Toon posts:

Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.982 views sinds 30-01-2008

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
Toewan schreef op 02 December 2002 @ 01:00:
Hmmmz, mijn zus wil ook een nieuwe auto-radio, en ze vroeg me of de Medion MP3 cd-radio een beetje goed was. Oftewel is er wat meer ervaring met deze radio, behalve het topic van Mightyspawn
Het hoeft niet een superding te zijn, maar hij moet ook niet om de haverklap gaan haperen, dan kan ze beter een cd-speler kopen lijkt mij.
Ja, ze kan beter voor diezelfde prijs of iets duurder een normale cd speler kopen dan, check www.kijkshop.nl maar eens, die hebben ook wel een leuke verzameling :)

• Resistor
  • Registratie: april 2001
  • Niet online
[rml][ car audio] Aldi Medion Mp3 autoradio[/rml]
Een ouder topic over deze radio, hij is lastig met gewone cd's, (slaat over bij hobbels) en ook moeite met mp3's met verschillende bitrates.

Maar voor in een oude auto die niet veel waard is is het wel een goed dingetje.

[Voor 24% gewijzigd door Resistor op 02-12-2002 11:09. Reden: verkeerde topic]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• loppiehu
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 26-07-2003

loppiehu

So The Cow Dies

deze zag ik in het aldi krantje staan.
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=30668
ik heb een creative soundblaster live
en ik wil weten of deze boxen wel een beetje goed zijn en of
ik gebruik kan maken van Dolby Digital 2.0 Surround, DTS , Dolby Digital 5.1.
en of ik dan ook dat geluid krijg dat het van de ene box naar de andere gaat.
dus bijvoobeeld met een helikopter ofzo dat het dan heel snel van de ene box naar de andere gaat (ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen)

of zouden jullie voor deze gaan?
http://www.shopcomputer.ch/shopcomputer_e-commerce/export/images/products/USB-530071.jpg (US Blaster 4.1 Speakersystem)

Klik hier om naar mijn foto albums

• The_Duke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-11 10:18

The_Duke

ho gek!

nog ff terugkomend op die autoradio.....is deze nou verbeterd ten opzichte van de vorige aanbieding?? of is ie nou gewoon precies hetzelfde :?
[rml][ car audio] Aldi Medion Mp3 autoradio[/rml] die dus.

[Voor 24% gewijzigd door The_Duke op 04-12-2002 09:08]

• mars
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 28-11 23:56

mars

Fokke en Sukke blijven vrolijk

The_Duke schreef op 04 december 2002 @ 08:56:
nog ff terugkomend op die autoradio.....is deze nou verbeterd ten opzichte van de vorige aanbieding?? of is ie nou gewoon precies hetzelfde :?
[rml][ car audio] Aldi Medion Mp3 autoradio[/rml] die dus.
Ik heb hem net gekocht :*) en het eerste verschil wat me direct opviel is dat deze wel ID3-tags ondersteund! Alhoewel ie verder precies hetzelfde eruit ziet is het dus toch een verbeterde versie...

De enige echte :-)

• nantasquad
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23-11-2014
Ik heb hem ook gekocht, was voor die vorige te laat.

Maar heb een klein probleempje, het stekkertje om hem aan te sluiten is anders dan in mijn auto zit (heb een volvo 440 gle) is daar een tussenstukje voor ofzo (kan geen pics posten)
Ik wil (nog) niet met de kabels lopen kloten omdat ik dan de garantie kwijt ben, maar als het niet anders kan dan moet het maar.

edit, deze stekker past dus niet.

http://members.home.nl/jwnijenhuis/DSC00201.JPG

FF pic geleent uit vorige topic

[Voor 16% gewijzigd door nantasquad op 04-12-2002 11:09]

• The_Duke
  • Laatst online: 26-11 10:18

The_Duke

ho gek!

mars schreef op 04 december 2002 @ 10:29:
[...]

