[Opera 7.0] Wat is je eerste reactie?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 556 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
LoW.R1D3R schreef op 13 november 2002 @ 20:29:
je kan zeggen wat je wil maar bij mij laadt Opera 7 toch echt vele maler sneller de pagina's dan IE, ik vind het een goeie browser, alleen , 2 dingen wat ik vaag vind, als ik een popup open kan ik em zeg maar niet verschuiven naar midden van het beeld , hij schuift em onder de navigation bar zeg maar , ten tweede , de bookmarks kan ik niet allemaal zien (lange bookmark lijst :P) schuift ook onder de status bar zeg maar
Allemaal kinderziektes, zo kan je ook niet knippen / plakken in de adresbalk, dus moet je CTRL-C, CTRL-V-en, Go-knop aanvinken in opties werkt ook (nog) niet, Rechterklik op personalbar, uitschuifbalk van Show searches werkt niet enz.

Zie http://my.opera.com/forums tenzij je de volgende melding niet krijgt:
The server is too busy at the moment. Please try again later.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 12:28

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Tweakers laadt Opera dan wel veel minder snel dan IE, maar in tegenstelling tot Opera 6 kan je in ieder geval wel klikken voordat de pagina volledig geladen is wat een hoop ergernis scheelt.
Verder is de DOM-ondersteuning van Opera 7 veel beter waardoor het echt geen 'nerdenbrowser' meer is.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:38
Eerste reactie? Dit is :~ en _/-\o_

Het veel beter tonen van diverse eerder genoemde websites en het beter ondersteunen van bepaalde CSS elementen (vnl. bij forms).

Mijn icon zegt al genoeg :P

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-11-2023

kvdveer

Z.O.Z.

1e tot en met de 8e reactie: Ze hebben weer top-werk neergezet. $20 heb ik helaas niet beschikbaar, dus zal ik het met een banner moeten doen - voor niets gaat de zon op.
De grote problemen lijken er uit te zijn, helaas nog steeds geen ondersteuning voor HTML-mail :? Ik ga nog even met die setting kloten. Kun je ergens de kleuren gewoon default-windows instellen? Ik hou niet zo van die OSX-look.

Localhost, sweet localhost

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Hangloozz schreef op 13 november 2002 @ 18:39:
[...]

omdat de helft van het DOM niet ondersteunt wordt? dan ben je zo klaar met renderen ;)
*kuch* euh hij ondersteund t dom model nagenoeg zo goed als ie (opera 7 dus :P)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Het is jammer dat je de knoppenbalk nog niet kan verkleinen en dat je de tabs nog niet makkelijk kan afsluiten (wel met mouse gestures, wat perfect is eigenlijk, maar ik zou graag klikken met 3rd mousebutton ofzo) en dat de Browser Identifier standaard op IE ipv Opera staat. Al die hotbar, personal toolbar, mail shit hoeft er van mij niet in, dat neemt alleen maar schermruimte in beslag, hoewel de mailfunctie wel een stuk makkelijker te gebruiken lijkt dan IE kan Opera alleen nog maar je default outlook express account importeren lijkt het.

Human Bobby

• DaOverclocker
  • Laatst online: 12-09 16:43

DaOverclocker

Overclocker for life...

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 19:09:
[...]

Onjuist. Onder elke post van mij staan mijn specs dus je had zo kunnen zien dat het niet aan mijn pc ligt.

De tijd om tweakers.net te laden met een lege cache:
IE6 : iets minder dan 5 seconden.
Opera7: ongeveer 17 seconden.

En ook nog even tweakers.net na 5x refreshen:
IE6: <2 seconden
Opera7: 4 seconden
Vind ik nou ook, tgaat wel snel(geen 17 sec..:)), alleen gaat IE sneller.
En ik heb hier een p3-800 met 400 mb ram en een 10 mbit verbinding dus daar ligt het niet aan.
Het kan natuurlijk wel aan mijn instellingen liggen, en als iemand iets weet mag ie het gerust zeggen! ;)

Owja en die site heet trouwens idd Blackboard...

edit
Tweakers.net na 5x refreshen:
IE6: <2 seconden
Opera7: 4 seconden

Bij mij precies dezelfde waardes!
/edit

systeem specs

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Ik wacht wel ff op de final. Ik wil wel de classic opera knoppen namelijk. Verder is ie NOG sneller. Dat geneuzel hierboven over dat ie langzamer is dan IE vind ik zeer raar. Opera is bij mij in ieder geval 2x zo snel als IE
Ik gebruik opera al sinds 5.x het is echt ideaal. Over die mailclient: eerst gebruikte ik die ook niet, maar aangezien ik toch 90% van de tijd een operavenstertje open heb staan is het veel makkelijken dan apart weer outlook (met alle bijbehorende virusdreigingen en lekken) op te starten.
Zoals eerder gezegd: ff wachten op de final en dan ga ik voor opera 7! (tot die tijd 6.05 en behelpen met IE bij sites die het niet doen).

