bl44tGilly schreef op 18 November 2002 @ 18:43:
[...]
Dat zo'n LADA onder de vliegtuigen mag vliegen zeg .....
Nee, hij is ook mooi, maar gewoon een stuk minder mooi dan een A330. Geeft niet kunnen jullie ook niks aan doen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
bl44tGilly schreef op 18 November 2002 @ 18:43:
[...]
Nee, hij is ook mooi, maar gewoon een stuk minder mooi dan een A330. Geeft niet kunnen jullie ook niks aan doen.
Verwijderd
Zolang die gezond, gezellig en niet te overheerstend gevoerd word wel ja, maar dat is altijd alSpotter schreef op 18 November 2002 @ 19:24:
Mensen gaan we weer een Airbus v/s boeing strijd krijgen???
En trouwens, we hoeven niet te strijden want Airbus wint toch wel, maar dat kost gewoon ff tijdGilly schreef op 18 november 2002 @ 19:26:
[...]
Zolang die gezond, gezellig en niet te overheerstend gevoerd word wel ja, maar dat is altijd al
Dus dit was het wel voor vandaag, naar mijn mening.
Dan zegt Evilernie (tegen Gilly ??):McFlipp
A330 is gewoon lelijk!
En dan zegt McFlipp:[...]
![]()
![]()
A330 is heeeeeel mooi...kijk eens naar dat lijnenspel, prachtinge stijlen, wat een streling voor het oog![]()
Ik ben het eens met Mcflipp
![]()
[...]
Iemand die mij dit uit kan leggen
ben ik het mee eens, maar daar gaat het niet om, ik ben airbus fan, maar ik vin de Ariane 737 ook mooi, DUS??? ben ik nou minder ofzo ?(en nou niet met ze alle JA gaan roepenGilly schreef op 18 november 2002 @ 19:31:
[...]
En trouwens, we hoeven niet te strijden want Airbus wint toch wel, maar dat kost gewoon ff tijd
offtopic:
Weer verkeerde knop...zucht
Stel je een visje voor, die twijfeld in welk riviertje hij wil zwemmen, ga ik lekker met de grote stroom mee of ga ik de weg die mij het beste lijkt.bennierex schreef op 18 November 2002 @ 19:32:
Ik snap d'r echt niets meer van![]()
Gilly zegt:
[...]
Dan zegt Evilernie (tegen Gilly ??):
[...]
En dan zegt McFlipp:
[...]
Iemand die mij dit uit kan leggen![]()
Verwijderd
please anyone?Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 19:24:
Even een kort vraagje, op screenies zie ik bv een geopende deur van het vliegtuig, een trap naar het vliegtuig, hoe krijg ik dat allemaal?
En weet iemand een mooie New York scenery, het liefst freeware.
grapjasGilly schreef op 18 November 2002 @ 19:35:
[...]
Stel je een visje voor, die twijfeld in welk riviertje hij wil zwemmen, ga ik lekker met de grote stroom mee of ga ik de weg die mij het beste lijkt.
Zoiets ??
dat met die trap is payware addon, en er is volgens mij een gratis scenery voor KLGA (La guardia)
De 737-300/400 waarbij je het ziet zijn payware.
damn de Yeodesigns vergetenrdluca schreef op 18 november 2002 @ 19:40:
[...]
De 737-300/400 waarbij je het ziet zijn payware.
De 737-200's van YeoDesign hebben dit ook en zijn freeware.
bennierex schreef op 18 November 2002 @ 19:32:
Ik snap d'r echt niets meer van![]()
Gilly zegt:
[...]
Dan zegt Evilernie (tegen Gilly ??):
[...]
En dan zegt McFlipp:
[...]
Iemand die mij dit uit kan leggen![]()
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Nee...Nee...Bij lange na niet. Die Airbus cockpits zien er zo koud, kil en zonder sfeer uit. Heb ik bij boeing nooit!Gilly schreef op 18 november 2002 @ 18:43:
[...]
hij schijnt te ZUIGENrellehenk schreef op 18 November 2002 @ 19:59:
777 is het mooist
klaar
Gaat iemand Airport 2002 vol 1 kopen of heeft er iemand ervaring mee?
Ik moet sinterklaaskadoos bedenken
ja
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Kunnen beter eerst beginnen met wat je al hebtrellehenk schreef op 18 november 2002 @ 20:05:
Moet ik maar weer iets anders bedenken.
Wat is nou een aanrader wat scenery betreft?
http://fstrentino.pixelcartoon.it/index1.htmlrellehenk schreef op 18 November 2002 @ 20:05:
Moet ik maar weer iets anders bedenken.
