We zijn negende olee olee oleeeee. Alleen.. eh.. wat die andere teams allemaal doen? Allemaal nieuwe nodes of zo? Naja, morgen zal het wel weer gewoon normaal zijn... Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Anoniem: 67943
Wij van Tigz hebben het weer netjes gedaan. Kan me alleen niet voorstellen dat we 4e staan daily. Er moeten toch mensen zijn met meer power ????
duidelijk outage door hangende clients en mislukte updates
bah!
bah!
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Nette score van NC (hoger als afgelopen dagen) 
Wh00t, waar komt al die power vandaan bij die andere teams
Anoniem: 22659
Wh00t, lage score van Team SwitchMy schreef op 14 November 2002 @ 13:34:
Nette score van NC (hoger als afgelopen dagen)
Die flushes van de top 2 is blijkbaar een leuk westrijdje.
193726 UDGermany @ TSC 31069
173650 Bodensee-Team (SETI) 11187
Als UDGermany naemlijk niet gespaard had was Bodensee hun namelijk voorbij gegaan. En ze hebben waarschijnlijk gezien dat Bodensee aan het flushen was.
193726 UDGermany @ TSC 31069
173650 Bodensee-Team (SETI) 11187
Als UDGermany naemlijk niet gespaard had was Bodensee hun namelijk voorbij gegaan. En ze hebben waarschijnlijk gezien dat Bodensee aan het flushen was.
Ok, biecht op, wie heeft die update aangevraagd en nog belangrijker, waarom?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Heheh, morgen is er weer een dag Heineken, het blijft in ieder geval een beetje gezellig zo vlak bij elkaar en dat om een plaats in beeld in de hitparade, de 15de
TigZ gefeliciteerd met je mijlpaal, heel erg netjes
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
* YakuzA nu ook gestopt met TSC...
kon er niet meer normaal mee gamen en nadat ie een keer dik hard vastliep moest ik rebooten ensow en zelfs na een reinstall werkte ie nie...
kon er niet meer normaal mee gamen en nadat ie een keer dik hard vastliep moest ik rebooten ensow en zelfs na een reinstall werkte ie nie...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 29309
TigZ en DPC_Team_Westfriesland gefeliciteerd met jullie mijlpaalen!
hmm we moeten harder...
hmm we moeten harder...
Hoeveel mb ram jatte dat ding dan wel niet, en hoeveel heb je?YakuzA schreef op 14 November 2002 @ 15:34:
* YakuzA nu ook gestopt met TSC...
Ik wou dat ik het gedaan had, misschien dat ik hem dan ook kreeg...Freakertje schreef op 14 November 2002 @ 14:31:
Ok, biecht op, wie heeft die update aangevraagd en nog belangrijker, waarom?
Ik heb em nog steeds niet binnen..
Mijlpaaltjes gefeli
verschil tussen zonder en met was bijna 200 mbJustMe_ schreef op 14 November 2002 @ 20:48:
[...]
Hoeveel mb ram jatte dat ding dan wel niet, en hoeveel heb je?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 65823
Thanx!Anoniem: 29309 schreef op 14 november 2002 @ 16:13:
TigZ en DPC_Team_Westfriesland gefeliciteerd met jullie mijlpaalen!
hmm we moeten harder...
Anoniem: 65823
Inderdaad... misselijkmakend, kwam er pas na 2 dagen achter..._DPC_Scorpion schreef op 14 november 2002 @ 13:18:
duidelijk outage door hangende clients en mislukte updates
bah!
Maar we gaan gewoon weer door
pffff, das wel heel veel, ik heb wel eens over de 100 gehad, maar 200, nee!YakuzA schreef op 14 november 2002 @ 22:24:
[...]
verschil tussen zonder en met was bijna 200 mbheb 512 totaal
TSC @ off voor flapmo, ECC2 @ on, het was leuk lui, GL in de toekomst
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Pagina: 1