Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.669 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12-2024
Stropdas schreef op 27 November 2002 @ 10:43:
[...]

Dieser Artikel ist nur in folgenden Bundesländern erhältlich: Baden-Württemberg, Bayern.

Is dus niet overal te koop, dat je t ff weet ;)
Mooi, want daar zit ik dan gelukkig niet hehe

edit: Ik zit dus wél in Baden-Württemberg, gvd!! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bonkdoos op 27-11-2002 10:50 ]

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62092

Deze was al in nederland zie eerder in dit topic. Ik heb ze beide in huis gehad en getest. De Lidl stoorde en de LCD op de diskman was nouwelijks te lezen. Beide ruisten beetje, maar bij die van aldi heb ik er minder last van. Ik hu dus die van de aldi en lidl heb ik geld terug gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66124

ik heb hem niet gehaald, maar ach
ik kan alteid die bij de kijkshop nog kopen ;)
geen haast dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:02

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik wilde toch even de eerder genoemde Mustek Home Cinema set van de Conrad onder de aandacht brengen. Heeft iemand daar ervaring mee of kijk op? Ik vind via google o.a deze pdf met specs
http://www.mustek.de/pdf/dvd600rz.pd
maar dat zegt mij niet zoveel aangezien ik niet zo thuis ben op dit gebied. In mij ogen hebben alle sets dezelfde specs :)

De prijs lijkt te mooi om waar te zijn dus daarom leg ik het even voor aan mensen die er meer van weten. Ik snap ook wel dat je dan niet top kwaliteit heb maar mijn eisen zijn ook niet extreem hoog.
Alvast bedankt.

[edit]Ik hoorde net van een bekende dat het ook wel handig is als zo'n DVD speler regio vrij is. Heeft dat met de PAL en NTSC formaten te maken?[edit]

[ Voor 14% gewijzigd door Ray-zor op 27-11-2002 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nog even over die Aldi MP3-speler. Ik heb 'm gehaald vanochten, leuk ding.De NiMH-batterijen waren een aangename verrassing, met een fatsoenljike koptelefoon is het geluid heel aardig.
Maar:
* Er zit een ander display in dan volgens de gebruiksaanwijzing de bedoeling is :? : de symbolen voor esp, batterijstatus, cd/mps, herhaal, shuffle missen; er zijn alleen vier alphanumerieke regels! Hierdoor *lijkt* drukken op esp geen effect te hebben, en is het niet mogelijk te achterhalen of het ding in shuffle e.d. modus staat en of de accus nog een beetje vol zijn:( Dat zuigt dus wel lichtelijk.

Heeft iedereen dit, of heb ik pech?

Oh, en
* Het tasje heeft geen opening voor de 'hold'-schakelaar (maar die valt er natuurlijk wel in te modden ;) )
* volumeknopjes ipv wieltje zijn jammer.

Verder is het echt een goede deal vind ik, lekker compleet en goedkoop.

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 27-11-2002 12:19 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 19:56
Bij Aldi in duitsland hebben ze volgende week een nieuwe digitale camera in de aanbieding.

Digitalkamera

• 4,5 cm Farb-LCD
zum direkten Betrachten der Bilder
• Status LCD-Anzeige
• 4,1 Mega Pixel Sony® CCD Sensor Auflösung 2272x1704 Pixel
• 3-fach optisches Ricoh®-Zoom-Objektiv
• 2-fach Digitalzoom
• Blenden F3,4 / F4,8 / F7,7 und F15
• Aspherische Optik
• Belichtungszeiten 1/500 - 2 Sek.
• Autofokus: 40 cm bis unendlich
• Eingebauter Blitz mit Blitzautomatik
• Netzteil
• Inkl. 1 CompactFlash 128 MB
• Schnellladegrät für 8 Akkus, Größe R6/AA
(4 im Schnelllade- und 4 im Normalmodus)
• 4x NiMH-Akkus 1800 mAh, Größe R6/AA

Stück
349,-

Deze lijkt me wel interessant, nu zou ik dus graag weten of iemand meer weet van deze camera en of het een goeie koop zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 18:06

The Bad Seed

Chaotic since 1983

weazle schreef op 27 November 2002 @ 13:44:
Bij Aldi in duitsland hebben ze volgende week een nieuwe digitale camera in de aanbieding.

Digitalkamera

• 4,5 cm Farb-LCD
zum direkten Betrachten der Bilder
• Status LCD-Anzeige
• 4,1 Mega Pixel Sony® CCD Sensor Auflösung 2272x1704 Pixel
• 3-fach optisches Ricoh®-Zoom-Objektiv
• 2-fach Digitalzoom
• Blenden F3,4 / F4,8 / F7,7 und F15
• Aspherische Optik
• Belichtungszeiten 1/500 - 2 Sek.
• Autofokus: 40 cm bis unendlich
• Eingebauter Blitz mit Blitzautomatik
• Netzteil
• Inkl. 1 CompactFlash 128 MB
• Schnellladegrät für 8 Akkus, Größe R6/AA
(4 im Schnelllade- und 4 im Normalmodus)
• 4x NiMH-Akkus 1800 mAh, Größe R6/AA

Stück
349,-

Deze lijkt me wel interessant, nu zou ik dus graag weten of iemand meer weet van deze camera en of het een goeie koop zou zijn.
De vorige digicams van de Aldi hadden veel last van ruis heb ik oa hier op goT gelezen. Op veel plaatjes zag het beeld er slechter uit dan een 1,3 MP van een 'echt' merk.

Maar als je het wil proberen, ga je gang, je kan hem toch altijd terugbrengen als ie je niet bevalt :)

[ Voor 5% gewijzigd door The Bad Seed op 27-11-2002 14:15 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-06 19:00

Gallus

Cheesy

Toen ik om 9:30 de Aldi binnen liep waren de MP3-spelers al op...maarja, dat had ik kunnen weten eigenlijk.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 20:32
Na 1,5 uur muziek luisteren en testen (ik wilde een uitgebreide review schrijven) kapt hij er ineens mee. Nu doet hij niets meer. Welke CD ik hem ook voer (MP3 CD; CD-R; CD) hij blijft 1 minuut zoeken en geeft dan 'disc error' :'( . Ook op de adapter werkt niet.

Ik terug, moet ik hem maar opsturen, want ze hebben niets meer. Eerst maar eens even bellen hoe lang dat gaat duren en anders maar weer terug met dat ding. Een speler van 1 dag oud, bah. :(

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap-Jan op 27-11-2002 19:17 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:09
ik had die mp3 speler ff snel voor dat ik naar school moest gehaald, en ik vind het een prima dingetje voor in de bus ;) Ik vind alleen die headset brak dus heb er me sony headset er aan gehangen en het geluid is prima dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Japie_17 schreef op 27 November 2002 @ 19:16:
Na 1,5 uur muziek luisteren en testen (ik wilde een uitgebreide review schrijven) kapt hij er ineens mee. Nu doet hij niets meer. Welke CD ik hem ook voer (MP3 CD; CD-R; CD) hij blijft 1 minuut zoeken en geeft dan 'disc error' :'( . Ook op de adapter werkt niet.

Ik terug, moet ik hem maar opsturen, want ze hebben niets meer. Eerst maar eens even bellen hoe lang dat gaat duren en anders maar weer terug met dat ding. Een speler van 1 dag oud, bah. :(
Kut voor je man. De mijne is ook niet echt storingsvrij. Vanmiddag liep ie meteen al na de eerste keer afspelen vast :D. En soms, tja, dan heeft ie het ff moeilijk met een nummertje op de cd en dan stopt ie ermee, moet ik hem herstarten....hopelijk zijn het kinderziektes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 18-06 18:06

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Bonkdoos schreef op 27 november 2002 @ 19:23:
[...]

Kut voor je man. De mijne is ook niet echt storingsvrij. Vanmiddag liep ie meteen al na de eerste keer afspelen vast :D. En soms, tja, dan heeft ie het ff moeilijk met een nummertje op de cd en dan stopt ie ermee, moet ik hem herstarten....hopelijk zijn het kinderziektes....
Wat bedoel je met kinderziektes?
Je moet echt niet rekenen op een firmware update waarmee die problemen opgelost worden .

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64525

Bonkdoos schreef op 22 November 2002 @ 12:00:
Ok, net even op de aldi site gekeken, en ben daar dit
[afbeelding]
tegengekomen:

Draagbare MP-3/CDspeler

• MP-3, CDR, CDRW en CD-audio
compatible
• o.a. incl. stereo koptelefoon,
netadapter en draagtas
• incl. line-out verbindingskabel
• met: 4-cijferig multifunctioneel display
• 45 sec. antishock
• 120 sec. antishock bij MP-3 weergave

per stuk
69.99

Hij ziet er best mooi uit moet ik zeggen en voor het geld zou je het al helemaal niet laten. Maar is het ook wat?
Ik heb um gekocht en ben er zeer tevreden mee :)

id3vwhatever-tag werkt, je kan zoeken op naam (van het mp3tje), en voor de rest klinkt het erg goed enzo, is bij mij nog niet overgeslagen en de batterijen die erbij zaten daar deed al al redelijk lang mee ondanks dat ik ze nog niet had opgeladen...

zeker de moeite waard om als gadget te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Duracell schreef op 27 november 2002 @ 19:51:
[...]

Wat bedoel je met kinderziektes?
Je moet echt niet rekenen op een firmware update waarmee die problemen opgelost worden .
Nee, ik bedoel dat ik hoop dat ie ermee leert leven wat voor cd's ie voorgeschoteld krijgt en dat ie zich maar een beetje gedraagt, en niet moeilijk gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ik heb dat ding nu dus ook (dank Bonkdoos :)) prima. Ok, op de fiets is zelfs 120secs ESP onvoldoende, maar hij houdt het redelijk. Heb nu 2x gehad dat ;ie vastliep, als buffer leeg was, kon 'ie track niet meer vinden, maar naar volgende track geen probleem.

Jammer dat je niet random per album kan doen, mis ik wel. En de knoppen-volgorde is neit geheel logisch.

Helaas ontbreekt een back-light (voorzover ik heb kunnen ontdekken), en duurt het opstarten vrij lang met RW's. Maar, zeer goede waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Kleine update:
- Het tasje is inmiddels voorzien van een extra gat, zodat ik a) de hold-schakelaar kan bedienen en b) het ding ook voor mijn Philips-discman kan gebruiken
- Hij doet het nu toch al een paar uur (MP3-CD) op de meegeleverde batterijen, zonder dat ik ze eerst opgeladen heb. Dat stemt hoopvol. Helaas heb ik geen idee van de batterijstatus omdat die niet aangegeven wordt :)
- Het ontbreken van symbolen op het schermpje (zie mijn eerdere post) wordt gedeeltelijk ondervangen als je een paar keer op 'display' drukt; dan zie je de afspeelmodus. ESP-status laat ie nergens zien (niet dat je dat ooit uit zou zetten trouwens, of wel?)
- ESP valt een tikje tegen; hij houdt het, nadat ik 'm ruimschoots de kans heb gegeven het buffer te vullen, ongeveer 1 minuut flink schudden vol . Da's dus de helft van de beloofde 120s (bitrate=128kbps) :? . Na het einde van het buffer gaat het ding in pauze-stand en moet je op play drukken (plus in de praktijk de hold-switch twee keer verzetten) om verder te luisteren. Volstrekt onbruikbaar voor bewegende tweakers dus ;)
- Volgens mij is het tegelijk gebruiken van shuffle en repeat niet mogelijk :(
- Begin/ einde nummer gaat niet echt subtiel (maar wel met tikjes)

Iemand iets gevonden wat ik gemist heb?

