Toon posts:

[monitor] zwart

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een zwarte 19" CRT.
Tot nu toe heb ik niets naar mijn gading kunnen vinden.
De prijs is max. 400 euro.
Iiyama maakt geen zwarte monitoren, helaas en die van Sony zijn te duur.
Wie weet er wat?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
DELL heeft ook zwarte 22" CRT monitoren, je zou even kunnen kijken of er ook zwarte 19" CRT monitoren zijn.

Als ik in de pricewatch trouwens zoek op zwart bij monitoren zie ik er genoeg, heb je daar al gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Aikeleer schreef op 15 November 2002 @ 14:32:
DELL heeft ook zwarte 22" CRT monitoren, je zou even kunnen kijken of er ook zwarte 19" CRT monitoren zijn.

Als ik in de pricewatch trouwens zoek op zwart bij monitoren zie ik er genoeg, heb je daar al gekeken?
Ja al gekeken, dat zijn zo goed als allemaal 17" monitoren die zwarte in de pricewatch, die van Dell vind ik niks.

Verwijderd

onzinnige vraag is gewoon zoekwerk en of je budget vergroten 400 euro is IMHO erg weinig voor een 19" monitor die waarschijnlijk ook nog eens goede kwaliteiten moet bevatten

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 14:36:
onzinnige vraag is gewoon zoekwerk en of je budget vergroten 400 euro is IMHO erg weinig voor een 19" monitor die waarschijnlijk ook nog eens goede kwaliteiten moet bevatten
:z

Ik zal ook heus niet gezocht hebben tot in den treuren voordat ik het hier vraag he, en 400 euro is niet zo weinig.

Verwijderd

Als je een 19'' wil hebben zou ik nog maar even doorsparen of voor een goede 2ehands kijken, bijv. bij vraag en aanbod.

• MrG
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 12:53

MrG

IBM heeft ze, ik heb zelf een 20" die staat niks te doen i.v.m. een TFT en ruimtegebrek. Als je interesse hebt mag je altijd even mailen, monitor is hooguit anderhalf jaar oud en amper gebruikt.

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Je kan ook gewoon een aardige 19" kopen en dan zelf zwart spuiten, heb ik ook gedaan.

301SQN

Verwijderd

Topicstarter
geforceddq schreef op 15 november 2002 @ 14:53:
Je kan ook gewoon een aardige 19" kopen en dan zelf zwart spuiten, heb ik ook gedaan.
Dat is geen optie, helaas.

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 15:00:
[...]

Dat is geen optie, helaas.
Tjah, dan zul je eens goed moeten zoeken :)
Maar er is hier al es een topic over geweest een tijdje geleden: Welke merken, zwarte CRT

(En je mag het draaien en keren zoals je wil, maar € 400 blijft weinig voor een zwarte 19" CRT)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring

Het si echt een kwestie van zoeken. Wat jij niet kan vinden met de pricewatch en Google ed. kunnen anderen ook niet vinden :)

En misschien moet je je toch echt nog eens afvragen of je niet te veel wil voor te weinig geld (en waarom je Dell niets vind.. zijn toch heel veel positieve ervaringen mee) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.