Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] LCD... LCD... TFT zul je bedoelen...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.066 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
LCD... LCD... TFT zul je bedoelen...

Heb nu m'n nieuwe computertje een paar weken en hij wordt als maar mooier...

Had m'n CD drives de dag dat ik m'n comp assembleerde al weggewerkt...
Maar nu heb ik van de week mijn 5" TFT binnengekregen... Heb namelijk veel gelezen over alle LCD avonturen hier maar aangezien mijn compje blauw ligt geeft vond ik het mooier om een blauwe LCD te kopen. Wat zijn die krengen duur!!! Dus na enig zoeken kwam ik op onderstaande TFT welke ik het geld wel waard vond!

see for your self :P :P :P :P

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod7.jpg

Verwijderd

vet!!
ook zeer netjes afgewerkt :)
(als ik vragen mag...waar heb je die lcd vandaan? en wat koste ie?)

Verwijderd

Heel, heel, heel, heel, heeeeeeeeeeel erg mooi.........

Maruh, wat kostie eigelijk?????

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 01:48:
vet!!
ook zeer netjes afgewerkt :)
(als ik vragen mag...waar heb je die lcd vandaan? en wat koste ie?)
lcd.. lcd.. tft zul je bedoelen
:D

en hoe stuur je dat ding eigenlijk aan?

Verwijderd

hij zeer netjes... maar net als iedereen, heb je meer info over dat lcd/tft'tje???

Verwijderd

damster schreef op 11 November 2002 @ 01:50:
[...]

lcd.. lcd.. tft zul je bedoelen
:D

en hoe stuur je dat ding eigenlijk aan?
tft dan ;)
stuur je dat ding aan via de tv-out en waar hebbie um gekocht en wat koste die? :)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Hmm, wat zijn de specs? Gewoon PAL in neem ik aan? Een Marquant DVD scherm MTS-2 misschien?

En de prijs? Nog een beetje redelijk?

Hij is wel :9~ !!!!!!11

Verwijderd

Uhmm, Golfje zit al te dromen over de mogelijkheden van z'n Epia's TV out achtige aansluitingen...........

Verwijderd

Topicstarter
komt bij partsexpress.com vandaan...

kost eigenlijk veel te duur qua geld... 128 dollar... |:( Maarja... tis ook wel erg mooi he! :p dus kon het na lang peikeren toch niet laten!

Verwijderd

ennuh hoe stuur je um aan ??

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
zoals te lezen is via de TV-out

Verwijderd

Topicstarter
idd TV-out...

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

lijkt me simpel niet?
composite video (s-video) of tewel video out @ vid gaart :)S

• job

job

happy3736 schreef op 11 November 2002 @ 01:57:
[...]

zoals te lezen is via de TV-out
waar staat dat?
ThaHandy schreef op 11 November 2002 @ 01:59:
lijkt me simpel niet?
composite video (s-video) of tewel video out @ vid gaart :)S
en dat scherm kan dan gewoon 640*480 en/of hoger

Verwijderd

die verzendkosten zullen wel hoog zijn geweest...

Maar wel geslaagde mod!!

offtopic:
dan ga ik toch liever voor deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.allied-electronics.nl/~allied-e010/images/Mts2-1.jpg

TFT lcd Monitor
Epson panel
Screen size : 5,6”
Built in speaker
Picure : 720 x 240 pixels 8 bit colour
NTSC/PAL auto switchable
Picture flip
Full remote control
OSD

2 Way video input
RCA Video composite input
RCA Audio input
Rotatable multi angle stand
Power supply 11V - 15V
Power consumption : 10W
Dimensions : 152 x 127 x 46 mm
Qty/ctn :
Barcode : 8711534065121

bij de kijkshop voor € 179,00

http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio
met afstandsbediening enzo :D

Verwijderd

Topicstarter
Zie die maar eens in je kast te krijgen! ik zeg: "succes"!!!

Verwijderd

/me RaZoRbLaDe heeft daarvoor een zaag, plakband, hamer, mes, dremel, flex etcl voor >:)

Maar ff serieus..ik haal gewoon de behuising ervanaf..

Verwijderd

Topicstarter
Zou idd een optie kunnen zijn... maar dan nog was ik goedkoper uit... maar ik heb dan ook geen opafstandschakelkastje erbij!!!