[ edit]Zijn er meer mensen die vinden dat dit Aldi-verzameltopic wel erg onoverzichtelijk is :? :? ?[ /edit]

[ Voor 10% gewijzigd door Zpottr op 27-11-2002 21:52 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Laatst online: 19-06 19:00

Gallus

Cheesy

Zpottr schreef op 27 november 2002 @ 21:36:
-- Het ontbreken van symbolen op het schermpje (zie mijn eerdere post) wordt gedeeltelijk ondervangen als je een paar keer op 'display' drukt; dan zie je de afspeelmodus. ESP-status laat ie nergens zien (niet dat je dat ooit uit zou zetten trouwens, of wel?)
ESP zou je uit kunnen zetten, omdat het aardig wat stroom verbruikt. Tenminste dit leek wel het geval met mijn Sony Discman.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Gallus schreef op 27 november 2002 @ 22:03:
ESP zou je uit kunnen zetten, omdat het aardig wat stroom verbruikt. Tenminste dit leek wel het geval met mijn Sony Discman.
Tja, wie weet. [drifting off-topic] Mijn Philips claimt dat hij zuiniger is met batterijen wegens ESP :? (zit ook wel wat in, als hij niet de hele tijd druk hoeft te lezen van schijf, toch?)

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 27-11-2002 22:08 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Gallus schreef op 27 November 2002 @ 22:03:
[...]

Ja, weet je ook HOE ik ESP uit kan zetten? De opdrachten die de handleiding mij geeft werken niet helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Bonkdoos schreef op 27 november 2002 @ 22:21:
[...]

Ja, weet je ook HOE ik ESP uit kan zetten? De opdrachten die de handleiding mij geeft werken niet helemaal :?
Heb jij wel een esp-icoon links in je display staan (zie binnenkant kaft van de handleiding)? Zo nee, weet je zeker dat de instructies niet ongemerkt toch werken?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
Zpottr schreef op 27 November 2002 @ 22:33:
[...]

Heb jij wel een esp-icoon links in je display staan (zie binnenkant kaft van de handleiding)? Zo nee, weet je zeker dat de instructies niet ongemerkt toch werken?
Nee, ik heb, net zoals alle anderen waarschijnlijk, ook geen esp icoontje links in m'n display staan. De handleiding wijkt dus gewoon af. Als ik het ESP knopje indruk met een mp3cd erin, zowel in play en stop modus, gebeurt er niks. Volgens mij is de ESP dus gewoon niet uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie Kanarie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik heb vanochtend ook die mp3 cd-speler bij de aldi gehaald. Opzich prima spelertje voor mij. Ik heb wel aanmekingen nl. klinkt hij erg schel (ook met Sony oordoppen) dit is niet aan te passen met eigen equalizer en de Random functie is niet random :( oftewel een voorgeprogrammeerde random. Iets in de trand van nummer 3 10 13 6 enz.. iedere keer weer.

Morgen maar es de random uit de kop gaan leren :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
volgens mij wordt het tijd voor een extra Got forum, het aanbiedingen forum :)

Digital Media Junkie

• mycosis
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Gaer schreef op 27 November 2002 @ 23:16:
volledig mee eens _/-\o_

Anoniem: 66124

Gaer schreef op 27 november 2002 @ 23:16:
goed idee, ben ik het totaal mee eens :Y) _/-\o_

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Gaer schreef op 27 November 2002 @ 23:16:
Hmmmmz, geen slecht idee. Er zijn in deze thread nogal wat "topics" ondergesneeuwd door de hoeveelheid aan aanbiedingen en de reacties erop.
"Make it so!" B)

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 19:56
Ben ik het ook mee eens. Teveel verschillende artikelen maken het onoverzichtelijk.

Anders zou een onderverdeling ook een mogelijk. Bijv. threads voor:
-DVD spelers
-MP3 spelers
-Digicams
-Speakerset

• Scighera
  • Laatst online: 31-05 21:41

Scighera

swim-bike-run

Beter een apart onderdeel. Het wordt anders een chaos als de Lidl, Aldi, Formido, V&D etc tegelijk een dvd-speler in de aanbieding hebben >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Scighera op 28-11-2002 12:51 ]

www.triathlete.nl

• mycosis

mycosis

--------------

Voor de Medion MP3 speler gebruikers:

Is bij jullie die geluidskwaliteit ook zo slecht?!?

Het is echt niet om aan te horen gewoon...

Echt een kutding, ik wil hem terug brengen :(

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 07:26

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

mycosis schreef op 28 November 2002 @ 13:52:
Voor de Medion MP3 speler gebruikers:

Is bij jullie die geluidskwaliteit ook zo slecht?!?

Het is echt niet om aan te horen gewoon...

Echt een kutding, ik wil hem terug brengen :(
Ik las dat de bijgeleverde oordopjes slecht zijn... Misschien dat je m kan testen met wat betere oordopjes? (Sennheiser)

webOS all the way!

• mycosis

mycosis

--------------

Normale cd's zijn van redelijke kwaliteit (met slechte oordopjes).
Maar als ik een mp3 cd erin stop, is het echt niet om aan te horen!

• mycosis

mycosis

--------------

Ik heb hem trouwens in Delfshaven gekocht, kan ik hem dan in Oud-Beijerland (waar ik woon) terug geven?

Anoniem: 71315

Hey mensen,

Ik zit te twijfelen tussen een tv-in kaart of een echte tv. Ik vind het vooral lastig om telkens mijnen bureau te moeten verplaatsen tot aan mijn bed.

