mijn cdromspeler gaat niet meer open. tijdens de reset ook niet. lampje brand wel (dus ook stroom).
hoe krijg ik hem toch open zonder de cdromspeler te beschadigen!
hoe krijg ik hem toch open zonder de cdromspeler te beschadigen!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hoe krijg je dat voor mekaarDatraxZ schreef op 20 November 2002 @ 18:48:
gewoon even openvijzen , kan geen kwaad hoor (heb dit ook al moeten doen bij een dvdr van me, de hele tray was scheefgezakt in de behuizing)
Ik zou dit trucje niet uithalen als de CD op snelheid is. Kun je lachen (ja ik heb het geprobeerdVerwijderd schreef op 20 november 2002 @ 18:31:
Als het goed is zit er ergens op de voorkant een klein gaatje. Duw met een pen die in als de pc aanstaat. Het is een soort mechanische override waardoor hij open zou moeten gaan in theorie maar ook kapot kan gaan in theorie.
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
of gewoon je hele cdrom drive open schroeven,_sNaRs_ schreef op 20 November 2002 @ 23:00:
[...]
Ik zou dit trucje niet uithalen als de CD op snelheid is. Kun je lachen (ja ik heb het geprobeerd). Gewoon met de stroom eraf een paperclipje in dat gaatje duwen en de lade opentrekken.
"man is not truly one, but truly two,"
Canon Digital Ixus V3
handleiding downloaden?RawPeanut schreef op 21 November 2002 @ 02:46:
En hoeveel mensen denk je die een handleiding hebben, als ik op werk een pc verkoop zit er noooit een handleding van cd/dvd spelers bij. Als je hem retail in de winkel hebt gekocht dan idd wel, maar is nooit gezegt dat iemand die heeft. Dus is niet zo vreemd dat hij dat niet wist.
"man is not truly one, but truly two,"