Ziet er weer uitermate goed uit, zoals we gewend zijn van DFKIMBLE schreef op 24 November 2002 @ 18:39:
DF727 screenshots!
http://www.flightsimnetwo...CForumID3&omm=0]linkje...
het ziet er nog wel leeg uit..
we zien het nog wel wat het word
Omg heb op de HCC-dagen een Ti4200 128mb met 3.3ns geheugen gekocht. Draait nu op 300/600
(Kan nog wel een stuk hoger, maar hij zit er pas een half uurtje in, verder oc'en ga ik nog doen
).
Ik dacht kom ff fs'en, laat ik voor de gein ff AA op 4x zetten en AF op 8x (met in gedachte dat dat nooit speelbaar zou zijn).
ff dit shot genomen:

WTF 18fps, dat heb ik met mijn geforce 1 niet eens gehaald ZONDER AA en AF!
Damn een grafische kaart is dus echt ook wel belangrijk voor fs! Met die geforce 1 had ik met dit shot, zonder aa en af, meestal 10fps op voor de rest dezelfde settings...
Ik dacht kom ff fs'en, laat ik voor de gein ff AA op 4x zetten en AF op 8x (met in gedachte dat dat nooit speelbaar zou zijn).
ff dit shot genomen:

Damn een grafische kaart is dus echt ook wel belangrijk voor fs! Met die geforce 1 had ik met dit shot, zonder aa en af, meestal 10fps op voor de rest dezelfde settings...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Tja en al had je dezelfde fps zonder aa dan ziet het er niet uit imho
En trouwens AF heeft geen zin in Flight sim. Aangezien die op direct3d draait en AF het alleen op OpenGL doet
(staat ook niet voor niets onder dat tabblad
)
Maar had je je AA op 4x of op 4xS ? die laatste is namelijk nog mooier
En nog een tip: de nieuweste drivers zijn niet het mooiste
En trouwens AF heeft geen zin in Flight sim. Aangezien die op direct3d draait en AF het alleen op OpenGL doet
Maar had je je AA op 4x of op 4xS ? die laatste is namelijk nog mooier
Hartstikke bedankt Bennierex!bennierex schreef op 24 november 2002 @ 18:37:
[...]
Ik ben die vage url ook steeds kwijt
http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK00.asp
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
AF is ook voor Direct3D hoor, bij mijn ATi zit hij ook onder het tabblad D3D.The_FrankO schreef op 24 November 2002 @ 19:08:
Tja en al had je dezelfde fps zonder aa dan ziet het er niet uit imho
En trouwens AF heeft geen zin in Flight sim. Aangezien die op direct3d draait en AF het alleen op OpenGL doet(staat ook niet voor niets onder dat tabblad
)
Maar had je je AA op 4x of op 4xS ? die laatste is namelijk nog mooierEn nog een tip: de nieuweste drivers zijn niet het mooiste
Maar idd voor FS minder nuttig, teminste ik zie geen verschil.
Echt mooi idd.McFlipp schreef op 24 november 2002 @ 18:57:
Omg heb op de HCC-dagen een Ti4200 128mb met 3.3ns geheugen gekocht. Draait nu op 300/600(Kan nog wel een stuk hoger, maar hij zit er pas een half uurtje in, verder oc'en ga ik nog doen
).
ff dit shot genomen:
[afbeelding]
Ik draai ook met mn Geforce 4 Ti 4200 128 Mb op 4xS AA. Draait wel lekker. Maar oc'en durf ik niet aan.
Heeft iemand hier wel eens de selectie van KLM flightacademy gedaan?
Zoja, wat voor tests kan je verwachten. Op de site staat het vrij algemeen vermeld allemaal.
Wil misschien na mijn studie deze opleiding doen, maar misschien kom ik niet eens door de medische test omdat ik een aangeboren hartafwijking heb gehad, terwijl alles nu perfect in orde is
Zoja, wat voor tests kan je verwachten. Op de site staat het vrij algemeen vermeld allemaal.
Wil misschien na mijn studie deze opleiding doen, maar misschien kom ik niet eens door de medische test omdat ik een aangeboren hartafwijking heb gehad, terwijl alles nu perfect in orde is
Is dit nou nog gelukt?Gilly schreef op 24 november 2002 @ 13:51:
[...]
Het gaat niet om Airbus hoor, van alles is welkom. Verkeerde indruk gewekt
Van CRJ tot A340 van 707 tot 777.
Fly High gaat weg, dus we zijn nu nog met 2
Ik wou gewoon is kijken of het mogenlijk zo dicht bij mekaar te vliegen met 5/6 kisten en dan mooie pics maken.
Laten we anders vanaaf eens proberen;
Posky KLM747-400
Posky KLM767-300
Ariane KLM737-400
lijkt mij leuk om te doen.
Ik heb een aantal keren voorlichting gehad over de selectie/opleiding, maar echt veel laten ze helaas niet los, dus heb ik het maar aan piloten gevraagd. Ze vragen van je dat je erg stevig in je schoenen staat en in staat bent meerdere dingen tegelijktijd goed uit te voeren. Een volwassen persoonlijkheid kan ook erg helpen.rellehenk schreef op 24 november 2002 @ 19:23:
Er zijn 4 fases:
-Pschychische test
-Flight Simulator test (vliegaanleg)
-Intakegesprek
-Medische keuring
De medische keuring valt dus pas op het laatst en ze zeiden daar dat het vaak wel goed ging of dat ze juist achter dingen kwamen waarvan je zelf nog niet wist dat je het had. Misschien zou je dus kunnen vragen om een vervroegde medische keuring.