Is de kwaliteit van tv-in goed op een pc scherm?

Nu ja... mijn vragen over diene aldi tv . Ik vond de prijs echt redelijk voor wat het is. ( zie naar http://www.aldi.be/ALDI_BF/OFFER_BF/OFFER_49/OFF01.HTM ). 189€ is ook ni zoooooo veel he (al ben ik een studentje dat welliswaar veel werkt). Maar ik ken dus NIKS van tvs en zo en ik zou de mening willen van enkele andere mensen. Eventueel mensen die al een hebben van dit merk/model?

Die ene scart zou RGB/SVHS zijn en de andere AV of zoiets. Ziet je een verschil tussen een svhs en vhs als tv-out? Ikzelf heb een gf2 mx die beide uitgangen heeft. Kwa geluid heb ik hier wel een arena-530 boxen dus ik vermoed dat het geluid wel schoner zal zijn uit mijn boxen?

Eenderd welke opmerking over deze tv (goede of slechte) zijn heel welkom.

En voor tv-in en tv-out... De kwaliteit is die echt sterk kaart-afhankekelijk? Ik heb in de ct van deze maand een artikel gelezen over de radeons en zo te zien zijn er echt wel veel verschillen in kwaliteit. Kent iemand een goedkoop kaartje die beide doet in goede kwaliteit?

Tnx a lot,
Safke

Btw: ik had het al gepost: Aldi Tv (Magnum 55cm) en andere tv zever :) maar daar hebben ze mij verwezen naar hier :).

Edit: verkeerde link :p

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 71315 op 28-11-2002 20:20 ]

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Hee ik zie steeds zo'n OFFER url met daarin die laptop bijvoorbeeld maar die kan ik nooit vinden op de aldi aanbiedingen pagina. Is dat ding gewoon verborgen of zit het ergens anders :?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Aldi Tv (Magnum 55cm) en andere tv zever :)

Crosspost :o kun je beter een modje vragen om het voor je aan te passen, want crossposten is ook niet echt handig...

[ Voor 99% gewijzigd door Fairy op 28-11-2002 21:32 ]

Anoniem: 71315

Ha ja Fairy :). En hoe doenk da dan :p. I am new on GoT ;).

Tell me and i do it :p.

Tnx.
Safke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51195

je hebt toch 3 jaar garantie op de plasma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 10:29

xdc

die plasma is idd erg geil, wanneer kan ik hem evt kopen ??
ik las ergens 5 december hoe zien jullie dat ??
ik zie op de aldi site alleen de link aldi aktueel. hoe kan je vooruit kijken wat er gaat komen ??

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34818

4 december, loop ff na aldi en je kunt krantje halen

tegenwoordig hebben ze zelfs 2 krantjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61011

zooo ik ging vandaag ff bij de aldi langs voor een leuk mp3/discman ding in oud beijerland ik d8 van oud beijerland is niet zoo heel groot en jahoor alles was al weg!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21070

Ook een leuk gadget vanaf 4/12: autoradio/MP3 speler van medion voor € 129,--

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/BILD02.JPG of kijk hier:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF02.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 23:14
Is dit wat, die mp3 speler voor in de auto? Want anders ga ik zelf ook 1 halen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/BILD02.JPG

[ Voor 28% gewijzigd door spokje op 30-11-2002 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

Anoniem: 61011 schreef op 29 november 2002 @ 17:52:
zooo ik ging vandaag ff bij de aldi langs voor een leuk mp3/discman ding in oud beijerland ik d8 van oud beijerland is niet zoo heel groot en jahoor alles was al weg!!!!!!!!!!!
Ik woon IN Oud-Beijerland, en ik heb hem, maar wil hem terugbrengen...

Wil jij hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
Ik heb ook belangstelling voor die autoradio MP3-speler. Ik heb wel wat vraagjes:
- Kun je er ook CDRW's op afspelen?
- Werkt hij ook bij CD's met subdirectories?
- Wat zou de herkomst zijn (Yoko, Samsung etc?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Die MP3 autoradio
Dit is echt goedkoop. Ik twijfel nu enorm.
Wie is de maker van het ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Ahhh.
Volgens mij is het een onbekend type van Lenco.

Zie hier de Medion:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/BILD02.JPG

En hier 2 Lenco's:
Afbeeldingslocatie: http://www.lenco.de/av/product/cs170.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lenco.de/av/product/cs200.jpg

Het lijkt wel of ze de vormgeving (knopjes) van de bovenste Lenco hebben gebruikt met de functionaliteit (Display) van de onderste Lenco.

Die Lenco wordt overigens erg goed getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Klopt, alleen in een ander topic (waar ze weer verwezen naar dit centrale topic), werd gezecht dat ie wel eens overslaat enzo van mensen die hem al hebben...iemand die hier meer over kan vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik had de onderste lenco, en die kon je niet scheef inbouwen. WAt bij de meeste renaults wel moet.
Dus die heb ik weer in moeten leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Laatst online: 17-05 17:05
Ik heb op wat Duitse sites gekeken en ik zie twee probleempjes met de Aldi auto MP3 speler:
1. De display is erg onduidelijk, zelfs in het donker
2. Hij ondersteunt niet directories naar boven of terug, waardoor je door alle files moet wandelen

Geluid schijnt wel goed te zijn. Hij was in augustus in Duitsland trouwens € 119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Vraagje: Als ik nu a.s. woensdag om 8:00 bij de Aldi voor de deur sta, sta ik dan alleen of met 2 anderen of staat er gewoon 20 man voor de deur ?? wie heeft er ervaring mee?????'

Ik wil deze aanbieding niet mislopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worker
  • Laatst online: 08:16

worker

2x Sessy thuisbatterij

Hier in Venlo stonden er laatst om acht uur minstens 10 man voor de deur toen ze die laptop's in de aanbieding hadden. Als je veel belangstelling verwacht moet je eerder zijn dan 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11966

mycosis schreef op 30 november 2002 @ 15:47:
[...]

Ik woon IN Oud-Beijerland, en ik heb hem, maar wil hem terugbrengen...

Wil jij hem?
hoi bart, al je gare mp3speler kwijt?.. men broek is btw behoorlijk uitgescheurt.. waren je ouders nog wakker zaterdag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

worker schreef op 01 December 2002 @ 21:48:
Hier in Venlo stonden er laatst om acht uur minstens 10 man voor de deur toen ze die laptop's in de aanbieding hadden. Als je veel belangstelling verwacht moet je eerder zijn dan 8 uur.
Damn wat veel, maar die zaak gaat in de plaats waar ik naar toe ga als het goed is om 8:30 open. Maak ik een goede kans als ik 7.45 aanwezig ben :?

45 minuten voor de deur wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Mwah, ik d8 eerst ook dat ik hem ging kopen, maar heb gehoord dat ie snel overslaat en dat de besturing niet fijn is, dus ik w8 er nog ff mee, koop wel die lenco voor iets meer, heb ik iig een goed product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:54
Hmmmz, mijn zus wil ook een nieuwe auto-radio, en ze vroeg me of de Medion MP3 cd-radio een beetje goed was. Oftewel is er wat meer ervaring met deze radio, behalve het topic van Mightyspawn
Het hoeft niet een superding te zijn, maar hij moet ook niet om de haverklap gaan haperen, dan kan ze beter een cd-speler kopen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Toewan schreef op 02 December 2002 @ 01:00:
Hmmmz, mijn zus wil ook een nieuwe auto-radio, en ze vroeg me of de Medion MP3 cd-radio een beetje goed was. Oftewel is er wat meer ervaring met deze radio, behalve het topic van Mightyspawn
Het hoeft niet een superding te zijn, maar hij moet ook niet om de haverklap gaan haperen, dan kan ze beter een cd-speler kopen lijkt mij.
Ja, ze kan beter voor diezelfde prijs of iets duurder een normale cd speler kopen dan, check www.kijkshop.nl maar eens, die hebben ook wel een leuke verzameling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

[rml][ car audio] Aldi Medion Mp3 autoradio[/rml]
Een ouder topic over deze radio, hij is lastig met gewone cd's, (slaat over bij hobbels) en ook moeite met mp3's met verschillende bitrates.

Maar voor in een oude auto die niet veel waard is is het wel een goed dingetje.

[ Voor 24% gewijzigd door Resistor op 02-12-2002 11:09 . Reden: verkeerde topic ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30757

deze zag ik in het aldi krantje staan.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=30668
ik heb een creative soundblaster live
en ik wil weten of deze boxen wel een beetje goed zijn en of
ik gebruik kan maken van Dolby Digital 2.0 Surround, DTS , Dolby Digital 5.1.
en of ik dan ook dat geluid krijg dat het van de ene box naar de andere gaat.
dus bijvoobeeld met een helikopter ofzo dat het dan heel snel van de ene box naar de andere gaat (ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen)

of zouden jullie voor deze gaan?
Afbeeldingslocatie: http://www.shopcomputer.ch/shopcomputer_e-commerce/export/images/products/USB-530071.jpg (US Blaster 4.1 Speakersystem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 10:58

The_Duke

ho gek!

nog ff terugkomend op die autoradio.....is deze nou verbeterd ten opzichte van de vorige aanbieding?? of is ie nou gewoon precies hetzelfde :?
[rml][ car audio] Aldi Medion Mp3 autoradio[/rml] die dus.

[ Voor 24% gewijzigd door The_Duke op 04-12-2002 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

mars

Fokke en Sukke blijven vrolijk

The_Duke schreef op 04 december 2002 @ 08:56:
nog ff terugkomend op die autoradio.....is deze nou verbeterd ten opzichte van de vorige aanbieding?? of is ie nou gewoon precies hetzelfde :?
[rml][ car audio] Aldi Medion Mp3 autoradio[/rml] die dus.
Ik heb hem net gekocht :*) en het eerste verschil wat me direct opviel is dat deze wel ID3-tags ondersteund! Alhoewel ie verder precies hetzelfde eruit ziet is het dus toch een verbeterde versie...

De enige echte :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24259

Ik heb hem ook gekocht, was voor die vorige te laat.

Maar heb een klein probleempje, het stekkertje om hem aan te sluiten is anders dan in mijn auto zit (heb een volvo 440 gle) is daar een tussenstukje voor ofzo (kan geen pics posten)
Ik wil (nog) niet met de kabels lopen kloten omdat ik dan de garantie kwijt ben, maar als het niet anders kan dan moet het maar.

edit, deze stekker past dus niet.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jwnijenhuis/DSC00201.JPG

FF pic geleent uit vorige topic

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 24259 op 04-12-2002 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Laatst online: 19-06 10:58

The_Duke

ho gek!

mars schreef op 04 december 2002 @ 10:29:
[...]

Ik heb hem net gekocht :*) en het eerste verschil wat me direct opviel is dat deze wel ID3-tags ondersteund! Alhoewel ie verder precies hetzelfde eruit ziet is het dus toch een verbeterde versie...
ahh das mooi, dan hoop ik ook dat ie wat beter overwg kan met audio cd's icm een hobbelige weg, de vorige versie had daar veel problemen mee.