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Ik wacht ook nog wel ff op de final, omdat ik de interface neit echt mooi vind and mn duimknop doet het ook niet meer, maar de rendering engine is iig goed :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn tweede reactie.. ;)

Deze plaatjes kloppen volgens mij niet. Heb ik alleen met Opera 7.0..

Afbeeldingslocatie: http://www.looy-prive.net/files/opera_top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.looy-prive.net/files/opera_onder.jpg

En wat ook gigantisch irritant is, je kan niet eens met je toetsenbord (pijltjes toetsen of page down/up) naar beneden gaan in een pagina, moet persé met de scrolwieltje van je muis, of met de balk.. 8)7

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

achja in mijn ogen is en blijft opera de nr1 browser voor linux (neej geen flame tegen mozilla - verwanten)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Stender83
  • Laatst online: 23-08 14:24
Br@m schreef op 14 November 2002 @ 17:00:
Mijn tweede reactie.. ;)

En wat ook gigantisch irritant is, je kan niet eens met je toetsenbord (pijltjes toetsen of page down/up) naar beneden gaan in een pagina, moet persé met de scrolwieltje van je muis, of met de balk.. 8)7
Hmm ligt dan ergens aan je instellingen denk ik, want ik kan het wel..

• Br@m
  • Niet online
ORiON_JNFN schreef op 14 November 2002 @ 18:50:
[...]

Hmm ligt dan ergens aan je instellingen denk ik, want ik kan het wel..
Vreemd, ik heb hem gedeinstalleerd en weer geinstaleerd. En nu werkt wel alles goed.. :? :)
Ik mis nu niets meer ook. (zie mijn vorige reactie)

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
Heet die site toevallig blackboard?
Heb ik ook nog steeds problemen mee helaas, 't is de enige site overigens waarvoor ik IE opstart.
Same here, blackboard doet raar met momenten (in versie 6.04 van Opera die ik nu gebruik)

Denk dat ik ook ff Opera beta ga testen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Stender83
  • Laatst online: 23-08 14:24
Br@m schreef op 14 november 2002 @ 19:09:
[...]

Vreemd, ik heb hem gedeinstalleerd en weer geinstaleerd. En nu werkt wel alles goed.. :? :)
Ik mis nu niets meer ook. (zie mijn vorige reactie)
Ach ja, ik zag dus eerst geen letters en nou wel :) Wonderen zijn de wereld nog niet uit.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ik gebruik al een tijdje Opera 6.05 en moet zeggen -> ben erg tevreden. Strakke/Functionele browser waar je lekker snel mee kunt werken (muis gestures roelen).
Dus ik zag Opera7 staan, ik denk : downen en installen!
Moet zeggen, dat ging allemaal goed. Opstarten ging echter al wat minder (eerst keuze menuutje was brak).
En toen schrok ik......Tering wat een teletubie uiterlijk! niet normaal...Bookmark lijst van hier tot tokio (waar je niets aan hebt). Window-instellingen van Opera6.05 kun je niet importeren..enz..
Dus laat ik met het eerst beginnen : is het mogelijk deze versie het uiterlijk van 6.05 te geven??

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Kapoen schreef op 14 november 2002 @ 19:22:

Same here, blackboard doet raar met momenten (in versie 6.04 van Opera die ik nu gebruik)
Bij mij doet blackboard het altijd niet, telkens de melding: "The parameter is incorrect." In Opera7 hetzelfde :'(

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de eerste keer dat ik een een andere browser dan IE heb geinstalleerd. Opera 7 ziet er zeer netjes uit en pagina's laden lekker snel! Over het alegemeen ben ik er tevreden over maar ik zit met wat probleempjes:

Ik moet op GoT steeds opnieuw inloggen, hij wil de cookies maar niet onthouden. Enable cookies staat aan, automaticlly accept all cookies staat aan en accept cookies from all servers ook. Iemand nog een ander idee?

Een ander probleem is dat de standaard bookmarks steeds terug komen. Ik heb ze allemaal verwijderd maar als ik opera opnieuw opstart zijn ze weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

CV_SmileY schreef op 14 November 2002 @ 22:21:
Ik gebruik al een tijdje Opera 6.05 en moet zeggen -> ben erg tevreden. Strakke/Functionele browser waar je lekker snel mee kunt werken (muis gestures roelen).
Dus ik zag Opera7 staan, ik denk : downen en installen!
Moet zeggen, dat ging allemaal goed. Opstarten ging echter al wat minder (eerst keuze menuutje was brak).
En toen schrok ik......Tering wat een teletubie uiterlijk! niet normaal...Bookmark lijst van hier tot tokio (waar je niets aan hebt). Window-instellingen van Opera6.05 kun je niet importeren..enz..
Dus laat ik met het eerst beginnen : is het mogelijk deze versie het uiterlijk van 6.05 te geven??
De mogelijkheid zit al wel in de preferences maar werkt nog niet. Dus misschien bij de volgende beta release. Nu zit je nog vast aan deze teletubbie look. Een van de redenen waarom ik nu nog 6.05 gebruik.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Laatst online: 22:33

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

hanige link voor de meeste vragen over Opera 7b.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 00:14:
Dit is de eerste keer dat ik een een andere browser dan IE heb geinstalleerd. Opera 7 ziet er zeer netjes uit en pagina's laden lekker snel! Over het alegemeen ben ik er tevreden over maar ik zit met wat probleempjes:

Ik moet op GoT steeds opnieuw inloggen, hij wil de cookies maar niet onthouden. Enable cookies staat aan, automaticlly accept all cookies staat aan en accept cookies from all servers ook. Iemand nog een ander idee?

