Ja, de mech dus wel, maar Liquid zelf dus niet. Nadat die mech gevallen is, komt er een filmpje en daarna sta je samen op de restanten van de mech. Ook liep er een timer mee en moest je hem ook nog snel afmaken, als extra probleem.
Verwijderd
Moeilijkste eindbaas ooit???
Hmm ff denken
Denk dat dat het overtuigen van mijn vriendin is dat ik toch echt nu moet gaan gamen.
Hmm ff denken
Denk dat dat het overtuigen van mijn vriendin is dat ik toch echt nu moet gaan gamen.
Blisterin_Bull schreef op 20 November 2002 @ 13:21:
[...]
Die twee waren juist de enige vijanden die enige weerstand boden![]()
Al mijn ventjes waren level 99, ze hadden allemaal alle vormen van master materia en ik had ook bij alle ventjes hun statuslevels WREED opgepompt. Ze droegen allemaal een "ribbon" als accesory zodat ze niet confused/mute enz.. werden..
Gebruikte bij de Weapons geeneens "Knights of the Round" das voor wimps![]()
In dat spel heb ik echt veel tijd gestoken zeg!![]()
Maargoed... mijn moeilijkste eindbaas... denk "the Campaigner" in Turok op de N64
Maar de moeilijkste eindbaas vond ik wel de baas van Soul Reaver 2
superB
oh een goude kweken valt mee..bl!kje schreef op 20 November 2002 @ 17:38:
[...]
ik heb FF7 vrij vaak uitgespeeld, maar het is me echt nog nooit gelukt om een goude chocobo te kweken.. Alleen nog maar gele
Ik heb daar echt 3 weken op gezeten.. Met guides en alles.. Ik baal er nog steeds van...
Maar de moeilijkste eindbaas vond ik wel de baas van Soul Reaver 2oeww wat moeilijk
was best easy..
je moet alleen veel gedult hebben en veel racen
Bier, Whiskey en Metal!!
Ow moest je racen voor een goude? In die guides stond alleen dat je greens daar en daar vandaan moest plukken enzow... niets over racenLord_Mithril schreef op 20 November 2002 @ 17:44:
[...]
oh een goude kweken valt mee..
was best easy..
je moet alleen veel gedult hebben en veel racen
superB
Weet je welke ik pas moeilijk vond... De baas van final fantasy 4
(snes) die was echt niet te doen... (kweet alleen niet meer hoe hij heette ofzo). En de bazen van Crono Trigger (ook snes).
Mega vette spellen, helaas niet overbekend bij de meeste mensen d8 ik.
De ancients voor het eerst met d2 LOD,
ik had toen een lvl78 amazon, uiteindelijk is het toch gelukt met de hulp van een druid
ik had toen een lvl78 amazon, uiteindelijk is het toch gelukt met de hulp van een druid
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
is een eitje, als je de goeie seeds heb, dan kan je met die die dingen een gouwe krijgen.bl!kje schreef op 20 november 2002 @ 17:38:
[...]
ik heb FF7 vrij vaak uitgespeeld, maar het is me echt nog nooit gelukt om een goude chocobo te kweken.. Alleen nog maar gele
Ik heb daar echt 3 weken op gezeten.. Met guides en alles.. Ik baal er nog steeds van...
Maar de moeilijkste eindbaas vond ik wel de baas van Soul Reaver 2oeww wat moeilijk
kost je een paar seeds ( die best duur zijn :\ of moelijk te krijgen ofzo) maar dan heb je ook wat.
was gewoon kans berekening.
ik heb NIET gereest, maar wel een gouwe gehad. (men peecee kon het niet aan (reezen)
ruby en andere weapon waren toch wel de verrotste die ik ooit heb gehad
sephirot was een eitje! die gozer was ZOOO dood
zonder cheats gespeeld trouwens.
Battle.net Spud#2543
Bazen vallen uiteindelijk altijd wel mee vind ik. Bij bepaalde stukken in een spel zit ik juist vast omdat ze retemoelijk zijn.
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
De eindbaas in Doom vond ik moeilijk, zo'n groot bruin beest met open buik en hoorns die constant raketten uit zijn hand lanceert. Later toch gelukt na heeel veel schieten.
Verwijderd
Ik vond Karr echt de moeilijkste, al moest ik tijdens het racen soms wel inhouden 
-Knight Rider
-Knight Rider
Diadem schreef op 20 November 2002 @ 16:00:
[...]
Diablo? Nee man, dat is een wimp, die heb je zo dood.
Nooit enige problemen mee gehad. Zelfs mijn hardcore barb hakte er vrolijk doorheen zonder een druppel zweet.
Er zit maar 1 moeilijke baas in Diablo II, en dat is de eindbaas van chapter 2 (hoe heet ze ook alweer?). Die kan zelfs het sterkste karakter mollen met 1 charge, dat is echt klote. Je moet echt zorgen voor voldoende rejuvs, een sidekick, en dan hopen dat ie charged en vervolgens in close combat blijven. Teveel afstand == charge == dood.
Mijn coole hardcore barb is daarop dood gegaan in Hell. Maar dat was niet zo erg want het was op de fanaat (spelletjesclub @ UT) lan, en ik ging toch verhuizen dus ik zou daar toch niet meer terugkomen.
