostalgie aanhalen...
DPC TSC-hitparade van 10 oktober
ps.
de eerste echte stats dus
zucht....
ohja dukebox kwam wat stats te kort (hoe hoog is mijn percentage nu?)
DPC TSC-hitparade van 10 oktober
ps.
de eerste echte stats dus
zucht....
ohja dukebox kwam wat stats te kort (hoe hoog is mijn percentage nu?)
[ Voor 32% gewijzigd door DPCquatar op 23-11-2002 01:26 ]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Pagina: 1