Wat is nou een aanrader wat scenery betreft?
LAGO EHAMVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 20:10:
[...]
Kunnen beter eerst beginnen met wat je al hebt
dat valt volgens mij als je laag vliegt erg tegen hoor. en de pics op die site zijn van aardig hoog genomen. en ze zijn verkleint.
Verwijderd
Ik heb gister Honolulu van LAGO erop getieft en stond ff met me bek vol tandenrellehenk schreef op 18 November 2002 @ 20:13:
[...]
LAGO EHAM
Simflyers KLAX
Simflyers KDFW
Simflyers KEWR
Dat was het eigenlijk wel wat payware betreft.
En ik hou wel van scenery's met complete airports erin
REGGIO RULEZZ, en weetje wat ik het gaafst vind?? de parkingsVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 20:18:
[...]
Ik heb gister Honolulu van LAGO erop getieft en stond ff met me bek vol tanden. Mooi gemodelled en die bewegende boompjes doen het 'm
.
De laatste dagen is Reggio di Calabria (LICR) ook populair. Niet alleen vanwge de scenery maar ook door de spectaculaire approach. Ook van LAGO trouwens.
Ja idd, ik vind Reggio ook enorm cool!Spotter schreef op 18 november 2002 @ 20:30:
[...]
REGGIO RULEZZ, en weetje wat ik het gaafst vind?? de parkings
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk verder met NL vliegvelden?? We hebben LAGO EHAM, maar verder eigenlijk niks, he ??Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 20:53:
Hm...GA4 komt binnenkort met Maastrich Aachen. Ik ga mailen naar GA of ze niet ook aan Nederland willen beginnen
Verwijderd
Klopt, maar Maastricht komt met GA4, misschien kunnen we naar GA mailen of ze niet Nederland ook willen doen!Gilly schreef op 18 November 2002 @ 20:55:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk verder met NL vliegvelden?? We hebben LAGO EHAM, maar verder eigenlijk niks, he ??
ff NL2000 links laten liggen.
Beetje zinloos lijkt me, Welke vliegvelden zouden ze dan moeten die ook een beetje verkopen?Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 20:58:
[...]
Klopt, maar Maastricht komt met GA4, misschien kunnen we naar GA mailen of ze niet Nederland ook willen doen!
Ja voor de scenery bouwers zal het weinig winst gevend zijn, maar voor ons deste leuk natuurlijk.rdluca schreef op 18 november 2002 @ 21:02:
[...]
Beetje zinloos lijkt me, Welke vliegvelden zouden ze dan moeten die ook een beetje verkopen?
Verwijderd
Doelgroep lijkt mij duidelijk, Waarom niet EHAM,EHRD,Eindhoven,Eelderdluca schreef op 18 november 2002 @ 21:02:
[...]
Beetje zinloos lijkt me, Welke vliegvelden zouden ze dan moeten die ook een beetje verkopen?
Nederland, 16miljoen mensen, 20.000 simmer?? , 5.000 belangstellende, 500 kopende en dan zit ik redelijk hoog denk ik.Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 21:08:
[...]
Doelgroep lijkt mij duidelijk, Waarom niet EHAM,EHRD,Eindhoven,Eelde
Denk dat de vraag ernaar groot is.
Verwijderd
Niet alleen Nederland hoor, komen nog mensen bij die graag naar en van Nederland vliegen en een prachtige EHAM die niet FPS slopend is valt denk ik goed in de smaak.Gilly schreef op 18 November 2002 @ 21:11:
[...]
Nederland, 16miljoen mensen, 20.000 simmer?? , 5.000 belangstellende, 500 kopende en dan zit ik redelijk hoog denk ik.
tampert, kriminalpolizei
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Quel est un avion? Pouvez-vous manger cela?Evilernie schreef op 18 november 2002 @ 21:20:
.hm...volgens mij is de sim-markt in nederland nog behoorlijk groot in vergelijking met frankrijk ofzo....
Begin eens hier te kijken... [rml]airwalker_nl in "[ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots "[/rml]Qylos schreef op 18 november 2002 @ 21:28:
Wat voor add on heb je nodig voor FMC? Belangrijkst: is het pay- of freeware?
Verwijderd
No ExperienceThe_FrankO schreef op 18 November 2002 @ 21:34:
Ach dan maken we toch met ze alle een mooie gmax scenery![]()
Ben bereid te helpen
Verwijderd
Het zijn zulke lieve babytjes he? Die A319 en 318 ahhhrollebol schreef op 18 november 2002 @ 21:37:
In Nederland is de warez-markt ook redelijk groot in vergelijking met sommige andere landen. Wat denk ik meespeelt is dat er al een LAGO EHAM is en dat de andere velden vooral voor het buitenland niet voldoende tot de verbeelding spreken om meerwaarde boven de versie van Lago te kunnen bieden.
Over Airbussen: het is mijn favoriete vliegtuig, en dan met name de 'kleintjes' (A319 of zelfs A318) vind ik erg schattig. 's Avonds ziet het panel er ook prachtig uit, en het is een en al bedieningsgemak vergeleken met de Boeings. Qua uiterlijk vind ik de 777 en de 757 overigens ook best de moeite waard.
Ik vind de A318 net een mislukt paaseiVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 21:41:
[...]
Het zijn zulke lieve babytjes he? Die A319 en 318 ahhh
Wat mij irriteert is het feit dat onze grote vriend Chirac van Frankrijk altijd zo irritant wil zijn en een eigen "luchtvaarticoon" te hebben. Grr... De arrogantie
Krijg je dan
Wat dacht je van die Amerikaanse BushVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 21:41:
Het zijn zulke lieve babytjes he? Die A319 en 318 ahhh
Wat mij irriteert is het feit dat onze grote vriend Chirac van Frankrijk altijd zo irritant wil zijn en een eigen "luchtvaarticoon" te hebben. Grr... De arrogantie
Ja wel heeeel erg
[ Voor 0% gewijzigd door The_FrankO op 18-11-2002 21:48 . Reden: let niet op taal fouten, het is maandag ]
Verwijderd
A318 zoeken met pasen in de tuin. Mijn nichtje had een heel mandje vol
Nu we toch bezig zijn: De 777 heeft mijn hart wel gestolen, maar het is net een soort van ei-wormThe_FrankO schreef op 18 november 2002 @ 21:44:
[...]
Ja wel heeeel ergIk vind een b777 net een mislukte aardappel
[/onzin + flame modus]
Spotter was ook al van plan om een mooie Deelen gmax scenery te maken. Dus als dit iets serieus gaat worden wil ik wel meedoen. (k ben nog aan het leren)The_FrankO schreef op 18 november 2002 @ 21:34:
Ach dan maken we toch met ze alle een mooie gmax scenery![]()
Ben bereid te helpen
lijkt me wel 133t, ik maak de site, met vorderingen enzoSpotter schreef op 18 November 2002 @ 21:48:
[...]
Spotter was ook al van plan om een mooie Deelen gmax scenery te maken. Dus als dit iets serieus gaat worden wil ik wel meedoen. (k ben nog aan het leren)
E indrukken en tegelijker tijd 1+2+3 en 4 vasthouden.rellehenk schreef op 18 november 2002 @ 21:57:
Ik heb een probleempje
Als ik gas geef, wil alleen engine 1 meer vermogen leveren. Hoe zorg ik ervoor dat ze alle 4 tegelijk gaan. Beetje irritant met landen straks anders.
[afbeelding]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Waarom dan DEELEN??Spotter schreef op 18 november 2002 @ 21:48:
[...]
Spotter was ook al van plan om een mooie Deelen gmax scenery te maken. Dus als dit iets serieus gaat worden wil ik wel meedoen. (k ben nog aan het leren)
Spotter schreef op 18 November 2002 @ 21:48:
[...]
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Groningen
Een A318 is een Paasei en dit is een vette kist, staat zekers Boeing op
Verwijderd
Ey Rico zei dattut een paasdrol was, niet ikGilly schreef op 18 November 2002 @ 22:11:
[...]
Een A318 is een Paasei en dit is een vette kist, staat zekers Boeing op
dan meer een konijnekeutel
zeker...ik vind een boeing ook heel veel stijl hebben hoor...begrijp me niet verkeert....rdluca schreef op 18 november 2002 @ 22:21:
[...]
dan meer een konijnekeutel
Nu ff serieus: De A330 en A340 vind ik machtig mooie toestellen om te zien, keb alleen met de kleinere Airbussen gewoon niets.
Ieder zijn heug...
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
ach gossieeeeeeeeeeEvilernie schreef op 18 november 2002 @ 22:30:
[...]
zeker...ik vind een boeing ook heel veel stijl hebben hoor...begrijp me niet verkeert....
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nu de neuzen weer allemaal dezelfde kant op staan, tis TOPSECRET news, maar Boeing en Airbus zijn stiekem een samenwerking aangegaan.
Lijkt me zeer leuk om zoiets te maken iigND schreef op 18 November 2002 @ 22:46:
Hms het is anders wel een leuk project jah, alsk ik nou eens ook GMAX had o.i.d dat zou ik ook wel mee willen helpen
Ik weet niet hoeveel mensen er hier serieus aan zitten te denken voor een echt project (en niet halverwege stoppen....) Maar dan moet je het laten weten.......
