Moeilijkste baas ever...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 673 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
OK, post hier de meest moeilijke eindbaas, levelhoofdvijand die je ooit bent tegengekomen bent in een spel.

Die van mij is absoluut de laatste vijand in Rygar van Tecmo op de NES. Heb die nar nooit kunnen verslaan. :/ ;(

Als je op volle kracht bij hem kwam, hoefde hij je maar drie keer te raken voordat je dood was. Als je dood ging, wat je ongetwijfeld deed, had je weer je puny duffe krachten terug zodat hij je maar 1 maal hoefde te raken voordat je dood was.

Je kan het vergelijken met FF7, dat als je bent verslagen door de laatste hoofdvijand, al je mannetjes weer op level 1 zijn en Cloud weer zijn Buster Sword heeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.minibosses.com/Pagepics/rygar.jpg

Helaas geen plaatje kunnen vinden van de hoofdvijand, alleen een title screen.

Nu jullie...

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 19-11-2002 20:49 . Reden: typo ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 23:23
Emerald Weapon en Ruby Weapon uit FFIV
ik kreeg ze niet eens eens fatsoenlijk damaged.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Lord_Mithril schreef op 19 November 2002 @ 20:51:
FFVII bedoel je ;)

Die heb ik juist wel verslagen. Emerald met Round of Knights en de rest mimicen of zo... Ruby heb ik wel heel vaak over moeten doen.

Had de manier trouwens in een boekje staan. Kreeg het op eigen kracht namelijk ook heel slecht voor elkaar.

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 19-11-2002 20:54 . Reden: 7 ipv 6 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigma van megaman X op de SNes heb hem nog geen eens uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 07:09
tot nu toe vind ik de eindbaas van Silver ook wel lastig maar ik speel eerlijk gezegd niet zo vaak spellen waar je echt kan spreken van een eindbaas.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen baas, maar de 2de license test voor Sega GT 2002 voor de Xbox vind ik ontzettend moeilijk, ik kom er maar niet voorbij, komt iets van 5+ sec te kort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eindbaas van Marvel vs Capcom, onslaught heet ie. Die is pas moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De baas in Cosmo deel 1 was echt heel erg moeilijk. Het is mij nooit gelukt om daar voorbij te komen.
Ik weet niet of iemand Cosmo nog kent.. Het groene buitenaars poppetje waarvan z'n ouders waren ontvoerd? Juist, die oude DOSgame.. :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff denken hoor, ik kom niet zo snel op een echt onverslaanbare eindbaas.....

alhoewel, met multiplayer ben ik vaak onverslaanbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:32

steveman

Comfortabel ten onder

Die ranzige robot in RTCW, ik had nog maar 15 health oid toen ik aankwam :( maar het is wel gelukt :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de end boss in de originele half life. bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:55
Hitler in Wolfensteijn 3D ;)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
"aufwiedersehen Eva!" 8) dat zei die als i dood ging :*)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 22:11:
de end boss in de originele half life. bijna onmogelijk.
Nee man :P --> die was GAAF om te doen !!! Maar moeilijk ???

Gewoon achter een rots in de ruimte gaan staan (met al die ammo enzo) --> schieten, achter de rots, schieten, achter de rots, schieten etc.

Ik BAALDE er wel GODSGRUWELIJK van als dat pokkebeest me weer naar een andere dimensie stuurde :P !!!

Ik wou dat ik het nog eens kon beleven dat spel, geweldige game :)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
De eerste keer fallout 2.
Toen had ik maar 270 hp max, en alle turrets + gastjes op die verdieping waren tegen mij. Na elke beurt saven en als het fout gaat weer loaden. Ben er best wel lang mee bezig geweest :)
1 goede hit van die turrets en je bent dood :'(

Later heb ik die turrets getweaked zodat ze frank horrigan gingen neerschieten ipv mij :) En die soldaadjes gingen mij ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marzzman schreef op 19 November 2002 @ 23:04:
[...]

Gewoon achter een rots in de ruimte gaan staan (met al die ammo enzo) --> schieten, achter de rots, schieten, achter de rots, schieten etc.

Ik BAALDE er wel GODSGRUWELIJK van als dat pokkebeest me weer naar een andere dimensie stuurde :P !!!

begrijp me niet verkeerd, Half Life is denk ik de beste single player FPS die ik ooit gespeeld heb. ik heb het spel wel 6x uitgespeeld. maar die fsking boss was gewoon super irri, met name omdat hij je naar andere dimensies stuurt, zoals je zelf al aangaf.
maar de rest van de game ... excellent! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:52

heuveltje

KoelkastFilosoof

diablo op normal
met een geboost/getwinkt char is het een makkie

maar zie met je lvl 20 barbie met een 70damage sword ofzo maar es een deuk in te krijgen |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 21:15:
de eindbaas van Marvel vs Capcom, onslaught heet ie. Die is pas moeilijk
Makje, alles op de moeilijkste standen ook turbo en manual gekozen met Ryu btw. ;)

Nocturn eindbaas misschien?

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 26-10 20:36

Rival24

I'll Be Back

Yonni schreef op 19 november 2002 @ 22:17:
[...]

"aufwiedersehen Eva!" 8) dat zei die als i dood ging :*)
n00b :P

het was "Eva.... auf wiedersehen" B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 25-10 11:14

mvz

muziek verslaafde

idd ik kom ook niet langs de 2e license in Sega gt 2002 voor xbox * license B *

3 seconden te kort, en ik race echt goed enzo

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond sarevok en ze maatjes uit Baldursgate wel pittig , maar niet de moeilijkste baas ooit , geen idee eigenlijk wie dat zou kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Laatst online: 12:21
heuveltje schreef op 19 November 2002 @ 23:34:
diablo op normal

maar zie met je lvl 20 barbie met een 70damage sword ofzo maar es een deuk in te krijgen |:(

Ik vond Diablo zelf niet zo'n probleem, zeker niet met m'n barbje, alleen die Magiers die achter zo'n seal vandaan komen, met Lord-de-Seis (ofzoiets), die overleefde ik nooit.

edit:
Bij Diablo deed ik gewoon het volgende: Je komt z'n lair binnen, cast town portal, als je pots op zijn of je HP is bijna op, door TP. Book of Town Portal onder je rechter muisknop, pots halen, en terug door je TP, meteen nieuwe casten, en dat dan totdat ie dood is :)

De moeilijkste baas kan ik zo snel niet bedenken. Ik kan wel iets bedenken, maar dat was niet zozeer alleen de baas, maar meer het eindgevecht. Het eindgevecht van Shining Force 2 (Was op de Genesis) was redelijk moeilijk. Ik kwam daar aan op een niet al te hoog level, en er zaten redelijk veel sterke fighters, met Monks die healing rain castte als back-up, Healing rain healt iedereen, dus kan je weer leuk opnieuw beginnen met HP weg slaan. Had je eindelijk al die domme minions verslagen, kon je ook nog eens tegen Zeon (zo heette hij geloof ik) gaan vechten, en die had dan een paar duizend HP, en was behoorlijk sterk. Geloof niet dat ik ooit zo'n moeilijk eindgevecht ben tegengekomen :o

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
steveman schreef op 19 november 2002 @ 21:49:
Die ranzige robot in RTCW, ik had nog maar 15 health oid toen ik aankwam :( maar het is wel gelukt :)
Die was juist makkelijk, gewoon heel dicht bij blijven, dan heb je hem in no time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

The Will schreef op 20 November 2002 @ 01:02:

[...]

Ik vond Diablo zelf niet zo'n probleem, zeker niet met m'n barbje, alleen die Magiers die achter zo'n seal vandaan komen, met Lord-de-Seis (ofzoiets), die overleefde ik nooit.

edit:
Bij Diablo deed ik gewoon het volgende: Je komt z'n lair binnen, cast town portal, als je pots op zijn of je HP is bijna op, door TP. Book of Town Portal onder je rechter muisknop, pots halen, en terug door je TP, meteen nieuwe casten, en dat dan totdat ie dood is :)