Ik heb hem net gekocht :*) en het eerste verschil wat me direct opviel is dat deze wel ID3-tags ondersteund! Alhoewel ie verder precies hetzelfde eruit ziet is het dus toch een verbeterde versie...
ahh das mooi, dan hoop ik ook dat ie wat beter overwg kan met audio cd's icm een hobbelige weg, de vorige versie had daar veel problemen mee.

Post hier ff meer verbeteringen tov de vorige versie :)

• Bar_en_boos
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 14-11 09:35
nantasquad schreef op 04 December 2002 @ 11:05:

Maar heb een klein probleempje, het stekkertje om hem aan te sluiten is anders dan in mijn auto zit (heb een volvo 440 gle) is daar een tussenstukje voor ofzo (kan geen pics posten)
Ik wil (nog) niet met de kabels lopen kloten omdat ik dan de garantie kwijt ben, maar als het niet anders kan dan moet het maar.

edit, deze stekker past dus niet.
Was bij mij ook zo. D'r is inderdaad een verloopstukje voor oudere auto's in de handel (Halfords/Automat) die je op de nieuwe connector klikt. De andere kant van het verloopstukje heb ik er vervolgens af geknipt en de draadjes verbonden met degene in het dashbord.
Daarmee voorkom je in ieder geval dat je de connector van je nieuwe aankoop er direct af moet slopen. :)

• nantasquad
  • Laatst online: 23-11-2014
Aha thx, ga ik vanmiddag (na stage) maar ff langs de autodealer bij ons op de hoek (ff goed zoeken) om zo'n ding te halen, kan ik morgen genieten van mijn muziek :)

• Swoosh
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-11 01:50
Hey Gutteguttegut, vanaf wanneer zijn die aanbiedingen? 11 December? Of deze week al?

Zo'n draadloos transmissie ding lijkt me wel wat. Of zijn er mensen hier die ervaring met een vergelijkbaar produkt hebben en het maar 10x niks vinden?

• jvhaarst
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 29-11 23:00

jvhaarst

Concordia res parvae crescunt

Op welke dag komen die aanbiedingen van de volgende week er eigenlijk altijd op ?
Ik heb nu snel even een shellscriptje gemaakt dat de aanbiedingen ophaalt, maar het zou handig zijn om dat iedere week automatisch te doen.
Scriptje :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
#!/bin/bash
echo Getting next weeks stuff.
week=`date +%V`
volgendeweek=$(($week+1))

for teller in "01" (even weggehaald ivm opmaak) "25"
do
echo `wget -nv -m -np http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_$volgendeweek/OFF$teller.HTM `
done

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 26-11 21:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Swoosh schreef op 04 December 2002 @ 13:47:
Hey Gutteguttegut, vanaf wanneer zijn die aanbiedingen? 11 December? Of deze week al?

Zo'n draadloos transmissie ding lijkt me wel wat. Of zijn er mensen hier die ervaring met een vergelijkbaar produkt hebben en het maar 10x niks vinden?
Ik weet niet wanneer ze er zijn ik denk de 11e maar weet het niet zeker.
Ik weet ook niet wanneer de nieuwe aanbiedingen online worden gezet..ik zit gewoon af en toe met de url te spelen... :Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Fairy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Om eerlijk te wezen vandaag :X en je bent te laat, bij ons was de radio binnen 5 minuten uitverkocht.

Ik ben nu trotse eigenaar van een Medion Laptop en Autoradio :)

• Irby
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:30
Heeft iemand ervaring met de volgende dvd-set, die komende week in de aanbieding is bij de lidl (vanaf 11 december):

Een "Cat" :? HTC-2002 all in one dvd speler

- Kan radio ontvangen
- DVD-speler met subwoofer en 5 speakers (5 x 30 watt)
- ingebouwde analoge Dolby Digital en DTS Decoder
- weergave van DVD, CD-audio, MP3, CD-R, CD-RW en super-video-CD
- PAL en NTSC-compatibel
- extra aansluitingen voor DTS en AC#-weergave (voor coaxiale- of optische uitgangen), scart-, S-VHS-, hoofttelefoon- en video-uitgang
- incl. afstandsbediening en aansluitkabels.