Verwijderd
over konijnenkeutels gesrpoken.........................rdluca schreef op 18 November 2002 @ 22:57:
[...]
Nu de neuzen weer allemaal dezelfde kant op staan, tis TOPSECRET news, maar Boeing en Airbus zijn stiekem een samenwerking aangegaan.
Een pic van de tekentafel die het ultrageheime ontwikkelingsinstituut in het Karpatisch hooggebergte is uitgesmokkeld:
[afbeelding]
De BoeBus!rdluca schreef op 18 november 2002 @ 22:57:
[...]
Een pic van de tekentafel die het ultrageheime ontwikkelingsinstituut in het Karpatisch hooggebergte is uitgesmokkeld:
[afbeelding]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
* bennierex meldt zich aan om EHRD te makenThe_FrankO schreef op 18 november 2002 @ 22:59:
[...]
Lijkt me zeer leuk om zoiets te maken iig
en gmax kan je gewoon downloaden hier http://www.discreet.com/products/gmax/ het is namelijk freeware
Maar als dit iets word moeten er wel eerst goede afspraken gemaakt worden
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Firecow schreef op 18 november 2002 @ 23:14:
vandaag weer ff bij schiphol geweest...
denk zet hier ook ff de pics +3 movies neer...aangezien jullie wel vliegtuig fans zijn denk ik zo
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpies zijn ook supernice wel
http://members.lycos.nl/schipol260602/vlieg1.wmv
http://members.lycos.nl/schipol260602/vlieg2.wmv
http://members.lycos.nl/schipol260602/vlieg3.wmv
zie je die mooie wervel winden over die vleugels gaan
tnx, ik heb de tutorials die in gmax zitten allemaal gedaan een tijd geleden. Ben toen aan een DHC8-Q400 begonnen, maar nooit de zin gehad die af te maken. ff kijken of er ondertussen al weer nieuwe tutorials beschikbaar zijn, want toen ik er aan begon was er zo goed als geen infordluca schreef op 18 November 2002 @ 23:14:
[...]
Kan misschien van pas komen:
http://www.gmaxsupport.com/
Mooie pics, maar die wervelwinden zijn vaipor tailsFirecow schreef op 18 november 2002 @ 23:14:
denk zet hier ook ff de pics +3 movies neer...aangezien jullie wel vliegtuig fans zijn denk ik zo
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
was jij die jongen die aantekeningen aan het maken was op het panoramaterras?Firecow schreef op 18 november 2002 @ 23:14:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
nee, was het maar waar.jos_zwa schreef op 19 November 2002 @ 11:07:
ben jij piloot dan rellehenk ?
Met welke camera + lens heb je die foto'tjes geschoten?Firecow schreef op 19 November 2002 @ 12:32:
[afbeelding]
dees had ik ook gemaakt, maar de erg krommevleugel viel me wel op achteraf
Duurt dat nog lang eigenlijk?Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 14:32:
waarom wachten jullie niet tot NL2000 met hun nieuwe gmax scenery uitkomt?
Tja wachtenVerwijderd schreef op 19 November 2002 @ 14:32:
waarom wachten jullie niet tot NL2000 met hun nieuwe gmax scenery uitkomt?
erm neej, maar ALS we dan voor EHDL kiezen, dan kunnen we wel photoreal textures hebben. (Heeft evilernie een digi??)bennierex schreef op 19 November 2002 @ 14:50:
ALS dit 'project' doorgaat, zijn er dan ook mensen die goed textures kunnen maken? Dat is namelijk niet helemaal voor mij weggelegd.
fuji s602 met standaard lens gewoon... 210 mm is dat.. best relax om dicht bij te halen dusMcFlipp schreef op 19 november 2002 @ 14:33:
[...]
Met welke camera + lens heb je die foto'tjes geschoten?
[...]
Duurt dat nog lang eigenlijk?
hmm jammer dat de naam niet klopt ? ""vaipor tails""McFlipp schreef op 18 november 2002 @ 23:26:
[...]
Mooie pics, maar die wervelwinden zijn vaipor tails
officieel heet het contrailsFirecow schreef op 19 November 2002 @ 15:07:
[...]
hmm jammer dat de naam niet klopt ? ""vaipor tails""
kan niks vinden op internet erover ?
erm, ik dacht dat meerdere airfields de bedoeling wasSpotter schreef op 19 november 2002 @ 14:58:
[...]
erm neej, maar ALS we dan voor EHDL kiezen, dan kunnen we wel photoreal textures hebben. (Heeft evilernie een digi??)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq