Wie hebben we daar Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
WHoei! al weer 9000 op je naampje staan
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Morgen ons eerste 10ok member?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 50277
Doe je zo je best om het
grootste subteam
te zijn binnen DPC krijg je dit.
1 Team dat de eerste paar dagen van je geweldige bijdrage overschaduwt met een
flush
.
Ach we moeten natuurlijk blij zijn met wie er helpt, maar ik kan er niet om heen me enigszins verraden te voelen door al die mensen die switchen...
namens
DPC_GHRS
Lampje
1 Team dat de eerste paar dagen van je geweldige bijdrage overschaduwt met een
Ach we moeten natuurlijk blij zijn met wie er helpt, maar ik kan er niet om heen me enigszins verraden te voelen door al die mensen die switchen...
namens
Lampje
sorry sorry 
Al hadden we in draadjes in het verleden nog wel gezegt dat er "uit huis" nog machiens draaien (zonder I-net) op D2OL.. die zijn NU geflushed
Gehele flush komt eigenlijk op naam van LMM-Sobat ( op een paar punten na door anderen)
Ik heb geen idee of Sobat dit volgende week nog een keer doet ( om LMM op 100K te krijgen)
stay tuned..
verder is LMM nu aan het wachten op RC5 en doet ondertussen mee met OGR.
Helaas met te weinig power om in de stast te voorshijn te komen daar
Al hadden we in draadjes in het verleden nog wel gezegt dat er "uit huis" nog machiens draaien (zonder I-net) op D2OL.. die zijn NU geflushed
Gehele flush komt eigenlijk op naam van LMM-Sobat ( op een paar punten na door anderen)
Ik heb geen idee of Sobat dit volgende week nog een keer doet ( om LMM op 100K te krijgen)
stay tuned..
verder is LMM nu aan het wachten op RC5 en doet ondertussen mee met OGR.
Helaas met te weinig power om in de stast te voorshijn te komen daar
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
OGR?? Sorry maar daar zie ik het nut niet helemaal van 
Hier is de hulp toch veel harder nodig, of hebben jullie last van die #$%&!#@% client?
Youre own decision!
Hier is de hulp toch veel harder nodig, of hebben jullie last van die #$%&!#@% client?
Youre own decision!
My schreef op 12 november 2002 @ 16:40:
Youre own decision!
Precies het is hun eigen beslissing...
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
mmm, ik wil echt niet zeiken ofzo, wat MarkB hiermee impliceerd...
Ik vind het een 'opmerkelijke' keuze...
Ik doe m'n best om clients draaiende te houden, en ook thuis staat de pc langer aan.
Ik zit in het Project_X team.
Ik zit in het Project_X team.
Het is inderdaad die #$%&!#@% client die ons "verjaagd" heeft..My schreef op 12 November 2002 @ 16:40:
Youre own decision!
wrom OGR ? geen echt reden
maar koeitje staat mooi in systray staat totdat RC72 begint
En zo opmerkelijk is de keus niet
LawnMooherMen heeft oorspronkelijk RC5 gedaan ( 12e plek binnen DPC dacht ik ?)
Tis dat ik in maart D2OL ben gaan proberen en mzzl had om anderen in April mee heb gekregen naar D2OL. Anders hadden LawnMooherMen nooit D2OL gedaan (Sobat wel natuurlijk)
De resente client "update" , die vet veel resources vraagt, heeft bij velen klachten opgeroepen.. wel-willegge ge-assimileerden klaagden over performance problemen.
En 1 ding vindt ik belangrijk bij een DC project : het "gewone" werk mag er NIET onder leiden. Met de D2OL client is duidelijk te merken dat er "iets" zwaars op achtergrond draait. 50 MB was al heavy, maar ging net. De update naar een load tot 100MB is onacceptable !
Toch jammer dat Sengent die client niet eens fatsoenlijk maakt. Die load is al vreselijk, maar ook als je je pc wilt afsluiten (dat doet n echte DPC-er natuurlijk niet
) maar toch _als_ dan voel je je verplicht om nog ff (alstie op 15 staat) te w88 totie klaar is. Ik vind dat als je een client afsluit hij al z'n gedane werk moet opslaan, no matter what...
Nog bedankt voor het toelichten van je keuze
met dat laatste ben ik ook met je eens .. 15 conformers gedaan..ff computer aan houden..tering.. duurt dat lang tot tie tot en met 20ste gedaan heeftMy schreef op 13 november 2002 @ 22:46:
Toch jammer dat Sengent die client niet eens fatsoenlijk maakt. Die load is al vreselijk, maar ook als je je pc wilt afsluiten (dat doet n echte DPC-er natuurlijk niet) maar toch _als_ dan voel je je verplicht om nog ff (alstie op 15 staat) te w88 totie klaar is. Ik vind dat als je een client afsluit hij al z'n gedane werk moet opslaan, no matter what...
en wbt uitleg ..YW
Pagina: 1