Ok ik was er dus om kwart over 8, en natuurlijk was er helemaal niks aan de hand , ik was gewoon de eerste hehe. Heb dat ding dus gehaald, en ik luister er nu naar terwijl ik dit schrijf. Best leuk om dat ding uit te pakken, er zit best veel spul bij, zelfs 2 Ni-MH batterijen en een draagtasje.
Ik Heb er meteen een mp3cd'tje in gelegd. Hij scant hem keurig in, en geeft weer hoeveel mappen en bestanden er op de cd staan. Ik drukte op play en schrok me deze minder populaire merken, echt verschrikkelijk slecht!! Belachelijk dat ze dit meteen de tyfus: eerst dacht ik dat het stekkertje niet goed vast zat, maar inderdaad, zoals ik al voorspelde: de meegeleverde oordopjes zijn, zoals altijd met erbij durven te leveren!! Ik plugde mijn sony's in en luisterde verder...dat klinkt stukken beter!! Het skippen van titel naar titel gaat niet echt snel moet ik helaas zeggen. Dus even snel kijken wat er op je cd staat is er niet bij. Verder, bij lage volumes hoor je hem een klein beetje ruisen, maar de ruis blijft constant, dus als je hem harder zet heb je daar totaal geen last van. Er is geen bass booster, maar je kunt kiezen uit normal, classic, pop, jazz en rock. De rock-stand is best goed, maar toch jammer dat je niet zelf bass en treble kunt instellen...kost dat zoveel extra geld om dat gewoon standaard op een discman te zetten

Het gebruiksgemak vind ik redelijk goed, en dan doel ik vooral op het index-systeem: Je kunt per map zoeken, maar ook handmatig een titel invoeren en dan opzoeken. Ogg ondersteunt ie helaas niet. Hij ondersteunt wel inderdaad, zoals is voorspeld, ID3-tags, dus dat staat wel stoer op je display, net als de analyzer, de balkjes die op en neer bewegen. Al is dit laatste vrij nutteloos, ik had liever 2 regels extra voor het scrollen van de titel ofzo....naja. Audio-cd's heb ik nog niet getest. Mezelf kennende ga ik die nu niet vaak meer gebruiken denk ik hehe
Afgezien van de beperkte equalizerinstellingen en de verschrikkelijke oordopjes, vind ik het een prima apparaat voor deze prijs. En met, niet te vergeten, 3 jaar garantie.
[
Voor 56% gewijzigd door
Bonkdoos op 27-11-2002 19:30
]