Voor de rest is het mij erg spooky, ik heb ergens het idee dat ze alleen een bepaalde elite met een lichte 'arrogantie' binnen de deuren willen hebben. Daarom zeg ik niet van 'Ik word later piloot' maar 'Ik hoop piloot te worden'.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
anders ga je eerst bij de luchtmacht, kom je darna altijd bij de KLM binnen 
ik geloof dat 90% niet door de selectie komt...
Anoniem: 61113
bij de luchtmacht kom je ook niet zo makkelijk binnen..
edit:
of slaat die 90% op de luchtmacht selecties?
of slaat die 90% op de luchtmacht selecties?
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 61113 op 24-11-2002 19:39 ]
Ja is goed, ik doe wel 747rdluca schreef op 24 november 2002 @ 19:33:
[...]
Is dit nou nog gelukt?
Laten we anders vanaaf eens proberen;
Posky KLM747-400
Posky KLM767-300
Ariane KLM737-400
lijkt mij leuk om te doen.
Niet te laat als het kan.
Luchtmacht zit idd al jaren "vol" wat betreft piloten, daar moet je wel super goed zijn om er door te komen.Anoniem: 61113 schreef op 24 November 2002 @ 19:38:
bij de luchtmacht kom je ook niet zo makkelijk binnen..
Volgnes mij is het piloten vak helemaal niet zo slim op dit moment, hoeveel zitten er niet werkloos thuis, die met moeite hun studie schuld kunnen betalen, ik ken er 3 persoonlijk.
[ Voor 47% gewijzigd door Ensinker op 24-11-2002 19:40 ]
Luchtmacht vind ik niks.
Wel is de medische selectie iets minder streng voor luchtmacht.
Als ik de opleiding kan gaan doen, dan zal ik op z'n vroegst over 3 jaar beginnen. (Als de banenmarkt er goed uitziet). Wil nl. eerst mn huidige studie afmaken, en ik denk dat ik over 3 jaar ook wat steviger in mijn schoenen sta.
Maar misschien maar eerst in januari een voorlichtingsdag bezoeken en als ik er achterkom dat het medisch gezien niks wordt, dan moet ik het maar allemaal uit mn hoofd zetten.
Als ik de opleiding kan gaan doen, dan zal ik op z'n vroegst over 3 jaar beginnen. (Als de banenmarkt er goed uitziet). Wil nl. eerst mn huidige studie afmaken, en ik denk dat ik over 3 jaar ook wat steviger in mijn schoenen sta.
Maar misschien maar eerst in januari een voorlichtingsdag bezoeken en als ik er achterkom dat het medisch gezien niks wordt, dan moet ik het maar allemaal uit mn hoofd zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door Floppie op 24-11-2002 19:43 ]
Het werkelijke aantal was een 30%.nealzie schreef op 24 November 2002 @ 19:37:
anders ga je eerst bij de luchtmacht, kom je darna altijd bij de KLM binnen
Rico, ben er helemaal klaar voor.
Heb de 747V3, 767V3 en de Ariane KLM geinstalleerd allemaal default flighsim.0 info.
Wie wordt de derde ??
Heb de 747V3, 767V3 en de Ariane KLM geinstalleerd allemaal default flighsim.0 info.
Wie wordt de derde ??
Ik kan evt ook wel meedoen, alleen heb ik die liveries niet (747 en 767 moet geen prob zijn, daar is avsim voor)Gilly schreef op 24 november 2002 @ 19:46:
Wie wordt de derde ??
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Wat heb jij voor middelbare school opleiding gedaan als ik vragen mag?rellehenk schreef op 24 November 2002 @ 19:42:
Luchtmacht vind ik niks.
Kom je met een economische studie wel als piloot in aanmerking?
Spotter wil wel een keer mee doen, maar kan nu niet
Benodigd: HAVO/VWOAnoniem: 61113 schreef op 24 November 2002 @ 20:01:
[...]
Wat heb jij voor middelbare school opleiding gedaan als ik vragen mag?
met bij de HAVO:
-Natuurkunde 1
-Wiskunde B1
Heb je Natuurkunde 1, dan moet je een verplichte bijscholing doen vooraf bij de KLS van 1 week. Voor het VWO weet ik de benodigdheden niet precies. Kan dus gewoon met E&M bijvoorbeeld, als je die vakken maar hebt.
heb je de "open_sky_klm_airlines_b767-306er.zip" er zijn namelijk 2 versies, dit is veruit de beste.Gilly schreef op 24 november 2002 @ 19:46:
Wie wordt de derde ??
Ik heb die je uit de BODO dir van Posky kunt halen, dit is dus een ander??rdluca schreef op 24 November 2002 @ 20:21:
[...]
heb je de "open_sky_klm_airlines_b767-306er.zip" er zijn namelijk 2 versies, dit is veruit de beste.
[ Voor 23% gewijzigd door Ensinker op 24-11-2002 20:25 ]
dit is een ander door John Tavendale. Als je op AVSIM op Author: John Tavendale zoekt vind je hem zo.Gilly schreef op 24 November 2002 @ 20:23:
[...]
Ik heb die je uit de BODO dir van Posky kunt halen, dit is dus een ander??
Ja heb hem, net als de ariane en de Posky 747 V3, ben er klaar voor dus, allemaal default UI info.rdluca schreef op 24 november 2002 @ 20:24:
[...]
dit is een ander door John Tavendale. Als je op AVSIM op Author: John Tavendale zoekt vind je hem zo.
w00t!
Zal een goede vervanging zijn van de kleine kisten in FS..

