Wat vinden jullie van deze nieuwe kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 21:43
Naar aanleiding van de andwoorden die ik hier kreeg:
Howto convert DVI to S-Video (tv-out)

Ben ik ga kijken wat het kostte om een converter te kopen die VGA signalen kan omzetten naar TV. Het bleek dat die dingen kats duur zijn (90 tot 2000 dollar)

Toen kwam ik opeens dit tegen, lijkt mij super vet.
http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1874

Wat vinden jullie ervan?, lijkt mij een goed aternatief, heb je gelijk een afstandbediening een een infrarood poort erbij.

Ps Ik heb het dus nodig om DivX, VCD etc of te kunnen spelen op mijn TV. Dus niet voor gaming etc.

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 22:59
Zo nieuw is die kaart niet. Er zijn al heel wat topics over geweest.
(check maar: [search=x-card])

Over het algemeen zijn de mensen die hem gebruiken er zeer tevreden over. (Schijnt een PII 233 Divx en DVD te kunnen later draaien.)

Zelf heb'k er wel geen ervaring mee :)

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Volgens mij werkt die kaart alleen maar met de realmagic gecodeerde DivX'jes, volgens mij waren dat er lang niet zoveel. Maar ik kan me vergissen.

Dit kan ook (100 euro)
Trust televiewer

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 21:43
Ghost schreef op 20 November 2002 @ 17:15:
Volgens mij werkt die kaart alleen maar met de realmagic gecodeerde DivX'jes, volgens mij waren dat er lang niet zoveel. Maar ik kan me vergissen.

Dit kan ook (100 euro)
Trust televiewer
Bedankt voor de Hint dat die niet nieuw was (hehehe), maar die televiewer kost 120 Euro ofzo die X-card iets van 152. Als ik al die reacties bekijk via de search heb ik daar veel meer vertrouwen in.

Ps je kunt er alle soorten Divx mee afspelen (DivX3 moet wel omgezet worden naar DivX4)

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

waarom zou je zo'n kaartje willen als je voor onder de 100 euro een proc hebt die het softwarematig kan :?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 20 November 2002 @ 19:22:
waarom zou je zo'n kaartje willen als je voor onder de 100 euro een proc hebt die het softwarematig kan :?
Ja, dat vraag ik me ook af.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje nutteloze kick van zo'n oud topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.