Logitech Z-560/Z-680

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.505 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nu zag ik weer een topic geopend dat iemand zijn Subwoofer het niet doet??
dit is voor het eerst dat ik het hoor...
misschien mot die maar ff een geaard stopcontactje proberen ;)
ik wil hem eigenlijk vandaag of morguh bestellen....lijkt me gewoon dat het toch goed is?

Verwijderd

Topicstarter
k'heb hem toch maar besteld bij Rax nederland
ik wil hem toch graag hebben en ik heb er nu het geld voor...dus waarom niet?
ik wacht met smart om dat setje te testen. :)

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-04 13:13
Ik heb het setje (Z-680) sinds vorrige week vrijdag. Zit echt veel power in, de subwoofer overheest enigsinds maar tijdens films klinkt dat best aardig.
Zo heb ik van de week de extended edition van LOTR zitten kijken in DTS, en tijdens sommige stukken trilde mijn ramen gewoon.

Maar er komt zeker goed geluid uit en vooral zit er ook zeer veel vermogen in.

Verwijderd

Xor'Arch schreef op 26 December 2002 @ 11:30:
Ik heb het setje (Z-680) sinds vorrige week vrijdag. Zit echt veel power in, de subwoofer overheest enigsinds maar tijdens films klinkt dat best aardig.
Zo heb ik van de week de extended edition van LOTR zitten kijken in DTS, en tijdens sommige stukken trilde mijn ramen gewoon.

Maar er komt zeker goed geluid uit en vooral zit er ook zeer veel vermogen in.
Maar heb je ook ruis of helemaal niet :D Wat is je Model nummer dan en het nummer onder de doos als je geen ruis hebt })

Verwijderd

kayipwing, houd ons op de hoogte ivm ruis en serienummers he...!
Max_Texel, misschien heeft hij ook wel die ruis maar vind hij het niet storend... kan natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
ok is goed
ik vind ruis niet zo'n probleem...ik zit al jaren met zo'n luidruchtige pc naast mij...dus dan zal ruis zeker meevallen. (ik heb al zalman coolers besteld om het te verminderen hehe)
enne Xor'Arch? heb jij geen last van mankementen ofzo? van je logitech set? ach ja een setje mag best ruis hebben maar niet al te hard.

Verwijderd

Topicstarter
Hey Teq!!

had jij je setje ook bij RAX Nederland besteld? had jij ruis dan? ik heb hem ook bij RAX besteld...maar ik weet niet of deze setjes ruis hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Trunksmd schreef op 06 December 2002 @ 08:40:
[...]

Yep, ik heb hem sinds maandag in huis van rax en ik heb geen last van ruis. Ik heb hem zelfs de center speaker tegen mijn oren gedrukt: geen ruis, wel doof aan 1 kant ;)
dat zijn de woorden die ik wil horen :P

Verwijderd

Kan je dat voortaan niet even in een bericht plaatsen :S SPAMMER

Verwijderd

idd die thread over de subwoofer kwam van mij. prachtig geluid, geen ruis maar nu krijg ik dus geen stroom meer. ik haal de schakelaar over op de sub en er gebeurt absoluut niets.
hoe kan zoiets nou? en al onze stopcontacten zijn geaard. denk ik toch. Wat bedoel je eigenlijk met geaard stopcontact Kayipwing?
Is het dan de voeding die stuk is?

• XorArch
Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 12:15:
[...]

Maar heb je ook ruis of helemaal niet :D Wat is je Model nummer dan en het nummer onder de doos als je geen ruis hebt })
Ik heb geen ruis kunnen ontdekken, maar dan moet ik wel zeggen dat ik daar niet de beste oren voor heb, te veel metal denk ik :)

Onder op de doos staat Z680 Audio 970068-0914. Welk nummer je bedoeld met Model Nummer weet ik niet, lijkt mij dat het model nummer Z680 is maar dat zal je wel niet bedoelen als je meer info wil moet je even vertellen wat je wil weten en waar ik het kan vinden.

• XorArch
Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 14:26:
ok is goed
ik vind ruis niet zo'n probleem...ik zit al jaren met zo'n luidruchtige pc naast mij...dus dan zal ruis zeker meevallen. (ik heb al zalman coolers besteld om het te verminderen hehe)
enne Xor'Arch? heb jij geen last van mankementen ofzo? van je logitech set? ach ja een setje mag best ruis hebben maar niet al te hard.
Ik heb geen mankementen kunnen ontdekken, ook geen ruis maar zoals ik hierboven al schreef is mijn gehoor niet zo afgestemt op ruis ;).
Het enige wat een beetje vervelend is is dat als je 2 analoge sources aansluit (6 kanaals direct voor dvd speler, en 2 kanaals van video) dat hij de geluiden gewoon door elkaar heen gooit. Dus als je een film aan het kijken ben op je dvd speler, en wat aan het opnemen op je video dan moet je de stekker van je video eruit trekken anders zit dat geluid door het geluid van je dvd speler heen. En de display van de decoder is te fel, van een afstand verder als 2 meter kan je tekst niet lezen. Verder geen klachten over kwaliteit of kwantiteid.

• XorArch
Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 20:24:
idd die thread over de subwoofer kwam van mij. prachtig geluid, geen ruis maar nu krijg ik dus geen stroom meer. ik haal de schakelaar over op de sub en er gebeurt absoluut niets.
hoe kan zoiets nou? en al onze stopcontacten zijn geaard. denk ik toch. Wat bedoel je eigenlijk met geaard stopcontact Kayipwing?
Is het dan de voeding die stuk is?
Achterop de subwoofer zit een zekering deze kan je eruit schroeven wellicht dat deze is doorgebrand dat is simpel zet op te lossen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xor'Arch schreef op 26 December 2002 @ 23:38:
[...]