Anoniem: 55387
Voor de geïnteresseerden, de eerste week van een KLS klas is van start gegaan.
Behandeld: Draagkracht, basis navigatie, identificatie.
Behandeld: Draagkracht, basis navigatie, identificatie.
Kan me goed voorstellen dat je zo blij reageerd als je uit principe alleen boeing vliegt, met Airbus heb je al een heel eind dit gevoel hoor.-Sander_ schreef op 24 November 2002 @ 20:27:
[...]
w00t!Was weer even versteld van de beauty. Als het panel net zo mooi is, ga ik ermee in zee
Zal een goede vervanging zijn van de kleine kisten in FS..
Nu nog een derde persoon. We moeten ook ff een route afspreken zodat we op LNAV kunnen vliegen en alle aandacht voor de hoogte/snelheid kunnen hebben. En natuurlijk allemaal hetzelfde weer.Gilly schreef op 24 November 2002 @ 20:26:
[...]
Ja heb hem, net als de ariane en de Posky 747 V3, ben er klaar voor dus, allemaal default UI info.
Major Carnage doet mee, weather gewoon Real weather van MS iedereen hetzelfde dus.rdluca schreef op 24 November 2002 @ 20:31:
[...]
Nu nog een derde persoon. We moeten ook ff een route afspreken zodat we op LNAV kunnen vliegen en alle aandacht voor de hoogte/snelheid kunnen hebben. En natuurlijk allemaal hetzelfde weer.
Jij - 737
Major - 767
ikke - 747
Route HDG 000 ??
RW 212.6.108.244:3782/got
[ Voor 4% gewijzigd door Ensinker op 24-11-2002 20:35 ]
Ik kan wel als jullie me de kans geven om ff me maaltijd te verwerkenrdluca schreef op 24 november 2002 @ 20:31:
[...]
Nu nog een derde persoon. We moeten ook ff een route afspreken zodat we op LNAV kunnen vliegen en alle aandacht voor de hoogte/snelheid kunnen hebben. En natuurlijk allemaal hetzelfde weer.
(Gaan we weer)Gilly schreef op 24 november 2002 @ 20:29:
[...]
Kan me goed voorstellen dat je zo blij reageerd als je uit principe alleen boeing vliegt, met Airbus heb je al een heel eind dit gevoel hoor.
Ik vind Airbus net een achtbaan en ik wil gewoon de controle over een kist hebben, niet de computer
Dat woord achtbaan staat zeker bovenaan in je vocabulair ??-Sander_ schreef op 24 november 2002 @ 20:41:
[...]
(Gaan we weer)
Ik vind Airbus net een achtbaan en ik wil gewoon de controle over een kist hebben, niet de computer
suggestie:Gilly schreef op 24 november 2002 @ 20:32:
[...]
Major Carnage doet mee, weather gewoon Real weather van MS iedereen hetzelfde dus.
Jij - 737
Major - 767
ikke - 747
Route HDG 000 ??
ADEP: EHAM 24
DCT CH DCT VOLLA voor de vroege vogels in de holding bij VOLLA en naar FL150
daarna DCT (FL150 280knts)TULIP DCT UNIDO DCT BERGI DCT OA --> ILS19R
ADES: EHAM 19R
EHAM 24
CH N52 13 NDB 388.5
VOLLA N52 18 ISEC
TULIP N52 22 ISEC
UNIDO N53 01 ISEC
BERGI N52 44 ISEC
OA N52 28 NDB 395.0
EHAM 19R
[ Voor 17% gewijzigd door rdluca op 24-11-2002 21:02 ]
En de mp sessie draait op..?Gilly schreef op 24 November 2002 @ 20:32:
[...]
Major Carnage doet mee, weather gewoon Real weather van MS iedereen hetzelfde dus.
Jij - 737
Major - 767
ikke - 747
Route HDG 000 ??
Het was een vraag aan Rellehenk-Sander_ schreef op 24 november 2002 @ 20:13:
[...]
Benodigd: HAVO/VWO
met bij de HAVO:
-Natuurkunde 1
-Wiskunde B1
Heb je Natuurkunde 1, dan moet je een verplichte bijscholing doen vooraf bij de KLS van 1 week. Voor het VWO weet ik de benodigdheden niet precies. Kan dus gewoon met E&M bijvoorbeeld, als je die vakken maar hebt.
hehehe
lauwe shit daar @ de HCC

