Moeilijkste baas ever...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 673 views sinds 30-01-2008

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

The chessmaster uit chessmaster 2000, die is gewoon niet te doen.

Maar inderdaad Cybernator is een van de lastigste die ik ken.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Eindbaas van LOTR was juist weer te f-ing simpel. Spel binnen no time uitgespeeld. :(

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
Saekerhett schreef op 21 November 2002 @ 10:38:
Mother Brain van het spel Metroid op de NES.

Voordat je daar al was moest je heel Tourian door, zodat je helemaal dood bij dat beest aankwam :P
Niet flamend bedoeld of zo hoor, maar ik sta toch versteld van het feit dat iemand van 17 Metroid op de NES uitgespeeld heeft.

Eén deel van je opleiding is compleet in ieder geval zullen we maar zeggen.
Toen ik de topictitel las dacht ik dat het over je werk ging ofzo.
LOL!

[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 21-11-2002 22:08 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 21:01
Charlie de Eend.
Die grote vis op het eind van wereld 1 :7

• GZ
Kayz schreef op 21 November 2002 @ 22:19:
Charlie de Eend.
Die grote vis op het eind van wereld 1 :7
Welk spel :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 21:01
Ken jij Charlie de Eend niet?!!!!
Wat ben jij voor Tweaker? >:)

• GZ
Kayz schreef op 21 November 2002 @ 22:24:
[...]

Ken jij Charlie de Eend niet?!!!!
Wat ben jij voor Tweaker? >:)
Ehhh... Geen tweaker. Ik ben Nintendo-gamer. And proud of it. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 19 november 2002 @ 20:53:
[...]

FFVII bedoel je ;)

Die heb ik juist wel verslagen. Emerald met Round of Knights en de rest mimicen of zo... Ruby heb ik wel heel vaak over moeten doen.

Had de manier trouwens in een boekje staan. Kreeg het op eigen kracht namelijk ook heel slecht voor elkaar.
Ruby is na Emerald simpel met de juiste materia techniek.
Emerald is zeer moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Hitman_I, die druglord in dat oerwoud, die scéne was echt Rambo style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 20 november 2002 @ 17:23:
[...]

D'oh! :) Liquid heet ie, en nee is 'nog' niet de eindbaas. Je moet rennen en rennen en zijn aanvallen ontwijken en schieten op zijn radar (bolletje aan voor jou de rechterkant geloof ik) en na dat die kapot is in zijn kop.
lol iemand heeft men naam gejat i keis schade vergoeding :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 00:15:
[...]

Ruby is na Emerald simpel met de juiste materia techniek.
Emerald is zeer moeilijk.
Ruby was toch die rode :? Die zoog toch gelijk aan het begin van de battle 2 van je mannetjes op?

Ik weet niet meer hoe ik heb hem verslagen, maar ik was wel heel blij toen het voorbij was. Jammer dat je er zo een duffe beloning voor krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
Goro, de eindbaas van Mortal Kombat III. Heb hem nooit kunnen verslaan. Wel honderd keer geprobeerd en iedere keer als ik hem bijna had, kwam ie weer met een combo en dood was ik. Hmm, misschien straks maar weer eens proberen na lange tijd.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 22 november 2002 @ 19:02:
[...]

Ruby was toch die rode :? Die zoog toch gelijk aan het begin van de battle 2 van je mannetjes op?

Ik weet niet meer hoe ik heb hem verslagen, maar ik was wel heel blij toen het voorbij was. Jammer dat je er zo een duffe beloning voor krijgt...
Ja die rode , zoog 2 mannetjes weg.
Als je materia op een bepaalde manier neerzet kan je gewoon ff een half uurtje tv kijken en dan is ie verslagen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Soldat de speler die de bow had in Rambomatch een schot en je bent dood.
en dan heeft ie ook nog eens een levens balk die ongeveer 3x zo groot is als normaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 15:47

Cyphax

Moderator LNX
Ik kwam altijd met ongelooflijk veel moeite alleen langs Kintaro. Heel raar is dat. En dan Shao Kahn eigenlijk direct verslaan ('t is MK2 waar ik het over heb).
Verder ken ik niet zo heel veel eindbazen eigenlijk omdat de meeste spellen sims zijn en die hebben doorgaans geen eindbazen, of ik speel de spellen nooit lang genoeg (gaan ze na een paar dagen de kast in, paar maanden later er weer uit maar dan begin ik altijd opnieuw dus dat schiet in principe ook niet op).

