SUGT! 15 candidates man! En nu weer onder Allegiance... Naja wel boven de rest Wie levert morgen even 16 (we moeten er wel boven staan) candidates extra in? JIJ toch? Okee dan Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Wow die is close idd
En wij 300 onder ons daggemiddelde, minderz
Ik zit boven mijn dag gemiddelde, helaas moet ik wat nodes offline halen
Huh?
2e in de daily's? Boven Team_Switch???
Zal wel met dat queue verhaal te maken hebben.
Verder een niet al te beste dag.
2e in de daily's? Boven Team_Switch???
Zal wel met dat queue verhaal te maken hebben.
Verder een niet al te beste dag.
Anoniem: 17029
Als ik zo kijk ligt de dagelijkse output (die van Scorpion) toch iets hoger dan ik had verwacht.
Lekker hoor
Lekker hoor
Anoniem: 27359
Bah, zei ik gisteren nog vrolijk geen last van vastlopers ter hebben
, even later zat ie muurvast
en dat te bedenken dat we halvedag zonder werk gezeten hebben
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 31972
BIj mij hangt de client nog niet, en ik heb inmiddels een uptime van.. *gaat naar IRC* ...
Uptime : (1w 17h 16m 11s) <- zonder hangende client.
Hoe doe je dat, ruilen?Anoniem: 31972 schreef op 12 november 2002 @ 12:06:
BIj mij hangt de client nog niet, en ik heb inmiddels een uptime van.. *gaat naar IRC* ...
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
mijn clients hangen allemaal. zie het nog ff aan...
Specs van mijn bak Hier!
Mijn client hangt zichzelf ook continue op. Word er eerlijk gezegd een beetje ziek van, en als dat zo door gaat dan knal ik het er toch van af.
Tis gewoon zonde van de CPU tijd als mijn client een halve dag staat te niksen.
Tis gewoon zonde van de CPU tijd als mijn client een halve dag staat te niksen.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Het zal het natuurlijk ook steeds langzamer gaan, ik bedoel, Noizy Cows wacht op ECC2 (of RC5-72) en Switch moet uiteraard switchen anders moeten we onze naam veranderen 
Maar, als iedereen goed assimileerd zijn die klappen natuurlijk goed op te vangen
Maar, als iedereen goed assimileerd zijn die klappen natuurlijk goed op te vangen
Anoniem: 58821
ParaNoiMia schreef op 12 november 2002 @ 09:06:
Wow die is close iddEn wij 300 onder ons daggemiddelde, minderz

Ik heb weer een leuk flushje voor morgen
je merkt idd dat NC al half ecc2 draait (beta) en rc5-72 komt idd ook aan de orde, al zal ik zelf ECC2 gaan doen, in tegenstelling tot wat mijn idee was (rc5-72 ^^)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 31972
Ik weet het niet, misschien ligt het aan het feit dat ik Win2k Pro gebruik. Hero, ook van Team Aggression, heeft ook Win2k en hangt nooit vast met het progje
Hmmm, dat wordt dus een windows change voor mijAnoniem: 31972 schreef op 12 november 2002 @ 23:11:
[...]
Ik weet het niet, misschien ligt het aan het feit dat ik Win2k Pro gebruik. Hero, ook van Team Aggression, heeft ook Win2k en hangt nooit vast met het progje
Ik heb Win2k Server, daar hangt het dus wel regelmatig
hmmmmmm
Thuis draait TSC bij mij op Win2k pro. En die node hangt dagelijks.
Misschien een idee om win95 te gaan draaien?
De bugs zijn er net voor uit de client gehaald.
De bugs zijn er net voor uit de client gehaald.
Hier ook. Met XP Home gaat het iets beter...TigZ schreef op 13 november 2002 @ 12:00:
Thuis draait TSC bij mij op Win2k pro. En die node hangt dagelijks.
Pagina: 1