Plaatjes zeggen zoms meer dan woorden !!

Beter gaat deze in de verkoop.
301SQN
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Still King
Ik denk dat je zelf de maten wel kan opmeten en dan de banen uit freezen 8mmImhotep schreef op 15 November 2002 @ 11:43:
ik heb ook een 9700 pro, waar kun je die dingen bestellen
Of een tekening ervan krijgen
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Ja echt standaard !!Aikon schreef op 15 November 2002 @ 13:15:
Hij is wel mooi, maar vrij standaard. Hoe wou je anders een waterblok maken dan zo
Heb je ook plaatjes van de achterkant btw?
idd ja. Ok het is het eerst waterblokje voor de R9700 die ik zie, maar daarom niet minder standaard. Gewoon een blokje voor de core, en zo'n soort 'L' blokje voor het geheugen, met standaard aansluitingen e.d.
Verwijderd
Verwijderd
http://www.zerofanzone.co.uk/default.aspVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 20:43:
Een hele mooie koeling, maar om dan zo je fan op je norhtbridge vast te zetten is toch een beetje zonde.
Verwijderd
PhD i.o.
Linkje?Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 23:32:
Die koeling is wel te koop (voor 99 dollar). Het is door iemand in productie genomen.
Ook grappig: zijn eerste videokaart-koeling is door de baas van nVidia gekocht.
Waar heb jij die pics vandaanVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 01:52:
![]()
SWEET !!
![]()
![]()
Plaatjes zeggen zoms meer dan woorden !!
[afbeelding]
Beter gaat deze in de verkoop.
Nope, die andere waren van een GF3 en GF4 dit is een Radeon 9700 Pro, wel de zelfde makerVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 15:44:
Volgens mij al wel de derde maal dat dezelfde foto's worden gepost!
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Verwijderd
Dat is de zelfde persoon, BladeRunnercasemodderpoel schreef op 22 november 2002 @ 16:12:
deze gast had dat zelf gesoldeerd voor z'n GF4Ti4600.
die heeft nog een veel hogere pimp-factor
Eeuwige n00b
Hij koelt zijn water zo'n 3 meter onder de grond en alles krijgt water met de zelfde temp, vandaar de vele slangen. Alles is watergekoeld: CPU, GPU, Chipset, HDD, VGA geheugen, alleen zijn Mobo geheugen niet.Leon schreef op 22 November 2002 @ 16:52:
kon hij niet beter een kort slangetje doen tussen de 2 geheugenblokjes
scheelt weer 2 lange slangen naar de videokaart. OK, het achterste koelblok (of de voorste bij de gpu) wordt wat warmer omdat die de warmte van het ander blok krijgt, maar ik denk dat je dat weer goed maakt met de betere waterflow....
Mooie blokjes trouwens, doet me denken aan die blokjes destijds van de Ti4600
onder de grond?The Undertaker schreef op 22 November 2002 @ 16:54:
[...]
Hij koelt zijn water zo'n 3 meter onder de grond en alles krijgt water met de zelfde temp, vandaar de vele slangen. Alles is watergekoeld: CPU, GPU, Chipset, HDD, VGA geheugen, alleen zijn Mobo geheugen niet.
Verwijderd
What are we gonna do tonight?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq