griz is lui! moetie zelluf maar verhaaltje verzinnen hoor, ik blijf bezig Enniewees.. -weer- niet eerste, en weer zitten we er dichtbij.. wanneer gaat het nou is lukken? Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Tja client hing hier toen ik rond 23:00 thuis kwam van mn werk, na opnieuw starten kwam er een update binnen die tot 3x toe werd afgebroken en vervolgens hing ie weer. Vannacht maar ff OGR gedraaid, zo meteen doe ik maar weer een poging tot reinstall
Update is bij mij op alle 6 nodes perfect gegaan. Dat hebben ze op zich goed voor mekaar, beter dan bij neo.
Hehe....
Eindelijk mag ik ook eens bovenaan staan bij de mijlpaaltjes
En vandaag ook weer een plekje winst voor DPC.
(tenzij DPRGI nog wat onverwachts in petto heeft natuurlijk).
Verder lijkt het me duidelijk dat we met zn allen 5k per dag moeten produceren om bovenaan te komen.
PUSH HARDER!!
Eindelijk mag ik ook eens bovenaan staan bij de mijlpaaltjes
En vandaag ook weer een plekje winst voor DPC.
Verder lijkt het me duidelijk dat we met zn allen 5k per dag moeten produceren om bovenaan te komen.
PUSH HARDER!!
Hmmmz 2e weer ns...
Kom op jongens... we kennen het
En euh.. mijlpaaltjes.... fietsgejat
En euh.. kramers? Uit wijchen toevallg?
Kom op jongens... we kennen het
En euh.. mijlpaaltjes.... fietsgejat
En euh.. kramers? Uit wijchen toevallg?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
die upodate vraagt zeker weer om user input?
kpost me weer heel wat punten
kpost me weer heel wat punten

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 16545
Als je hem op automatisch hebt staan werkt alles goed._DPC_Scorpion schreef op 13 November 2002 @ 10:21:
die upodate vraagt zeker weer om user input?
kpost me weer heel wat punten![]()
![]()
Herinstall heeft bij mij voorlopig weer geholpen, dus ik doe weer mee
yeah op naar nog een daily No.1ParaNoiMia schreef op 13 november 2002 @ 10:25:
Herinstall heeft bij mij voorlopig weer geholpen, dus ik doe weer mee
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
* Heineken is ook weer begonnen met TSC-en
Moet GutG weer es inhalen.
heheh, mooizo en succes daarmeeHeineken schreef op 13 November 2002 @ 11:07:
* Heineken is ook weer begonnen met TSC-en
Kip gefeliciteerd, mooie mijlpaal!
Waar is de output van TCF gebleven?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Woei, ksta voor het eerst in mn distributed computing carrière 6e in DPC! Mijn vorige record was 9e ofzo
uuuhm msschien naar NEO??? daar hebben ze al 2 dagen een output van richting de 5.000 (met een totaal van 22.000) dus ik denk dat ze alles daar heen hebben gegooid.JustMe_ schreef op 13 November 2002 @ 11:18:
[...]
heheh, mooizo en succes daarmee
Kip gefeliciteerd, mooie mijlpaal!
Waar is de output van TCF gebleven?
en daar zijn ze de laatste dagen ook flink wat plaatsen gestegen binnen DPC
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Anoniem: 29309
is coldfusion niet weer volop een het ecc2'en? (ze deden eerst ook voornamenlijk eccp)
In navolging van Thanatos:
Woei! mn eerste vastloper in mijn TSC carriere.
Maar een reinstall proberen dan.
Woei! mn eerste vastloper in mijn TSC carriere.
Maar een reinstall proberen dan.
Anoniem: 58821
Hier ook 3 clients in de :cli mode blijven hangen in update
, reinstalled, met node.prp truuk
, draaien weer, na de update!
Project is mooi
, maar die client sux
Project is mooi
We doen ook heel aardig mee aan ogr hoorCaLeX3000 schreef op 13 november 2002 @ 15:00:
[...]
uuuhm msschien naar NEO??? daar hebben ze al 2 dagen een output van richting de 5.000 (met een totaal van 22.000) dus ik denk dat ze alles daar heen hebben gegooid.
en daar zijn ze de laatste dagen ook flink wat plaatsen gestegen binnen DPC
ECC2, genome, Seti, OGR, NEO, D2OL, genoeg zo?Anoniem: 29309 schreef op 13 November 2002 @ 16:23:
is coldfusion niet weer volop een het ecc2'en? (ze deden eerst ook voornamenlijk eccp)
Sjek de dpch's en je ziet ons er wel tussen staan, TSC slaat niet zo aan bij ons. Moeten ze eerst die ------ client maar s fixen.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 29309
coldfusion is van vele markten thuis 
en idd die hangende clients word je soms wel moe van...
en idd die hangende clients word je soms wel moe van...
Maar zoals ChaosCow al zei, het project is mooi
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Mijlpaaltje gefeli Y:)
Op mijn werkstation ging ie updaten, maar dat werd afgebroken...
Daarna niks weer gezien (op geen van de drie nodes)
Is er ook een changelog btw ?
Op mijn werkstation ging ie updaten, maar dat werd afgebroken...
Daarna niks weer gezien (op geen van de drie nodes)
Is er ook een changelog btw ?
Pagina: 1