ik kwam mcflipp ook nog tegen

tampert, kriminalpolizei
w00t, co-piloten rulezEvilernie schreef op 24 november 2002 @ 21:00:
hehehelauwe shit daar @ de HCC
[afbeelding]
Kom je nog
Ik ben de enige tot nu toe die klaar staat, niemand nog te zien
Welk IP zit je dan ??rdluca schreef op 24 november 2002 @ 21:08:
[...]
Kom je nog
Ik ben de enige tot nu toe die klaar staat, niemand nog te zien
Wij hier : 213.51.152.240
[ Voor 7% gewijzigd door Ensinker op 24-11-2002 21:10 ]
Ja, was der ook, heb ook nog een fotootje (komt nog wel). Heb Karlok nog gezien en voor de rest nog een boel onbekende GoTTers, maar McFlipp en Evilernie niet. Op de stand heb ik ook nog eventjes een 767 kist aan de grond gezet met het handje (helaas óók met een default 737 panel)...Evilernie schreef op 24 November 2002 @ 21:00:
[afbeelding]
Ja ja, ik speel óók wel is RollerCoaster Tycoon
Ik ook, gewoon in Multiplay toch? Ik zie ook niemand in me chatscherm
Doet is opnieuw joinenrdluca schreef op 24 november 2002 @ 21:12:
[...]
Ik ook, gewoon in Multiplay toch? Ik zie ook niemand in me chatscherm
offtopic:
Excusses voor de MP haters, vanwege de topic vervuiling.
Snap er geen ruk van. Al drie keer opnieuw gejoined maar ik ben als enige in die sessieGilly schreef op 24 November 2002 @ 21:13:
[...]
Doet is opnieuw joinen
offtopic:
Dit is dan wel heel vaag, het is gewoon simpel FS MP, dat werkt altijd, andrs host jij FF dan proberen we het bij jou
62.251.83.5Gilly schreef op 24 november 2002 @ 21:25:
Dit is dan wel heel vaag, het is gewoon simpel FS MP, dat werkt altijd, andrs host jij FF dan proberen we het bij jou
Misschien omdat jij DirectX8.2 hebt?rdluca schreef op 24 november 2002 @ 21:18:
[...]
Snap er geen ruk van. Al drie keer opnieuw gejoined maar ik ben als enige in die sessie

Een fs mp gaat vaker fout dan een sb mpGilly schreef op 24 november 2002 @ 21:25:
Het gebeurt vaak genoeg dat sommige niemand ziet of elke keer eruit word gegooid
Anoniem: 16235
Tjonge, wat ik vond ik de HCC tegenvallen (zowel vanuit algemeen als vanuit FS oogpunt). De gebruikersgroep was wel lollig om ff bij rond te hangen, maar echt veel interessants gebeurde er niet.Evilernie schreef op 24 november 2002 @ 21:00:
[afbeelding]
Ik heb een hele tijd over de schouder van een PSS Airbus 'piloot' meegekeken. Tjonge, wat een knuddezooi... Op een bepaald moment probeerde hij de Airbus op de grond te zetten. Hij zat gigantisch te klooien met de radios en de AP en weet ik veel wat. Uiteindelijk probeerde hij hem aan de grond te zetten alsof het een Cessna was. Ging dus fout. Commentaar: 'Hm, de ILS van die baan werkt dus niet'. Ja. logisch: hij had de ILS nog geeneens aangezet...!