Maar goed, ik heb dan ook wel mensen gezien die diablo op hell doodkregen als fistazon (een amazon die geen wapens gebruikt). Dus tja..
Da's Duriel idd, die gast is echt irritant sterk. Freezing attacks werken altijd wel lekker op 'm omdat hij dan een stukje langzamer is. Verder zijn dingen als Leap/Leap Attack ook erg handig bij hem om te dodgen.
There is no magic.
Die boss die je in FF5 denk ek tegenkomt op dat floating island , damn dies echt teringmoeilijk
Bedoel je niet FF6 / FF3 ???Desolation Angel schreef op 20 November 2002 @ 20:03:
Die boss die je in FF5 denk ek tegenkomt op dat floating island , damn dies echt teringmoeilijk
Atmaweapon
Die is idd best taai
Mwoa, ik vond Atma wel meevallen.BlackMage schreef op 20 november 2002 @ 20:09:
[...]
Bedoel je niet FF6 / FF3 ???
Atmaweapon
Die is idd best taai

Daar kan je ook Shadow redden. Gaafste karakter van FF6 imho. Maar das een andere discussie.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Yup crono trigger onwijs gaaf spel op de Snes, en onwijs gaafe bazen voor al die lavo's in zijn schildPizZa_CalZone schreef op 20 November 2002 @ 18:07:
Weet je welke ik pas moeilijk vond... De baas van final fantasy 4(snes) die was echt niet te doen... (kweet alleen niet meer hoe hij heette ofzo). En de bazen van Crono Trigger (ook snes).
Mega vette spellen, helaas niet overbekend bij de meeste mensen d8 ik.
Whehe, logicaSolid Seal schreef op 20 november 2002 @ 15:56:
[...]
Ik had best moeite met Metal Gear in Metal Gear Solid ... hij was in princiepe niet zo moeilijk .. maar was wel enorm lastig soms
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Die moet je ook niet als bazen zien denk ik. Voelen ze zich nog misschien goed ook.Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 22:48:
voor mij is niemand te moeilijk behalve misschien een paar cheaters op counterstrike
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
In House of the Dead zat wel een moeilijk ventje, maar het was in de winkel dus dan is alles moeilijker
The devil is in the details.
Gasten, Final Fantasy 3/6 was punt 1 de vetste uit de hele serie en punt 2 a piece of cake als je bleef trainen tegen die t-rexen in dat bos. Ik had iedereen op lv 99 en versloeg de eindbaas in 3 beurten.GolbeZeromus schreef op 20 november 2002 @ 20:18:
[...]
Mwoa, ik vond Atma wel meevallen.
[afbeelding]
Daar kan je ook Shadow redden. Gaafste karakter van FF6 imho. Maar das een andere discussie.
De laatste van Cybernator op de SNES vond ik moeilijk, toch verslagen gelukkig.
dan shinobi 1 was al moeilijk te komen met dat doolhof en alles op de MD.
En dan Dark Faltz van PSO1 op mn DC,maar daar ben ik nog aan bezig......steeds (kleine 2 jaar).
dan shinobi 1 was al moeilijk te komen met dat doolhof en alles op de MD.
En dan Dark Faltz van PSO1 op mn DC,maar daar ben ik nog aan bezig......steeds (kleine 2 jaar).
the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing
Verwijderd
Nu je het zegt, in DOOM II zat een best pittig eindmonster. Het is goed te doen als je vaak van save/load gebruik maakt, maar als je niet tot dat soort ongein wilt vervallen was het best moeilijk om die raketten precies in dat gat te krijgen zonder dat een of ander beest je weer van die lift afduwde...Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 19:40:
De eindbaas in Doom vond ik moeilijk, zo'n groot bruin beest met open buik en hoorns die constant raketten uit zijn hand lanceert. Later toch gelukt na heeel veel schieten.
Ik denk dat ik baal van diablo II de moeilijkste vind als hij voor de laatste keer die stomme f*cking monster toverd.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
mag ook, maar alleen als je hem verslagen hebtVerwijderd schreef op 21 November 2002 @ 09:26:
Toen ik de topictitel las dacht ik dat het over je werk ging ofzo.
Bier, Whiskey en Metal!!
Mother Brain van het spel Metroid op de NES.
Voordat je daar al was moest je heel Tourian door, zodat je helemaal dood bij dat beest aankwam
Voordat je daar al was moest je heel Tourian door, zodat je helemaal dood bij dat beest aankwam
The chessmaster uit chessmaster 2000, die is gewoon niet te doen.
Maar inderdaad Cybernator is een van de lastigste die ik ken.
Maar inderdaad Cybernator is een van de lastigste die ik ken.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Niet flamend bedoeld of zo hoor, maar ik sta toch versteld van het feit dat iemand van 17 Metroid op de NES uitgespeeld heeft.Saekerhett schreef op 21 November 2002 @ 10:38:
Mother Brain van het spel Metroid op de NES.
Eén deel van je opleiding is compleet in ieder geval zullen we maar zeggen.
LOL!Toen ik de topictitel las dacht ik dat het over je werk ging ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 21-11-2002 22:08 ]
Welk spel
Ehhh... Geen tweaker. Ik ben Nintendo-gamer. And proud of it.Kayz schreef op 21 November 2002 @ 22:24:
[...]
Ken jij Charlie de Eend niet?!!!!
Wat ben jij voor Tweaker?
Verwijderd
Ruby is na Emerald simpel met de juiste materia techniek.GolbeZeromus schreef op 19 november 2002 @ 20:53:
[...]
FFVII bedoel je
Die heb ik juist wel verslagen. Emerald met Round of Knights en de rest mimicen of zo... Ruby heb ik wel heel vaak over moeten doen.
Had de manier trouwens in een boekje staan. Kreeg het op eigen kracht namelijk ook heel slecht voor elkaar.
Emerald is zeer moeilijk.
Hitman_I, die druglord in dat oerwoud, die scéne was echt Rambo style
Verwijderd
lol iemand heeft men naam gejat i keis schade vergoeding :-)Marruk schreef op 20 november 2002 @ 17:23:
[...]
D'oh!Liquid heet ie, en nee is 'nog' niet de eindbaas. Je moet rennen en rennen en zijn aanvallen ontwijken en schieten op zijn radar (bolletje aan voor jou de rechterkant geloof ik) en na dat die kapot is in zijn kop.
Ruby was toch die rodeVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 00:15:
[...]
Ruby is na Emerald simpel met de juiste materia techniek.
Emerald is zeer moeilijk.
Ik weet niet meer hoe ik heb hem verslagen, maar ik was wel heel blij toen het voorbij was. Jammer dat je er zo een duffe beloning voor krijgt...
Goro, de eindbaas van Mortal Kombat III. Heb hem nooit kunnen verslaan. Wel honderd keer geprobeerd en iedere keer als ik hem bijna had, kwam ie weer met een combo en dood was ik. Hmm, misschien straks maar weer eens proberen na lange tijd.
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Verwijderd
Ja die rode , zoog 2 mannetjes weg.GolbeZeromus schreef op 22 november 2002 @ 19:02:
[...]
Ruby was toch die rodeDie zoog toch gelijk aan het begin van de battle 2 van je mannetjes op?
Ik weet niet meer hoe ik heb hem verslagen, maar ik was wel heel blij toen het voorbij was. Jammer dat je er zo een duffe beloning voor krijgt...
Als je materia op een bepaalde manier neerzet kan je gewoon ff een half uurtje tv kijken en dan is ie verslagen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 18:30 ]
Verwijderd
In Soldat de speler die de bow had in Rambomatch een schot en je bent dood.
en dan heeft ie ook nog eens een levens balk die ongeveer 3x zo groot is als normaal.
en dan heeft ie ook nog eens een levens balk die ongeveer 3x zo groot is als normaal.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 18:38 ]
Ik kwam altijd met ongelooflijk veel moeite alleen langs Kintaro. Heel raar is dat. En dan Shao Kahn eigenlijk direct verslaan ('t is MK2 waar ik het over heb).
Verder ken ik niet zo heel veel eindbazen eigenlijk omdat de meeste spellen sims zijn en die hebben doorgaans geen eindbazen, of ik speel de spellen nooit lang genoeg (gaan ze na een paar dagen de kast in, paar maanden later er weer uit maar dan begin ik altijd opnieuw dus dat schiet in principe ook niet op).
Met Diablo II heb ik eigenlijk nooit moeite gehad... althans niet met de bosses. Ook niet die 2e (hoewel soms maakt ie je af maar ik had altijd townportals dus je bent ook zo weer terug).
Vaak zijn subbosses (Blood Raven, etc) zeker zo moeilijk, maar dat komt deels door het leger dat ze vergezeld.
Verder ken ik niet zo heel veel eindbazen eigenlijk omdat de meeste spellen sims zijn en die hebben doorgaans geen eindbazen, of ik speel de spellen nooit lang genoeg (gaan ze na een paar dagen de kast in, paar maanden later er weer uit maar dan begin ik altijd opnieuw dus dat schiet in principe ook niet op).
Met Diablo II heb ik eigenlijk nooit moeite gehad... althans niet met de bosses. Ook niet die 2e (hoewel soms maakt ie je af maar ik had altijd townportals dus je bent ook zo weer terug).
Vaak zijn subbosses (Blood Raven, etc) zeker zo moeilijk, maar dat komt deels door het leger dat ze vergezeld.
Saved by the buoyancy of citrus
Jah, ik heb ok wel weer es zin in mk3/4Big Will schreef op 23 november 2002 @ 18:16:
Goro, de eindbaas van Mortal Kombat III. Heb hem nooit kunnen verslaan. Wel honderd keer geprobeerd en iedere keer als ik hem bijna had, kwam ie weer met een combo en dood was ik. Hmm, misschien straks maar weer eens proberen na lange tijd.
Verwijderd
Oke De Allermoeilijkste eindbaas:
VAGRANT STORY..............CRISIS..DAT KRENG IS PAS MOEILIJK........65% heeft hem nooit uitgespeeld las ik ooit op een forum.......ik hoor bij de 35%
GNI GNI GNI
VAGRANT STORY..............CRISIS..DAT KRENG IS PAS MOEILIJK........65% heeft hem nooit uitgespeeld las ik ooit op een forum.......ik hoor bij de 35%
GNI GNI GNI
Verwijderd
JAZEKER!!Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 18:53:
Oke De Allermoeilijkste eindbaas:
GNI GNI GNI
Ben ook bij het einde gekomen maar kreeg het spel NIET uitgespeeld.Verder prachtig spel! Alleen dat hit-op-hit system is irri.
Schijnt ook een deel 2 te komen ,hopelijk ietsje minder moeilijk.
Dat werkt alleen in normal, vanaf NM is hij cold immune.The Will schreef op 20 November 2002 @ 19:51:
[...]
Da's Duriel idd, die gast is echt irritant sterk. Freezing attacks werken altijd wel lekker op 'm omdat hij dan een stukje langzamer is. Verder zijn dingen als Leap/Leap Attack ook erg handig bij hem om te dodgen.
Verwijderd
xantuero op nigtmare in Q3a single player...
nu speel ik best een arrdig potje q3a maar dat was gewoon niet leuk meer
op hardcore ist nog wel gelukt...
nu speel ik best een arrdig potje q3a maar dat was gewoon niet leuk meer
Verwijderd
Nemesis van Final Fantasy X.
Dat beest heeft 10.000.000 HP en slaat donders hard.. zeer zeer moeilijk
*SPOILER/TACTIC INFO*
Oh en over Ruby WEAPON van FFVII.. die is extreem simpel. Als je tenminste weet hoe je hem moet aanpakken. Hoe? Ok, zo doe je het "the easy way": Eerst ga je in een random battle (een simpele ja) je teamleden neer hakken. Vervolgens hak je de vijanden neer en voila je bent in je eentje. Ga nu met de Highwind naar Ruby (Ja nog steeds met je andere twee teamleden dood!). Zodra je in het gevecht met Ruby komt steekt hij eerst zijn klauwen in het zand. Hij zuigt niet je teamleden weg omdat die al dood zijn. Nu krijg je 1 kans om iets te doen. Maar wat eh? Ok "summon" Hades. Die zal Ruby niet echt pijn doen maar wel 9 van de 10 keer op "Stop" zetten. Ruby is nu echt bevroren in tijd en kan de komende 4 rondes ofzo niets doen. Gebruik een Phoenix Down of iets anders om je teamleden terug te roepen en val met alles wat je hebt Ruby aan. Herhaal Hades zodra Ruby weer "wakker" wordt en na een tijd (1.000.000 HP is niet niets
). Voila u heeft Ruby verslagen zonder dat hij jou iets heeft aangedaan
*SPOILER/TACTIC INFO*
Oh en over Ruby WEAPON van FFVII.. die is extreem simpel. Als je tenminste weet hoe je hem moet aanpakken. Hoe? Ok, zo doe je het "the easy way": Eerst ga je in een random battle (een simpele ja) je teamleden neer hakken. Vervolgens hak je de vijanden neer en voila je bent in je eentje. Ga nu met de Highwind naar Ruby (Ja nog steeds met je andere twee teamleden dood!). Zodra je in het gevecht met Ruby komt steekt hij eerst zijn klauwen in het zand. Hij zuigt niet je teamleden weg omdat die al dood zijn. Nu krijg je 1 kans om iets te doen. Maar wat eh? Ok "summon" Hades. Die zal Ruby niet echt pijn doen maar wel 9 van de 10 keer op "Stop" zetten. Ruby is nu echt bevroren in tijd en kan de komende 4 rondes ofzo niets doen. Gebruik een Phoenix Down of iets anders om je teamleden terug te roepen en val met alles wat je hebt Ruby aan. Herhaal Hades zodra Ruby weer "wakker" wordt en na een tijd (1.000.000 HP is niet niets
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 21:10 ]
Verwijderd
Ik zei al dat Ruby makkelijk was...Emerald is een ander verhaal.Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 20:58:
Nemesis van Final Fantasy X.
*SPOILER/TACTIC INFO*
Oh en over Ruby WEAPON van FFVII.. die is extreem simpel. Als je tenminste weet hoe je hem moet aanpakken. Hoe? Ok, zo doe je het "the easy way": Eerst ga je in een random battle (een simpele ja) je teamleden neer hakken. Vervolgens hak je de vijanden neer en voila je bent in je eentje. Ga nu met de Highwind naar Ruby (Ja nog steeds met je andere twee teamleden dood!). Zodra je in het gevecht met Ruby komt steekt hij eerst zijn klauwen in het zand. Hij zuigt niet je teamleden weg omdat die al dood zijn. Nu krijg je 1 kans om iets te doen. Maar wat eh? Ok "summon" Hades. Die zal Ruby niet echt pijn doen maar wel 9 van de 10 keer op "Stop" zetten. Ruby is nu echt bevroren in tijd en kan de komende 4 rondes ofzo niets doen. Gebruik een Phoenix Down of iets anders om je teamleden terug te roepen en val met alles wat je hebt Ruby aan. Herhaal Hades zodra Ruby weer "wakker" wordt en na een tijd (1.000.000 HP is niet niets). Voila u heeft Ruby verslagen zonder dat hij jou iets heeft aangedaan
Verwijderd
wonderboy in monsterland
voor de sega 16bit...
ik weet nog hoe ik daar wekenlang over deed... (elke keer eraan, terug naar het begin!!!)
omdat er geen opslag methode was...
tot frustratie toe...
ik heb de game toen in de vuilbak gegooid en had dan nog een leuke ruzie thuis (mocht heel de vuilzak overladen... game nooit terug gevonden :-) )
voor de sega 16bit...
ik weet nog hoe ik daar wekenlang over deed... (elke keer eraan, terug naar het begin!!!)
tot frustratie toe...
ik heb de game toen in de vuilbak gegooid en had dan nog een leuke ruzie thuis (mocht heel de vuilzak overladen... game nooit terug gevonden :-) )
Ik vond de eindbazen van Baldur's Gate 1 (Sarevok) vrij pittig.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Tja, had al erg vroeg een Nintendo (ben trouwens 16GolbeZeromus schreef op 21 November 2002 @ 22:07:
[...]
Niet flamend bedoeld of zo hoor, maar ik sta toch versteld van het feit dat iemand van 17 Metroid op de NES uitgespeeld heeft.
Enne, wie had het over uitspelen
[ Voor 5% gewijzigd door Saekerhett op 24-11-2002 14:09 ]
Motaro bedoel je zeker? Dat halve paard? Die eindvijanden van MK voor de echte eindvijand waren idd meestal het irritantste.Goro, de eindbaas van Mortal Kombat III. Heb hem nooit kunnen verslaan. Wel honderd keer geprobeerd en iedere keer als ik hem bijna had, kwam ie weer met een combo en dood was ik. Hmm, misschien straks maar weer eens proberen na lange tijd.
Is dat dat Alien achtig ding met één oog. Heb je ook zo een lopende band bij geloof ik. Heb ik ook nooit verslagen.wonderboy in monsterland
voor de sega 16bit...
SissyEnne, wie had het over uitspelen
[ Voor 5% gewijzigd door GZ op 24-11-2002 17:18 ]
BLOOD 1, dat spel vond ik ook retemoelijk, vooral die irritante handjes die je keel dichtknepen en dat je geen hol meer zag! aaaarrgggh. Godmode maakte ook niks uit als je door zo'n handje gepakt werd, want je zag geen reet meer.
En dan eindbaas van Chapter 4 geloof ik, dan moest je eerst alle bazen van de vorige hoofdstukken mollen en dan die final. HALLELUJA wat was die fokking moeilijk!!! met al die blauwe raketten shit van hem, ik werd elke keer in notime gemold.
Ik had toen ook een truukje ontdekt. Ik liet de derde eindbaas in leven en die liet ik stoken met de allerlaatste eindbaas, toen gingen ze elkaar mollen
Op het laatst ook wel gehaald door te cheaten
Bij fallout 2 was die frank horrigan ook aardig moelijk voor de eerste keer. En die turrets zaten toen ook maar constant op mij te knallen en die soldaten ook nog eens een keer, ik werd helemaal in de pan gehakt. Ik had gewoon een noob char.
Ben dus over nieuw begonnen. Toen ik weer bij hem was heb ik eerst al die turrest uitgeschakeld, zodat die mij niet lastig vielen. Toen allemaal psycho's en jets en al die andere drugshit ingenomen, en toen begon ik te maaien met een Bozar met 1200 kogels. Die vent schoot zn hele plasma minigun leeg op mij. wonderbaarlijk leefde ik nog, snel recoveren met allemaal super stimpacks. Toen begon ie met zn plasma-mes op me in te kappen, jezus wel 10 klappen per turn kon ie geven, ik dus halfdood. Maar toen kwam het wonder: Ik had al wat aardig damage gedaan ( zo'n 200, niet echt veel ), maar toen kwam het, mn cd rom begon abnormaal te laden, ik dacht WTF?
Toen begon mn char te maaien en ik deed een vette critical van 800 dmg !!! woohoo!!
Morsdood die vent, je zag allemaal bloed en vlees uit hem spatten, en naar mij toekruipen op zn handen (zn benen waren er af
). Hij kreeg niet eens de kans om te praten want ik schoot nog keer
Hij was dood en je zag mij naar buiten rennen en naar het eindfilmpje kijken
Toen later weer ging uitspelen liet ik hem uitpraten want ik was toch wel benieuwd. Hij zei toen: You, You havent won here, you and your mutiebastard friends are gonna join me in a big ol' mushroom cloud; I just triggerd the selfdestruct ( muhahaha) The work wil go on, you didnt do nothing here, except sealing your own deathwarrant. duty.....(wheeze) honor..... Seprifyyyyy ( met een dikke zucht )
ik vet lachen hahahahahah, en toen was ik vet blij, zo wat een verhaal he
En dan eindbaas van Chapter 4 geloof ik, dan moest je eerst alle bazen van de vorige hoofdstukken mollen en dan die final. HALLELUJA wat was die fokking moeilijk!!! met al die blauwe raketten shit van hem, ik werd elke keer in notime gemold.
Ik had toen ook een truukje ontdekt. Ik liet de derde eindbaas in leven en die liet ik stoken met de allerlaatste eindbaas, toen gingen ze elkaar mollen
Op het laatst ook wel gehaald door te cheaten
Bij fallout 2 was die frank horrigan ook aardig moelijk voor de eerste keer. En die turrets zaten toen ook maar constant op mij te knallen en die soldaten ook nog eens een keer, ik werd helemaal in de pan gehakt. Ik had gewoon een noob char.
