maar dit gaat ook zeker geld kosten,
ach who cares heb toch een geforce 2 gts....
Zal me een bom pleuro's kosten zeg...
301SQN
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Zeer mooi.
Wat moet je verder nog zeggen dan? Hoe ver komt dat ding met overclocken?
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
het dikke stuk koper zit gesoldeerd op een dunne koperplaat die tegen het geheugen of de GPU zit.
De soldeer vormt nu dus een 'warmte-drempel'(?) tussen de warme bodemplaat en het koude bovenstuk met de waterkanalen.
Hij zou het moeten omdraaien: het dikke deel (met de kanalen) direct op het geheugen en de GPU, en de montageplaat daaróp gesoldeerd, zodat het water direct door een warm stuk koper stroomt.
Zoals bij alle commerciële blokjes, dus!
Geen idee hoeveel het scheelt, maar koper-water is toch zeker beter dan koper-soldeer-water om warmte af te voeren.
(Het zal misschien meer een theoretisch probleem zijn).
Geef trouwens eens een directe link naar het artikel. Of heeft ie er nog niets over geschreven?
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Of een tekening ervan krijgen
Still King
Ik denk dat je zelf de maten wel kan opmeten en dan de banen uit freezen 8mmImhotep schreef op 15 November 2002 @ 11:43:
ik heb ook een 9700 pro, waar kun je die dingen bestellen
Of een tekening ervan krijgen
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Heb je ook plaatjes van de achterkant btw?
Ja echt standaard !!Aikon schreef op 15 November 2002 @ 13:15:
Hij is wel mooi, maar vrij standaard. Hoe wou je anders een waterblok maken dan zo
Heb je ook plaatjes van de achterkant btw?
idd ja. Ok het is het eerst waterblokje voor de R9700 die ik zie, maar daarom niet minder standaard. Gewoon een blokje voor de core, en zo'n soort 'L' blokje voor het geheugen, met standaard aansluitingen e.d.
Is gewoon een standaard type blok wat alleen ff passend is gemaakt voor op een R9700, eigenlijk niks bijzonders imo
Daardoor niet minder
Verwijderd
Het is idd de maker van die GF3/4 blokkies.
Die gast maakt alles zelf
Zerofanzone
Op zijn site zelf staat er trouwens nog niets over.
Verwijderd
http://www.zerofanzone.co.uk/default.aspVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 20:43:
Een hele mooie koeling, maar om dan zo je fan op je norhtbridge vast te zetten is toch een beetje zonde.
Op deze link staat zijn huidige systeem, inclusief een watertank zo'n 3mtr onder de grond. Hier is de afwerking velen malen beter, ik dank dat dit een test mobo is
Verwijderd
Ook grappig: zijn eerste videokaart-koeling is door de baas van nVidia gekocht.
als er zoiets komt voor de GF4TI4600 ga ik het echt wel kopen..
PhD i.o.
Linkje?Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 23:32:
Die koeling is wel te koop (voor 99 dollar). Het is door iemand in productie genomen.
Ook grappig: zijn eerste videokaart-koeling is door de baas van nVidia gekocht.
Waar heb jij die pics vandaanVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 01:52:
![]()
SWEET !!
![]()
![]()
Plaatjes zeggen zoms meer dan woorden !!
[afbeelding]
Beter gaat deze in de verkoop.
Nope, die andere waren van een GF3 en GF4 dit is een Radeon 9700 Pro, wel de zelfde makerVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 15:44:
Volgens mij al wel de derde maal dat dezelfde foto's worden gepost!
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Verwijderd
Dat is de zelfde persoon, BladeRunnercasemodderpoel schreef op 22 november 2002 @ 16:12:
deze gast had dat zelf gesoldeerd voor z'n GF4Ti4600.
die heeft nog een veel hogere pimp-factor
scheelt weer 2 lange slangen naar de videokaart. OK, het achterste koelblok (of de voorste bij de gpu) wordt wat warmer omdat die de warmte van het ander blok krijgt, maar ik denk dat je dat weer goed maakt met de betere waterflow....
Mooie blokjes trouwens, doet me denken aan die blokjes destijds van de Ti4600
Eeuwige n00b
Hij koelt zijn water zo'n 3 meter onder de grond en alles krijgt water met de zelfde temp, vandaar de vele slangen. Alles is watergekoeld: CPU, GPU, Chipset, HDD, VGA geheugen, alleen zijn Mobo geheugen niet.Leon schreef op 22 November 2002 @ 16:52:
kon hij niet beter een kort slangetje doen tussen de 2 geheugenblokjes
scheelt weer 2 lange slangen naar de videokaart. OK, het achterste koelblok (of de voorste bij de gpu) wordt wat warmer omdat die de warmte van het ander blok krijgt, maar ik denk dat je dat weer goed maakt met de betere waterflow....
Mooie blokjes trouwens, doet me denken aan die blokjes destijds van de Ti4600
onder de grond?The Undertaker schreef op 22 November 2002 @ 16:54:
[...]
Hij koelt zijn water zo'n 3 meter onder de grond en alles krijgt water met de zelfde temp, vandaar de vele slangen. Alles is watergekoeld: CPU, GPU, Chipset, HDD, VGA geheugen, alleen zijn Mobo geheugen niet.
Verwijderd
Zou ik elke dag poetsen maar hoe zijn de prestaties???
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
What are we gonna do tonight?