M'n scanner heeft het begeven, en ik kan dus geen afbeelding ervan op tweakers zetten, ik heb de tekst die erbij staat dus maar efkes letterlijk overgetypt.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• Freaked
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 29-11 15:32
Hoe zit het precies met dat draadloos systeem.? Gaan het via usb naar de verzender.. en druit via coax bij de ontvanger.. Weet iemand hoe het precies zit, ik ben erg benieuwd.

Iemand meer info over dit ding?

Edit: Weet iemand ook ong. hoever zo'n ding kan verzenden?

[Voor 4% gewijzigd door Freaked op 04-12-2002 17:46]

..

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Freaked schreef op 04 December 2002 @ 17:45:
[...]

Hoe zit het precies met dat draadloos systeem.? Gaan het via usb naar de verzender.. en druit via coax bij de ontvanger.. Weet iemand hoe het precies zit, ik ben erg benieuwd.

Iemand meer info over dit ding?

Edit: Weet iemand ook ong. hoever zo'n ding kan verzenden?
Gaat alleen via een tv-out, dus een composiet (tulp) stekkertje (geel voor video, rood/zwart voor audio).

• V_H
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 05-03-2003
Dit plasmascherm is zeker een koopje voor wat geboden wordt...Een vergelijkbaar model van bijv. JVC of Samsung kost al gauw tussen de 5000 en 7500 Euro. De specs zijn bij dit apparaat ook dik in orde! (In die Medion zit trouwens een Panasonic beeldbuis/scherm)

V@H - For they who shed their blood with me today, are my brothers. We lucky few...we band of brothers

• TheRed
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23-02-2005

TheRed

Your mind is weak

heeft iemand van jullie ook volledige info over de surroundset die de Lidl NU in de aanbieding heeft.
Ik had wel een folder maar die heeft mijn broertje gebruikt voor zijn sinterklaassurprise (verscheurd enzo :( ) ik geloof dat ie 119 € is...
bvd

Your mind is too weak

• reefteef
  • Laatst online: 20-10-2003
Waarom zie ik die DVD speler dan niet op de site nu? Xie alleen een notebook en een automp3 speler in de aanbieding........

Het is hier leuk!

• |sWORDs|
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 26-11 16:12

|sWORDs|

vSphere/ESXi

hccer schreef op 04 december 2002 @ 17:32:
Heeft iemand ervaring met de volgende dvd-set, die komende week in de aanbieding is bij de lidl (vanaf 11 december):

Een "Cat" :? HTC-2002 all in one dvd speler

- Kan radio ontvangen
- PAL en NTSC-compatibel
- extra aansluitingen voor DTS en AC#-weergave (voor coaxiale- of optische uitgangen), scart-, S-VHS-, hoofttelefoon- en video-uitgang

M'n scanner heeft het begeven, en ik kan dus geen afbeelding ervan op tweakers zetten, ik heb de tekst die erbij staat dus maar efkes letterlijk overgetypt.
Is dat niet deze: http://www.mustek.de/pdf/dvd600rz.pdf ???
En wat is de prijs?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

reefteef schreef op 04 december 2002 @ 23:24:
Waarom zie ik die DVD speler dan niet op de site nu? Xie alleen een notebook en een automp3 speler in de aanbieding........
Is de aanbieding van week 50, volgende week dus...of misschien zelfs de week daarop...

• Reveal!
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21-11 14:29
V_H schreef op 04 December 2002 @ 18:52:
Dit plasmascherm is zeker een koopje voor wat geboden wordt...Een vergelijkbaar model van bijv. JVC of Samsung kost al gauw tussen de 5000 en 7500 Euro. De specs zijn bij dit apparaat ook dik in orde! (In die Medion zit trouwens een Panasonic beeldbuis/scherm)
hoe weet je dat ?
Trouwens op die folder staat 4december ... maar hier is ie nergens hoor ...

• Irby
De DVD-speler lijkt er wel op, maar is het niet. Hij is te krijgen vanaf 11 december, komende woensdag dus. Op de website www.cat-sound.com is niets te vinden omdat die onder constructie is. De prijs ervan is € 249 (stom dat ik dat vergeten ben).

• toastingnow
  • Laatst online: 26-11 13:56
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF03.HTM

Mooie aanbieding lijkt mij. Lekker divx boven laden en gezellig beneden kijken. Hmm week 50 maar goed opletten! :D

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Beelzebubu
  • Laatst online: 25-02-2014

Beelzebubu

Bé-jèl-ze-bú-bú

Mjah, het stoort heel veel, bijvoorbeeld als je de magnetron aanzet e.d. Ik vind 't eigenlijk rotspul. Het scheelt een snoertje, maar je kan dus niet fatsoenlijk popcorn magnetronnen (of de buren!) bij een divxje of het beeld gaat storen. :{.

Maar als je af-en-toe een storinkje niet erg vindt, dan is 't een uitkomst. :Y).

-

Die stereo... Ik heb dus geen zak verstand van geluid, maar 't ziet er wel netjes uit... Die ene horizontale box zal wel een subwoofer (achtig iets) zijn ofzo? Is dat de moeite van het aanschaffen waard voor mensen zoals ik die het verschil tussen Mozart en Beethoven toch al nauwelijks horen?

Linux & GNOME Multimedia Developer
"It's over, baby, over..." - future has arrived, today!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 24-11 00:43
als je een tv koopt van zoveel geld,
neem je toch geen medion van de aldi?
Heb ik toch voor iets meer geld een echt merk.

Ik zie het al helemaal voor me, komt m'n ma thuis van t' boodschappen doen met zo'n scherm :+
Ja was in de aanbieding :D

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• Irby

Heb de advertentie toch in kunnen scannen met een überbrakke scanner. Sorry dat het niet echt leesbaar is, deze scanner beitelt nog een kopie ervan geloof ik.

Edit 1: Nog even voor de volledigheid, de tekst die er zou moeten staan :?

- PAL en NTSC-compatibel

Edit 2: Ik zal proberen of ik het onderste plaatje nog wat beter kan krijgen. Op de een of andere manier gaat de scanner compleet de mist in zodra er meerdere kleuren door mekaar gebruikt worden, gelukkig is dit niet mijn scanner. De pest is ook dat het onderste plaatje een beetje leesbaar is wanneer het flink boven de 100 kb zit, waardoor ik het niet kan uploaden.

Edit 3: Maar de 3 euro verwijderingsbijdrage zitten erbij in :+

[Voor 92% gewijzigd door Irby op 05-12-2002 14:09. Reden: Plaatje beetje leesbaar maken]

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 24-11 00:43
verw8 er niet te veel van.
computer surround speakers kwaliteit.

Het is maar net waar je het voor wil gebruiken, stel je niet te hoge eisen dan kan dit prima zijn.

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• Irby
duncanvdlinden schreef op 05 december 2002 @ 14:03:
verw8 er niet te veel van.
computer surround speakers kwaliteit.

Het is maar net waar je het voor wil gebruiken, stel je niet te hoge eisen dan kan dit prima zijn.
Deze set zou voor mijn ouders zijn, even als vergelijking; ze vinden het geluid wat uit m'n creative 5300 5.1 set komt prachtig. De set wordt opgesteld in een rechthoek van ongeveer 4 bij 5 meter. Zit er dan genoeg "power" in om een beetje film te kunnen kijken? (ze hebben nog geen dvdspeler, nog nooit een dvd gezien). Ja ik weet het, ze lopen een beetje achter als je het met de gemiddelde gebruiker van GoT vergelijkt :P

• Swoosh
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-11 01:50
Beelzebubu schreef op 05 December 2002 @ 11:37:
[...]

Mjah, het stoort heel veel, bijvoorbeeld als je de magnetron aanzet e.d. Ik vind 't eigenlijk rotspul. Het scheelt een snoertje, maar je kan dus niet fatsoenlijk popcorn magnetronnen (of de buren!) bij een divxje of het beeld gaat storen. :{.

Maar als je af-en-toe een storinkje niet erg vindt, dan is 't een uitkomst. :Y).
Thanks voor de info. Ik zie mezelf nog niet tijdens een film popcorn gaan maken, dan heb ik het te druk met kijken. Dus opzich is dat van die magnetron storing niet zo erg. Ik heb inmiddels ook een review gelezen op dvd.nl over een vergelijkbaar apparaat van Trust (die was toen 100 euro ofzo) en ze vonden het best goed.

Ik vraag me af, kan je ook het signaal van je kabel versturen met die dingen? Dus als je kabel beneden in het huis binnenkomt, kan je de kabel op zo'n zendertje aansluiten en dan het signaal naar een tv boven in huis sturen?

• Smooth2K
  • Laatst online: 05-04-2006

Smooth2K

Waarom moet alles zo moeilijk

Swoosh schreef op 05 december 2002 @ 14:29:
[...]

Ik vraag me af, kan je ook het signaal van je kabel versturen met die dingen? Dus als je kabel beneden in het huis binnenkomt, kan je de kabel op zo'n zendertje aansluiten en dan het signaal naar een tv boven in huis sturen?
Nee dat kan niet, antennesignalen kan dit systeem niets mee.

• reefteef
  • Laatst online: 20-10-2003
Gutteguttegut schreef op 04 December 2002 @ 23:52:
[...]
Is de aanbieding van week 50, volgende week dus...of misschien zelfs de week daarop...
Heb jij dan soms een pc die in de toekomst kan kijken? :?

Maja, ik denk toch dat je voor ong. zelfde prijs, misschien wat meer, een DVD speler kan halen van een betere merk. Toch? :)

B)

Het is hier leuk!

• Irby
reefteef schreef op 05 December 2002 @ 16:18:
[...]

Heb jij dan soms een pc die in de toekomst kan kijken? :?
Welkom in de Wondere Wereld van de reclamefolders, die elke week in het desbetreffende bedrijf liggen, waarin de aanbiedingen voor de week erna staan. :)

• Ray-zor
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:18

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

hccer schreef op 05 december 2002 @ 13:58:
[plaatjes]Heb de advertentie toch in kunnen scannen met een überbrakke scanner. Sorry dat het niet echt leesbaar is, deze scanner beitelt nog een kopie ervan geloof ik.

Edit 1: Nog even voor de volledigheid, de tekst die er zou moeten staan :?

- PAL en NTSC-compatibel

Edit 2: Ik zal proberen of ik het onderste plaatje nog wat beter kan krijgen. Op de een of andere manier gaat de scanner compleet de mist in zodra er meerdere kleuren door mekaar gebruikt worden, gelukkig is dit niet mijn scanner. De pest is ook dat het onderste plaatje een beetje leesbaar is wanneer het flink boven de 100 kb zit, waardoor ik het niet kan uploaden.

Edit 3: Maar de 3 euro verwijderingsbijdrage zitten erbij in :+
Hoe denken jullie dat dit systeem verhoud tot de Mustek v600RZ (http://www.mustek.de/pdf/dvd600rz.pdf) die bij de Conrad in de aanbieding is? (269,- excl 3 euro verwidjeringbijdrage. Vanaf week 51 weer op voorraad; ik heb gebeld :*) ) Er staat bij de CAT bijv. niks over AM/FM, RDS, Prologic etc.