Een ander probleem is dat de standaard bookmarks steeds terug komen. Ik heb ze allemaal verwijderd maar als ik opera opnieuw opstart zijn ze weer terug.
Haha, dan heb je ze op de verkeerde plek verwijderd :)

Als je Opera installeert kan je kiezen voor per user, of eentje. Je hebt voor per user gekozen, dus je favos enzo zitten onder (win2k) "documents and settings\username\application data\opera7" zoiets dergelijks. Als je daar het adresboek overschrijft met je oude, of het gewoon delete (opera..adr) ben je van het probleem af.

Bij mij werkt ie nu lekker perfect weer, veel beter dan Opera6.05. Veel meer sites doen het ook. Alleen sommige dingen doen het nog niet echt. CTRL+ALT+B (manage bookmarks) doet niks, etc. Naja, het is nog een beta. Wat me wel stoort is de look van de skin. Erg wit imho.

Maar als de final uit is.....$15 (upgrade :)) en ik ben weer zoet voor een tijdje.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een link gevonden om te knoppen kleiner te maken.

http://www.philburns.com/Test/Min1.zip Nu heb al vanalles geprobeerd maar het wil maar niet lukken, weet iemand waar te extracten?

btw Darkvater, bedankt, ze zijn weg nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18
beter: snellere pagina opbouw handige functies

minder: mail importeren werkt nog niet goed, de progress barr komt niet bovenaan als ik dat aanvink, kiddie uiterlijk, BANNER :r waarom kun je 6.05 niet gewoon upgraden, dan heb je dat iig l niet :{

ben er overigens behoorlijk posiief over, al lijkt dat door bovenstaande niet zo :)

ik kan ook geen text selecteren,das pas irritant, hoe moet ik nou iets lezen als ik niet niet blauw-wit kan maken ;(

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 15 november 2002 @ 19:00:

ik kan ook geen text selecteren,das pas irritant, hoe moet ik nou iets lezen als ik niet niet blauw-wit kan maken ;(
Ja daar heb ik op sommige pagina's ook last van, hier op GoT niet maar bijv. op fok wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 12:18

Eranum

geek!

Tja, ooit was ik een behoorlijk Opera gebruiker. Maar door wat ergernissen op Opera 6 (met name langzame laadsnelheid op een aantal sites waar ik vaak kwam) is Internet Explorer toch weer de bovenhand gaan voeren. Ik gehoopt dat ik met Opera 7 weer van Internet Explorer af zou stappen, maar helaas zal dat met deze versie nog niet lukken. Met een aantal dingen blijft de engine problemen houden wat erg jammer is, en dan de looks. Geinig die anim dingetjes in de menu's, maar vindt het er allemaal maar een beetje "plastic" uitzien. K, dat zou je kunnen oplossen door er een skin op te gooien, maar die zijn vaak nog baggerder (is da wel een echt woord) dan de originele skin.

Ik blijf dus nog ff bij IE...

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 20:58

smallboy

N/A

ThePartyBorg schreef op 15 November 2002 @ 23:18:
Tja, ooit was ik een behoorlijk Opera gebruiker. Maar door wat ergernissen op Opera 6 (met name langzame laadsnelheid op een aantal sites waar ik vaak kwam) is Internet Explorer toch weer de bovenhand gaan voeren. Ik gehoopt dat ik met Opera 7 weer van Internet Explorer af zou stappen, maar helaas zal dat met deze versie nog niet lukken. Met een aantal dingen blijft de engine problemen houden wat erg jammer is, en dan de looks. Geinig die anim dingetjes in de menu's, maar vindt het er allemaal maar een beetje "plastic" uitzien. K, dat zou je kunnen oplossen door er een skin op te gooien, maar die zijn vaak nog baggerder (is da wel een echt woord) dan de originele skin.

Ik blijf dus nog ff bij IE...
Ik gebruik laatste tijd ook weer voornamelijk ie na veel opera gebruik, maar wel in de vorm van MyIE (mouse gestures, tabbed browsing, en een functie waarbij je got in address balk typt om gathering.tweakers.net te openen).
Ik irriteerde me nogal aan de laadtijden van tweakers.net in opera 6.05. Als de final van opera 7 uit is probeer ik hem wel...

