Toon posts:

MSN 5

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet de register instellingen om MSN 5 in Windows 98 te disablen. Bij alle vorige versies van MSN kon dit om 2 keys ( PreventAutoRun en PreventRun ) in het registry te zetten maar dit werkt niet meer :'(

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

CHeck dit topic is. Laaste pagina wordt het nog gemeldt, dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Hier staat alleen hoe je hem moet verwijderen maar dan installeren ze hem weer en dan staat hij er helaas opnieuw. En het zijn 98 machines waar het op staat en geen XP

Verwijderd

Hoi GertZiel :)

Zou je de volgende keer eerst de WOS Policy willen doorlezen en deze dan toepassen? Daarin staat precies vermeld hoe je een topic dient aan te maken... Er wordt o.a. aangegeven dat er een OS in je titel moet worden vermeld en dat de titel een duidelijke omschrijving moet bevatten van je probleem...

Jouw topictitel is te algemeen. Beter was geweest (enkel een voorbeeld):

[Jouw OS] Registerinstellingen om MSN5 te disabelen

Tevens wordt er verzocht om eerst goed te zoeken of jouw probleem al niet eerder is behandeld en je het antwoord uit een al bestaande topic kunt halen... En met dat zoeken dien je je niet alleen te beperken tot de GoT search.... Google en de Knowledge Base van MS worden ook al voorbeeld aangegeven.

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem en vraag zijn wel aardig duidelijk dacht ik zo. OS had ik idd moeten vermelden. GOT search en google en KB van MS heb ik al nagezocht. Dus ik heb wel degelijk goed gezocht alleen er is niks te vinden.

Verwijderd

Je kan MSN 5 toch ook gewoon deinstalleren?? Of is dat niet de bedoeling ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 09:03:
Probleem en vraag zijn wel aardig duidelijk dacht ik zo. OS had ik idd moeten vermelden. GOT search en google en KB van MS heb ik al nagezocht. Dus ik heb wel degelijk goed gezocht alleen er is niks te vinden.
Goed zo :)
Nu alleen nog de volgende keer in je beginpost datgene vermelden wat je al hebt geprobeert. Als je dat niet vermeld gaan wij er namelijk van uit dat je dat niet gedaan hebt. Zie ook: de GoT huisregels
Dingen waar je rekening mee dient te houden:

• Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
• Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd (en probeer dit zo mogelijk 'te bewijzen').
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
• Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Maar aangezien je vraag betrekking heeft op MSN had je vraag ook in het grote MSN topic gekunt :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Probeer het eens in het grote MSN topic, Windows Operated Systems is niet de juiste plaats.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.