Verwijderd

en deze heeft een iets hogere resolutie...maarja boeiuh....wel zeer netjes deze mod..alleen ik heb een chieftec met 2x plaats voor een floppy drive..jij hebt er 3..dus bij mij past ut nie..dan maar in de 5.25" drives :)..maarja jullie zien het 2e deel van mijn case binnekort wel langs komen...

Verwijderd

Zeer strak.
Aleen nog een beetje mooi afwerken.
Ik zie nog spleten :X

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

w000t!Flink wat zakgeld over de balk gekopt hey, maar het resultaat is sw33t! _/-\o_

Orange & Red

Verwijderd

Topicstarter
-Dissection-

bla.. ...spleten :X
Mag je mij aanwijzen waar... ik namelijk niet... B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 02:16:
[...]

Mag je mij aanwijzen waar... ik namelijk niet... B)
Met genoegen !! B) B)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/spleten.jpg

Verwijderd

oh jah...nu zie ik ze ook :?
lcd is dus net beetje te klein... misschien kan je die nog beetje wegwerken
maar voor de rest ziet het er cool uit (pas de 4x dat ik dat zeg :p)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas... het zijn geen spleten maar het display is nou eenmaal niet groter... wat je ziet is dus een zwart "afwerk-randje" wat om het viewable deel van de TFT zit...

Maar wel leuk dat je er moeite voor hebt gedaan om het idd aan te wijzen! En nu is het bedtijd! :O

Greetz

Verwijderd

btw...upload ik al die foto's weer voor je..krijg ik geen reply :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 02:56:
Helaas... het zijn geen spleten maar het display is nou eenmaal niet groter... wat je ziet is dus een zwart "afwerk-randje" wat om het viewable deel van de TFT zit...

Maar wel leuk dat je er moeite voor hebt gedaan om het idd aan te wijzen! En nu is het bedtijd! :O

Greetz
GEEN SPLEET ??
Ik kijk naar een plaatje jij naar het echte ding.
Ik zie toch echt die printplaat in die bovenste spleet !!
Werk ff netjes af met wat rubber U profiel ofzo.
of chrome molding !!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me bedacht... want wat moeten het anders zijn... als het geen spleten zijn... het zijn dus spleten!

Oke oke... je hebt idd gelijk het zijn ssspleten.

[LoL]
Maar wel moeie spleten...
[/LoL]

• job

job

dat groene wat je ziet is geen printplaat, dat is de titelbar van de winamp plugin.

ik zie ook geen spleten. alleen 2 zwarte randjes boven en onderaan

Verwijderd

Ik heb voor mijn cube ook zo'n schermpie.. 5" voor 125 euro... Komt uit een MadCow GameCube schermpie... Helemaal uit elkaar gehaald, hier en daar wat draden verlengd en schakelaartjes eraan gemaakt... Heb ook nog een extra Svideo connector erbij gemaakt.. kan nu kiezen tussen Composite of Svideo input :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xwizz/6.electronics/DSC00037.JPG

Verder zie je mod er goed uit.. ik vind alleen dat je aan de voorkant weinig van je schermpje ziet.. ik had eerst ook het idee om het zo op te lossen.. maar ben toen toch voor een custom case gegaan: http://www.xs4all.nl/~xwizz/
Er komt ook nog een white on blue grafisch LCD in :D

Verwijderd

Topicstarter
Wasda? chrome molding... klinkt interessant... chrome rules... :)

Had ik trouwens al gezegt dat je gelijk had over die spleten... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Whahahahahaha YESSSSS... geeen spleten... geeeeen spleten...

het is me winamp...

Had je laatste post niet goed gelezen.. dacht dat je op die kleine zwarte randjes onder en boven de display bedoelde...

Jippie... geen spletuhhhhhhhhh

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 03:01:
Ik heb me bedacht... want wat moeten het anders zijn... als het geen spleten zijn... het zijn dus spleten!

Oke oke... je hebt idd gelijk het zijn ssspleten.

[LoL]
Maar wel moeie spleten...
[/LoL]
Maar ga je dat nog netjes maken ? just curious O-)

[offtopic]
De mooiste spleet zit tussen mijn vriendin dur reet B)

Verwijderd

Topicstarter
ohhhhhhhhhh

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 02:59:
btw...upload ik al die foto's weer voor je..krijg ik geen reply :P
Ben al wezen kijken... ziet er idd netjes uit... creatief met de dremel in de weer geweest! :)

Netjes hoor...

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 03:05:
[...]

Maar ga je dat nog netjes maken ? just curious O-)

[offtopic]
sensuur... 8)

Prehaps... wat is dat voor een goedje waar je het een paar post eerder over had?
Maar denk het niet hoor... vind het er juist wel strak uit zien zo... als ik dat probeer netjes te maken is het eindresultaat bij mij vaak ergen dan het orgineel! |:( :?

Volgende project is waterkooling... heb de tekeningen al liggen... kan alleen een beetje hEEEEEEEEEEEEl erg moeilijk aan koper komen dus denk dat dat koper maar aluminium moet worden...

Iemand bezwaar?

[stiekem]
of mag dat hier niet...
[/stiekem]

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 13:49
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 03:05:
Whahahahahaha YESSSSS... geeen spleten... geeeeen spleten...

het is me winamp...

Had je laatste post niet goed gelezen.. dacht dat je op die kleine zwarte randjes onder en boven de display bedoelde...

Jippie... geen spletuhhhhhhhhh
hmmja dat zijn de spleetjes van visualiesatie van winamp (=boven en onder balken), daar twijfelde ik ookal over :? 8)7

p.s je zou al slapen :P

Verwijderd

Goeiemoguh....Kwoele Case (meeste werk had Lian Li al gedaan) maar tog Woot errug Vet
_/-\o_

Verwijderd

zo`n schempje krijg ik denk ik vrijdag een 5" :P hehe komt in mun cube mod :)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

lekkuuuurrrr.. dat lcd..uhm... tft'tje maakt het wel errug nice :9~

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
netjes gedaan

Verwijderd

ik zou retetrots zijn met zon lcd...lcd...TFT! :D wat ziet dat er geil uit.
kun je wat specs van het display geven zoals max resolutie, kleurenbereik ed. 2 woorden: wouw ey :9.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:20

charrel

Cortisol4life..

hee man, heb je die floppybay's gewoon gedremeld of heb je dat gat anders zo groot gekregen? Ik wil me lcd erin prakken maar het past net niet. Ben nog ff aan het bedenken hoe ik dat nou zo netjes mogelijk ga vergroten.

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

erg mooi, idd ff spleten wegwerken ;)

• Mammoth
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

Mooi gedaan, Ik ben ook bezig met een MadCow schermpje die in mijn nog te bouwen case komt.
Dit is dus een voorbeeld voor hoe je zo een scherm moet inbouwen, hulde!

offtopic:
DIGIBOY, zou je dat schema'tje voor de tweede tv-in van de MadCow naar mij willen sturen, ik ben er naar op zoek maar kan geen goed schema vinden.
e-mail = mammoth_prime@hotmail.com
Alvast bedankt

There could be only one, too bad it wasn't me

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 15:10

Guldan

Thee-Nerd

mooie mod.. super..

ik denk dat ik tijdens de HCC ook maar eff zoiets moet kopen + videokaart met tv-out. maar hoe stuur je die TV-Out dan aan, zit er speciale software bij..???

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmm, vet man! Echt een geil schermpie :9~

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 20:07

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

heel nais...maar wat ik me afvraag is, hoe je dan voor ander beeld zorgt dan, wat je op je beeldscherm hebt, want ik kan alleen maar kopieeren wat er op me beeldscherm zou komen te staan, dus dan krijg ik alleen windows te zien :(

/offtopic

ik zie dat jij een slide-in dvd-rom gestealthed hebt, maar hoe laat je die cd eruit komen?, en krijg je geen beschadiging aan de cd door ruwe rand van het alu?

T60P Widescreen

Verwijderd

Topicstarter
Tof man... al jullie reacties... Leuk dat jullie het ook allemaal zo mooi vinden!

paar antwoorden:

- zagen in m'n Lian-li... dacht het ni... heb het schermpje gekocht omdat de afmetingen exact overeenkomen het "gat" (waar voorheen m'n 3,5 bays zaten).
(Om een en ander voor te zijn... afgezien van de minimale spleetjes dan! :X )

- Aansturing gaat dus via TV-out. Met de detonator drivers van NVidia. Schermpje wordt kaal geleverd, dus ook geen software. Om alles helemaal netjes in beeld te krijgen gebruik ik tv-tool . Zonder dit programma zul je namelijk altijd een zwarte rand om je desktop houden...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod8.jpg

zijn erg veel mensen met dit probleem en erg weinig software met een passende oplossing. Snap ook niet dat de NVidia zelf hier niets aan doet...

- specs:
max res 800*600 @ 60hz
werkt op PAL, niet ntsc!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Mooie mod.

Voor de geinteresseerden:
Wise Ganesha's mod

Verwijderd

Topicstarter
Seesar schreef op 11 november 2002 @ 16:12:
heel nais...maar wat ik me afvraag is, hoe je dan voor ander beeld zorgt dan, wat je op je beeldscherm hebt, want ik kan alleen maar kopieeren wat er op me beeldscherm zou komen te staan, dus dan krijg ik alleen windows te zien :(

/offtopic

ik zie dat jij een slide-in dvd-rom gestealthed hebt, maar hoe laat je die cd eruit komen?, en krijg je geen beschadiging aan de cd door ruwe rand van het alu?
display properties -> settings -> selecteer 2de monitor -> extend my windows desktop onto this monitor... en klaar is mark.

Er zit aan de binnenkant van m'n cd-front schuimrubber... dit heeft twee voordelen:
1. ik kan het gehele frontje "indrukken" (meer aanraken, is heel gevoelig) waardoor ook het ejectknopje op m'n DVD speler wordt ingedrukt.
2. het schuimrubber "vangt" de CD op wanneer je 'm door de spleet (jawel, hier zit wel een spleet... 8)7 ) heen duwt. Het wordt dus erg moeilijk om de CD te beschadigen aan het aluminium... maarrrrr waar een wil is is een weg :)
En die rand is overigens ook niet erg ruw meer hoor... heb 'm helemaal rond geschuurd, dus geen braampjes of scherpe randjes meer!

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 11:13

Twarp

just grin...

Ja hoor spleten met tekst in het midden.Tuurlijk joh.

Lijkt mij meer een vensterbalk toe, onder en boven.

Meh ...

Verwijderd

woh ziet er zeer geinig uit, alleen beetje te duur :)

Verwijderd

Topicstarter
Twarp schreef op 11 november 2002 @ 16:42:
[...]

Ja hoor spleten met tekst in het midden.Tuurlijk joh.

Lijkt mij meer een vensterbalk toe, onder en boven.
Goed gezien... het begint erop te lijken dat iedereen het goed ziet BEHALVE Dissection, zou mnr Dissection daarom zo vriendelijk willen zijn zijn post in het draadje van RaZoRbLaDe ook even te editten... en lees dan gelijk even WAAROM ik niets zag... RaZoRbLaDe heeft namelijk na mijn post in zijn topic de pics pas weer ge-upload!

met vriendelijke groet,

Mark... 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2002 17:01 . Reden: URL naar scheermesje toegevoegd ]

Verwijderd

uhh sinds waneer doen we hier de groetjes onder een post? wij tweakers groeten elkaar altijd bij het aanwezig zijn :P heheh

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 16:54:
uhh sinds waneer doen we hier de groetjes onder een post? wij tweakers groeten elkaar altijd bij het aanwezig zijn :P heheh
deze groeten waren bedoelt om het het sarcasme in de post te benadrukken... })

Maar is idd niet gepast... dus bij deze geen groe... meer. Bijna toch weer he! ;)

Verwijderd

Ik wil er ook eentje.... geen idee voor een IA (ben d'r bijn a verslaafd aan)... Denk dat wel veel mensen zo'n dingetje willen

• Underground75
  • Laatst online: 20-11 07:58
Mooie mod, eindelijk weer iets aparts in een standaard kast (lees ik wil graag een Lian Li PC70) ;) ;)

• Guldan
  • Laatst online: 28-11 15:10

Guldan

Thee-Nerd

ik heb liever zo'n lcd.... lcd.. tft'tje (ok niet erg orgineel meer maar jah... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ )

erg mooi, hopen dat ze die ook op de HCC hebben..

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Verwijderd

LCD TFT is 1337... :9~

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 15:29
kan je ook een psone (playstation 1) scherm ervoor gebruiken?

want die worden voor rond de 75/100 euro verkocht!

Verwijderd

Topicstarter
Als je 'm sloopt wel denk ik ja... Je kunt op dit diplay iig wel je PSX of andere game console aansluiten! Gewoom met zo'n tulpstekker (composite signaal)

Verwijderd

Mammoth schreef op 11 November 2002 @ 15:04:
Mooi gedaan, Ik ben ook bezig met een MadCow schermpje die in mijn nog te bouwen case komt.
Dit is dus een voorbeeld voor hoe je zo een scherm moet inbouwen, hulde!

offtopic:
DIGIBOY, zou je dat schema'tje voor de tweede tv-in van de MadCow naar mij willen sturen, ik ben er naar op zoek maar kan geen goed schema vinden.
e-mail = mammoth_prime@hotmail.com
Alvast bedankt
Je hebt mail ;-)
Echt bizar hoe die Chinezen al die troep in zo'n plastic behuizing kunnen proppen man.. Ben een paar uur zoet geweest om 'm voorzichtig uit elkaar te halen en alle draden te verlengen, connectors erbij te maken, etc...

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

OMG!! :)

_/-\o_

zeer mooi. respect.
Ik houd niet zo van al die "frutsels" aan een mod, maar deze is strak en gewoon een beauty ;)

Permanent wintericon!

Verwijderd

Zeer kwel ziet die eruit ben al helemaal gek van alu kasten maar een alu kast met een lcd erin is helemaal kwel super man

Verwijderd

Topicstarter
Wokkels schreef op 12 november 2002 @ 00:21:
OMG!! :)

_/-\o_

zeer mooi. respect.
Ik houd niet zo van al die "frutsels" aan een mod, maar deze is strak en gewoon een beauty ;)
Zo denk ik er ook over... thnx...

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 15:58

T.T.

Sowieso

Zeer kwel ziet die eruit ben al helemaal gek van alu kasten maar een alu kast met een lcd erin is helemaal kwel super man
topic:
LCD... LCD... TFT zul je bedoelen...
:X

Mooi gedaan trouwens, maar ik vind het persoonlijk toch wat duur aangezien mijn kast onder mn bureau staat ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 16:52:
[...]

Goed gezien... het begint erop te lijken dat iedereen het goed ziet BEHALVE Dissection, zou mnr Dissection daarom zo vriendelijk willen zijn zijn post in het draadje van RaZoRbLaDe ook even te editten... en lees dan gelijk even WAAROM ik niets zag... RaZoRbLaDe heeft namelijk na mijn post in zijn topic de pics pas weer ge-upload!

met vriendelijke groet,

Mark... 8)
Geef me ff een mooie close-up pic van het TFT'tje.
Ik ben nog niet overtuigd :)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Wel netjes...
Alleen het ziet er zo stom uti om alles stealth te maken maar dan wel zo'n zichtbaar scherm

Verwijderd

Topicstarter
Triloxigen schreef op 12 November 2002 @ 08:48:
Wel netjes...
Alleen het ziet er zo stom uti om alles stealth te maken maar dan wel zo'n zichtbaar scherm
ja.... nou.... :? :? :? :? :? :? :?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Triloxigen schreef op 12 november 2002 @ 08:48:
Wel netjes...
Mooi deurtje maken :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

jups een close up pic graag heb ook zo`n schermpje besteld wil wel ff kijken hoe die er van dischtbij uit ziet.

ik ga ook een psone scherm gebruiken :) hehe

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 14:51
Weetje............

dat dingetje van jou ziet er toch best vet uit :9~ :9~
ik wil dat ook :'( hehe :P

Verwijderd

I'm ready for my close-up now !!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 14:05:
I'm ready for my close-up now !!
meaning?

Verwijderd

Topicstarter
Nog een paar plaatjes... ik kan geen nieuwe close-up pics maken omdat ik zelf geen digicam heb... foto's zijn gemaakt met de 5MP :P camera van de vader van een vriend van me...

anywayz... hier nog wat pics...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~mark.poorthuis/onlinePcpics/casemod13.jpg

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
zeeeeer vette mod! _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door BezurK op 12-11-2002 14:37 . Reden: OEPS... :Z ]

Rookworst zonder R is ook worst.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zekers wel bruutgeilgaaf. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

offtopic:
Zijn er ook PCI TV-out kaarten? Want dit mot ik ook hebben :>

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Mischien een idee om een IA te starten...

Laat me even weten wie er allemaal intresse hebben... via de mail AUB anders krijg ik boze modjes achter me aan... En als er genoeg animo is zal ik het wel even melden bij de big-brothers... ;)

Verwijderd

fuck: echt een super mod, erg stijvol

maar idd: zitten er nou spleten boven en onder je window?

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zat te denken aan die gene die je bij de kijkshop kan krijgen, om die in een 5¼" bay te bouwen, en met een cd-rom meganisme dat ding uit je case te laten komen, maar dat gaat niet lukken heb ik zo het idee, als je naar de maten kijkt zonder de case van die TFT te mollen/modden :)

Ey!! Macarena \o/

• D-FENCE
  • Niet online
Mooi gedaan en netjes afgewerkt
Ik heb dit eerder gezien, alleen met schroefjes door de frontpaneel.
Dit is veel netter!!! :*)
Enne spleetjes, waar spleetjes, ik eerst!!! :p

• PnD
  • Laatst online: 24-11 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 14:44:
Mischien een idee om een IA te starten...

Laat me even weten wie er allemaal intresse hebben... via de mail AUB anders krijg ik boze modjes achter me aan... En als er genoeg animo is zal ik het wel even melden bij de big-brothers... ;)
Ik zag het woord IA vallen :x

Mail em!!!!

• Tom-my
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

nog een uitbreiding, 4 tv out kaarten in je pc zetten, vervolgens 4 van die schermpjes in je pc rossen, ennuh voila een 4x zo groot display ;)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Underground75
  • Laatst online: 20-11 07:58
Ik heb wel interesse, en met mij nog meerdere denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Al wel een persoon met intresse... Ben bang dat ik toch de enige nederlands eigenaar blijf van dit schermpje... Als je daar anders over denkt.. mail ff dan kunnen we misschien wat leuks opzetten... kosten +- 150 euro's, minimaal 10 personen. check hier voor details...

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-11 11:48
Eej er is zeker geen mogelijkheid om zo'n lcd/tft op de 1 of andere manier op een normale vga uitgang te gooien he?

• Dala
  • Laatst online: 24-11 22:28
zou je daar ook een spel op kunne spele? :D

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk wel... kost je alleen nog eens 50 euro's... moet je namelijk zo'n VGA naar Video converter bij de kijkshop halen... Maar dan wordt het alweer een geintje van 200 euro's...

Verwijderd

Topicstarter
Kan wel... maar of het ook fijn spelen is... ik betwijvel het... ik gebruikt het echt alleen voor m'n winamp visualisatie... omdat dat er zo verschrikkelijk :P :P :P :P :P uit ziet... en om een beetje systeem info op weer te geven... temps en fanspeeds e.d...

Verwijderd

Koel. Erg koel. Super. Beestachtig. Modden is niet zo moeilijk als je geld hebt ;) Ik moet zeggen, de meeste peoples die geld tegen hun case aansmijten missen relativeringsvermogen, maar dit is echt met stijl.
Rescept!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:11
Ik vind hem wel mooi maar dat komt het meerendeel door de kast zelf (lian li i suppose) en daardoor gaat er voor mij al een stuk van de originaliteit vanaf.. die heb je niet zelf gemaakt immers.

Strava | AP | IP | AW

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar zijn dat ook echt spleten? Dat bovenste lijkt wel een rand van winamp.... Alsof het beeld nog gewindowed is.
:X zag ff niet dat het al lang besproken was |:(

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Da Monkey schreef op 13 November 2002 @ 15:31:
Ik vind hem wel mooi maar dat komt het meerendeel door de kast zelf (lian li i suppose) en daardoor gaat er voor mij al een stuk van de originaliteit vanaf.. die heb je niet zelf gemaakt immers.
Ik ben het met je eens. Die Lian-Li kast is sowieso al gruwelijk mooi. Verder is deze mod niet eens zo moeilijk en al eerder gedaan. Dat schermpje is waarschijnlijk ongeveer net zo groot als de drive bays die daar zitten, dus is er bijna geen modding van de kast voor nodig.
Kijk voor de originele mod maar naar de link die ik eerder heb gegeven (aantal posts hierboven).

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat het om het resultaat ging!!! En daar is niet zoveel mis mee zou ik zeggen!!!

En volgens mij bestaat er een woord voor bovenstaande 2 posters.... mierenneukers!! ;)

Verwijderd

wow echt mooi

Verwijderd

dat scherm heb ik ook.. welke drivers heb je voor je videokaart??
ik heb een probleem zie mijn topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/648693
kun jij me helpen???

Verwijderd

Hehe.. hangen jullie dat schermpje maar mooi in je kompie...

Bij mij komt ie in de auto (natuurlijk compleet met EPIA en 2 - max. 4 x 80 GB :9
Pagina: 1 2 Laatste