De moeilijkste baas kan ik zo snel niet bedenken. Ik kan wel iets bedenken, maar dat was niet zozeer alleen de baas, maar meer het eindgevecht. Het eindgevecht van Shining Force 2 (Was op de Genesis) was redelijk moeilijk. Ik kwam daar aan op een niet al te hoog level, en er zaten redelijk veel sterke fighters, met Monks die healing rain castte als back-up, Healing rain healt iedereen, dus kan je weer leuk opnieuw beginnen met HP weg slaan. Had je eindelijk al die domme minions verslagen, kon je ook nog eens tegen Zeon (zo heette hij geloof ik) gaan vechten, en die had dan een paar duizend HP, en was behoorlijk sterk. Geloof niet dat ik ooit zo'n moeilijk eindgevecht ben tegengekomen :o
Dat lukt ook niet tenzij je erg ver van diablo bent, want je TP's worden door hem altijd "dichtgesmeten" (soort bone prison errond) en dan ben je nogal een sitting duck :)

Mijn nontwinked barb met +- 90 max dam sword 2H (geen extra mods btw, jouw zwaard kan meer damage doen door poison/fire mods) en equip diek zelf gevonden heb (sigons armor + gloves pwnage) en kan op lvl 30 diablo flink in de pan hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond sepiroth te goed :)
op het einde echt zo erg zwaar vond ik die he.

(btw FF7 waar ik over praat nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Eén van de guardian forces van FF8: Diablos!

Als je die in het begin treft (cd1) is het niet al te moeilijk, maar ik ben er eens tegen geen vechten rond cd 3,4. Nou, dat was geen pretje want ik had in het begin per ongeluk de magical lamp verkocht (en die heb je nodig om met hem te vechten); ik was, dacht ik, goed sterk.... wordt je helemaal ingemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eindbaas van return to castle wolfenstein op hard, wou niet echt lukken. die super soldat was trouwens ook neit echt makkelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
... De eind baas van Fury of the Fury's,maar dat was iets van 10 jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.Bizon, de eindbaas van Streetfighter op de SNES op hard. Man, die gast vond ik toen echt moeilijk !!(ok het is iets van 10 jaar geleden maar toch). Het is me wel gelukt maar vraag niet hoeveel keer ik het wel niet heb geprobeerd...

Idd, ook Heinrich van RTCW op hard was erg lastig maar toch gelukt. Vooral die f*cking-geesten die op je af komen, zijn zwaar annoying!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindbaas van Doom2 op Nightmare :) DIE is moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eindbaas van 1 van de DOOMs ik was hier een euwigheid mee bezig. Weet alleen niet meer welke doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoD, Baal op hell multiplayer en hem dan alleen proberen te halen, echt supers onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

NES- Castlevania, De Graaf eerst is hij nog zo'n gewoon mannetje heb je die verslagen verandert hij in een super groot monster. Ik heb dat spel nog nooit uitgespeeld

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Laatst online: 12:58

johanbarten

Fallout fanatic

de eindbaas bij fallout 2 was pas moeilijk. ook nog allemaal turrets die op je schieten en nog wat guard die bij de eindboss stonden. Schietend was die eindbaas niet zo moeilijk maar als ie zun zwaard ging gebruiken was je zo goed als dood. maar heb het toch gehaald door me er gewoon uit te lullen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 09:08:
de eindbaas van return to castle wolfenstein op hard, wou niet echt lukken. die super soldat was trouwens ook neit echt makkelijk :p
het is me op normal gelukt zonder ook maar 1 punt schade te krijgen..
is hij op hard dan zoveel moeilijker?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Eindbaas van Gargoyles Quest op de GB.
Verder was Dracula uit Castlevania1 op de SNES pittig.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-10 21:09

Wiebbe

<none />

marzzman schreef op 19 November 2002 @ 23:04:
[...]

ehh...
je kon hem niet dood schieten? Zover ik nog weet, moest je eerst die 3 bliksem dingen kapot raggen, zodat zijn hoofd open ging, en daarna rockets in zijn hoofd raggen, tenminste zo heb ik het gedaan :P

(je moest dus steeds naar boven springen)

Moeilijkste baas hmmm...

ik weet het wel, Zelda 2: A link to the past ( zo heette die d8 ik)_ moest je bij he laatste kasteel eerst over allemaal lava, en als je dan in het kasteel kwam, werd je meteen gepwnt door super grote slijm beesten, en door jezelf :P

Dat was niet leuk, als je der kwam, was je al de helft van je mana en health kwijt, en pats, dan nog een heel kasteel doen :(

En idd doom 2 eindbaas, die was gewoon fucking onmogelijk voor mij..
heb laatst een demo er van gedownload, dat was echt stoer om te zien. die dude killde hem gewoon op nightmare :P

(das dus die gene die in de muur zit..
moest je met een platform omhoog, en net voordat die boven was, schieten op het gat in zen hersenen..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eyedoll op de moeilijkste moeilijkheidsgraad in Killer Instinct op de SNES, dawas moeilijk, sla je hem halfdood en dan regenereert die eikel zichzelf weer, uiteindelijk wel gelukt door telkens eenzelfde beweging waar die niet echt een counter tegen had :)

En een of andere meester-Bhaalspawn-draak in Baldurs Gate 2 Expension, die is eerst een of andere gare fighter (is nog te doen) maar als je die verslaat verandert die in een draak :/ dan is het snel over met mn party :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFVII de emerald en ruby. ene was onder water en andere was in woestijn. Die onder water was echt !@#$% en maar mime gebruiken met knights of the round maar ging niet dood. uiteindelijk de laatste mime had em verslagen .. *pfew*

En op de neo geo world heroes eindbaas "Dio" die was ZOOOOO oneerlijk altijd. Heb ik echt op zitten kankeren. Wel aantal keren verslagen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoumaBouma
  • Laatst online: 13-08 12:05
met Homeworld (de eerste, niet cataclysm). Als je dan net die missie heb gehad dat er een gruwelijke rots op je afkomt met heel veel gasten, dan heb je de volgende missie dus echt maar heel weinig schepen over. En in het volgende (laatste!) level komen in het begin gelijk superveel destroyers en heavy cruisers op je af! Ja, dat lukt dus niet! BOEM!! weg Mothership. Op hard is hij trouwens dus niet te doen. Op normal (of dat is easy dat weet ik niet, in iedergeval met dat langwerpige schip) ishij makkelijk, maar met dat platte mothership is ie echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eind baas van GoldSun op de GBA ben ff de naam kwijt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 11:50:
De eind baas van GoldSun op de GBA ben ff de naam kwijt :p.
die fusion dragon?
die heb ik nooit kunnen verslaan..
toen hij eenmaal begon met die outerspace attacks was ik dood.. had mn summons verkeerd gebruikt.. wist ik veel dat ze na de eerste battle zouden fusen...
en mn enige savegame was vlak na de fuse (emulator, dus kan altijd saven)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 13:04

Maxow

Hidden Sound System

die van sof2 :( met redelijk wat hp gewoon iedere keer door die rockets gefragt worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:39

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Lord_Mithril schreef op 19 November 2002 @ 20:51:
Die twee waren juist de enige vijanden die enige weerstand boden >:)
Al mijn ventjes waren level 99, ze hadden allemaal alle vormen van master materia en ik had ook bij alle ventjes hun statuslevels WREED opgepompt. Ze droegen allemaal een "ribbon" als accesory zodat ze niet confused/mute enz.. werden.. >:)
Gebruikte bij de Weapons geeneens "Knights of the Round" das voor wimps >:)
In dat spel heb ik echt veel tijd gestoken zeg! :>

Maargoed... mijn moeilijkste eindbaas... denk "the Campaigner" in Turok op de N64

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de allerlaatste eindbaas in "bubble & bobble: rainbow island" op de NES 8-bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-10 16:15

Blauw

De Schreeuw

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 13:35:
de allerlaatste eindbaas in "bubble & bobble: rainbow island" op de NES 8-bit...
Oeh Bubble Bobble. Dat was inderdaad een coole game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 27-10 17:07

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Jah idd, dat heb ik ook nog een poos gespeelt Bubble Bobble. Maar de moeilijkste vond ik toch wel ene Gordon met Crocodile Dundee op de NES 8 Bit

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:28
Ruby weapon in FF VII }>
OMG wat een klote ding is dat :D

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 02:59
Hoe heette die professor ook alweer in wolvenstein episode 2 , die solde mij altijd met zn spuitjes, dat vond ik toendertijd nog wel lastig.

