ik heb laatst een keer per ongeluk m'n profiel weggehaald ($#@%$#@
) en alles weer hersteld door eenzelfde profiel opnieuw aan te maken.
vervolgens dacht ik dat ik weer verder kon waar ik gebleven was, nou niet dus.
ik kon geen bestanden meer openen in de map my pictures want die zouden van dat weggehaalde profiel zijn (en ja deze was admin, en m'n nieuwe profiel ook) en ik moest maar inloggen als die persoon (maar die bestaat niet meer
).
dus ik kijk naar properties>security en daar staat een rij cijferstjes waarvan ik denk dat windows hiermee dat weggehaalde profiel bedoeld.
onderaan staat een vinkje aan met daarbij 'allow inheritable bla bla bla' en deze zorgde ervoor dat ik niet meer het acces niveau kon bepalen. dus ik haal dat weg, nog niks!!!
dus ik naar het volgende tabblad, namelijk advanced>owner en ik verander de owner in mezelf met m'n nieuwe profiel.
nog niks!!! @^#$^%@*&%!#&^
ik heb alle mogelijke opties geprobeerd in properties, maar niks helpt.
is er niet iemand met een soortgelijk probleem?
kan ik niet een key in m'n registry verwijderen ofzow?
kortweg: help!
vervolgens dacht ik dat ik weer verder kon waar ik gebleven was, nou niet dus.
ik kon geen bestanden meer openen in de map my pictures want die zouden van dat weggehaalde profiel zijn (en ja deze was admin, en m'n nieuwe profiel ook) en ik moest maar inloggen als die persoon (maar die bestaat niet meer
dus ik kijk naar properties>security en daar staat een rij cijferstjes waarvan ik denk dat windows hiermee dat weggehaalde profiel bedoeld.
onderaan staat een vinkje aan met daarbij 'allow inheritable bla bla bla' en deze zorgde ervoor dat ik niet meer het acces niveau kon bepalen. dus ik haal dat weg, nog niks!!!
dus ik naar het volgende tabblad, namelijk advanced>owner en ik verander de owner in mezelf met m'n nieuwe profiel.
nog niks!!! @^#$^%@*&%!#&^
ik heb alle mogelijke opties geprobeerd in properties, maar niks helpt.
is er niet iemand met een soortgelijk probleem?
kan ik niet een key in m'n registry verwijderen ofzow?
kortweg: help!