Tweaken is toch snelheid krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:22
Olla,

Ik ben de gehele avond al bezig en mijn score van 3dmark 2001 gaan eigenlijk alleen maar naar beneden:

Zat eerst rond de 7800 (det 31.X (weet niet geheel zeker) en toen door naar de 8100 (met de 41.72 whql) en nu ben ik eigenlijk alleen maar aan het zakken (zit nu op de 5100.

Dit laatste komt doordat ik de thread [rml][ discussie] Hoe je GF4 het beste te tweaken ![/rml] gevolgd heb. Probeer nog eea terug te draaien, maar sneller wordt hij er niet op.

Zou iemand mij weer op gang kunnen helpen en mij vertellen hoe ik onderstaande hardware in ieder geval wel op een fatsoenlijke score moet krijgen.

HW:
EPOX bea
P4- 2.53 (NW)
Kingston (512 DDR 2700 @ (2100 loopt vast als ik op 354 MHZ laat draaien, ben dit nog aann het uitzoeken))
Asus GF4 ti 4600

SW:
Windows 2000 Pro
SP3
Detenator 41.72 WHQL
Geforce Tweak Utility

Ik zie het echt niet wat ik verkeerd doe

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Begin eens met je huidige driver te uninstallen, dan te rebooten, en dan ff een nieuwe er weer op te gooien. Je hebt toch wel tussendoor gereboot de hele tijd?

Orange & Red

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:22
Yep ik heb gereboot... ik ga direct even de driver de installeren en een verse er over heen zetten...

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 17:41

charrel

Cortisol4life..

erg vaag, je hebt een p4 2.53 met een ti4600 en je haalt 8100 punten op je max met 3dmark? Dat je geheugen wat gemaakt is voor 333mhz vastloopt op 354 vind ik niet zo raar, het loopt gewoon buiten de specificaties dan. Heb je al wel is het zooitje geformatteerd en overnieuw begonnen? En kan je iets specifieker zijn wat je al gedaan hebt en wat je weer terug gedraaid hebt?

Verwijderd

Ik zou maar eens cleane install doen , als je dat nog niet gedaan hebt, want met die specs moet je minstens 1,5 keer zoveel kunnen halen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers...st_messages/610591#3dmark

Begin met alles naar de originele instellingen terug te zetten. Daarna kan je geen proberen met diverse drivers, misschien wat tweaktooltjes (op de goede manier dus) een goede score te halen.
Zou iemand mij weer op gang kunnen helpen en mij vertellen hoe ik onderstaande hardware in ieder geval wel op een fatsoenlijke score moet krijgen.
Dat is natuurlijk niet te doen. Je moet gewoon zelf proberen terug te komen naar de originele instellingen en dan van daaruit weer opnieuw proberen. Als het echt niet lukt kan een reinstall een hele goede oplossing zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.