Met Diablo II heb ik eigenlijk nooit moeite gehad... althans niet met de bosses. Ook niet die 2e (hoewel soms maakt ie je af maar ik had altijd townportals dus je bent ook zo weer terug).
Vaak zijn subbosses (Blood Raven, etc) zeker zo moeilijk, maar dat komt deels door het leger dat ze vergezeld.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Big Will schreef op 23 november 2002 @ 18:16:
Goro, de eindbaas van Mortal Kombat III. Heb hem nooit kunnen verslaan. Wel honderd keer geprobeerd en iedere keer als ik hem bijna had, kwam ie weer met een combo en dood was ik. Hmm, misschien straks maar weer eens proberen na lange tijd.
Jah, ik heb ok wel weer es zin in mk3/4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke De Allermoeilijkste eindbaas:
VAGRANT STORY..............CRISIS..DAT KRENG IS PAS MOEILIJK........65% heeft hem nooit uitgespeeld las ik ooit op een forum.......ik hoor bij de 35%
GNI GNI GNI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 18:53:
Oke De Allermoeilijkste eindbaas:
VAGRANT STORY..............CRISIS..DAT KRENG IS PAS MOEILIJK........65% heeft hem nooit uitgespeeld las ik ooit op een forum.......ik hoor bij de 35%
GNI GNI GNI
JAZEKER!!
Ben ook bij het einde gekomen maar kreeg het spel NIET uitgespeeld.Verder prachtig spel! Alleen dat hit-op-hit system is irri.
Schijnt ook een deel 2 te komen ,hopelijk ietsje minder moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

The Will schreef op 20 November 2002 @ 19:51:

[...]

Da's Duriel idd, die gast is echt irritant sterk. Freezing attacks werken altijd wel lekker op 'm omdat hij dan een stukje langzamer is. Verder zijn dingen als Leap/Leap Attack ook erg handig bij hem om te dodgen.
Dat werkt alleen in normal, vanaf NM is hij cold immune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xantuero op nigtmare in Q3a single player...
nu speel ik best een arrdig potje q3a maar dat was gewoon niet leuk meer :) op hardcore ist nog wel gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemesis van Final Fantasy X.

Dat beest heeft 10.000.000 HP en slaat donders hard.. zeer zeer moeilijk

*SPOILER/TACTIC INFO*
Oh en over Ruby WEAPON van FFVII.. die is extreem simpel. Als je tenminste weet hoe je hem moet aanpakken. Hoe? Ok, zo doe je het "the easy way": Eerst ga je in een random battle (een simpele ja) je teamleden neer hakken. Vervolgens hak je de vijanden neer en voila je bent in je eentje. Ga nu met de Highwind naar Ruby (Ja nog steeds met je andere twee teamleden dood!). Zodra je in het gevecht met Ruby komt steekt hij eerst zijn klauwen in het zand. Hij zuigt niet je teamleden weg omdat die al dood zijn. Nu krijg je 1 kans om iets te doen. Maar wat eh? Ok "summon" Hades. Die zal Ruby niet echt pijn doen maar wel 9 van de 10 keer op "Stop" zetten. Ruby is nu echt bevroren in tijd en kan de komende 4 rondes ofzo niets doen. Gebruik een Phoenix Down of iets anders om je teamleden terug te roepen en val met alles wat je hebt Ruby aan. Herhaal Hades zodra Ruby weer "wakker" wordt en na een tijd (1.000.000 HP is niet niets :)). Voila u heeft Ruby verslagen zonder dat hij jou iets heeft aangedaan :)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 20:58:
Nemesis van Final Fantasy X.

