Nou niet slecht, tis wel over twee dagen natuurlijk omdat Sengent gister bezig was met updates en zo. In ieder geval staat Anandtech een straatlengte voor en ze komen ons over een dikke maand voorbij stormen als wij niks structureels doen. En we hebben ook nog twee nieuwe leden! Welkom! Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
AmD doet even niks
Verwijderd
GHRS gaat goed, maar er moet wel snel wat aan die client veranderen anders krijg ik het er niet door om het uit te rollen naar nog veel meer pc's.
(Denk hierbij aan veelvouden van 10 oplopend tot honderden.)
Dat zou DPC errrg helpen in de strijd tegen TA!!Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 13:08:
GHRS gaat goed, maar er moet wel snel wat aan die client veranderen anders krijg ik het er niet door om het uit te rollen naar nog veel meer pc's.
Ken is nu bezig met de memoryload van de client flink stuk terug te brengen, dus er is hoop.
Alleen moet je daar niet te snel op gaan rekenen hoor. Men is al lang bezig om de laod terug te kunnen brengen, zonder de snelheid drastisch te verlagen. En dat wil dus nog niet goed lukken.
Dus heb je als project twee mogelijkheden. Of een trage client met een kleinere mem load (lees dus kleinere en niet klein he
) of een snele client met wat meer mem load. Dan is het inderdaad net zoals D2OL doet verstandig om te kiezen voor de snellere client.. In my opinion.
Al sluit je daardoor wel clients met een beperkte totale mem uit. AL draait hij hier wel goed op een K6-2 300 Mhz met 64MB intern
Dus heb je als project twee mogelijkheden. Of een trage client met een kleinere mem load (lees dus kleinere en niet klein he
Al sluit je daardoor wel clients met een beperkte totale mem uit. AL draait hij hier wel goed op een K6-2 300 Mhz met 64MB intern
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Top priority voor Sengent zijn nu de client crashes en de gare candidates (die voor de crashes zorgen). Zodra ze dat probleem uit de wereld geholpen hebben (update naar versie 1.01.01 zou daar al deels voor moeten zorgen) gaan ze verder met de memory load. Sengent zit dus absoluut niet stil! Ze hebben heel goed door dat de client upgrade van laatst niet optimaal was. Wel is de snelheid van de 1.01.00 versie ongeveer 50 - 70% hoger dan die van 1.00.01, maar dat is een andere zaak.
Verwijderd
de geheugen load mag iid wel naar beneden
50 MB is niet echt optimaal
f*ck 86 MB zie ik nu das wel erg veel
50 MB is niet echt optimaal
f*ck 86 MB zie ik nu das wel erg veel
och, mijn athlon met 448mb trekt t met gemak
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
ik heb een AMD 1700 XP met 512 DDR die trekt het ook wel
maar 86 MB is gewoon rete veel voor zo'n client
Verwijderd
DPC LMM Gefeliciteerd met het passeren van de 100.000 grens !! :-)
Namens iedereen van DPCCJ (...Jojootje)
Namens iedereen van DPCCJ (...Jojootje)
Verwijderd
Ik zie dat er veel over wordt gesproken (de client) en misschien is deze vraag al in een ander draadje gesteld maar toch... is er al een CLI versie van de client??
Vanwege een chronisch gebrek aan griz nog geen stats.. 
(en hier nog wat omdat GoT anders zeurt dat het een dubbelpost is
)
(en hier nog wat omdat GoT anders zeurt dat het een dubbelpost is
Controleert GoT tegenwoordig ook op dubbelposts dan
Pagina: 1