Voor de geïnteresseerden: MyIE is hier te downloaden (ongeveer 250 kb, freeware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 17:40:
Ik heb een link gevonden om te knoppen kleiner te maken.
http://www.philburns.com/Test/Min1.zip
Erg toffe skin, knoppen veel kleiner, als die banner zometeen weg is en je een leuk kleurtje kan instellen dan is het erg handig :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetForce1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:20

NetForce1

(inspiratie == 0) -> true

Hoe zit het met de sites van de NS en 9292ov? Ik heb nl. nu Opera 5.11, en daar werken ze allebei niet zo lekker. Is dat al verholpen in Opera 6 (net gedownd), of zijn dat gewoon programmeer fouten, en worden die dus nooit verholpen (behalve dan als de site aangepast wordt)?

De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Ehh in opera 7 werkt dat goed.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justice schreef op 16 november 2002 @ 19:42:
[...]

Erg toffe skin, knoppen veel kleiner, als die banner zometeen weg is en je een leuk kleurtje kan instellen dan is het erg handig :)
Waar extract ik dat kreng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel sneller dan 6.0x... maar aanmelden voor een hotmail account.... lastig. Probeer taal en landen maar eens dutch and netherlands te kiezen.... hij floept telkens terug naar engels....
Een bug van opera of een streek van hotmail ; ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Die menubalken, knoppen en hotlists zijn nu veel makkelijker te customizen. Kan nu gewoon met de muis. Je hoeft niet meer in de ini files te vroeten. Verder is hij erg snel, had niet verwacht dat ie nog sneller zou zijn dan 6.x. Heb wel een aantal crashes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 01:41:
[...]

Waar extract ik dat kreng?
Dat doe je NIET, je plaatst die .zip in de buttons dir, en dan kan je 'm selecteren met "preferences -> browser look" en dan standard.zip veranderen door Mini.zip

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justice schreef op 17 november 2002 @ 12:16:
[...]

Dat doe je NIET, je plaatst die .zip in de buttons dir, en dan kan je 'm selecteren met "preferences -> browser look" en dan standard.zip veranderen door Mini.zip
Het bedankt, ziet er een stuk leuker uit zo :) Zoals je al eerder zei, de banner weg en een leuk kleurtje en het is een top browser. Ik heb al wel een paar craches gehad maar achja, het is nog de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 20:04
Eerder had ik nog met opera 6 dat als je een pagina opent met heel erg veel foto's dat hij dan erg traag werd en soms vastliep.
Opera 7 heeft dat niet en alles werkt gewoon super!!

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien wanneer hij officieel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 20:40:
Weet iemand mischien wanneer hij officieel uitkomt?
When it's done :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Voor diegene die het teletubby uiterlijk niet willen kan ik jullie verwijzen naar dit sticky topic

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op 18 November 2002 @ 11:22:
Voor diegene die het teletubby uiterlijk niet willen kan ik jullie verwijzen naar dit sticky topic
Ik heb er een voor het gemak even geupload. Klik hier om de kleinere knoppen te downloaden.

Bij het typen van dit bericht kwam ik erachter dat ik in dit scherm aanhaalingstekens (") NIET kan typen. Met IE wel :?

Vandaag ben ik er ook achter gekomen dat dit forum er in opera 7 heel anders uitziet dan in IE, tabellen zijn groter. (of is het gewoon slechte html?)

Ik hoop dat alle kleine foutjes er in de volledige versie uit zijn. Maarja, daar is het trouwens een beta voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Hmm dat slepen is ook iets te veel van het goede, al die windows uit opera slepen en al die links en plaatjes is zeer irritant :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zet je dat toch allemaal uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 19:04:
Dan zet je dat toch allemaal uit :|
Waar dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens bij file --> preferences-->windows en schakel het eerste vinkje uit, of is dat niet wat je bedoeld? En wat bedoel je eigenlijk met links en plaatjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Als je sommige sites opent, en op een plaatje of link klikt, zie je dat je die kan verslepen, als je ze los laat opent opera gelijk die link, wat erg irritant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Maverick schreef op 15 November 2002 @ 19:00:
Dit geldt voor mij idem dito. Als iemand weet hoe je dit moet fixen _/-\o_

Ik heb zelf al wat zitten prutsen. Je kan bij View->style->user kiezen. Dan wordt je tweakers.net lay-out totaal anders, maar je kunt wel weer de tekst selecteren. Dit is een beetje een prut oplossing.

Verders vind ik opera 7 nog wat sneller geworden, mooier en laadt bijv ns.nl en 9292ov.nl perfect (opera 6.04 liet 9292ov.nl ook goed op het scherm zien). Bankeren (internetsparen/telnet) via de postbank werkt nog niet goed. Cookies toegang gegeven, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op 13 november 2002 @ 11:09:
Ik vind het echt op het eerste gezicht een geweldige browser, alleen jammer dat ik mijn 6.x serial niet kan gebruiken, en de 7.x serial nog onderweg is met de post (Samen met mijn Opera muismatje, stickers en Opera CD.)

Echt shit als je met banners moet werken, als je er WEL voor betaald hebt.

Helaas is upgraden van 6.x naar 7.0 niet mogelijk, een nieuwe installatie is dus noodzakelijk.
Ik heb em al geregistreerd (uiteraard) en vind op het eerste gezicht de layout werkelijk om te janken, die hadden ze nooit mogen veranderen. Verder nog geen wilde baanbrekende dingen gezien, ja de knoppen hier onder in mn posting zijn ook ranziger geworden.

Ik denk dat ik het maar eens op 6.x ga houden, newer = not always better.

Oh en: Never change a winning team.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 22:57 . Reden: Opera lalala ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
De sites die bij mij problemen gaven in 6.05 werken nu prima in beta7. Alleen laat het programma m'n gehele pc af en toe crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:10
ben benieuwd

ik wacht nog even rustig af tot de final maar deze versie ziet er veelbelovend uit :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ben 1b nu aant downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Ik heb hem al maar hij klapt er hier nog wel eens uit, wat natuurlijk geen goede zaak is.

Ook komt het vaker voor dat als ik de vensters minimaliseer en daarna weer terugzet dat ie gewoon niets meer doet.
Het beeld slaat op zwart en ik moet Opera opnieuw opstarten.

Aan de andere kant vind ik het wel een enorme verbetering over voorgaande versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
dat met die zwarte schermen heb ik ook wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
* kick *

Opera 7 beta 2 beschikbaar.

http://www.opera.com/pressreleases/en/2002/12/18/

Even gestest: Paar kniftige dingen erbij, w.o. de 'Wand' welke inloggevens van bepaalde sites onthoudt. Even op het icon klikken of ctrl-enter om alle gegevens automatisch in te laten voeren :)

[ Voor 50% gewijzigd door Jasper op 18-12-2002 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Skins zijn makkelijker aan te passen Ala Mozilla :)

Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Hij trekt bij het binnenhalen van een pagina vaak 100% cpu tijd :{ Raar bugje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Tot nu toe ben ik tevreden, hij is crasht niet meer "zonder reden", dat de vorige beta wel deed. Ook leuk; de eerste 14 dagen heb je geen banner als je je niet registreert.

Shift + F11 is ook wel leuke feature :)
Jasper schreef op 18 december 2002 @ 20:43:
Hij trekt bij het binnenhalen van een pagina vaak 100% cpu tijd :{ Raar bugje denk ik.
Dat is idd een hele vervelende bug, hopelijk fixen ze dat snel.

edit: GoT ziet er trouwens niet normaal uit. De invoervakken zijn paars ipv wit. En de lijnen waartussen de quotes staan zijn niet zichtbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Gardocki op 18-12-2002 21:13 ]

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Jasper schreef op 18 december 2002 @ 20:43:
Is deze bug

Volgens IIXII (Developer van Opera):
Problem has been identified and fixed for the next version. Happens when the RAM/Disk cache is checked/purged after page load completed.
Voor de rest echt een heerlijke Beta, met alle fixes waar ik probs mee had @ 7.0B1

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Richard schreef op 18 December 2002 @ 21:23:
[...]

Is deze bug

Volgens IIXII (Developer van Opera):
Mooi dat het bekend is. Hopen dat de volgende update snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Inderdaad is dit fijn, voor dit soort grappen ga ik altijd direct naar HIER

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Ik prefereer inmiddels Phoenix. Maar de CSS2-support van opera is stukken beter dan bij welke andere browser dan ook. Betekent onder andere dat ik page-break-inside kan gebruiken om de inhoud van cellen van een tabel bij printen netjes bij elkaar te houden. Kom daar maar eens om bij Internet Explorer.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat skins voor beta 2

Zoals Tom S al zei, de GoT layout is idd een beetje verneukt. En nog steeds kan ik geen aanhalingstekens in het invoervak typen :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 23:54 ]

• Krul

Krul

Holodoc

Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 23:53: En nog steeds kan ik geen aanhalingstekens in het invoervak typen :?
Ik heb geen problemen met ' " etc. Ligt misschien aan je windows instellingen (keyboard). Ik gebruik trouwens en engelse versie, wellicht gebruik jij een nederlandse oid.

Verwijderd

Ik draai al een tijdje Opera. Hij crasht af en toe wel zonder reden, maar verder werkt ie perfect thuis.

• ubermaestro
Wordt steeds beter :9 alleen nog wat irri dingetjes zoals hoge resources enzo, maar de final wordt zeker sweet :)

Verwijderd

Krul schreef op 19 December 2002 @ 00:41:
[...]

Ik heb geen problemen met ' " etc. Ligt misschien aan je windows instellingen (keyboard). Ik gebruik trouwens en engelse versie, wellicht gebruik jij een nederlandse oid.
Bij quick reply niet en bij post reply wel :? Hij staat gewoon op engels hier.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Tom S. schreef op 18 December 2002 @ 21:10:
Tot nu toe ben ik tevreden, hij is crasht niet meer "zonder reden", dat de vorige beta wel deed. Ook leuk; de eerste 14 dagen heb je geen banner als je je niet registreert.
Hmm, hoe heb je dat? Ik heb dat niet. Ik heb het gewoon over beta1 geinstalleerd en heb de banner :(

Ik vind het wel klote dat tot je Opera niet registreert, je altijd de startup-schermpje hebt. Wel klote :(

edit:
[warez_mode]Naja, tot de final uitkomt, gebruik ik wel een illegale serial]/warez_mode]

[ Voor 11% gewijzigd door Darkvater op 19-12-2002 20:32 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Maverick
beta2 roelt echt, werkt perfect, en zo'n beetje alle features zijn uitgewerkt :)

quikreply is hier idd paars :?

• Gardocki
  • Niet online
Voor mensen die Wand (password manager) uit willen schakelen; zet in opera6.ini onder het kopje [User Prefs] "Enable Wand=0"
code:
1
2
[User Prefs]
Enable Wand=0

Zo dus.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Bijzonder irritant dat pagina's zo langzaam laden, zal het niet gebruiken totdat het gefixed is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Mozilla, Opera, IE of wat dan, het kan allemaal wel. Maar voor mij is er maar één browser op dit moment en dat is Avant Browser

Nee, dit is geen spam, want ik heb er niets mee te maken.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 21-12-2002 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ubermaestro schreef op 21 december 2002 @ 01:59:
Bijzonder irritant dat pagina's zo langzaam laden, zal het niet gebruiken totdat het gefixed is :(
Idd, bij beta 2 lijkt het dat de pagina's slomer laden...vooral de t.net frontpage. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn eerste reactie
te veel poes pas
en duurt te lang voordat de pagina er is
en met de mie staat hij er in anderhalve seconden
das mijn EERSTE reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Geen merkbaar snelheidsverschil, maar goed mijn internet verbinding is dan ook snel.

Het selecteren van tekst op de tweakers.net frontpage lukt weer 8). Ik selecteer altijd alles wat ik lees, is een beetje een afwijking, maar vrij veel gotters doen dit :).

Alles wat je selecteert wordt grijs -> das niet zo heel mooi. Weet iemand waar je dit op een ander kleurtje kan zetten :?

Mijn aangegeven bug is ook gefixed: mijn webicoon refresht netjes om de 3 seconde van beeldje (het is gewoon een gif filetje). De vorige beta bepaalde @random de refreshtijd.

Window -> list all is weg :'(. In beta1 werkte dit niet, dus is het nu maar weggehaald, terwijl dit juist handig is om plaatjes te bekijken. Nouwja, dan maar opera 6 ernaast gebruiken.

Nog een vraagje: Net zoals in IE kan je in Opera "lock taskbars" uitzetten, met de bedoeling dat je met je adresbalk bovenaan kunt schuiven. Dit lukt mij dus niet. Ik kan bijv wel het zoom balkje links naast mijn adres bar zetten, maar niet mijn hele adres bar naast het knopje help. Ik wil namelijk een zo groot mogelijke pagina hebben, dus een zo klein mogelijk menu. Helaas kan je dit in IE dit wel efficient doen.

Verder is Opera 7 beta2 goed te pruimen (alleen got is iets wat verneukt).

[ Voor 19% gewijzigd door dr snuggles op 22-12-2002 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul

Krul

Holodoc

Nog een vraagje: Net zoals in IE kan je in Opera "lock taskbars" uitzetten, met de bedoeling dat je met je adresbalk bovenaan kunt schuiven. Dit lukt mij dus niet. Ik kan bijv wel het zoom balkje links naast mijn adres bar zetten, maar niet mijn hele adres bar naast het knopje help. Ik wil namelijk een zo groot mogelijke pagina hebben, dus een zo klein mogelijk menu. Helaas kan je dit in IE dit wel efficient doen.
Je kan de adresbalk wel naar de mainbar slepen (ok, het is ff kloten, maar het kan wel), echter je hebt dan te maken met een ander bugje, dat je bij nieuwe pagina's er niets meer in kan typen. Wat je ook kan doen (en wat mijn inziens lekkerder werkt) is de buttons die je van de mainbar gebruikt slepen naar je adres bar en dan je mainbar uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanaro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-06 22:50
Tja... wel wat verbeteringen, maar wat kan ik zeggen? Netscape/Mozilla blijft heersen :P

(en niet fake ms-zooi met een ander schilletje)

Aurë Entuluva!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul

Krul

Holodoc

Hebben jullie ook het probleem dat bij GoT je elke keer moet inloggen?? Dat had ik met Opera 6 niet. Ondanks Wand (dit is echt fantastisch) vind ik het errug irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Krul schreef op 22 december 2002 @ 20:05:
Hebben jullie ook het probleem dat bij GoT je elke keer moet inloggen?? Dat had ik met Opera 6 niet. Ondanks Wand (dit is echt fantastisch) vind ik het errug irritant.
Geen problemen mee. Kijk eens bij "Preferences -> Privacy" of je cookie settings goed staan...

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Krul schreef op 22 December 2002 @ 20:03:
[...]

Je kan de adresbalk wel naar de mainbar slepen (ok, het is ff kloten, maar het kan wel), echter je hebt dan te maken met een ander bugje, dat je bij nieuwe pagina's er niets meer in kan typen. Wat je ook kan doen (en wat mijn inziens lekkerder werkt) is de buttons die je van de mainbar gebruikt slepen naar je adres bar en dan je mainbar uitzetten.
Main bar is uiteraard al uit :). Maar die adressbar krijg ik voor geen moglijkheid verleept hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Opera 7 ziet er veelbelovend uit; nog niet alles geimplementeerd om het ook geschikt te maken voor webbased-applicaties, maar een hele grote stap in de goede richting.
Net echter even beta 2 geinstalleerd, en daar zit dus een soort van 'nagscreen' ingebouwd :( slechte stap imho...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp ::: die kan je toch uitzetten :? Dus dan heb je er helemaal geen last meer van imho...

Daarnaast blijf ik de banner irri.. vinden, mede doordat de andere browsers dit niet hebben e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul

Krul

Holodoc

wwillem schreef op 22 december 2002 @ 20:21:
[...]

Main bar is uiteraard al uit :). Maar die adressbar krijg ik voor geen moglijkheid verleept hoor.
Je kan niet de hele 'bar' slepen, maar wel de onderdelen, buttons maar ook het textvak voor de urls. Het gaat niet altijd in eenkeer, maar het kan wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
ik vind opera geweldig eruit zien, maar kwa werken ben ik nog aan IE gewend.
Die fading effects in opera vind ik wel gaaf eruit zien, bookmarks ook..

ik wissel nog wel eens af en toe tussen Opera en IE. Helaas zijn een aantal sites niet Opera compatible ;(
als in andere opbouw dan dat je die in IE hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Woudloper schreef op 23 december 2002 @ 10:22:
crisp ::: die kan je toch uitzetten :? Dus dan heb je er helemaal geen last meer van imho...

Daarnaast blijf ik de banner irri.. vinden, mede doordat de andere browsers dit niet hebben e.d.
Die kan je dus niet uitzetten;

nagscreen:
Afbeeldingslocatie: http://www.crisp.demon.nl/pictures/operanag1.jpg

schermpje wat je krijgt als je "do not show this dialog again" aanvinkt en op start drukt:
Afbeeldingslocatie: http://www.crisp.demon.nl/pictures/operanag2.jpg

De reclamebanner ala, hoewel dat er weer voor zorgt dat je browse-scherm wel erg klein wordt op een kleine monitor.
Zolang er echter gratis alternatieven zijn (bv Mozilla) denk ik dat Opera in zijn eigen voet schiet om met nog meer van dit soort 'geintjes' mensen aan te sporen te betalen voor Opera...
Daarbij blijft Opera puur een browser, terwijl Mozilla en IE ook te gebruiken zijn als platform voor webapplicaties (bijvoorbeeld de GoT Tracker ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 23-12-2002 11:28 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

verrek zeg... dat was me nog niet opgevallen....

Ik had hem alleen geïnstalleerd en was er ff mee aan het stoeien geweest om een paar websites te bekijken hoe ze werkten e.d. Met andere woorden: * Woudloper had het vinkje nog niet aangevinkt...

Dat is dus erg vervelend :( Ik hou het dus nog maar gewoon bij Internet Explorer (en zijdelings Mozilla).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:51

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Br@m schreef op 13 november 2002 @ 16:23:
[...]
Moet je eens Avant Browser proberen.. ;)

http://www.avantbrowser.com
Jammer van die spy-ware die ze ook promoten (UCMore, iets dat search zou versnellen) :(

Wat betreft Opera 7, ik blijf nog lekker bij 6.05 :) , jammer dat ik GoT daar niet goed mee kan benaderen (blijft hangen in de aanmelding) :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Freee!! op 23-12-2002 12:03 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

crisp schreef op 23 December 2002 @ 11:24:
[...]
Die kan je dus niet uitzetten;
Als Opera zo doorgaat blijft het een project in de marge. Wie gaat er nou betalen voor een web-browser? Overigens zijn de regcodes bijna net zo makkelijk te vinden als die voor Winzip, dus een echt probleem vormt het nag-screen ook niet.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje
  • Laatst online: 14-09 19:58
Jammer van die spy-ware die ze ook promoten (UCMore, iets dat search zou versnellen) :(

Wat betreft Opera 7, ik blijf nog lekker bij 6.05 :) , jammer dat ik GoT daar niet goed mee kan benaderen (blijft hangen in de aanmelding) :'(
GOT werkt bij mij perfect op Opera 6.05 wat gaat er bij jou precies mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Nijntje schreef op 23 December 2002 @ 12:40:
[...]
GOT werkt bij mij perfect op Opera 6.05 wat gaat er bij jou precies mis?
Net wat ik schreef, blijft hangen op aanmelding.

Bij login vul ik mijn username (Mr. Liu) en mijn password in, druk op login en ik zie hetzelfde scherm (inclusief wat ik heb ingevuld). Ik heb dit echt meerdere keren geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat 8)7 |:( . Met IE [CENSUUR] lukt het wel.

[ Voor 1% gewijzigd door Freee!! op 23-12-2002 12:48 . Reden: Typo ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje
  • Laatst online: 14-09 19:58
vaag, ik heb er nooit problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 16:46
Vandaag ook maar eens Opera 7.0 Beta 2 geinstalleerd.

Voordelen:
- mooie layout
- alle voordelen die eerdere versies al hadden

Nadelen:
- nog steeds geen iFrame ondersteuning
- nog steeds de tabeltags niet 100% in orde, waardoor op sommige pages alles hartstikke scheef wordt
- andere vage problemen waarvan ik de oorzaak niet weet (krijg bijvoorbeeld een zwarte achtergrond op FoK!)

Dat was het wel zo'n beetje. Ik gebruik em ff hier op het werk omdat ik heel eenvoudig alle sites in een keer weg kan klikken als de baas komt, maar thuis houd ik het fijn bij IE6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Mr. Liu schreef op 23 December 2002 @ 12:47:
[...]

Net wat ik schreef, blijft hangen op aanmelding.

Bij login vul ik mijn username (Mr. Liu) en mijn password in, druk op login en ik zie hetzelfde scherm (inclusief wat ik heb ingevuld). Ik heb dit echt meerdere keren geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat 8)7 |:( . Met IE [CENSUUR] lukt het wel.
Je moet wel Opera cookies laten accepteren vanaf gathering.tweakers.net. File -> preferences -> privacy -> enable cookies -> accept only cookies from selected servers -> edit server filters -> add. Uiteraard even 3rd party cookjes op disable zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

wwillem schreef op 23 december 2002 @ 13:33:
[...]
Je moet wel Opera cookies laten accepteren vanaf gathering.tweakers.net. File -> preferences -> privacy -> enable cookies -> accept only cookies from selected servers -> edit server filters -> add. Uiteraard even 3rd party cookjes op disable zetten.
_/-\o_ _/-\o_ Dit was inderdaad het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul

Krul

Holodoc

Mr. Liu schreef op 23 December 2002 @ 13:38:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ Dit was inderdaad het probleem.
Bij mij wil het maar niet werken :( Heb zo'n beetje alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opera heeft veel handige functies toch vind ik sommige dingen jammer...tabellen worden niet allemaal goed weergegeven en sommige sites werken niet helemaal goed. Refresh tags kent opera volges mij niet want nedstat slaat compleet op hol als ik een homepage open waar een refresh functie in zit...verder issie top en blijf hem zeker uitproberen..en ach waarom niet afwisselen met IE en Mozilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Iemand al gelukt om eurdora (5.1) mail te importeren in opera (Version 7.0 Build 2349) ?
Hier lukt 't niet, ook geen foumelding ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Sponz schreef op 25 December 2002 @ 03:00:
Iemand al gelukt om eurdora (5.1) mail te importeren in opera (Version 7.0 Build 2349) ?
Hier lukt 't niet, ook geen foumelding ofzo.
Probeer dan even:

Version 7.0
Build 2577

(Is gewoon Beta 2 welke je hiero kunt downen.)

[ Voor 1% gewijzigd door Richard op 25-12-2002 12:04 . Reden: Haakje vergeten ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Tis aan een kant een verbetering met 6.05, maar er zitten nog ZOVEEL bugs in. Zeker als je wat ingewikkelde CSS gaat gebruken is Opera 7 nergens. Zelf bladzijden die je nog wel goed in 6 kon bekijken laten het dan afweten.
Wat me wel opviel is dat de XSLT-engine erg snel is. Is die van Opera zelf, of gebruiken ze die van MS???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Iemand trouwens een panel voor Tweakers en Fok voor in de hotlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Klaus_1250 schreef op 25 december 2002 @ 12:14:
Tis aan een kant een verbetering met 6.05, maar er zitten nog ZOVEEL bugs in. Zeker als je wat ingewikkelde CSS gaat gebruken is Opera 7 nergens. Zelf bladzijden die je nog wel goed in 6 kon bekijken laten het dan afweten.
Wat me wel opviel is dat de XSLT-engine erg snel is. Is die van Opera zelf, of gebruiken ze die van MS???
Wat denk je? Denk je nou echt dat je geld kunt vragen voor een browser, laat staan als je er IE (=gratis) in hebt zitten met een ander frontje?

iOS developer

Pagina: 1 2 Laatste