Dat beest heeft 10.000.000 HP en slaat donders hard.. zeer zeer moeilijk

*SPOILER/TACTIC INFO*
Oh en over Ruby WEAPON van FFVII.. die is extreem simpel. Als je tenminste weet hoe je hem moet aanpakken. Hoe? Ok, zo doe je het "the easy way": Eerst ga je in een random battle (een simpele ja) je teamleden neer hakken. Vervolgens hak je de vijanden neer en voila je bent in je eentje. Ga nu met de Highwind naar Ruby (Ja nog steeds met je andere twee teamleden dood!). Zodra je in het gevecht met Ruby komt steekt hij eerst zijn klauwen in het zand. Hij zuigt niet je teamleden weg omdat die al dood zijn. Nu krijg je 1 kans om iets te doen. Maar wat eh? Ok "summon" Hades. Die zal Ruby niet echt pijn doen maar wel 9 van de 10 keer op "Stop" zetten. Ruby is nu echt bevroren in tijd en kan de komende 4 rondes ofzo niets doen. Gebruik een Phoenix Down of iets anders om je teamleden terug te roepen en val met alles wat je hebt Ruby aan. Herhaal Hades zodra Ruby weer "wakker" wordt en na een tijd (1.000.000 HP is niet niets :)). Voila u heeft Ruby verslagen zonder dat hij jou iets heeft aangedaan :)
Ik zei al dat Ruby makkelijk was...Emerald is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wonderboy in monsterland
voor de sega 16bit...
ik weet nog hoe ik daar wekenlang over deed... (elke keer eraan, terug naar het begin!!!)
omdat er geen opslag methode was...

tot frustratie toe...
ik heb de game toen in de vuilbak gegooid en had dan nog een leuke ruzie thuis (mocht heel de vuilzak overladen... game nooit terug gevonden :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:46

spaceboy

Op grote hoogte

Ik vond de eindbazen van Baldur's Gate 1 (Sarevok) vrij pittig.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 02:46

spaceboy

Op grote hoogte

GTA3 schreef op 23 november 2002 @ 18:50:
[...]

Jah, ik heb ok wel weer es zin in mk3/4 :D
Nee joh, pak dan gelijk Deadly Alliance! Die is best gaaf op de Gameboy Advance!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 15:47
GolbeZeromus schreef op 21 November 2002 @ 22:07:
[...]

Niet flamend bedoeld of zo hoor, maar ik sta toch versteld van het feit dat iemand van 17 Metroid op de NES uitgespeeld heeft.

Tja, had al erg vroeg een Nintendo (ben trouwens 16 :P), en een paar weekies later Metroid erbij :)

Enne, wie had het over uitspelen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Saekerhett op 24-11-2002 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Motaro bedoel je zeker? Dat halve paard? Die eindvijanden van MK voor de echte eindvijand waren idd meestal het irritantste.
wonderboy in monsterland
voor de sega 16bit...
ik weet nog hoe ik daar wekenlang over deed... (elke keer eraan, terug naar het begin!!!)
omdat er geen opslag methode was...
Is dat dat Alien achtig ding met één oog. Heb je ook zo een lopende band bij geloof ik. Heb ik ook nooit verslagen. ;( Was best wel een gaaf spel.
Enne, wie had het over uitspelen
Sissy :P ;)

[ Voor 5% gewijzigd door GZ op 24-11-2002 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:19
BLOOD 1, dat spel vond ik ook retemoelijk, vooral die irritante handjes die je keel dichtknepen en dat je geen hol meer zag! aaaarrgggh. Godmode maakte ook niks uit als je door zo'n handje gepakt werd, want je zag geen reet meer.

En dan eindbaas van Chapter 4 geloof ik, dan moest je eerst alle bazen van de vorige hoofdstukken mollen en dan die final. HALLELUJA wat was die fokking moeilijk!!! met al die blauwe raketten shit van hem, ik werd elke keer in notime gemold.

Ik had toen ook een truukje ontdekt. Ik liet de derde eindbaas in leven en die liet ik stoken met de allerlaatste eindbaas, toen gingen ze elkaar mollen :)

Op het laatst ook wel gehaald door te cheaten >:)

Bij fallout 2 was die frank horrigan ook aardig moelijk voor de eerste keer. En die turrets zaten toen ook maar constant op mij te knallen en die soldaten ook nog eens een keer, ik werd helemaal in de pan gehakt. Ik had gewoon een noob char. :(