Wat me ook zwaar tegenviel: ik heb helemaal GEEN FS add-ons gezien... Nul komma nul. Alsof FS niet bestond. Waardeloos.
Ik sprak nog ff met een man achter de FS gebruikersgroepbalie, die bij Flightshop werkt. Hij had niets bij zich omdat het veel te duur was om een stand te hebben op de HCC. Jammer...
Ook spijtig dat de FS club die er vorig jaar wel was, er nu niet was...
Ik heb uiteindelijk dus NIETS gekocht. Alleen een Mars en een Snickers (bij en shop op Hoog Catharijne omdat het daar goedkoper was). Viel met al met al errug tegen...
Je hebt HAVO of VWO nodig met als vakken Natuurkunde 1 en Wiskunde B1.Anoniem: 61113 schreef op 24 November 2002 @ 20:01:
[...]
Wat heb jij voor middelbare school opleiding gedaan als ik vragen mag?
Heb je deze vakken niet gehad, dan kun je hier een certificaat voor halen op HAVO-niveau. En wat natuurkunde betreft hoef je alleen maar enkele onderwerpen te kennen, dus niet eens alles.
Dus dat is het probleem niet zo.
[ Voor 12% gewijzigd door Floppie op 24-11-2002 22:00 ]
Eigenlijk toch alleen vanuit FS standpuntAnoniem: 16235 schreef op 24 November 2002 @ 21:50:
[...]
Tjonge, wat ik vond ik de HCC tegenvallen (zowel vanuit algemeen als vanuit FS oogpunt). De gebruikersgroep was wel lollig om ff bij rond te hangen, maar echt veel interessants gebeurde er niet.
Ik heb een hele tijd over de schouder van een PSS Airbus 'piloot' meegekeken. Tjonge, wat een knuddezooi... Op een bepaald moment probeerde hij de Airbus op de grond te zetten. Hij zat gigantisch te klooien met de radios en de AP en weet ik veel wat. Uiteindelijk probeerde hij hem aan de grond te zetten alsof het een Cessna was. Ging dus fout. Commentaar: 'Hm, de ILS van die baan werkt dus niet'. Ja. logisch: hij had de ILS nog geeneens aangezet...!Sowieso sloeg 'ie een heleboel dingetjes over (arm spoilers, juiste flapsettings, signs, etc). Nee, dat kan ik dus veel beter...
Wat me ook zwaar tegenviel: ik heb helemaal GEEN FS add-ons gezien... Nul komma nul. Alsof FS niet bestond. Waardeloos.
Ik sprak nog ff met een man achter de FS gebruikersgroepbalie, die bij Flightshop werkt. Hij had niets bij zich omdat het veel te duur was om een stand te hebben op de HCC. Jammer...
Ook spijtig dat de FS club die er vorig jaar wel was, er nu niet was...
Ik heb uiteindelijk dus NIETS gekocht. Alleen een Mars en een Snickers (bij en shop op Hoog Catharijne omdat het daar goedkoper was). Viel met al met al errug tegen...
Want ik vond de HCC-dagen dus echt wel geslaagd. Ze hadden alles wat ik wilde en nog tegen zeer aantrekkelijke prijsjes ook
LOL @ verhaal van Hellogoodbye
, je moet ook niet naar de HCC voor de flightsim. Dat doen we hier toch al...stelletje amateurs daar op de hcc :x , maar ja
Nice a330 pics
Nice a330 pics
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 54920
Volgende keer is niet aviodome...het bolletje is dan al plat geslagen denk ik...maar het is op Lelystad...18-21 september...2003..
rellehenk schreef op 24 November 2002 @ 21:54:
[...]
Je hebt HAVO of VWO nodig met als vakken Natuurkunde 1 en Wiskunde B1.
Heb je deze vakken niet gehad, dan kun je hier een certificaat voor halen op HAVO-niveau. En wat natuurkunde betreft hoef je alleen maar enkele onderwerpen te kennen, dus niet eens alles.
Dus dat is het probleem niet zo.
Ik heb zelf VWO gedaan profiel E&M met wiskunde B1.Anoniem: 61113 schreef op 24 November 2002 @ 22:25:
[...]
nee het is een vraag aan jou! Over jou opleiding..
Ik sprak dus laatst met mn oud-klasgenoot die nu net als ik 18 is, en de meeste mensen op de opleiding van KLS hebben al een studie gedaan. Hij was echt een van de jongste.
[ Voor 30% gewijzigd door Floppie op 24-11-2002 22:49 ]
Hier even een klein vluchtje boven Pakistan (OPGT) met een Commanche.
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT07.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT10.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT11.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT12.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT13.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT14.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT15.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT16.jpg[/img]
en weer heel huids terug, alleen de landing was wel iets tehard
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT07.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT10.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT11.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT12.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT13.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT14.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT15.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/OPGT16.jpg[/img]
en weer heel huids terug, alleen de landing was wel iets tehard
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 24-11-2002 22:55 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
jij liever dan ik in Afghanistan

tampert, kriminalpolizei
Vanwege overweldigende belangstelling waren we dus met zijn twee...

Daar zijn ze dan.. de pics van de ENORME boeing vloot (ahem...)
Helaas verliet onze 747 piloot voortijdig het slagveld

En dan een stukje simultaan approachen.....

Helaas verliet onze 747 piloot voortijdig het slagveld

En dan een stukje simultaan approachen.....

Leuk gedaan , alleen niet op realistich gezet anders had je allang een melding gehad dat je tegen elkaar waren gevlogenrdluca schreef op 24 november 2002 @ 23:20:
Vanwege overweldigende belangstelling waren we dus met zijn twee...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Zo, weer een ouderwetse pagina met pics, meer dan 11Mb totaal 
Ik doe er ook nog een paar bij. Om de ADSL-verbinding van mn broertje te testen hebben we wat gemultiplayerrommeld. Hier en daar wat aardige shotjes gemaakt.
Eerst een stukje vanaf EHLE

Daarna LSZA, dus veel bergen

Tenslotte de floats maar weer eens natgemaakt in het Kanaal vanaf Jersey (EGJJ).

Los van het feit dat mn FS sinds de laatste windows update behoorlijk instabiel is geworden, hoor je mij niet over de MP van FS klagen
Ik doe er ook nog een paar bij. Om de ADSL-verbinding van mn broertje te testen hebben we wat gemultiplayerrommeld. Hier en daar wat aardige shotjes gemaakt.
Eerst een stukje vanaf EHLE

Daarna LSZA, dus veel bergen

Tenslotte de floats maar weer eens natgemaakt in het Kanaal vanaf Jersey (EGJJ).

Los van het feit dat mn FS sinds de laatste windows update behoorlijk instabiel is geworden, hoor je mij niet over de MP van FS klagen
thnx ik ga het meteen proberen.. dit is super! omdat de pss 747/777 geen airways kentNavySeal schreef op 24 november 2002 @ 15:27:
Een korte HOWTO voor het maken van een flightplan in FSBUILD:
Neem een flightplan, bv EHAM-EGLL: REFSO UR1 LOGAN
- Zet departure airport aan het begin en destination airport aan het eind
- Vervang de spaties door het - teken (minnetje)
We krijgen dan EHAM-REFSO-UR1-LOGAN-EGLL. Copy paste dit in het route veld van fsbuild, zet een vinkje bij bijvoorbeeld PSS747, klik op 'build flightplan' en hoppa! Het gebruik van airways is nu een stukje gemakkelijker.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Nog geen idee, we zijn op zoek naar tijd.Qylos schreef op 24 november 2002 @ 13:06:
FSSupport: wanneer is die airbus a320 tut af?
Op dit moment werkt iedereen aan iets anders.
Kijk eens hier:rellehenk schreef op 24 november 2002 @ 19:23:
http://www.angelfire.com/ks/klm1/index.html
http://home.wanadoo.nl/tj...s/passing%20tests%202.htm
Bij de Flighsim gg op de hcc zag ik een paar vliegsturen met throttle enz, het zag er wel aardig uit. Weet iemand misschien waar ik die kan kopen.
de nieuwe fsbuild ziet er ongeveer zo uit 
een must voor elke piloot en vooral om je flightplans te converten naar PSS 747/777 fmc formaat
een must voor elke piloot en vooral om je flightplans te converten naar PSS 747/777 fmc formaat

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Volgens de man achter de balie kwamen die bij www.flightshop.nl vandaan (Lelystad). Alleen brengt die link me nu nergens...: alleen een blauw vlak zonder doorlinkmogelijkheid...
Ze kosten trouwens boven dde 200 euro (exclusief pedalen!). Nogal prijzig, vind ik: het zag er nogal erg simpel plastic uit. En die handeltjes... tja, ik vlieg meestal Airbus... Ik doe het dan liever met de muis op het scherm: da's lijkt dan toch net ff echter dan het geschuif met een paar van die lullige handeltjes... Het is wellicht lollig als je altijd in een Cessna vliegt...
Ze kosten trouwens boven dde 200 euro (exclusief pedalen!). Nogal prijzig, vind ik: het zag er nogal erg simpel plastic uit. En die handeltjes... tja, ik vlieg meestal Airbus... Ik doe het dan liever met de muis op het scherm: da's lijkt dan toch net ff echter dan het geschuif met een paar van die lullige handeltjes... Het is wellicht lollig als je altijd in een Cessna vliegt...
Is die al uit danjos_zwa schreef op 25 november 2002 @ 11:32:
[afbeelding]
Kan je nagaan wat voor amateurs het zijn. Dat ding op Lelystad heet deAnoniem: 16235 schreef op 25 november 2002 @ 11:38:
Volgens de man achter de balie kwamen die bij www.flightshop.nl vandaan (Lelystad). Alleen brengt die link me nu nergens...: alleen een blauw vlak zonder doorlinkmogelijkheid...
PilotShop.
Alleen de PilotShop is nogal duur
NavySeal schreef op 24 november 2002 @ 15:27:
Een korte HOWTO voor het maken van een flightplan in FSBUILD:
Neem een flightplan, bv EHAM-EGLL: REFSO UR1 LOGAN
- Zet departure airport aan het begin en destination airport aan het eind
- Vervang de spaties door het - teken (minnetje)
We krijgen dan EHAM-REFSO-UR1-LOGAN-EGLL. Copy paste dit in het route veld van fsbuild, zet een vinkje bij bijvoorbeeld PSS747, klik op 'build flightplan' en hoppa! Het gebruik van airways is nu een stukje gemakkelijker.
Ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar ik krijg nu de indruk dat je een flightplan nodig hebt om een flightplan te maken...jos_zwa schreef op 25 November 2002 @ 11:32:
[afbeelding]

Ik snap nog steeds niet waar FS Build nou precies voor dient. Op hun site is een voorbeeld van praktisch gebruik van het programma: daar wordt het alleen gebruikt om een bestaand plan om te zetten naar FSNav. Of zo. Beetje vaag.
Kan dit prog nou wel of niet kant en klare (en realistosche) plans maken als je alleen maar (bijvoorbeeld) EHAM-EGLL intypt?
FSBuild zelf een flightplan laten genereren levert soms nogal vreemde routes op helaas, ask FlyHighAnoniem: 16235 schreef op 25 november 2002 @ 11:47:
[...]
[...]
Ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar ik krijg nu de indruk dat je een flightplan nodig hebt om een flightplan te maken...Of mis ik nu iets...?
Ik snap nog steeds niet waar FS Build nou precies voor dient. Op hun site is een voorbeeld van praktisch gebruik van het programma: daar wordt het alleen gebruikt om een bestaand plan om te zetten naar FSNav. Of zo. Beetje vaag.![]()
Kan dit prog nou wel of niet kant en klare (en realistosche) plans maken als je alleen maar (bijvoorbeeld) EHAM-EGLL intypt?
rdluca schreef op 25 November 2002 @ 11:43:
[...]
Kan je nagaan wat voor amateurs het zijn. Dat ding op Lelystad heet de
PilotShop.
Alleen de PilotShop is nogal duur

deze heeft maar een throttle, geen USB. maar kost wel 50 euro minder.( 158.-
euro)
ik vlieg vaak in propeller vliegtuigen dus misschien dat ik het neem.
Hebben er nog people's bij de MyCom stand wat gekocht?! Daar heb ik hele dag verkocht gister. 
Verder nog ff 's ochtends langs de FS GG gelopen, maar vond ik ook beetje tegenvallen. Alhoewel die control tower die ze nagebouwd hadden was wel koel.
Verder nog ff 's ochtends langs de FS GG gelopen, maar vond ik ook beetje tegenvallen. Alhoewel die control tower die ze nagebouwd hadden was wel koel.
[ Voor 4% gewijzigd door achappey op 25-11-2002 12:12 ]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
er was een week of wat terug iemand die zoiets in dit forum aanbood omdat hij er van af moest. kweet niet of die hem al kwijt is maar anders zou je ff terug moeten zoeken in dit topic of vorige gedeelte.FMS schreef op 25 November 2002 @ 11:58:
[...]
[afbeelding]
euro)
Het is een mooi ding. Alleen erg jammer van de prijsFMS schreef op 25 november 2002 @ 11:58:
[afbeelding]
euro)
Maar voor kleine vliegtuigen is het wel een must have
Wie heeft hier eigelijk allemaal zo'n stuur?
Maakt mij niet uit, hoor, maar is dat nou niet een beeje zonde...? Juist als je in props vliegt lijkt het me leuk om een 'echte' mixture en prop handle te hebben! Net alsof je een stuurtje koopt voor racegames maar dan zonder knoppen voor de versnelling...FMS schreef op 25 November 2002 @ 11:58:
[...]
[afbeelding]
euro)
Dus het is niets meer dan een 'plan-converter'...? Misschien dat de nieuwe versie het beter doet... Dat lijt me toch de bedoeling van het proggie: plans maken: niet alleen converteren!rdluca schreef op 25 november 2002 @ 11:49:
[...]
FSBuild zelf een flightplan laten genereren levert soms nogal vreemde routes op helaas, ask FlyHigh
FSbuil is in eerste instantie idd bedoelt voor het genereren van FP's, met als handigheid dat het meteen naar een gekozen formaat kan worden exporteerd.Anoniem: 16235 schreef op 25 November 2002 @ 12:44:
[...]
Dus het is niets meer dan een 'plan-converter'...? Misschien dat de nieuwe versie het beter doet... Dat lijt me toch de bedoeling van het proggie: plans maken: niet alleen converteren!
De FP's die er al in zitten kloppen aardig dacht ik, maar het grootste gevaar schuilt onder het zelf genereren ervan. Fixes die er helemaal niet tussen horen bijvoorbeeld. FSbuild schaamt zich niet om voor een FP van 14000NM+ voor te schotelen. Tip die ik dan eerder heb genoemd:
-genereer een FP.
-exporteer naar het gewenste formaat PLUS FSnav.
-pluk met FSnav de irrelevante punten eruit en verwijder ze ook uit je FMC.
-Zo moet het lukken
Heeft iemand al ervaring met Wilco Airport 2002? De filmpjes zien er gaaf uit, alhoewel errug klein... Ik vraag me af of alles echt zo fps vriendelijk is.
Ik vind hem tegenvallen, de terminals, gates en andere objecten vind ik een beetje als een mislukte FS2000 upgrade eruit zien.Anoniem: 16235 schreef op 25 November 2002 @ 13:42:
Heeft iemand al ervaring met Wilco Airport 2002? De filmpjes zien er gaaf uit, alhoewel errug klein... Ik vraag me af of alles echt zo fps vriendelijk is.
Echt FPS vriendelijk is het ook niet.
Dank je. Dan weet ik genoeg...rdluca schreef op 25 november 2002 @ 13:47:
[...]
Ik vind hem tegenvallen, de terminals, gates en andere objecten vind ik een beetje als een mislukte FS2000 upgrade eruit zien.
Echt FPS vriendelijk is het ook niet.
OMG! 
Fokker F70/F100 van project Fokker in GMax screenshots
Ze zouden eerst de 24ste uitkomen maar is nu 8 december geworden
Maar screenshots mogen er wezen

*klik voor meer screenshots*
zie nu dat ik niet de primeur heb
Fokker F70/F100 van project Fokker in GMax screenshots
Ze zouden eerst de 24ste uitkomen maar is nu 8 december geworden
Maar screenshots mogen er wezen

*klik voor meer screenshots*
zie nu dat ik niet de primeur heb
[ Voor 13% gewijzigd door The_FrankO op 25-11-2002 16:33 ]
65551
Kan iemand mij twee dingen zeggen?
1. Rico wat heb jij bij de [views] sectie staan bij de ariane 733 aircraft.cfg icm 734 panel?
Moet even die vleugels goed hebben
2. Worden er eigenlijk nog 734s gemaakt? Of is men volledig overgestapt op NG?
1. Rico wat heb jij bij de [views] sectie staan bij de ariane 733 aircraft.cfg icm 734 panel?
[ Voor 5% gewijzigd door 65551 op 25-11-2002 17:51 ]
Er worden alleen nog maar NG's gemaakt. Onderdelen e.d. worden natuurlijk nog wel geleverd.65551 schreef op 25 November 2002 @ 17:50:
[Views]65551 schreef op 25 November 2002 @ 17:50:
eyepoint=-12.1903, -1.67323, 3.77297
Alleen anderen die een eyepoint-setting van mij hebben overgenomen en in hun Ariane aircraft.cfg hebben gezet krijgen dan een hele andere wingview.
Beats me
Op weg naar London Heathrow Airport 
Een errug gelikte livery al zeg ik et zelf

to be continued
Een errug gelikte livery al zeg ik et zelf

to be continued
DroogKloot, is die intens mooie scenery van Budapest freeware? Waar is hij te halen?
Verder wil ik Rico, Gilly en de rest nog even complimenteren met hun multiplay-vervuiling.
Gelukkig zijn er wel mooie plaatjes uit voortgekomen.
Verder wil ik Rico, Gilly en de rest nog even complimenteren met hun multiplay-vervuiling.
65551
bennierex schreef op 25 November 2002 @ 17:55:
[...]
Er worden alleen nog maar NG's gemaakt. Onderdelen e.d. worden natuurlijk nog wel geleverd.
Anoniem: 43578
Vanmiddag heb ik me voorbereid hoe nou het leven van een F16 piloot eruit ziet
, hier het resultaat:
Nasty1 you are cleared for takeoff runway 24

TWR: Nasty 1, explain delay Nasty1: TWR, ben ff genieten van de molen

Nasty 1 is airborne TWR: roger, report when breaking to the left.

Breaking off to the left

Dit lijkt toch wel ergens op.............
(..........m'n icon)

TWR: Nasty1, turn right heading 270, cleared for the low pass runway 24

Even de toren begroeten

Enkele momenten later...............

Enroute to the Cornfieldrange

Tower, we've got a visual, Nasty1

En weer terug naar huis....

Was een erg geslaagde vlucht moet ik zeggen
Nasty1 you are cleared for takeoff runway 24

TWR: Nasty 1, explain delay Nasty1: TWR, ben ff genieten van de molen

Nasty 1 is airborne TWR: roger, report when breaking to the left.

Breaking off to the left

Dit lijkt toch wel ergens op.............

TWR: Nasty1, turn right heading 270, cleared for the low pass runway 24

Even de toren begroeten

Enkele momenten later...............

Enroute to the Cornfieldrange

Tower, we've got a visual, Nasty1

En weer terug naar huis....

Was een erg geslaagde vlucht moet ik zeggen
En de rest van de plaatjes (voorzover @Home webspace dat toelaat
)
Deze keer de landing met autoland gedaan, en kvind et nog steeds maar niks
Maarja, het moest toch aangezien ik deze gloednieuwe America West A320 mocht "invliegen" 

Deze keer de landing met autoland gedaan, en kvind et nog steeds maar niks

Wow
die fokker ziet er echt goed uit. Ik kan niet wachten totdat hij uit is.
[ Voor 7% gewijzigd door Kimo op 25-11-2002 19:44 ]
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
ik vind die Goflight shit echt uber lelijkairwalker_nl schreef op 25 November 2002 @ 19:59:
Heeft er iemand van dit speelgoed in huis?
http://www.pilotshop.nl/en-us/dept_18.html

tampert, kriminalpolizei
Ik ook alleen die onderste is wel redelijk
Alleen die prijs is niet redelijk
0wjah misschien leuk voor de liefhebbers:
http://mandolux.mine.nu/d...ce_desktops/cockpits.html
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Dit topic is gesloten.