Post hier ff meer verbeteringen tov de vorige versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Anoniem: 24259 schreef op 04 December 2002 @ 11:05:

Maar heb een klein probleempje, het stekkertje om hem aan te sluiten is anders dan in mijn auto zit (heb een volvo 440 gle) is daar een tussenstukje voor ofzo (kan geen pics posten)
Ik wil (nog) niet met de kabels lopen kloten omdat ik dan de garantie kwijt ben, maar als het niet anders kan dan moet het maar.

edit, deze stekker past dus niet.
Was bij mij ook zo. D'r is inderdaad een verloopstukje voor oudere auto's in de handel (Halfords/Automat) die je op de nieuwe connector klikt. De andere kant van het verloopstukje heb ik er vervolgens af geknipt en de draadjes verbonden met degene in het dashbord.
Daarmee voorkom je in ieder geval dat je de connector van je nieuwe aankoop er direct af moet slopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24259

Aha thx, ga ik vanmiddag (na stage) maar ff langs de autodealer bij ons op de hoek (ff goed zoeken) om zo'n ding te halen, kan ik morgen genieten van mijn muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
Hey Gutteguttegut, vanaf wanneer zijn die aanbiedingen? 11 December? Of deze week al?

Zo'n draadloos transmissie ding lijkt me wel wat. Of zijn er mensen hier die ervaring met een vergelijkbaar produkt hebben en het maar 10x niks vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 09:10

jvhaarst

Concordia res parvae crescunt

Op welke dag komen die aanbiedingen van de volgende week er eigenlijk altijd op ?
Ik heb nu snel even een shellscriptje gemaakt dat de aanbiedingen ophaalt, maar het zou handig zijn om dat iedere week automatisch te doen.
Scriptje :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
#!/bin/bash
echo Getting next weeks stuff.
week=`date +%V`
volgendeweek=$(($week+1))

for teller in "01" (even weggehaald ivm opmaak) "25"
do
echo `wget -nv -m -np http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_$volgendeweek/OFF$teller.HTM `
done

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Swoosh schreef op 04 December 2002 @ 13:47:
Hey Gutteguttegut, vanaf wanneer zijn die aanbiedingen? 11 December? Of deze week al?

Zo'n draadloos transmissie ding lijkt me wel wat. Of zijn er mensen hier die ervaring met een vergelijkbaar produkt hebben en het maar 10x niks vinden?
Ik weet niet wanneer ze er zijn ik denk de 11e maar weet het niet zeker.
Ik weet ook niet wanneer de nieuwe aanbiedingen online worden gezet..ik zit gewoon af en toe met de url te spelen... :Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Om eerlijk te wezen vandaag :X en je bent te laat, bij ons was de radio binnen 5 minuten uitverkocht.

Ik ben nu trotse eigenaar van een Medion Laptop en Autoradio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 10:39
Heeft iemand ervaring met de volgende dvd-set, die komende week in de aanbieding is bij de lidl (vanaf 11 december):

Een "Cat" :? HTC-2002 all in one dvd speler

- Kan radio ontvangen
- DVD-speler met subwoofer en 5 speakers (5 x 30 watt)
- ingebouwde analoge Dolby Digital en DTS Decoder
- weergave van DVD, CD-audio, MP3, CD-R, CD-RW en super-video-CD
- PAL en NTSC-compatibel
- extra aansluitingen voor DTS en AC#-weergave (voor coaxiale- of optische uitgangen), scart-, S-VHS-, hoofttelefoon- en video-uitgang
- incl. afstandsbediening en aansluitkabels.

M'n scanner heeft het begeven, en ik kan dus geen afbeelding ervan op tweakers zetten, ik heb de tekst die erbij staat dus maar efkes letterlijk overgetypt.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:25

Freaked

..

Hoe zit het precies met dat draadloos systeem.? Gaan het via usb naar de verzender.. en druit via coax bij de ontvanger.. Weet iemand hoe het precies zit, ik ben erg benieuwd.

Iemand meer info over dit ding?

Edit: Weet iemand ook ong. hoever zo'n ding kan verzenden?

[ Voor 4% gewijzigd door Freaked op 04-12-2002 17:46 ]

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Freaked schreef op 04 December 2002 @ 17:45:
[...]

Hoe zit het precies met dat draadloos systeem.? Gaan het via usb naar de verzender.. en druit via coax bij de ontvanger.. Weet iemand hoe het precies zit, ik ben erg benieuwd.

Iemand meer info over dit ding?

Edit: Weet iemand ook ong. hoever zo'n ding kan verzenden?
Gaat alleen via een tv-out, dus een composiet (tulp) stekkertje (geel voor video, rood/zwart voor audio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72606

Dit plasmascherm is zeker een koopje voor wat geboden wordt...Een vergelijkbaar model van bijv. JVC of Samsung kost al gauw tussen de 5000 en 7500 Euro. De specs zijn bij dit apparaat ook dik in orde! (In die Medion zit trouwens een Panasonic beeldbuis/scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43956

heeft iemand van jullie ook volledige info over de surroundset die de Lidl NU in de aanbieding heeft.
Ik had wel een folder maar die heeft mijn broertje gebruikt voor zijn sinterklaassurprise (verscheurd enzo :( ) ik geloof dat ie 119 € is...
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72289

Waarom zie ik die DVD speler dan niet op de site nu? Xie alleen een notebook en een automp3 speler in de aanbieding........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

hccer schreef op 04 december 2002 @ 17:32:
Heeft iemand ervaring met de volgende dvd-set, die komende week in de aanbieding is bij de lidl (vanaf 11 december):

Een "Cat" :? HTC-2002 all in one dvd speler

- Kan radio ontvangen
- PAL en NTSC-compatibel
- extra aansluitingen voor DTS en AC#-weergave (voor coaxiale- of optische uitgangen), scart-, S-VHS-, hoofttelefoon- en video-uitgang

