PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
ik heb er ook 2 van 80 GB en die maken ook continue een hoog pieptoongeluid.
Maar bij mij valt er mee te leven want mijn kast houdt aardig wat geluid tegen, alleen staat die al een week open maar dat is mijn eigen schuld.
Maar bij mij valt er mee te leven want mijn kast houdt aardig wat geluid tegen, alleen staat die al een week open maar dat is mijn eigen schuld.
Mijn broertje heeft ook zo'n onding. Ik dacht eerst dat het zijn AMD koeler was.
Ik netjes een stillere koeler gekocht. Maak ik dat ding open, kom ik er achter dat het die fokking HD is.
Ik dacht dat die dingen tegenwoordig allemaal stil waren. Mijn HD is zo stil, dat ik eerst dacht dat hij niet werkte.
Ik netjes een stillere koeler gekocht. Maak ik dat ding open, kom ik er achter dat het die fokking HD is.
Ik dacht dat die dingen tegenwoordig allemaal stil waren. Mijn HD is zo stil, dat ik eerst dacht dat hij niet werkte.
woei!
Hier nog 1 die de l*l is. Ik heb 2 stuks Maxtor 80gig DX740 Ball bearing....
(stats zijn uiteraard voor idle time)
Direkt na aankoop:
Erg stil, ook het opspin/downspinnen was still.
Nu :
HD1: Erg luidruchtig tijdens opspin/downspinnen en een ondraaglijke hoge pieptoon welke een verdieping lager (onderaan de trap) nog te horen is. (door een deur heen)
HD2: Erg luidruchtig tijdens opsin/downspinnen. Een matige piep/'ratel' toon. (is niet te horen met kast dicht)
HD1 maakt nu gewoon bijna net zoveel geluid als mijn ~6 jaar oude Quantum Fireball 3.2gig hd.
De winkel wilde geen garantie geven.
Gelukkig zag ik bij maxtor een optie 'drive is noisy', en heb dus inmiddels RMA voor HD1 aangevraagd. Wat ik met HD2 ga doen weet ik nog niet... maar die gaat zeker ook terug naar Maxtor mocht het piepen erger worden.
(stats zijn uiteraard voor idle time)
Direkt na aankoop:
Erg stil, ook het opspin/downspinnen was still.
Nu :
HD1: Erg luidruchtig tijdens opspin/downspinnen en een ondraaglijke hoge pieptoon welke een verdieping lager (onderaan de trap) nog te horen is. (door een deur heen)
HD2: Erg luidruchtig tijdens opsin/downspinnen. Een matige piep/'ratel' toon. (is niet te horen met kast dicht)
HD1 maakt nu gewoon bijna net zoveel geluid als mijn ~6 jaar oude Quantum Fireball 3.2gig hd.

De winkel wilde geen garantie geven.
[ Voor 26% gewijzigd door Paquito op 12-07-2003 07:31 ]
We have just one world, but we live in different ones...
Verwijderd
Heb ik ook gehad heb er een nieuwe voor gekregen.
De mijn maakte een vliegtuig geluid.
Gewoon terug met dat ding via RMA.
De mijn maakte een vliegtuig geluid.
Gewoon terug met dat ding via RMA.