Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Neeps, jammer genoeg niet. Absoluut de moeite waard tho.rollebol schreef:
DroogKloot, is die intens mooie scenery van Budapest freeware?
Verwijderd
Het topic is nog steeds open 
Wilde net naar EDDF, klein probleem, ben ook maar gestopt. Ik wilde sturen met neuswiel op de taxiway, maar als ik naar rechts stuurde ging hij heel even naar rechts en daarna als een gek naar links en andersom. Heeft iemand een oplossing? Ik gebruikte hem met de 734 Ariane en heb dit probleem nog nooit gehad ???
Wilde net naar EDDF, klein probleem, ben ook maar gestopt. Ik wilde sturen met neuswiel op de taxiway, maar als ik naar rechts stuurde ging hij heel even naar rechts en daarna als een gek naar links en andersom. Heeft iemand een oplossing? Ik gebruikte hem met de 734 Ariane en heb dit probleem nog nooit gehad ???
Ik vind het eerlijk gezegd zelfs een beetje zielig worden als iemand voor waanzinnig veel geld zo'n hele cockpit zou kopen en vervolgens thuis achter zijn PC gaat zitten vroem, vroemen

Mocht iemand zich hierin herkennen, NOFI, maar dringend advies bij jezelf te rade te gaan...
hehehe LOL, fucking 50 jarige grijze baardige flightsim nerd....rdluca schreef op 25 November 2002 @ 20:53:
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd zelfs een beetje zielig worden als iemand voor waanzinnig veel geld zo'n hele cockpit zou kopen en vervolgens thuis achter zijn PC gaat zitten vroem, vroemenmet op de achtergrond de zure lucht van de spruitjes die moeder de vrouw twee vertrekken verder op het gas heeft staan voor het avondeten en zijn vrouw zich onder het koken staat af te vragen waar het mis is gegaan tussen hun
,en ze nooit meer vrienden op bezoek krijgen/gaan bezoeken aangezien die zich doodlachen om die knurft achter zijn bureautje met knopjes en lampjes vragend waar zijn kopje koffie met bastognebiscuitje blijft.
Mocht iemand zich hierin herkennen, NOFI, maar dringend advies bij jezelf te rade te gaan...
tampert, kriminalpolizei
Piet, is fietsenmaker, maar 's nachts, ondergaat hij een metamorphose.rdluca schreef op 25 november 2002 @ 20:53:
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd zelfs een beetje zielig worden als iemand voor waanzinnig veel geld zo'n hele cockpit zou kopen en vervolgens thuis achter zijn PC gaat zitten vroem, vroemenmet op de achtergrond de zure lucht van de spruitjes die moeder de vrouw twee vertrekken verder op het gas heeft staan voor het avondeten en zijn vrouw zich onder het koken staat af te vragen waar het mis is gegaan tussen hun
,en ze nooit meer vrienden op bezoek krijgen/gaan bezoeken aangezien die zich doodlachen om die knurft achter zijn bureautje met knopjes en lampjes vragend waar zijn kopje koffie met bastognebiscuitje blijft.
Hijs veranderd in een computer nerd en gaat de hele nacht vroem-vroemen achter zijn PC. MAar, gelukkig heeft hij s*ltana
Verwijderd
Ja, Piet gaat echt te ver.nealzie schreef op 25 November 2002 @ 20:57:
[...]
Piet, is fietsenmaker, maar 's nachts, ondergaat hij een metamorphose.
Hijs veranderd in een computer nerd en gaat de hele nacht vroem-vroemen achter zijn PC. MAar, gelukkig heeft hij s*ltana
Als ik er wat over zeg herhaal ik Rdlucas verhaal, zal dus ook niet doen.
Tijd voor een nieuwe topic
Anyone???
Anyone???
Ik had het vorige keer gedaan
Nu de eer aan Rateltje
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Verwijderd
Ik ga erveur!airwalker_nl schreef op 25 november 2002 @ 21:19:
[...]
Ik had het vorige keer gedaan
Nu de eer aan Rateltje
[rml][ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 43[/rml]
Volgende keer gaarne mod ff inschakkelen of SM melding maken ?
Deze dan maar dicht he ?
Volgende keer gaarne mod ff inschakkelen of SM melding maken ?
Deze dan maar dicht he ?
Dit topic is gesloten.