ReemF: Idd, maar plextor lade gaat niet zo heel snel dicht (en natuurlijk heb ik de kantje netjes met de dremel afgewerkt dus echt scherp zijn ze niet meer...)
Fly high: Ik heb een GForce 4, je moet wel eerst de detenator drivers installeren EN een "monitor" aansluiten voordat bovengenoemde optie beschikbaar wordt (dit was bij mij iig wel zo)
Leroy: lezen!!! (zie pagina 2, geloof ik!)
partsexpress.com
CybErik: wederom, lezen... maar idd wel duur, ongeveer 150 eurotjes inclusief verzendkosten
Hij doet het nog steeds prima, ondanks dat ik een spoortje heb doorgevikt dankzij een kortsluiting... maar met de soldeerboud en wat plakband is alles weer goed gekomen... Enige nadeel nu is dat de winamp visualisatie welke ook op de foto's is te bewonderen nogal veel recourses claimt... moet ik nog even iets anders voor verzinnen. Want dit TFT(tje) komt toch echt het best tot z'n recht als er iets bewegends op wordt weergegeven...
offtopic:
na veel uitzoeken (lees: HEEEEEEEEEL veel) heb ik eindelijk een goedkkop adresje weten te vinden voor m'n koper... ook heb ik een digicam aangeschaft (fuji 3800) als het weer wat rustiger op school is (lees: als ik al m'n herkansingen achter de rug heb) zal ik een niuw topic openen met pics van het maken van m'n eigen waterkoeling alla
deviantpc.com