Ben dus over nieuw begonnen. Toen ik weer bij hem was heb ik eerst al die turrest uitgeschakeld, zodat die mij niet lastig vielen. Toen allemaal psycho's en jets en al die andere drugshit ingenomen, en toen begon ik te maaien met een Bozar met 1200 kogels. Die vent schoot zn hele plasma minigun leeg op mij. wonderbaarlijk leefde ik nog, snel recoveren met allemaal super stimpacks. Toen begon ie met zn plasma-mes op me in te kappen, jezus wel 10 klappen per turn kon ie geven, ik dus halfdood. Maar toen kwam het wonder: Ik had al wat aardig damage gedaan ( zo'n 200, niet echt veel ), maar toen kwam het, mn cd rom begon abnormaal te laden, ik dacht WTF?
Toen later weer ging uitspelen liet ik hem uitpraten want ik was toch wel benieuwd. Hij zei toen: You, You havent won here, you and your mutiebastard friends are gonna join me in a big ol' mushroom cloud; I just triggerd the selfdestruct ( muhahaha) The work wil go on, you didnt do nothing here, except sealing your own deathwarrant. duty.....(wheeze) honor..... Seprifyyyyy ( met een dikke zucht )
he ik ben ook 17 en heb het spel ook gehad op de nes.GolbeZeromus schreef op 21 november 2002 @ 22:07:
[...]
Niet flamend bedoeld of zo hoor, maar ik sta toch versteld van het feit dat iemand van 17 Metroid op de NES uitgespeeld heeft.
[...]
LOL!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Heb metroid ook uitgespeeld op de nes. Was/is echt het beste spel wat er op de nes te vinden is. Je kon gewoon heen waar je wil en lekker schietend je door de monsters banen.GolbeZeromus schreef op 21 november 2002 @ 22:07:
[...]
[...]
LOL!
Moeilijkste eindbaas was misschien wel Xan in Ut op average (
Op de een of andere manier kreeg ik die gast maar niet dood.
Toen ik het een maand later of zo probeerde won ik gemakkelijk.
Die laatste baas in Chrone trigger was idd ook erg moeilijk, geen idee eigenlijk of ik die heb uitgespeeld.
Met die eindmuts uit Baldurs Gate: TOB was ik ook wel ff bezig, godzijdank had ik Wish in me spellbook zodat ik automatisch kon rusten tussendoor.
LOL @ Schumi
haha ik weet nog wel dat de bank altijd heel ver van de tv afstond en dat was met die zapper dik moeilijk op die leeftijd dus moesten we altijd een eindje verder op de grond gaan zitten of vlakbij de tv werd het nog makkelijker.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Die vent in dat pak bij Halflife 
die kan dus niet d00d
die kan dus niet d00d
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Goro is nogal makkelijk. Vooral met Scorpion : enterhaak, uppercut, enterhaak, uppercut etc. Piece of cake.Big Will schreef op 23 November 2002 @ 18:16:
Alleen Motaro is k*t met een hoofletter K...
He who controls the Spice, controls the Universe.
Lol hij ruled...Venkeroz schreef op 24 November 2002 @ 21:48:
Die vent in dat pak bij Halflife
die kan dus niet d00d
offtopic:
Ze moet half-life gaan verfilmen ofzo
lijkt me pas gaaf...
misschien og wel leuker dan RE verfilmen
Ze moet half-life gaan verfilmen ofzo
misschien og wel leuker dan RE verfilmen
Mijn moeilijkste... euhm tjah.... kan ik me niet herinneren, vast wel een SNES eindbaas....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Kwam er net op dat sommige verhalen in de Edge Master mode in Soul Blade best moeilijk waren . Taki heb ik bv nooit uitgespeelds . Kwam door die battle waar je enkel damage kon doen met Edge Master combo
GolbeZeromus schreef op 24 November 2002 @ 17:17
Motaro bedoel je zeker? Dat halve paard? Die eindvijanden van MK voor de echte eindvijand waren idd meestal het irritantste.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry mijn fout, ik bedoel Shao Kahn en niet Goro. Motaro had ik eerst ook problemen mee. Later versloeg ik Motaro altijd door hem telkens flying kicks te verkopen en als het kon een roundhouse als extraatje.
Motaro bedoel je zeker? Dat halve paard? Die eindvijanden van MK voor de echte eindvijand waren idd meestal het irritantste.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Voor 12% gewijzigd door Big Will op 25-11-2002 01:32 ]
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Motaro van Ultimate Mortal Kombat 3 op de Sega Saturn was gewoon niet te verslaan.
Dat beest slaat je naar de andere kant van 't veld en warpt naar de andere kant om je vervolgens terug te meppen waar je net vandaan vloog en dan warpt die idioot weer om je weer terug te meppen en weer warpen enz enz....
Toen was ik dood en kon ik weer opnieuw beginnen. Continues had ik genoeg door een stomme bug die mij er opeens 65565 gaf
Dat beest slaat je naar de andere kant van 't veld en warpt naar de andere kant om je vervolgens terug te meppen waar je net vandaan vloog en dan warpt die idioot weer om je weer terug te meppen en weer warpen enz enz....
Toen was ik dood en kon ik weer opnieuw beginnen. Continues had ik genoeg door een stomme bug die mij er opeens 65565 gaf
Die in kirby's dreamland 2 voor de gameboy als je alle sterren hebt.
Dan moet je eerst die eend verslaan die transformeerd dan weer in een andere baas en die transformeerd dan uiteindelijk weer in een andere baas, is me nog steeds niet gelukt om die uit te spelen terwijl ik het spel al 5 jaar heb ofzow
Dan moet je eerst die eend verslaan die transformeerd dan weer in een andere baas en die transformeerd dan uiteindelijk weer in een andere baas, is me nog steeds niet gelukt om die uit te spelen terwijl ik het spel al 5 jaar heb ofzow
Bij blood 1 was de eind hoofdbaas niet zo moeilijk hoor als je weet hoe je hem moeten vermoorden.Snowman schreef op 24 november 2002 @ 18:28:
BLOOD 1, dat spel vond ik ook retemoelijk, vooral die irritante handjes die je keel dichtknepen en dat je geen hol meer zag! aaaarrgggh. Godmode maakte ook niks uit als je door zo'n handje gepakt werd, want je zag geen reet meer.
Ik had toen ook een truukje ontdekt. Ik liet de derde eindbaas in leven en die liet ik stoken met de allerlaatste eindbaas, toen gingen ze elkaar mollen![]()
Op het laatst ook wel gehaald door te cheaten![]()
Bij fallout 2 was die frank horrigan ook aardig moelijk voor de eerste keer. En die turrets zaten toen ook maar constant op mij te knallen en die soldaten ook nog eens een keer, ik werd helemaal in de pan gehakt. Ik had gewoon een noob char.![]()
Ben dus over nieuw begonnen. Toen ik weer bij hem was heb ik eerst al die turrest uitgeschakeld, zodat die mij niet lastig vielen. Toen allemaal psycho's en jets en al die andere drugshit ingenomen, en toen begon ik te maaien met een Bozar met 1200 kogels. Die vent schoot zn hele plasma minigun leeg op mij. wonderbaarlijk leefde ik nog, snel recoveren met allemaal super stimpacks. Toen begon ie met zn plasma-mes op me in te kappen, jezus wel 10 klappen per turn kon ie geven, ik dus halfdood. Maar toen kwam het wonder: Ik had al wat aardig damage gedaan ( zo'n 200, niet echt veel ), maar toen kwam het, mn cd rom begon abnormaal te laden, ik dacht WTF?Toen begon mn char te maaien en ik deed een vette critical van 800 dmg !!! woohoo!!
Morsdood die vent, je zag allemaal bloed en vlees uit hem spatten, en naar mij toekruipen op zn handen (zn benen waren er af
). Hij kreeg niet eens de kans om te praten want ik schoot nog keer
Hij was dood en je zag mij naar buiten rennen en naar het eindfilmpje kijken
![]()
Oke vlak voor dat de baas te voor schijn komt moet je met een shotgun of zoiets omhoog kijkenbij de einddeuren daar zit een knopje aan het plafon die schiet je in. Dan gaat er een luikje achter je open daar ligt een akimbo in, schakkel dan naar shotgun, ga vlakbij hem staan en begin met alt-fire te schieten (4 rounds per shot) hij vliegt dan helemaal naar achteren en is dood in no-time
Uw SAP specialist
Verwijderd
-De King Dwarf uit Rune...irritaaaaaaaaaant was die gast! koste me xxx aantallen loads 
-Mister Psycomantis uit Turok...klotehagedis
-mr Satan uit Messiah.....irri
-Mister Psycomantis uit Turok...klotehagedis
-mr Satan uit Messiah.....irri
idd met 10CM van de TV afschnumi schreef op 24 November 2002 @ 18:54:
[...]
he ik ben ook 17 en heb het spel ook gehad op de nes.Duckhunt ruleerde ook met de zapper.
The Penguin in Batman Returns op de Atari Lynx
, heb ik maar 1x verslagen, dat spel is zo moeilijk, 1 foutje en je kunt overnieuw beginnen!
tegenwoordig zijn alle spellen eitjes
tegenwoordig zijn alle spellen eitjes
Guilty Gear psx.
tevens hoorde ik dat guilty gear x ook vrij moeilijk is PS2.
Verder Virtua fighter 4 hoogste stand PS2 . Niet te doen voor mij
tevens hoorde ik dat guilty gear x ook vrij moeilijk is PS2.
Verder Virtua fighter 4 hoogste stand PS2 . Niet te doen voor mij
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Omega weapon uit FF8, man, wat had die gast een klote aanval... tetra flare ofzo... aan iedereen 9999 schade
Die vent die aan de crack (of andere zooi) was in Max Payne... Was een baas waar ik erg veel moeite mee had. Dat was die vent die zichzelf een god vond ofzow... ik weet het niet meer precies... maar dat was wel een moeilijke
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
de 2de baas in project x, nog nooit verslagen geloof ik...
Uw SAP specialist
Jack Lupino...Empie schreef op 26 november 2002 @ 11:52:
Die vent die aan de crack (of andere zooi) was in Max Payne... Was een baas waar ik erg veel moeite mee had. Dat was die vent die zichzelf een god vond ofzow... ik weet het niet meer precies... maar dat was wel een moeilijke
Ach, quicksave, quickload, quickload, quickload, quickload, quicksave, quickload, quickload, net zo lang totdat je 'm te pakken hebt zonder schade op te doen. Zo zit heel Max Payne eigenlijk in elkaar. Best wel saai na een tijdje, ik ben kort geleden weer opnieuw begonnen met dat spel
Verwijderd
Damnz...ff denken...
Dat pleurisbeest in Half Life.
Die 3 tentakels zeg maar...Die heeft me best wel veel tijd gekost...
Hoop dat zn moeder de pijn nog voelt.
Dat pleurisbeest in Half Life.
Die 3 tentakels zeg maar...Die heeft me best wel veel tijd gekost...
Hoop dat zn moeder de pijn nog voelt.
Metal Gear 1 op de MSX..
dat je 40x links of rechts een bom moest plaatsen op z;n voeten. En dat je 1. lasers moest ontwijken en 2. zijn wapens moest ontwijken
dat je 40x links of rechts een bom moest plaatsen op z;n voeten. En dat je 1. lasers moest ontwijken en 2. zijn wapens moest ontwijken
De Black Dragon in die temple/kerk/hal ergens halverwege Baldur's Gate II. Die kan je beter maar laten slapen.
Nihilatak en de Ancients uit Diablo2:LoD zijn ook zeer pittig inderdaad.
oh die was eigenlijk als je em doorhad redelijk makkelijkMozin schreef op 29 November 2002 @ 10:28:
De Black Dragon in die temple/kerk/hal ergens halverwege Baldur's Gate II. Die kan je beter maar laten slapen.
als je je goed opstelt in de bovenste gang, en geluk hebt dat die draak om t hoekie staat en naar je toe wilt lopen (het wallrun idee) dan gewoon stinking clouds enzo casten
af en toe ff een wizard ofzo naar voren gooien, fireball en snel terug rennen...
easy
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Dat is dat groote bruin/groenebeest die half uit die warppoort komt die je moet killen met van de turrets , door op zijn ogen teschieten vernietig je hem.ReemF schreef op 29 November 2002 @ 10:53:
Half Life dimensie beest jah. Rot-tentakels grmbl. Overigens wie was de eindbaas in Half-Life: Opposing Forces? Ben'k alweer vergeten
Verwijderd
Voor zover ik me kan herinneren... Zat een keer erg vast met Baldur's Gate, in de stad zelf. Met dat spel heb ik geloof ik het meeste moeite gehad.
Toch Rygar van de NES, is al lang geleden, maar dat was moeilijk. Schenen maar een paar mensen op deze aardkloot gelukt te zijn. Ik was daar dus geen van
Jecht in FFX: International version. Ik speelde met Expert sphere grid, en omdat ik RPGs speel om het verhaal ging ik nogal rap door het spel heen, dus relatief lage levels. Bosses waren lastig, maar ik zorgde steeds dat ik al mijn summons in overdrive had bij het begin van de battle, en dat hielp bij allemaal.
Behalve bij Jecht, die gast had gewoon teveel hitpoints en te sterke attacks.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Doen je voeten nog pijn van deze harde kick?MarcBullens schreef op 10 september 2004 @ 15:15:
Toch Rygar van de NES, is al lang geleden, maar dat was moeilijk. Schenen maar een paar mensen op deze aardkloot gelukt te zijn. Ik was daar dus geen van
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 10-09-2004 15:28 ]
Verwijderd
Dat heeft dus niks met moeilijk te maken, hij kan ook makkelijk in 1 klap dood, als je het een tijdje langer speelt lukt dat makkelijk. Dat is dus omdat je te snel gaatDr. Strangelove schreef op 10 september 2004 @ 15:19:
Jecht in FFX: International version. Ik speelde met Expert sphere grid, en omdat ik RPGs speel om het verhaal ging ik nogal rap door het spel heen, dus relatief lage levels. Bosses waren lastig, maar ik zorgde steeds dat ik al mijn summons in overdrive had bij het begin van de battle, en dat hielp bij allemaal.
Echt de allermoeilijkste baas vond ik Penance in FFX, daarbij is Nemesis vergeleken nog een eitje. Voor Penance moet je alle stats op 255 hebben behalve luck, die moet minstens iets van 120 zijn. En dan ook nog iets van 40.000 hp voor al je chars. Dan maak je net een beetje kans...
Denk ook dat maar heeeel weinig mensen zover zijn gekomen dat ze al tegen Penance mochten gaan vechten. Kost zoveel tijd om zover te komen
Verwijderd
Nou een hoop eindbazen die hier genoemd worden heb ik wel kunnen verslaan.
Blijf toch bij Gargoyles Quest eindbaas. En nu ik er over nadenk vond ik de eindbaas van Kid Icarus op de NES errrrug lastig.... (niet uitgespeeld
)
Blijf toch bij Gargoyles Quest eindbaas. En nu ik er over nadenk vond ik de eindbaas van Kid Icarus op de NES errrrug lastig.... (niet uitgespeeld
Dat geldt voor bijna elke RPG. Sephiroth had ik ook makkelijk kapot met alle chars op 999/9999 en KotRDat heeft dus niks met moeilijk te maken, hij kan ook makkelijk in 1 klap dood, als je het een tijdje langer speelt lukt dat makkelijk. Dat is dus omdat je te snel gaat
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Er was altijd zo bot in Unreal tournament die echt als een gek zat te rennen en springen. Volgens mij was dat de laatste bot tegen wie je moest knallen en single player. Wat had ik daar een moeite mee zeg. Die gast ging gewoon te snel.
BHAAL en eerste keer DIABLO 1
Vet man die tijd.
Vet man die tijd.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
zo'n rooie draak in de woestijn in final fantasy 7.. gewoon niet dood te krijgen.
Oud + opsomtopic. Niet meer van deze tijd dus
Dit topic is gesloten.
![]()