Eigenlijk heb ik, zoals eigenlijk veel mensen in deze thread, er niet zoveel kijk op en hoop natuurlijk wat inzicht te krijgen. (coaxiale of optische uitgangen??? :? )

• epoman
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
Ik koop niets meer met luidsprekers van medion... Heb afgelopen keer die 5.1-set gehaald, en die klinkt een partij beroerd :'(. De losse speakertjes klinken als holle stukjes plastic met een slechte luidspreker erin (zijn het waarschijnlijk ook, maar dat daargelaten), en de subwoofer is geen subwoofer. Er zit geen filter in. Moet je met de software van je geluidskaart regelen. Knap waardeloos, erg jammer. Ook jammer is dat er niet een soort 'master' volumeknop op zit, je moet alle kanalen apart regelen (lang leve logitech toetsenborden :) ).

maar nu even niet

• admiral866
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 25-09 21:44

admiral866

The King Personality Disorder

maar ik begrijp nu nog niet goed of die draadloos transmissie dingen er nog zijn?
Of dat die nog komen?
En nogmaals de vraag of iemand met zoiets ervaring heeft?
Lijkt me echt handig, boven pc, beneden de tv namelijk.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

admiral schreef op 06 december 2002 @ 13:48:
maar ik begrijp nu nog niet goed of die draadloos transmissie dingen er nog zijn?
Of dat die nog komen?
En nogmaals de vraag of iemand met zoiets ervaring heeft?
Lijkt me echt handig, boven pc, beneden de tv namelijk.
Die komen a.s. woensdag, en ik gebruik iets vergelijkbaars alleen alweer iets ouder en dat werkt bijna perfect over een afstand van ongeveer 8 meter (1e verdieping naar begane grond in oude huis).

• Irby
Ray-zor schreef op 06 December 2002 @ 02:10:
[...]

Hoe denken jullie dat dit systeem verhoud tot de Mustek v600RZ (http://www.mustek.de/pdf/dvd600rz.pdf) die bij de Conrad in de aanbieding is? (269,- excl 3 euro verwidjeringbijdrage. Vanaf week 51 weer op voorraad; ik heb gebeld :*) ) Er staat bij de CAT bijv. niks over AM/FM, RDS, Prologic etc.

Eigenlijk heb ik, zoals eigenlijk veel mensen in deze thread, er niet zoveel kijk op en hoop natuurlijk wat inzicht te krijgen. (coaxiale of optische uitgangen??? :? )
De CAT is (volgens de afbeeldingen op de dvdspeler zelf, die jullie niet goed kunnen zien door die brakke pics) een AM/FM RDS tuner. Over Prologic kan ik niets vinden. De Mustek ziet er wel goed uit, zouden ze die ergens anders ook hebben, bij de mediamarkt bijvoorbeeld?

• Ray-zor
  • Laatst online: 13:18

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

hccer schreef op 06 December 2002 @ 15:48:
[...]

De CAT is (volgens de afbeeldingen op de dvdspeler zelf, die jullie niet goed kunnen zien door die brakke pics) een AM/FM RDS tuner. Over Prologic kan ik niets vinden. De Mustek ziet er wel goed uit, zouden ze die ergens anders ook hebben, bij de mediamarkt bijvoorbeeld?
Ik heb hem alleen nog maar bij de GSMhut/PChut gezien voor 275,-. Maar ja wat ik van een toko met zo'n naam moet denken... :)
http://www.gsmhut.net/pro...php?id=160&cat=DVDspelers

• marten|IA
  • Laatst online: 08-04-2006
heeft dat surround setje ook een digital of optische ingang?
ik bedoel dus die van de aldi

• Irby
marten schreef op 06 December 2002 @ 16:50:
heeft dat surround setje ook een digital of optische ingang?
ik bedoel dus die van de aldi
Het enige wat ik weet is wat er onder m'n post staat waar de afbeelding bij staat. Het setje is trouwens van de lidl :P

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee