griz heeft geen zin in verhaaltje.. dan doet ik het wel weer... Euhm.. waar halen die Duitsers -dat- nou weer vandaan... Hebben wij dat ook? Ah toe? Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
woei
nog 629 puntjes...
en dan is de 100K eindstreep gehaald
en dan is de 100K eindstreep gehaald
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
http://forum.sengent.com/...bb=get_topic;f=1;t=000083
Een nieuwe windows client dusAll,
We will be releasing a new upgrade for the Windows clients. This will fix some minor problems with all Windows machines and will specifically fix the issues that caused clients to not run on Win95 machines. If your clients do not update themselves automatically in the next couple of days please download the newest installer from the website.
Users of other operating systems do not need to download a new client.
Our main priority is still to correct problems with the candidates and this was a byproduct of that research. After we have corrected the candidate issue we will work on reducing the memory footprint of the client.
Ken
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
RIKZ schreef op 13 november 2002 @ 09:14:
http://forum.sengent.com/...bb=get_topic;f=1;t=000083
[...]
Een nieuwe windows client dus
offtopic:
zou jij je sign niet eens wat editen?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Rare carnaval harry's daar in Duitsland
Flushen een dag te laat 
LawnMooherMen nog 2 daagjes, of gaan jullie in stijl over de streep?
LawnMooherMen nog 2 daagjes, of gaan jullie in stijl over de streep?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ehmzz hoe bedoel je?klaasbram schreef op 13 november 2002 @ 11:33:
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
ehhh ik denk dat het zeker een week (of langer ) duurt eer we de 100K gaan passeren. Er zijn nml steeds minder mensen binnen LMM die D2OL grazen. Ik persoonlijk heb alle computers binnen mijn bereik op ander project gezet.JustMe_ schreef op 13 november 2002 @ 11:37:
Rare carnaval harry's daar in DuitslandFlushen een dag te laat
LawnMooherMen nog 2 daagjes, of gaan jullie in stijl over de streep?![]()
Maar als het moet..dan zet ik mijn AMD 1400 nog ffies paar dagen op D2OL,alleen om 100K te halen
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Maar zitten de stats van D2OL nou vast 
--
want ze staan al een tijdje op
last updated 13 November 2002 at 15:40 PM
--
want ze staan al een tijdje op
last updated 13 November 2002 at 15:40 PM
Alvast welkom bij DPC ipje. En trouwens ook welkom op dit Forum
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Welkom nieuw lid!!!!
Tja, stats lopen nog een dag achter en nu kan ik de teamstats ook niet eens bereiken...
Tja, stats lopen nog een dag achter en nu kan ik de teamstats ook niet eens bereiken...
De stats bij D2OL lopen al een tijdje 
Nu nog een DPCH
Nu nog een DPCH
Pagina: 1