Hmm, middelmatig dagje, en die inhaalstats zijn wel grappig, maar tegen de tijd dat we die allemaal voorbij zijn is de wereld al vergaan Maargoed, Kouwe komt ons naar grote hoogtes brengen, samen met de andere 36 flushende teams / members (what happened to the other 61 anyway). Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
* Heineken *zwaait* naar TheFly, ut ga je goed in de top 15
Nog 6 puntjes met GutG
Nog 6 puntjes met GutG
Verwijderd
DPC_Noizy_Cows, bepaalde_iemanden en Kouwe gefeliciteerd met jullie mijlpaaltjes!
Tock jammer dat die client zoveel geheugen vreet... maargoed, het is voor een goed doel
Tock jammer dat die client zoveel geheugen vreet... maargoed, het is voor een goed doel
Allemaal een virtueel biertje van mij!
* R4NCOR is nu 18!
Jaaaaah (Nee helaas niet gevierd met een leuk flushje
)
* R4NCOR is nu 18!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd !!!
Hoe is het eigenlijk met R4NCOR zn statsengine ?
much congratz!R4NCOR schreef op 15 november 2002 @ 13:40:
Allemaal een virtueel biertje van mij!
* R4NCOR is nu 18!Jaaaaah (Nee helaas niet gevierd met een leuk flushje
)
Dank je!ParaNoiMia schreef op 15 November 2002 @ 13:48:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd !!!
Nou, niet zo goed op het moment, het nieuwe fetch scriptje doet niet wat ie moet doen, enneh, ik heb er te weinig tijd voor
Verwijderd
*hint* gebruik je http://d2ol.childhooddiseases.org/stats/topTeamsAll.jsp en http://d2ol.childhooddiseases.org/stats/topMembersAll.jsp voor de statsdata? topNodesAll.jsp bestaat nog niet maar er is al een request de deur uit gedaan naar Sengent om deze file ook aan te bieden (sure as hell would speed up my statsrunR4NCOR schreef op 15 November 2002 @ 14:12:
[...]
Dank je!
Nou, niet zo goed op het moment, het nieuwe fetch scriptje doet niet wat ie moet doen, enneh, ik heb er te weinig tijd voor
Ik heb het gister ook al (vaagjes) gevraagd maar geen antwoord op gekregen, dus ik vraag het nog maar eens 
Weet iemand wat die update van de client inhield die ik op mijn scherm getoverd kreeg?
Weet iemand wat die update van de client inhield die ik op mijn scherm getoverd kreeg?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Congrads voor de paaltjes,
thuurlijk voor NC echt wel een heule mooie
Kom op Teams !
installe!
Hey Switsers!
zijn we weer aan het spareh
Kom op Teams !
Hey Switsers!

Verwijderd
hmmm...
damn ik denk dat mijn output een stuk lager zal geen worden...
ik woon (hellaas) nog thuis en gister hebben mijn ouders de stroomrekening gekregen en hebben mij vriendelijk doch dringend gevraagd mijn pc'tjes 's nachts uit te zetten
Ik heb nu een KWH meter aan mijn athlon XP hangen om eens precies te meten hoeveel hij verbruikt
En anders zit er niets anders op als een aggregaatje onder mijn raam
damn ik denk dat mijn output een stuk lager zal geen worden...
ik woon (hellaas) nog thuis en gister hebben mijn ouders de stroomrekening gekregen en hebben mij vriendelijk doch dringend gevraagd mijn pc'tjes 's nachts uit te zetten
Ik heb nu een KWH meter aan mijn athlon XP hangen om eens precies te meten hoeveel hij verbruikt
En anders zit er niets anders op als een aggregaatje onder mijn raam
Dat 's nachts uitzetten snap ik niet zo. Je kan ze voor de stroomrekening beter overdag uitzetten ipv 's nachts. Nacht tarief is aanmerkelijk lager.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
De update van een paar dagen terug had te maken met het runnen van de client onder Win95 (jaja super nuttig en onwijs hoog op de to-do list waarschijnlijk).Freakertje schreef op 15 November 2002 @ 19:21:
Ik heb het gister ook al (vaagjes) gevraagd maar geen antwoord op gekregen, dus ik vraag het nog maar eens
Weet niet of je die update bedoeld ?
TheFly zwaait terug naar dat biertje en de Groningers.....Heineken schreef op 15 november 2002 @ 12:46:
* Heineken *zwaait* naar TheFly, ut ga je goed in de top 15
Nog 6 puntjes met GutG
Tnx aan Xinram (2 nodes) en TheMaster (1 node)..... Zij doen 30% van m'n output...
En gelukkig begrijpt m'n moeder er nog steeds niets van dat d'r PC iedere avond 12:00 uur weer aanschiet.... en ikke begrijp er al helemaal niets van....
Helaas vanochtend m'n 2e PC vergeten aan te zetten...

Dit is waar, ALS je een dag en nacht stroom meter hebt. Heb je dit niet dan maakt het geen f#ck uit.leothart schreef op 16 November 2002 @ 00:50:
Dat 's nachts uitzetten snap ik niet zo. Je kan ze voor de stroomrekening beter overdag uitzetten ipv 's nachts. Nacht tarief is aanmerkelijk lager.
R4NCOR !!!!!!!!!!!!!!!!!! alsnog gefeli !!!!! (beter laat dan nooit)
Ik heb die update dus nog steeds niet... en m'n client word al brakker en brakker
Misschien een idee om gewoon de client te downloaden en opnieuw te installeren? Dan heb je zoiezo de nieuwste.Beekforel schreef op 16 November 2002 @ 01:50:
[...]
Ik heb die update dus nog steeds niet... en m'n client word al brakker en brakker
Wel even het bestandje node.prp bewaren zodat je weer je oude nodenummer hebt.
Thanx ParaNoiMia, weet ik ook weer alles over deze (zeer nuttige
) update! 
Trouwens, eigenlijk is het ook niet erg als er ook lagere "to-do's" een keer worden gedaan want die zijn niet altijd zo heel erg moeilijk op te lossen en anders blijft dat ook maar liggen
Trouwens, eigenlijk is het ook niet erg als er ook lagere "to-do's" een keer worden gedaan want die zijn niet altijd zo heel erg moeilijk op te lossen en anders blijft dat ook maar liggen
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Ik snap het niet, mijn client heeft zich nog steeds niet gehangen! 
[13:32] <]noRk[> Uptime : (1w 4d 18h 42m 27s) <-
[13:32] <]noRk[> Uptime : (1w 4d 18h 42m 27s) <-
Vanwege een chronisch gebrek aan griz nog geen stats..
ow, jij hebt het al gemeld jeroon
* JustMe vind het nog steeds gezellig met Heineken!! 
We zwaaien terug naar TheFly en ik wens R4NCOR een fijn 19de levensjaar
We zwaaien terug naar TheFly en ik wens R4NCOR een fijn 19de levensjaar
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Team switch het ga jullie goed.............................
Op welk project zitten jullie nu? Of zijn jullie aan het sparen voor een MF?
Op welk project zitten jullie nu? Of zijn jullie aan het sparen voor een MF?
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
Dank je leothart 
Na de laatste MF zijn we geswitched naar G@H. (Net op tijd, want toen kregen we net die problemen met de TSC client.)
We komen vast nog wel eens terug bij TSC, maar dan moeten de client wel een stukje stabieler worden......
Na de laatste MF zijn we geswitched naar G@H. (Net op tijd, want toen kregen we net die problemen met de TSC client.)
We komen vast nog wel eens terug bij TSC, maar dan moeten de client wel een stukje stabieler worden......
ah, dan staan wij over 15 dagen 2e
Totale Modjesgekte
Hmzz nog steeds geen stats
maar ja kan gebeuren he 
Maaree ik heb ineens last van een client die steeds ophoudt
hij blijft wel in de tray staan enzo maar hij berekent gewoon nix
helpt het als ik TSC Check installeer?
Maaree ik heb ineens last van een client die steeds ophoudt
Hier heeft een herinstall goed geholpen.Thanatos schreef op 17 November 2002 @ 11:39:
Hmzz nog steeds geen statsmaar ja kan gebeuren he
Maaree ik heb ineens last van een client die steeds ophoudthij blijft wel in de tray staan enzo maar hij berekent gewoon nix
helpt het als ik TSC Check installeer?
Vergeet niet om het bestandje node.prp te bewaren als je de oude client delete anders krijg je weer en nieuwe node-id.
Hier heeft dat ook geholpen, maar op den duur begon het weerHeineken schreef op 17 november 2002 @ 11:44:
[...]
Hier heeft een herinstall goed geholpen.
Vergeet niet om het bestandje node.prp te bewaren als je de oude client delete anders krijg je weer en nieuwe node-id.
Hopelijk wordt dit snel verbeterd, ze doen toch zoveel changes naar eigen zeggen.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Shit, het is wel gelukt maar nu heb ik tog nog een andere nodeid
Ik heb gewoon die noid in de map gezet en toen de client opgestart
nu heb ik tog een andere node id
is het misschien mogelijk om de results van een node bij de andere te voegen en dan de oude te deleten?
Pagina: 1