Het was hans cross/professor???/greta cross/generaal????/hitler

Kan iemand mn lijst eventjes volledig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

geen enkele eindbaas is mij te moeilijk >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:28
Megaman eindkastelen waren ook altijd errug tricky :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
RaDKiLL schreef op 20 November 2002 @ 10:17:
Eindbaas van Gargoyles Quest op de GB.
jaaa... die heb ik tot op heden niet uit kunnen spelen :{

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-10 22:06

Glorificationer426

come we hero rush yes?

shao khan(of kahn?) uit mortal kombat 2 op de snes :X
daar heb ik heel wat op zitten schelden

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 20 november 2002 @ 12:58:
[...]

die fusion dragon?
toen hij eenmaal begon met die outerspace attacks was ik dood.. had mn summons verkeerd gebruikt.. wist ik veel dat ze na de eerste battle zouden fusen...
Yooo dat is hem de Fusion Dragon .
hehe ik niet heb hem op de GBA namelijk heb dat ding wel verslagen nadat ik het al 6x over had gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kleine mime spelertje in nolf2, ben der maar cheatend door heen gegaan!

(Is mijn stijl normaal niet, maar irriteerde me al aan het hele buggie level)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diablo 2

nihilitak hell multiplayer.

hij kan je in 1 corpse explosion dood krijgen, best lastig dus als las je maar lvl 72 barb bent.

dus goed opletten waar je hakt, en op tijd een whirlwind doen voor life leech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 02:59
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 14:37:
diablo 2

nihilitak hell multiplayer.

hij kan je in 1 corpse explosion dood krijgen, best lastig dus als las je maar lvl 72 barb bent.

dus goed opletten waar je hakt, en op tijd een whirlwind doen voor life leech
Oef, jah, met die gast heb ik het ook heel moeilijk gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 27-10 23:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Lord_Mithril schreef op 20 November 2002 @ 12:58:
[...]

die fusion dragon?
Hmm??
Moeilijk??
Gewoon nog een poosje blijven levellen en hij was vrij snel dood.
Na een summon en als je Djins recoverd zijn meteen al je Djin aanvallen gebruiken. Daarna weer summonen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 24-10 23:58
Quake 3 Arena -> Xaero

Take 1: Waar istie nou? <RAIL>
Take 2: Volgens mij kwam dat daar vand.. <RAIL>
Take 3: Oh, volgens mij ziet hij m... <RAIL>
Take 4: Pfoei, net op tijd weggedoken... Hoe ga ik dit aanp... <RAIL>
Take 5: <RAIL>
Take 6: Zucht... <RAIL>
Take 7: Ik zie hem! Snipe mode. <RAIL> ... Sh*t...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-10 07:21

boesOne

meuh

De laatste boss in Salamander op MSX...
Net niet gehaald.. aaarghh ! Daarna nooit meer zover gekomen... :(

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Creepy schreef op 20 November 2002 @ 15:00:
[...]

Hmm??
Moeilijk??
Gewoon nog een poosje blijven levellen en hij was vrij snel dood.
Na een summon en als je Djins recoverd zijn meteen al je Djin aanvallen gebruiken. Daarna weer summonen.
wel moeilijk als je enige save is tijdens de battle (1ste round tegen de dragon) en je je djins nog helemaal niet goed hebt gezet..
wist ik veel dat dat de laatste battle was ;(
ach, die fout ga ik niet maken met Golden Sun op de Cube ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa is right :)

Heb hem uiteindelijk toch verslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

DaCoTa schreef op 20 November 2002 @ 15:01:
Quake 3 Arena -> Xaero

Take 1: Waar istie nou? <RAIL>
Take 2: Volgens mij kwam dat daar vand.. <RAIL>
Take 3: Oh, volgens mij ziet hij m... <RAIL>
Take 4: Pfoei, net op tijd weggedoken... Hoe ga ik dit aanp... <RAIL>
Take 5: <RAIL>
Take 6: Zucht... <RAIL>
Take 7: Ik zie hem! Snipe mode. <RAIL> ... Sh*t...
hehehe .. idd had ik ook altijd last van ... toen ik 'm uitgespeeld had was het ook meteen de laatste keer dat ik Q3A speelde .. wat een kl*te spel :{

Ik had best moeite met Metal Gear in Metal Gear Solid ... hij was in princiepe niet zo moeilijk .. maar was wel enorm lastig soms :(

Enne owja die eindbazen in het spel Einhänder op de PSX waren ook moeilijk .. vooral die laatste ... wel wreed mooi spel btw :)

Afbeeldingslocatie: http://www.users.globalnet.co.uk/~bevhome/pic_einhander_vs_bosses.jpg

(kent iemand dit spel??/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10 20:46
executor schreef op 20 November 2002 @ 14:17:
geen enkele eindbaas is mij te moeilijk >:)
the same here >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

heuveltje schreef op 19 November 2002 @ 23:34:
diablo op normal

Diablo? Nee man, dat is een wimp, die heb je zo dood.

Nooit enige problemen mee gehad. Zelfs mijn hardcore barb hakte er vrolijk doorheen zonder een druppel zweet.

Er zit maar 1 moeilijke baas in Diablo II, en dat is de eindbaas van chapter 2 (hoe heet ze ook alweer?). Die kan zelfs het sterkste karakter mollen met 1 charge, dat is echt klote. Je moet echt zorgen voor voldoende rejuvs, een sidekick, en dan hopen dat ie charged en vervolgens in close combat blijven. Teveel afstand == charge == dood.

Mijn coole hardcore barb is daarop dood gegaan in Hell. Maar dat was niet zo erg want het was op de fanaat (spelletjesclub @ UT) lan, en ik ging toch verhuizen dus ik zou daar toch niet meer terugkomen. ;)

Maar goed, ik heb dan ook wel mensen gezien die diablo op hell doodkregen als fistazon (een amazon die geen wapens gebruikt). Dus tja..

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

DataBeest schreef op 19 November 2002 @ 21:19:
De baas in Cosmo deel 1 was echt heel erg moeilijk. Het is mij nooit gelukt om daar voorbij te komen.
Ik weet niet of iemand Cosmo nog kent.. Het groene buitenaars poppetje waarvan z'n ouders waren ontvoerd? Juist, die oude DOSgame.. :+
Tuurlijk ken ik die :)
kheb alle drie de delen :)
maar de eerste eindbaas was toch een gast in een soort bol (robotnik stijl als t ware :))?
daar was t een kwestie van op em springen, ik geloof neit dat die bommen veel zin hadden, of moest je die nou ook op em leggen.
nja, ieg, die vond ik niet echt moeilijk :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzs2001
  • Laatst online: 22-10 21:11

bazzs2001

je moet knagen wat lekker is

eindbaas van Killer Intinct voor de SNES kon ik nooit verslaan

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bazzs2001 schreef op 20 November 2002 @ 16:12:
eindbaas van Killer Intinct voor de SNES kon ik nooit verslaan
hoe zag die gast er ook alweer uit?? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10 12:01
Eyedol. Die was echt vet moeilijk inderdaad

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Metal Gear Solid (PC) heb ik ook nooit uitgespeeld. Die gast die uit die grote mech kwam heb ik helaas niet kunnen verslaan. Weet niet eens of dit de eindbaas was trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
DaCoTa schreef op 20 november 2002 @ 17:21:
Metal Gear Solid (PC) heb ik ook nooit uitgespeeld. Die gast die uit die grote mech kwam heb ik helaas niet kunnen verslaan. Weet niet eens of dit de eindbaas was trouwens...
D'oh! :) Liquid heet ie, en nee is 'nog' niet de eindbaas. Je moet rennen en rennen en zijn aanvallen ontwijken en schieten op zijn radar (bolletje aan voor jou de rechterkant geloof ik) en na dat die kapot is in zijn kop.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Ja, de mech dus wel, maar Liquid zelf dus niet. Nadat die mech gevallen is, komt er een filmpje en daarna sta je samen op de restanten van de mech. Ook liep er een timer mee en moest je hem ook nog snel afmaken, als extra probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijkste eindbaas ooit???
Hmm ff denken
Denk dat dat het overtuigen van mijn vriendin is dat ik toch echt nu moet gaan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:05

inXs

known as inXs

Blisterin_Bull schreef op 20 November 2002 @ 13:21:
[...]

Die twee waren juist de enige vijanden die enige weerstand boden >:)
Al mijn ventjes waren level 99, ze hadden allemaal alle vormen van master materia en ik had ook bij alle ventjes hun statuslevels WREED opgepompt. Ze droegen allemaal een "ribbon" als accesory zodat ze niet confused/mute enz.. werden.. >:)
Gebruikte bij de Weapons geeneens "Knights of the Round" das voor wimps >:)
In dat spel heb ik echt veel tijd gestoken zeg! :>

Maargoed... mijn moeilijkste eindbaas... denk "the Campaigner" in Turok op de N64
:( ik heb FF7 vrij vaak uitgespeeld, maar het is me echt nog nooit gelukt om een goude chocobo te kweken.. Alleen nog maar gele :( Ik heb daar echt 3 weken op gezeten.. Met guides en alles.. Ik baal er nog steeds van...

Maar de moeilijkste eindbaas vond ik wel de baas van Soul Reaver 2 :+ oeww wat moeilijk B)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
bl!kje schreef op 20 November 2002 @ 17:38:
[...]

:( ik heb FF7 vrij vaak uitgespeeld, maar het is me echt nog nooit gelukt om een goude chocobo te kweken.. Alleen nog maar gele :( Ik heb daar echt 3 weken op gezeten.. Met guides en alles.. Ik baal er nog steeds van...

Maar de moeilijkste eindbaas vond ik wel de baas van Soul Reaver 2 :+ oeww wat moeilijk B)
oh een goude kweken valt mee..
was best easy..
je moet alleen veel gedult hebben en veel racen

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:05

inXs

known as inXs

Lord_Mithril schreef op 20 November 2002 @ 17:44:
[...]

oh een goude kweken valt mee..
was best easy..
je moet alleen veel gedult hebben en veel racen
Ow moest je racen voor een goude? In die guides stond alleen dat je greens daar en daar vandaan moest plukken enzow... niets over racen :'(

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Weet je welke ik pas moeilijk vond... De baas van final fantasy 4 >:) (snes) die was echt niet te doen... (kweet alleen niet meer hoe hij heette ofzo). En de bazen van Crono Trigger (ook snes). :) Mega vette spellen, helaas niet overbekend bij de meeste mensen d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 14:04
De ancients voor het eerst met d2 LOD,

ik had toen een lvl78 amazon, uiteindelijk is het toch gelukt met de hulp van een druid ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Die van quake 2 is (zijn) pas easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bl!kje schreef op 20 november 2002 @ 17:38:
[...]

is een eitje, als je de goeie seeds heb, dan kan je met die die dingen een gouwe krijgen.

kost je een paar seeds ( die best duur zijn :\ of moelijk te krijgen ofzo) maar dan heb je ook wat.
was gewoon kans berekening.
ik heb NIET gereest, maar wel een gouwe gehad. (men peecee kon het niet aan (reezen)

ruby en andere weapon waren toch wel de verrotste die ik ooit heb gehad
sephirot was een eitje! die gozer was ZOOO dood :)
zonder cheats gespeeld trouwens.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Bazen vallen uiteindelijk altijd wel mee vind ik. Bij bepaalde stukken in een spel zit ik juist vast omdat ze retemoelijk zijn.

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eindbaas in Doom vond ik moeilijk, zo'n groot bruin beest met open buik en hoorns die constant raketten uit zijn hand lanceert. Later toch gelukt na heeel veel schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Karr echt de moeilijkste, al moest ik tijdens het racen soms wel inhouden :D
-Knight Rider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Laatst online: 12:21
Diadem schreef op 20 November 2002 @ 16:00:
[...]

Diablo? Nee man, dat is een wimp, die heb je zo dood.

Nooit enige problemen mee gehad. Zelfs mijn hardcore barb hakte er vrolijk doorheen zonder een druppel zweet.

Er zit maar 1 moeilijke baas in Diablo II, en dat is de eindbaas van chapter 2 (hoe heet ze ook alweer?). Die kan zelfs het sterkste karakter mollen met 1 charge, dat is echt klote. Je moet echt zorgen voor voldoende rejuvs, een sidekick, en dan hopen dat ie charged en vervolgens in close combat blijven. Teveel afstand == charge == dood.

Mijn coole hardcore barb is daarop dood gegaan in Hell. Maar dat was niet zo erg want het was op de fanaat (spelletjesclub @ UT) lan, en ik ging toch verhuizen dus ik zou daar toch niet meer terugkomen. ;)

Maar goed, ik heb dan ook wel mensen gezien die diablo op hell doodkregen als fistazon (een amazon die geen wapens gebruikt). Dus tja..

Da's Duriel idd, die gast is echt irritant sterk. Freezing attacks werken altijd wel lekker op 'm omdat hij dan een stukje langzamer is. Verder zijn dingen als Leap/Leap Attack ook erg handig bij hem om te dodgen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Die boss die je in FF5 denk ek tegenkomt op dat floating island , damn dies echt teringmoeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Desolation Angel schreef op 20 November 2002 @ 20:03:
Die boss die je in FF5 denk ek tegenkomt op dat floating island , damn dies echt teringmoeilijk
Bedoel je niet FF6 / FF3 ???

Atmaweapon
Die is idd best taai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
BlackMage schreef op 20 november 2002 @ 20:09:
[...]

Bedoel je niet FF6 / FF3 ???

Atmaweapon
Die is idd best taai
Mwoa, ik vond Atma wel meevallen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ffonline.com/1_ff6en/atmaweapon.gif

Daar kan je ook Shadow redden. Gaafste karakter van FF6 imho. Maar das een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op 20 November 2002 @ 18:07:
Weet je welke ik pas moeilijk vond... De baas van final fantasy 4 >:) (snes) die was echt niet te doen... (kweet alleen niet meer hoe hij heette ofzo). En de bazen van Crono Trigger (ook snes). :) Mega vette spellen, helaas niet overbekend bij de meeste mensen d8 ik.
Yup crono trigger onwijs gaaf spel op de Snes, en onwijs gaafe bazen voor al die lavo's in zijn schild ;) daar heb ik best wel wat tijd ingestoken om dat dit tekillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:55
Solid Seal schreef op 20 november 2002 @ 15:56:
[...]
Ik had best moeite met Metal Gear in Metal Gear Solid ... hij was in princiepe niet zo moeilijk .. maar was wel enorm lastig soms :(
Whehe, logica :+ :D

;)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij is niemand te moeilijk behalve misschien een paar cheaters op counterstrike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 22:48:
voor mij is niemand te moeilijk behalve misschien een paar cheaters op counterstrike
Die moet je ook niet als bazen zien denk ik. Voelen ze zich nog misschien goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 27-10 19:36
In House of the Dead zat wel een moeilijk ventje, maar het was in de winkel dus dan is alles moeilijker :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
ik heb ruby weapon nooit verslagen :/
maar had ook niet meer zo'n zin in na 20 keer ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

GolbeZeromus schreef op 20 november 2002 @ 20:18:
[...]

Mwoa, ik vond Atma wel meevallen.

[afbeelding]

Daar kan je ook Shadow redden. Gaafste karakter van FF6 imho. Maar das een andere discussie.
Gasten, Final Fantasy 3/6 was punt 1 de vetste uit de hele serie en punt 2 a piece of cake als je bleef trainen tegen die t-rexen in dat bos. Ik had iedereen op lv 99 en versloeg de eindbaas in 3 beurten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenOfHeavens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-11-2003

RenOfHeavens

i want my share!!!

De laatste van Cybernator op de SNES vond ik moeilijk, toch verslagen gelukkig.
dan shinobi 1 was al moeilijk te komen met dat doolhof en alles op de MD.
En dan Dark Faltz van PSO1 op mn DC,maar daar ben ik nog aan bezig......steeds (kleine 2 jaar).

the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 19:40:
De eindbaas in Doom vond ik moeilijk, zo'n groot bruin beest met open buik en hoorns die constant raketten uit zijn hand lanceert. Later toch gelukt na heeel veel schieten.
Nu je het zegt, in DOOM II zat een best pittig eindmonster. Het is goed te doen als je vaak van save/load gebruik maakt, maar als je niet tot dat soort ongein wilt vervallen was het best moeilijk om die raketten precies in dat gat te krijgen zonder dat een of ander beest je weer van die lift afduwde...

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat ik baal van diablo II de moeilijkste vind als hij voor de laatste keer die stomme f*cking monster toverd.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Toen ik de topictitel las dacht ik dat het over je werk ging ofzo.

• LordMithril
Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 09:26:
Toen ik de topictitel las dacht ik dat het over je werk ging ofzo.
mag ook, maar alleen als je hem verslagen hebt 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

• Saekerhett
  • Laatst online: 15:47
Mother Brain van het spel Metroid op de NES.

Voordat je daar al was moest je heel Tourian door, zodat je helemaal dood bij dat beest aankwam :P
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.