M'n scanner heeft het begeven, en ik kan dus geen afbeelding ervan op tweakers zetten, ik heb de tekst die erbij staat dus maar efkes letterlijk overgetypt.
Is dat niet deze: http://www.mustek.de/pdf/dvd600rz.pdf ???
En wat is de prijs?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 72289 schreef op 04 december 2002 @ 23:24:
Waarom zie ik die DVD speler dan niet op de site nu? Xie alleen een notebook en een automp3 speler in de aanbieding........
Is de aanbieding van week 50, volgende week dus...of misschien zelfs de week daarop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:55
Anoniem: 72606 schreef op 04 December 2002 @ 18:52:
Dit plasmascherm is zeker een koopje voor wat geboden wordt...Een vergelijkbaar model van bijv. JVC of Samsung kost al gauw tussen de 5000 en 7500 Euro. De specs zijn bij dit apparaat ook dik in orde! (In die Medion zit trouwens een Panasonic beeldbuis/scherm)
hoe weet je dat ?
Trouwens op die folder staat 4december ... maar hier is ie nergens hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
De DVD-speler lijkt er wel op, maar is het niet. Hij is te krijgen vanaf 11 december, komende woensdag dus. Op de website www.cat-sound.com is niets te vinden omdat die onder constructie is. De prijs ervan is € 249 (stom dat ik dat vergeten ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 13:48
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF03.HTM

Mooie aanbieding lijkt mij. Lekker divx boven laden en gezellig beneden kijken. Hmm week 50 maar goed opletten! :D

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27915

Mjah, het stoort heel veel, bijvoorbeeld als je de magnetron aanzet e.d. Ik vind 't eigenlijk rotspul. Het scheelt een snoertje, maar je kan dus niet fatsoenlijk popcorn magnetronnen (of de buren!) bij een divxje of het beeld gaat storen. :{.

Maar als je af-en-toe een storinkje niet erg vindt, dan is 't een uitkomst. :Y).

-

Die stereo... Ik heb dus geen zak verstand van geluid, maar 't ziet er wel netjes uit... Die ene horizontale box zal wel een subwoofer (achtig iets) zijn ofzo? Is dat de moeite van het aanschaffen waard voor mensen zoals ik die het verschil tussen Mozart en Beethoven toch al nauwelijks horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
als je een tv koopt van zoveel geld,
neem je toch geen medion van de aldi?
Heb ik toch voor iets meer geld een echt merk.

Ik zie het al helemaal voor me, komt m'n ma thuis van t' boodschappen doen met zo'n scherm :+
Ja was in de aanbieding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/scan1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/scan2.jpg

Heb de advertentie toch in kunnen scannen met een überbrakke scanner. Sorry dat het niet echt leesbaar is, deze scanner beitelt nog een kopie ervan geloof ik.

Edit 1: Nog even voor de volledigheid, de tekst die er zou moeten staan :?

- PAL en NTSC-compatibel

Edit 2: Ik zal proberen of ik het onderste plaatje nog wat beter kan krijgen. Op de een of andere manier gaat de scanner compleet de mist in zodra er meerdere kleuren door mekaar gebruikt worden, gelukkig is dit niet mijn scanner. De pest is ook dat het onderste plaatje een beetje leesbaar is wanneer het flink boven de 100 kb zit, waardoor ik het niet kan uploaden.

Edit 3: Maar de 3 euro verwijderingsbijdrage zitten erbij in :+

[ Voor 92% gewijzigd door Irby op 05-12-2002 14:09 . Reden: Plaatje beetje leesbaar maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
verw8 er niet te veel van.
computer surround speakers kwaliteit.

Het is maar net waar je het voor wil gebruiken, stel je niet te hoge eisen dan kan dit prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
duncanvdlinden schreef op 05 december 2002 @ 14:03:
verw8 er niet te veel van.
computer surround speakers kwaliteit.

Het is maar net waar je het voor wil gebruiken, stel je niet te hoge eisen dan kan dit prima zijn.
Deze set zou voor mijn ouders zijn, even als vergelijking; ze vinden het geluid wat uit m'n creative 5300 5.1 set komt prachtig. De set wordt opgesteld in een rechthoek van ongeveer 4 bij 5 meter. Zit er dan genoeg "power" in om een beetje film te kunnen kijken? (ze hebben nog geen dvdspeler, nog nooit een dvd gezien). Ja ik weet het, ze lopen een beetje achter als je het met de gemiddelde gebruiker van GoT vergelijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
Anoniem: 27915 schreef op 05 December 2002 @ 11:37:
[...]

Mjah, het stoort heel veel, bijvoorbeeld als je de magnetron aanzet e.d. Ik vind 't eigenlijk rotspul. Het scheelt een snoertje, maar je kan dus niet fatsoenlijk popcorn magnetronnen (of de buren!) bij een divxje of het beeld gaat storen. :{.

Maar als je af-en-toe een storinkje niet erg vindt, dan is 't een uitkomst. :Y).
Thanks voor de info. Ik zie mezelf nog niet tijdens een film popcorn gaan maken, dan heb ik het te druk met kijken. Dus opzich is dat van die magnetron storing niet zo erg. Ik heb inmiddels ook een review gelezen op dvd.nl over een vergelijkbaar apparaat van Trust (die was toen 100 euro ofzo) en ze vonden het best goed.

Ik vraag me af, kan je ook het signaal van je kabel versturen met die dingen? Dus als je kabel beneden in het huis binnenkomt, kan je de kabel op zo'n zendertje aansluiten en dan het signaal naar een tv boven in huis sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth2K
  • Laatst online: 05-04-2006

Smooth2K

Waarom moet alles zo moeilijk

Swoosh schreef op 05 december 2002 @ 14:29:
[...]

Ik vraag me af, kan je ook het signaal van je kabel versturen met die dingen? Dus als je kabel beneden in het huis binnenkomt, kan je de kabel op zo'n zendertje aansluiten en dan het signaal naar een tv boven in huis sturen?
Nee dat kan niet, antennesignalen kan dit systeem niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72289

Gutteguttegut schreef op 04 December 2002 @ 23:52:
[...]
Is de aanbieding van week 50, volgende week dus...of misschien zelfs de week daarop...
Heb jij dan soms een pc die in de toekomst kan kijken? :?

Maja, ik denk toch dat je voor ong. zelfde prijs, misschien wat meer, een DVD speler kan halen van een betere merk. Toch? :)

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Anoniem: 72289 schreef op 05 December 2002 @ 16:18:
[...]

Heb jij dan soms een pc die in de toekomst kan kijken? :?
Welkom in de Wondere Wereld van de reclamefolders, die elke week in het desbetreffende bedrijf liggen, waarin de aanbiedingen voor de week erna staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

hccer schreef op 05 december 2002 @ 13:58:
[plaatjes]Heb de advertentie toch in kunnen scannen met een überbrakke scanner. Sorry dat het niet echt leesbaar is, deze scanner beitelt nog een kopie ervan geloof ik.

Edit 1: Nog even voor de volledigheid, de tekst die er zou moeten staan :?

- PAL en NTSC-compatibel

Edit 2: Ik zal proberen of ik het onderste plaatje nog wat beter kan krijgen. Op de een of andere manier gaat de scanner compleet de mist in zodra er meerdere kleuren door mekaar gebruikt worden, gelukkig is dit niet mijn scanner. De pest is ook dat het onderste plaatje een beetje leesbaar is wanneer het flink boven de 100 kb zit, waardoor ik het niet kan uploaden.

Edit 3: Maar de 3 euro verwijderingsbijdrage zitten erbij in :+
Hoe denken jullie dat dit systeem verhoud tot de Mustek v600RZ (http://www.mustek.de/pdf/dvd600rz.pdf) die bij de Conrad in de aanbieding is? (269,- excl 3 euro verwidjeringbijdrage. Vanaf week 51 weer op voorraad; ik heb gebeld :*) ) Er staat bij de CAT bijv. niks over AM/FM, RDS, Prologic etc.

Eigenlijk heb ik, zoals eigenlijk veel mensen in deze thread, er niet zoveel kijk op en hoop natuurlijk wat inzicht te krijgen. (coaxiale of optische uitgangen??? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik koop niets meer met luidsprekers van medion... Heb afgelopen keer die 5.1-set gehaald, en die klinkt een partij beroerd :'(. De losse speakertjes klinken als holle stukjes plastic met een slechte luidspreker erin (zijn het waarschijnlijk ook, maar dat daargelaten), en de subwoofer is geen subwoofer. Er zit geen filter in. Moet je met de software van je geluidskaart regelen. Knap waardeloos, erg jammer. Ook jammer is dat er niet een soort 'master' volumeknop op zit, je moet alle kanalen apart regelen (lang leve logitech toetsenborden :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

maar ik begrijp nu nog niet goed of die draadloos transmissie dingen er nog zijn?
Of dat die nog komen?
En nogmaals de vraag of iemand met zoiets ervaring heeft?
Lijkt me echt handig, boven pc, beneden de tv namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

admiral schreef op 06 december 2002 @ 13:48:
maar ik begrijp nu nog niet goed of die draadloos transmissie dingen er nog zijn?
Of dat die nog komen?
En nogmaals de vraag of iemand met zoiets ervaring heeft?
Lijkt me echt handig, boven pc, beneden de tv namelijk.
Die komen a.s. woensdag, en ik gebruik iets vergelijkbaars alleen alweer iets ouder en dat werkt bijna perfect over een afstand van ongeveer 8 meter (1e verdieping naar begane grond in oude huis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Ray-zor schreef op 06 December 2002 @ 02:10:
[...]

Hoe denken jullie dat dit systeem verhoud tot de Mustek v600RZ (http://www.mustek.de/pdf/dvd600rz.pdf) die bij de Conrad in de aanbieding is? (269,- excl 3 euro verwidjeringbijdrage. Vanaf week 51 weer op voorraad; ik heb gebeld :*) ) Er staat bij de CAT bijv. niks over AM/FM, RDS, Prologic etc.

Eigenlijk heb ik, zoals eigenlijk veel mensen in deze thread, er niet zoveel kijk op en hoop natuurlijk wat inzicht te krijgen. (coaxiale of optische uitgangen??? :? )
De CAT is (volgens de afbeeldingen op de dvdspeler zelf, die jullie niet goed kunnen zien door die brakke pics) een AM/FM RDS tuner. Over Prologic kan ik niets vinden. De Mustek ziet er wel goed uit, zouden ze die ergens anders ook hebben, bij de mediamarkt bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

hccer schreef op 06 December 2002 @ 15:48:
[...]

De CAT is (volgens de afbeeldingen op de dvdspeler zelf, die jullie niet goed kunnen zien door die brakke pics) een AM/FM RDS tuner. Over Prologic kan ik niets vinden. De Mustek ziet er wel goed uit, zouden ze die ergens anders ook hebben, bij de mediamarkt bijvoorbeeld?
Ik heb hem alleen nog maar bij de GSMhut/PChut gezien voor 275,-. Maar ja wat ik van een toko met zo'n naam moet denken... :)
http://www.gsmhut.net/pro...php?id=160&cat=DVDspelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55196

heeft dat surround setje ook een digital of optische ingang?
ik bedoel dus die van de aldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Anoniem: 55196 schreef op 06 December 2002 @ 16:50:
heeft dat surround setje ook een digital of optische ingang?
ik bedoel dus die van de aldi
Het enige wat ik weet is wat er onder m'n post staat waar de afbeelding bij staat. Het setje is trouwens van de lidl :P

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.