Ben dus over nieuw begonnen. Toen ik weer bij hem was heb ik eerst al die turrest uitgeschakeld, zodat die mij niet lastig vielen. Toen allemaal psycho's en jets en al die andere drugshit ingenomen, en toen begon ik te maaien met een Bozar met 1200 kogels. Die vent schoot zn hele plasma minigun leeg op mij. wonderbaarlijk leefde ik nog, snel recoveren met allemaal super stimpacks. Toen begon ie met zn plasma-mes op me in te kappen, jezus wel 10 klappen per turn kon ie geven, ik dus halfdood. Maar toen kwam het wonder: Ik had al wat aardig damage gedaan ( zo'n 200, niet echt veel ), maar toen kwam het, mn cd rom begon abnormaal te laden, ik dacht WTF? :? Toen begon mn char te maaien en ik deed een vette critical van 800 dmg !!! woohoo!! }) Morsdood die vent, je zag allemaal bloed en vlees uit hem spatten, en naar mij toekruipen op zn handen (zn benen waren er af >:) ). Hij kreeg niet eens de kans om te praten want ik schoot nog keer >:) Hij was dood en je zag mij naar buiten rennen en naar het eindfilmpje kijken :)

Toen later weer ging uitspelen liet ik hem uitpraten want ik was toch wel benieuwd. Hij zei toen: You, You havent won here, you and your mutiebastard friends are gonna join me in a big ol' mushroom cloud; I just triggerd the selfdestruct ( muhahaha) The work wil go on, you didnt do nothing here, except sealing your own deathwarrant. duty.....(wheeze) honor..... Seprifyyyyy ( met een dikke zucht )

ik vet lachen hahahahahah, en toen was ik vet blij, zo wat een verhaal he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 21 november 2002 @ 22:07:
[...]

[...]

LOL!
he ik ben ook 17 en heb het spel ook gehad op de nes. :) Duckhunt ruleerde ook met de zapper. :*)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
GolbeZeromus schreef op 21 november 2002 @ 22:07:
[...]

[...]

LOL!
Heb metroid ook uitgespeeld op de nes. Was/is echt het beste spel wat er op de nes te vinden is. Je kon gewoon heen waar je wil en lekker schietend je door de monsters banen. >:)

Moeilijkste eindbaas was misschien wel Xan in Ut op average ( :X :X :X )
Op de een of andere manier kreeg ik die gast maar niet dood.
Toen ik het een maand later of zo probeerde won ik gemakkelijk. 8)7

Die laatste baas in Chrone trigger was idd ook erg moeilijk, geen idee eigenlijk of ik die heb uitgespeeld.

Met die eindmuts uit Baldurs Gate: TOB was ik ook wel ff bezig, godzijdank had ik Wish in me spellbook zodat ik automatisch kon rusten tussendoor.

LOL @ Schumi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

haha ik weet nog wel dat de bank altijd heel ver van de tv afstond en dat was met die zapper dik moeilijk op die leeftijd dus moesten we altijd een eindje verder op de grond gaan zitten of vlakbij de tv werd het nog makkelijker. :Y)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Die vent in dat pak bij Halflife :P

die kan dus niet d00d :(

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Big Will schreef op 23 November 2002 @ 18:16:
Goro is nogal makkelijk. Vooral met Scorpion : enterhaak, uppercut, enterhaak, uppercut etc. Piece of cake.

Alleen Motaro is k*t met een hoofletter K... :( Blokt bijna alles, reflecteerd je specials etc. :( Mept jou met 2 slagen KO.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Venkeroz schreef op 24 November 2002 @ 21:48:
Die vent in dat pak bij Halflife :P

die kan dus niet d00d :(
Lol hij ruled...
offtopic:
Ze moet half-life gaan verfilmen ofzo :P lijkt me pas gaaf...
misschien og wel leuker dan RE verfilmen

Mijn moeilijkste... euhm tjah.... kan ik me niet herinneren, vast wel een SNES eindbaas....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Kwam er net op dat sommige verhalen in de Edge Master mode in Soul Blade best moeilijk waren . Taki heb ik bv nooit uitgespeelds . Kwam door die battle waar je enkel damage kon doen met Edge Master combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
GolbeZeromus schreef op 24 November 2002 @ 17:17

Motaro bedoel je zeker? Dat halve paard? Die eindvijanden van MK voor de echte eindvijand waren idd meestal het irritantste.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
8)7 Sorry mijn fout, ik bedoel Shao Kahn en niet Goro. Motaro had ik eerst ook problemen mee. Later versloeg ik Motaro altijd door hem telkens flying kicks te verkopen en als het kon een roundhouse als extraatje. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Big Will op 25-11-2002 01:32 ]

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 27-10 20:52

Alpine

Twisted animator

Motaro van Ultimate Mortal Kombat 3 op de Sega Saturn was gewoon niet te verslaan.
Dat beest slaat je naar de andere kant van 't veld en warpt naar de andere kant om je vervolgens terug te meppen waar je net vandaan vloog en dan warpt die idioot weer om je weer terug te meppen en weer warpen enz enz.... :/

Toen was ik dood en kon ik weer opnieuw beginnen. Continues had ik genoeg door een stomme bug die mij er opeens 65565 gaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Die in kirby's dreamland 2 voor de gameboy als je alle sterren hebt.
Dan moet je eerst die eend verslaan die transformeerd dan weer in een andere baas en die transformeerd dan uiteindelijk weer in een andere baas, is me nog steeds niet gelukt om die uit te spelen terwijl ik het spel al 5 jaar heb ofzow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Snowman schreef op 24 november 2002 @ 18:28:
BLOOD 1, dat spel vond ik ook retemoelijk, vooral die irritante handjes die je keel dichtknepen en dat je geen hol meer zag! aaaarrgggh. Godmode maakte ook niks uit als je door zo'n handje gepakt werd, want je zag geen reet meer.

En dan eindbaas van Chapter 4 geloof ik, dan moest je eerst alle bazen van de vorige hoofdstukken mollen en dan die final. HALLELUJA wat was die fokking moeilijk!!! met al die blauwe raketten shit van hem, ik werd elke keer in notime gemold.

Ik had toen ook een truukje ontdekt. Ik liet de derde eindbaas in leven en die liet ik stoken met de allerlaatste eindbaas, toen gingen ze elkaar mollen :)

Op het laatst ook wel gehaald door te cheaten >:)

Bij fallout 2 was die frank horrigan ook aardig moelijk voor de eerste keer. En die turrets zaten toen ook maar constant op mij te knallen en die soldaten ook nog eens een keer, ik werd helemaal in de pan gehakt. Ik had gewoon een noob char. :(

Ben dus over nieuw begonnen. Toen ik weer bij hem was heb ik eerst al die turrest uitgeschakeld, zodat die mij niet lastig vielen. Toen allemaal psycho's en jets en al die andere drugshit ingenomen, en toen begon ik te maaien met een Bozar met 1200 kogels. Die vent schoot zn hele plasma minigun leeg op mij. wonderbaarlijk leefde ik nog, snel recoveren met allemaal super stimpacks. Toen begon ie met zn plasma-mes op me in te kappen, jezus wel 10 klappen per turn kon ie geven, ik dus halfdood. Maar toen kwam het wonder: Ik had al wat aardig damage gedaan ( zo'n 200, niet echt veel ), maar toen kwam het, mn cd rom begon abnormaal te laden, ik dacht WTF? :? Toen begon mn char te maaien en ik deed een vette critical van 800 dmg !!! woohoo!! }) Morsdood die vent, je zag allemaal bloed en vlees uit hem spatten, en naar mij toekruipen op zn handen (zn benen waren er af >:) ). Hij kreeg niet eens de kans om te praten want ik schoot nog keer >:) Hij was dood en je zag mij naar buiten rennen en naar het eindfilmpje kijken :)

Toen later weer ging uitspelen liet ik hem uitpraten want ik was toch wel benieuwd. Hij zei toen: You, You havent won here, you and your mutiebastard friends are gonna join me in a big ol' mushroom cloud; I just triggerd the selfdestruct ( muhahaha) The work wil go on, you didnt do nothing here, except sealing your own deathwarrant. duty.....(wheeze) honor..... Seprifyyyyy ( met een dikke zucht )

ik vet lachen hahahahahah, en toen was ik vet blij, zo wat een verhaal he :)
Bij blood 1 was de eind hoofdbaas niet zo moeilijk hoor als je weet hoe je hem moeten vermoorden.

Oke vlak voor dat de baas te voor schijn komt moet je met een shotgun of zoiets omhoog kijkenbij de einddeuren daar zit een knopje aan het plafon die schiet je in. Dan gaat er een luikje achter je open daar ligt een akimbo in, schakkel dan naar shotgun, ga vlakbij hem staan en begin met alt-fire te schieten (4 rounds per shot) hij vliegt dan helemaal naar achteren en is dood in no-time :p . Ook kan je met die akimbo op de bazooka toer gaan en hem in zijn hokje terug blijven schieten is ie ook vrij snel af :) .

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fusiondragon uit GoldenSun, pittig beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-De King Dwarf uit Rune...irritaaaaaaaaaant was die gast! koste me xxx aantallen loads :(
-Mister Psycomantis uit Turok...klotehagedis
-mr Satan uit Messiah.....irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bowser uit Super Mario World op de SNES :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:39

ThaHandy

Discovery Channel

schnumi schreef op 24 November 2002 @ 18:54:
[...]

he ik ben ook 17 en heb het spel ook gehad op de nes. :) Duckhunt ruleerde ook met de zapper. :*)
idd met 10CM van de TV af *D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 12:33:
Bowser uit Super Mario World op de SNES :P
Ja daag, Bowser was een mietje! molde hem zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 27-10 22:37

Initial G

f.k.a. GKLQuake

The Penguin in Batman Returns op de Atari Lynx :P , heb ik maar 1x verslagen, dat spel is zo moeilijk, 1 foutje en je kunt overnieuw beginnen!

tegenwoordig zijn alle spellen eitjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Guilty Gear psx.
tevens hoorde ik dat guilty gear x ook vrij moeilijk is PS2.
Verder Virtua fighter 4 hoogste stand PS2 . Niet te doen voor mij

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Omega weapon uit FF8, man, wat had die gast een klote aanval... tetra flare ofzo... aan iedereen 9999 schade :(

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Laatst online: 26-10 07:50

EMP

Krulloos!

Die vent die aan de crack (of andere zooi) was in Max Payne... Was een baas waar ik erg veel moeite mee had. Dat was die vent die zichzelf een god vond ofzow... ik weet het niet meer precies... maar dat was wel een moeilijke :)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Sangurash
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

de 2de baas in project x, nog nooit verslagen geloof ik...

Uw SAP specialist

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:25
Empie schreef op 26 november 2002 @ 11:52:
Die vent die aan de crack (of andere zooi) was in Max Payne... Was een baas waar ik erg veel moeite mee had. Dat was die vent die zichzelf een god vond ofzow... ik weet het niet meer precies... maar dat was wel een moeilijke :)
Jack Lupino...
Ach, quicksave, quickload, quickload, quickload, quickload, quicksave, quickload, quickload, net zo lang totdat je 'm te pakken hebt zonder schade op te doen. Zo zit heel Max Payne eigenlijk in elkaar. Best wel saai na een tijdje, ik ben kort geleden weer opnieuw begonnen met dat spel :/

Verwijderd

LeChuck in Monkey Island 2 :z
damn daar heb ik lang over gedaan :)

Verwijderd

Half life eindbaas.. nog nachtmerries van :)

Verwijderd

Damnz...ff denken...
Dat pleurisbeest in Half Life.
Die 3 tentakels zeg maar...Die heeft me best wel veel tijd gekost...

Hoop dat zn moeder de pijn nog voelt. })

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:21
Metal Gear 1 op de MSX..
dat je 40x links of rechts een bom moest plaatsen op z;n voeten. En dat je 1. lasers moest ontwijken en 2. zijn wapens moest ontwijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

De Black Dragon in die temple/kerk/hal ergens halverwege Baldur's Gate II. Die kan je beter maar laten slapen.

Nihilatak en de Ancients uit Diablo2:LoD zijn ook zeer pittig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 23:23
Mozin schreef op 29 November 2002 @ 10:28:
De Black Dragon in die temple/kerk/hal ergens halverwege Baldur's Gate II. Die kan je beter maar laten slapen.

Nihilatak en de Ancients uit Diablo2:LoD zijn ook zeer pittig inderdaad.
oh die was eigenlijk als je em doorhad redelijk makkelijk ;)
als je je goed opstelt in de bovenste gang, en geluk hebt dat die draak om t hoekie staat en naar je toe wilt lopen (het wallrun idee) dan gewoon stinking clouds enzo casten >:)
af en toe ff een wizard ofzo naar voren gooien, fireball en snel terug rennen...
easy :) (is me btw maar 1 keer gelukt :D)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 22:00

Remy

I usually get 100% accuracy

Half Life dimensie beest jah. Rot-tentakels grmbl :). Overigens wie was de eindbaas in Half-Life: Opposing Forces? Ben'k alweer vergeten :S

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReemF schreef op 29 November 2002 @ 10:53:
Half Life dimensie beest jah. Rot-tentakels grmbl :). Overigens wie was de eindbaas in Half-Life: Opposing Forces? Ben'k alweer vergeten :S
Dat is dat groote bruin/groenebeest die half uit die warppoort komt die je moet killen met van de turrets , door op zijn ogen teschieten vernietig je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik me kan herinneren... Zat een keer erg vast met Baldur's Gate, in de stad zelf. Met dat spel heb ik geloof ik het meeste moeite gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcBullens
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 20:50
Toch Rygar van de NES, is al lang geleden, maar dat was moeilijk. Schenen maar een paar mensen op deze aardkloot gelukt te zijn. Ik was daar dus geen van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 15:07
Jecht in FFX: International version. Ik speelde met Expert sphere grid, en omdat ik RPGs speel om het verhaal ging ik nogal rap door het spel heen, dus relatief lage levels. Bosses waren lastig, maar ik zorgde steeds dat ik al mijn summons in overdrive had bij het begin van de battle, en dat hielp bij allemaal.

Behalve bij Jecht, die gast had gewoon teveel hitpoints en te sterke attacks.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MarcBullens schreef op 10 september 2004 @ 15:15:
Toch Rygar van de NES, is al lang geleden, maar dat was moeilijk. Schenen maar een paar mensen op deze aardkloot gelukt te zijn. Ik was daar dus geen van :(
Doen je voeten nog pijn van deze harde kick? :)

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 10-09-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 10 september 2004 @ 15:19:
Jecht in FFX: International version. Ik speelde met Expert sphere grid, en omdat ik RPGs speel om het verhaal ging ik nogal rap door het spel heen, dus relatief lage levels. Bosses waren lastig, maar ik zorgde steeds dat ik al mijn summons in overdrive had bij het begin van de battle, en dat hielp bij allemaal.

Behalve bij Jecht, die gast had gewoon teveel hitpoints en te sterke attacks.
Dat heeft dus niks met moeilijk te maken, hij kan ook makkelijk in 1 klap dood, als je het een tijdje langer speelt lukt dat makkelijk. Dat is dus omdat je te snel gaat ;)

Echt de allermoeilijkste baas vond ik Penance in FFX, daarbij is Nemesis vergeleken nog een eitje. Voor Penance moet je alle stats op 255 hebben behalve luck, die moet minstens iets van 120 zijn. En dan ook nog iets van 40.000 hp voor al je chars. Dan maak je net een beetje kans...

Denk ook dat maar heeeel weinig mensen zover zijn gekomen dat ze al tegen Penance mochten gaan vechten. Kost zoveel tijd om zover te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou een hoop eindbazen die hier genoemd worden heb ik wel kunnen verslaan.
Blijf toch bij Gargoyles Quest eindbaas. En nu ik er over nadenk vond ik de eindbaas van Kid Icarus op de NES errrrug lastig.... (niet uitgespeeld :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 15:07
Dat heeft dus niks met moeilijk te maken, hij kan ook makkelijk in 1 klap dood, als je het een tijdje langer speelt lukt dat makkelijk. Dat is dus omdat je te snel gaat
Dat geldt voor bijna elke RPG. Sephiroth had ik ook makkelijk kapot met alle chars op 999/9999 en KotR :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was altijd zo bot in Unreal tournament die echt als een gek zat te rennen en springen. Volgens mij was dat de laatste bot tegen wie je moest knallen en single player. Wat had ik daar een moeite mee zeg. Die gast ging gewoon te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepiroth :P
FF 7, imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alains in de ruimteschepen in ff8,man die waren sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
BHAAL en eerste keer DIABLO 1
Vet man die tijd.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:57

Polycom

Poes van goud

zo'n rooie draak in de woestijn in final fantasy 7.. gewoon niet dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 25-10 19:58
Oud + opsomtopic. Niet meer van deze tijd dus ;)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.