Morgen weer? Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
woei 12k flush 
en nog iedereen gefeli met mijlpaaltjes
en nog iedereen gefeli met mijlpaaltjes
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
mooie flush 
ben alleen bang dat het er morgen minder zullen zijn, ik zit al 13 uur zonder nodes
en ik ben niet de enige 'met een lege/leeglopende buffer
ben alleen bang dat het er morgen minder zullen zijn, ik zit al 13 uur zonder nodes
nice nice
maarre mn queue loopt nog steeds leeg
maarre mn queue loopt nog steeds leeg
Wow iedereen mooi gedaan! Vooral die DPC_mafia_mark heeft goed z'n best gedaan he!!
Verwijderd
Mark, goedzo 
Alle mijlpaaltjes... gefeli! En natuurlijk heeft Aggression ook weer een mijlpaaltje... lief
Nu nog 1 wens, iedereen moet weer nodes hebben!
Alle mijlpaaltjes... gefeli! En natuurlijk heeft Aggression ook weer een mijlpaaltje... lief
Nu nog 1 wens, iedereen moet weer nodes hebben!
Mooie flush.
Bodensee had zich blijkbaar voorbereid, maar we hebben ze toch ff laten zien wie hier de baas is
En nu maar hopen dat er op tijd een oplossing wordt gevonden om de queues weer te vullen.
Ik zit er bijna doorheen.
Bodensee had zich blijkbaar voorbereid, maar we hebben ze toch ff laten zien wie hier de baas is
En nu maar hopen dat er op tijd een oplossing wordt gevonden om de queues weer te vullen.
Oooit van carnaval gehoord ?DPCKippie schreef op 11 november 2002 @ 15:07:
Mooie flush.
nou de 11de van de 11de is daarin een belangrijke dag en aangezien het duiters zijn. hebben ze een feesie ....maar wij hebben meer
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Zeggem... is er een prob met de server ofzo? want ik kan wel results uppen, maar geen nieuwe taken meer binnenhalen... een vriend van mij heeft hetzelfde prob 
Edit: ok khad niet alles gelezen, iedereen heeft het probleem
Edit: ok khad niet alles gelezen, iedereen heeft het probleem
Verwijderd
Sinds gisteravond 22:00 wil ie geen dingen meer downloaden, dus m'n buffer begint aardig leeg te raken... Vaag gedoe...
34 left and counting
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
hebben wij van Tigz toch netjes gedaan of niet soms?
Had alleen liever buiten de top 20 gestaan. Grazen jullie grazen.
greetingz the Chef
Had alleen liever buiten de top 20 gestaan. Grazen jullie grazen.
greetingz the Chef
Paalmijltje! 
10.000 Woei! lekker
10.000 Woei! lekker
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
En dat was het eigenlijk nog best close. Maar toch allemaal gefeliciteerd met een mooie 1e plaats en heerlijke inhaalstats! DPC to the Top
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Wie maakt er nou eens een grafiekje bij dit project?
* Cow_tipping wil grafiekjes zien!
* Cow_tipping wil grafiekjes zien!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Nice
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Vraagje tussendoor:
Mijn sterkste node slaat sinds anderhalve week ongeveer 2 keer per dag vast. Die pc (Athlon xp 2000+ win2k) staat thuis en ik kan er dus pas na het werk bij.
Nu wil ik tsc opnieuw installeren, kan ik hem er gewoon over heen zetten? Ik wil namelijk zijn node nummer wel houden.
Mijn sterkste node slaat sinds anderhalve week ongeveer 2 keer per dag vast. Die pc (Athlon xp 2000+ win2k) staat thuis en ik kan er dus pas na het werk bij.
Nu wil ik tsc opnieuw installeren, kan ik hem er gewoon over heen zetten? Ik wil namelijk zijn node nummer wel houden.
edit:
aanvulling:
De tsc client slaat, en niet de pc zelf.
aanvulling:
ik ben DPC_Kinslayer
maar htf kan ik nou ingelogd zijn als FuzzyFocus als ik nergens kan registeren/inloggen? Zal wel iets zijn wat ik weer niet begrijp...hehe
maar htf kan ik nou ingelogd zijn als FuzzyFocus als ik nergens kan registeren/inloggen? Zal wel iets zijn wat ik weer niet begrijp...hehe
Bewaar het bestand node.prp in je TSC\RES directory.TigZ schreef op 11 November 2002 @ 17:51:
Vraagje tussendoor:
edit:
aanvulling:
Daarin wordt je nodenummer bewaard.
Staat trouwens ook in de faq
ff weer laten zien hoe dom ik ben
(ik weet nieteens hoe ik moet registeren hierzo..dat zeg al gnoeg
)
Maar ik doe er nog een schepje bovenop
Hoe kan je nou bijv. een flush van 12k hebben...dr kennen er tog maar 100 in je que??
Maar ik doe er nog een schepje bovenop
Hoe kan je nou bijv. een flush van 12k hebben...dr kennen er tog maar 100 in je que??
Dank u hartelijk, was net even emotioneel niet in orde nadat hij weer vastzat. Logisch nadenken werkte niet meer zo geweldig.DPCKippie schreef op 11 november 2002 @ 17:58:
[...]
Bewaar het bestand node.prp in je TSC\RES directory.
Daarin wordt je nodenummer bewaard.
Staat trouwens ook in de faq

edit:
spelfout
spelfout
hij download weer.
Dus niemand hoeft weg, behalve als je echte lockdowns hebt natuurlijk.
Dus niemand hoeft weg, behalve als je echte lockdowns hebt natuurlijk.
Je kan natuurlijk eerst een hoop flushen en dan opeens die node toevoegen bij je totaal!FuzzyFocus schreef op 11 november 2002 @ 18:01:
ff weer laten zien hoe dom ik ben(ik weet nieteens hoe ik moet registeren hierzo..dat zeg al gnoeg
)
Maar ik doe er nog een schepje bovenop![]()
Hé wacht eens even. Zo kunnen we een megaflush doen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
In Limburg is 11-11 dus ook belangrijk_DPC_Scorpion schreef op 11 november 2002 @ 15:29:
[...]
Oooit van carnaval gehoord ?
nou de 11de van de 11de is daarin een belangrijke dag en aangezien het duiters zijn. hebben ze een feesie ....maar wij hebben meer![]()
![]()
![]()
Maar niet alleen in limburg wordt er uitbundig carnaval gevierdMark83 schreef op 11 November 2002 @ 19:19:
[...]
In Limburg is 11-11 dus ook belangrijk... en laat DPC_Team_Switch nu net in Maastricht zijn ontstaan ... HET centrum van de carnaval in Nederland
... vandaar dus dat we bijna de 5K hadden (door net wat pech net niet gehaald
)
NC was ronduit slecht
, maarja, komt wel weer goed
, het is een tussenproject van ons, dat betekend dat we jullie gaan verlaten
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
DPC_Team_Switch ,TigZ ,DPC_Kippie en Marble dat was een mooie MF
De oosterburen mooi voor gebleven!
met 12k
Helaas was NC's output laag
vast zittende nodes
, zijn het grootste probleem
en vanmorgen zag ik ook nog de buffers leeg worden
dus maar ff geklaagt bij TSC
Concrads voor alle mijl paaltjes!
Morgen weer een nieuwe!
De oosterburen mooi voor gebleven!
Helaas was NC's output laag
Concrads voor alle mijl paaltjes!
Morgen weer een nieuwe!
OE !! 10k voor ons
Mijlpaaltje
M'n client blijft brak, maar ik ga stug door...
M'n client blijft brak, maar ik ga stug door...
* JustMe bedankt alle spaarders en hoopt dat NC nog even blijft!
Ook zwaaien we weer eens naar Heineken
Ook zwaaien we weer eens naar Heineken

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Weet iemand de link voor de worldranking?
mijn pc is een beetje heel erg gecrashed (vandaar ook geen puntjes meer van mijn zijde)
mijn pc is een beetje heel erg gecrashed (vandaar ook geen puntjes meer van mijn zijde)
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
deze?leothart schreef op 11 november 2002 @ 23:22:
Weet iemand de link voor de worldranking?
http://www.msu.edu/user/bercikda/DC_Rank.html
Mijn dank.... zit nu ook in mijn favorieten op mijn huidige comp.
p2 400 ipv p4 2ghz (zeer grote snik)
p2 400 ipv p4 2ghz (zeer grote snik)
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Pagina: 1