Verwijderd
Ik heb week terug een projectje gestart en na lang zoeken een 12.4" Touchsscreen
lcdtje gevonden online besteld samen met een 14" Touchscreen en 1 in mijn PC-Case en 1 in de auto om DVD op achterbank te kijken voor mini-systeem wat ik nog ga bouwen.
Schermpjes werken super met windows,dos,linux. (Zie pics)
Aansluiting kan op je vga kaart of gewoon tv-out. of zelf 1 maken door simpel printje op je parallele poort heb ik ook geprobeerd en ook dat gaat er goed kan je zelf een touchmenu voor programmeren in b.v. visual basic.
Pics :

Als je interesse hebt in schema's,specs e.d. wil ik je wel helpen
mail : rhino@adres.nl
Ik ben niet vaak op GoT vandaar.
Aansluiting kan op je vga kaart of gewoon tv-out. of zelf 1 maken door simpel printje op je parallele poort heb ik ook geprobeerd en ook dat gaat er goed kan je zelf een touchmenu voor programmeren in b.v. visual basic.
Pics :

Verwijderd
wat kost zo`n scherm wel niet??? is wel lachen als je een rag spel aan het doen bent
beetje op het beeld rammen
Verwijderd
Plank -> Vanaf 125,00 zo uit het hoofd,anders moet je me ff mailen kan ik je een pdf sturen.
wat zijn de verzendkosten van www,partsexpress.com
om een scherm hier in nederland te krijgen?
om een scherm hier in nederland te krijgen?
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
Verwijderd
Waar vandaan heb je die?Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 16:06:
Ik heb week terug een projectje gestart en na lang zoeken een 12.4" Touchsscreenlcdtje gevonden online besteld samen met een 14" Touchscreen en 1 in mijn PC-Case en 1 in de auto om DVD op achterbank te kijken voor mini-systeem wat ik nog ga bouwen.
Pics :
[afbeelding]
[afbeelding]
goeie genade, kom ik ff op de late avond binnen zeulen op got.....krijg ik deze mod vor geschoteld.. 1 woord: TOPPER!!!!!! 
ben alleen niet zo bekend met die tft handel. ze worden kaal geleverd denk? hoe weet je nou hoe je je tv-out kabel waar aan moet solderen op je schermpie? worden die schema's erbij geleverd? ik wil ook zo'n scherm in mijn bruute packardbell case (multimdiacase
) modden!
kick me if i'm stupid
ben alleen niet zo bekend met die tft handel. ze worden kaal geleverd denk? hoe weet je nou hoe je je tv-out kabel waar aan moet solderen op je schermpie? worden die schema's erbij geleverd? ik wil ook zo'n scherm in mijn bruute packardbell case (multimdiacase
kick me if i'm stupid
did not reach the following recipient(s):
bij deze kick ik je!barkey schreef op 19 November 2002 @ 01:27:
goeie genade, kom ik ff op de late avond binnen zeulen op got.....krijg ik deze mod vor geschoteld.. 1 woord: TOPPER!!!!!!
ben alleen niet zo bekend met die tft handel. ze worden kaal geleverd denk? hoe weet je nou hoe je je tv-out kabel waar aan moet solderen op je schermpie? worden die schema's erbij geleverd? ik wil ook zo'n scherm in mijn bruute packardbell case (multimdiacase) modden!
kick me if i'm stupid [afbeelding]
Die TV in (voor de LCD) hangt aan een normale analoge tulp connector die op de print hangt! en de rest staat op de schema's die je erbij krijgt!
Ze leveren zo'n ding toch niet volledig kaal af! En ook al zouden ze dat doen, type nummer opzoeken op i-net en je hebt je spec's!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
barkey is nooit te beroerd om te leren 
heb nog maar 1 ding te schreeuwen
IA!!
heb nog maar 1 ding te schreeuwen
IA!!
redcap, mail me ff de specs op bbark@chello.nl
Zie op die site die je me hebt gemeeld alleen maar gewone lcd's niet de tft's die hierboven staat.. dat zijn toch gewoon fullcolor dus gewoon 16bits etcVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 16:06:
Ik heb week terug een projectje gestart en na lang zoeken een 12.4" Touchsscreenlcdtje gevonden online besteld samen met een 14" Touchscreen en 1 in mijn PC-Case en 1 in de auto om DVD op achterbank te kijken voor mini-systeem wat ik nog ga bouwen.
Pics :
[afbeelding]
[afbeelding]
Er wordt een stekkertje bij geleverd welke maar op een manier op het schermpje kan worden aangesloten... aan dit stekkertje zitten vier draadjes... 2 voor de voeding en aan de andere twee zit al een tulp. eitje dus...
bid of a n00by question:
hoe doe je die CD lade open en dicht?
open = schijfuitwerpen in windows?
dicht = drukkert geven?
dicht = drukkert geven?
PhD i.o.
Gewoon zachtjes op de bay drukken... gaat ie open... en om het dicht te doen kun je er idd tegenaan drukken of gewoon het eject knopje indrukken...M@ximuS schreef op 23 november 2002 @ 21:21:
bid of a n00by question:
dicht = drukkert geven?
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 16:42:
[...]
display properties -> settings -> selecteer 2de monitor -> extend my windows desktop onto this monitor... en klaar is mark.
Welke video kaart heb jij?
want wat jij zegt met selecteer de 2e monitor kan ik niet zo snel vinden
heb zelf een GF2 TI.
suggesties?
[...]
display properties -> settings -> selecteer 2de monitor -> extend my windows desktop onto this monitor... en klaar is mark.
Welke video kaart heb jij?
want wat jij zegt met selecteer de 2e monitor kan ik niet zo snel vinden
heb zelf een GF2 TI.
suggesties?
Hmz.. waar heb je em nou vandaan trouwens?
ReemF: Idd, maar plextor lade gaat niet zo heel snel dicht (en natuurlijk heb ik de kantje netjes met de dremel afgewerkt dus echt scherp zijn ze niet meer...) 
Fly high: Ik heb een GForce 4, je moet wel eerst de detenator drivers installeren EN een "monitor" aansluiten voordat bovengenoemde optie beschikbaar wordt (dit was bij mij iig wel zo)
Leroy: lezen!!! (zie pagina 2, geloof ik!) partsexpress.com
CybErik: wederom, lezen... maar idd wel duur, ongeveer 150 eurotjes inclusief verzendkosten
Hij doet het nog steeds prima, ondanks dat ik een spoortje heb doorgevikt dankzij een kortsluiting... maar met de soldeerboud en wat plakband is alles weer goed gekomen... Enige nadeel nu is dat de winamp visualisatie welke ook op de foto's is te bewonderen nogal veel recourses claimt... moet ik nog even iets anders voor verzinnen. Want dit TFT(tje) komt toch echt het best tot z'n recht als er iets bewegends op wordt weergegeven...
offtopic:
na veel uitzoeken (lees: HEEEEEEEEEL veel) heb ik eindelijk een goedkkop adresje weten te vinden voor m'n koper... ook heb ik een digicam aangeschaft (fuji 3800) als het weer wat rustiger op school is (lees: als ik al m'n herkansingen achter de rug heb) zal ik een niuw topic openen met pics van het maken van m'n eigen waterkoeling alla deviantpc.com
Fly high: Ik heb een GForce 4, je moet wel eerst de detenator drivers installeren EN een "monitor" aansluiten voordat bovengenoemde optie beschikbaar wordt (dit was bij mij iig wel zo)
Leroy: lezen!!! (zie pagina 2, geloof ik!) partsexpress.com
CybErik: wederom, lezen... maar idd wel duur, ongeveer 150 eurotjes inclusief verzendkosten
Hij doet het nog steeds prima, ondanks dat ik een spoortje heb doorgevikt dankzij een kortsluiting... maar met de soldeerboud en wat plakband is alles weer goed gekomen... Enige nadeel nu is dat de winamp visualisatie welke ook op de foto's is te bewonderen nogal veel recourses claimt... moet ik nog even iets anders voor verzinnen. Want dit TFT(tje) komt toch echt het best tot z'n recht als er iets bewegends op wordt weergegeven...
offtopic:
na veel uitzoeken (lees: HEEEEEEEEEL veel) heb ik eindelijk een goedkkop adresje weten te vinden voor m'n koper... ook heb ik een digicam aangeschaft (fuji 3800) als het weer wat rustiger op school is (lees: als ik al m'n herkansingen achter de rug heb) zal ik een niuw topic openen met pics van het maken van m'n eigen waterkoeling alla deviantpc.com