Ik heb geen ruis kunnen ontdekken, maar dan moet ik wel zeggen dat ik daar niet de beste oren voor heb, te veel metal denk ik :)

Onder op de doos staat Z680 Audio 970068-0914. Welk nummer je bedoeld met Model Nummer weet ik niet, lijkt mij dat het model nummer Z680 is maar dat zal je wel niet bedoelen als je meer info wil moet je even vertellen wat je wil weten en waar ik het kan vinden.
Dat nummer bedoel ik ook, maar die is bij mij precies het zelfde 8)7 Er zijn nog tweee nummers en die staan op een klein wit briefje wat ergens in de doos zat. Waarchijnlijk heb je dat al weggegooied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
holy shit! krijg een orderacceptatie van Rax nederland dat de order pas 9 januari geleverd zal kunnen worden. dat duurt zo laaaaaaangggggggggg
ach ja zal dan toch maar geduld moeten hebben........argghh ik wil nu al gaan testen met dat setje :)

enne max_texel zal het voortaan in 1 berichtje doen. zo goed? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 11:38:
[...]

Dat nummer bedoel ik ook, maar die is bij mij precies het zelfde 8)7 Er zijn nog tweee nummers en die staan op een klein wit briefje wat ergens in de doos zat. Waarchijnlijk heb je dat al weggegooied
Kan me geen briefje herrinneren maar goed.
Ik heb de ruis kunnen reproduceren er is alleen ruis als je een directe (analooge) aansluiting kiest, bij de optische en coax is er geen ruis tenzij je het apparaat aanzette met een analoog signaal geselecteerd. De ruis is tot ongeveer 1 a 1,5 meter hoorbaar als je erop let, en je gebruikt je speakers op dat moment niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 16:49:
holy shit! krijg een orderacceptatie van Rax nederland dat de order pas 9 januari geleverd zal kunnen worden. dat duurt zo laaaaaaangggggggggg
ach ja zal dan toch maar geduld moeten hebben........argghh ik wil nu al gaan testen met dat setje :)

enne max_texel zal het voortaan in 1 berichtje doen. zo goed? :P
Ach ik heb er 3 maanden op moeten wachten vanaf het moment dat ik besteld had :( dus je hebt nog geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAAR IK GA NU LEKKER SNOWBOARDEN IN OOSTENRIJK. zodra ik terug ben hoef ik nog maar eventjes te wachten en heb mijn Z-680 weer :D

oeps, een beetje heel erg off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach ja je hebt z-680 genoemd :P
het is gedeeltelijk offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ik heb logitech gebeld en ze zeiden me dat ze een nieuwe zekering gaan toesturen die ik dan over 14 dagen zal hebben. Aaarghh!!
En hier komt het strafste. Ze zeiden dat deze nieuwe zekering wel aan mijn eisen zal voldoen alsof ze wisten dat de zekering die ik nu heb inferieur is.
zeer sneu allemaal. er zou een handleiding bij zitten die mij in staat zou stellen deze nieuwe zekering aan te brengen. Maar verdomme na 3 luttele uurtjes mag zoiets niet stuk zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 20:09:
idd ik heb logitech gebeld en ze zeiden me dat ze een nieuwe zekering gaan toesturen die ik dan over 14 dagen zal hebben. Aaarghh!!
En hier komt het strafste. Ze zeiden dat deze nieuwe zekering wel aan mijn eisen zal voldoen alsof ze wisten dat de zekering die ik nu heb inferieur is.
zeer sneu allemaal. er zou een handleiding bij zitten die mij in staat zou stellen deze nieuwe zekering aan te brengen. Maar verdomme na 3 luttele uurtjes mag zoiets niet stuk zijn!!
:| voor € 0,50 bij de electroboer om de hoek man...

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 20:09:
Is het nu zeker dat het de zekering is? Zat er wel in maar....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de z680 gehaald prachtig gewoon en die sub is groot :|
en dat ding helemaal moeten tille vanaf pci computers (naast computerland rotterdam) naar beurs O_o

maar me front speakers doen het niet maar als ik die test doet vanaf de afstands bediening doen ze het wel :\

ik draai winxp en heb het op 5.1 staan heb een cmedia kaart(oboard) 6 channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
Werkte het met je vorrige speakers wel? Zo ja dan is er waarschijnlijk iets met je kabel. Check op hij goed is aangesloten, als dat zo is wissel dan de kabel van je rear speakers eens om met je front speakers en kijk of er dan geluid uit je rear speakers komt! Anders is het wellicht dat je het geluid van je front speakers te zacht heb staan, bij de c-media kan je per kanaal volume regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

ik word ook trouwes niet goed van die instellingen, je kan op zoveel verschillende plaatsen instellingen veranderen, dat ik niet weet hoe en wat.

als ik bijvoorbeeld een spelletje wil spelen, waar meot ik mijn sblive dan op instellen ? (gebruik coax, ac3 decode staat uit) en waarop mijn z680 ? t klinkt raar, maar ik heb echt problemen om de boel goed ingesteld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
Atgast schreef op 27 December 2002 @ 21:05:
ik word ook trouwes niet goed van die instellingen, je kan op zoveel verschillende plaatsen instellingen veranderen, dat ik niet weet hoe en wat.

als ik bijvoorbeeld een spelletje wil spelen, waar meot ik mijn sblive dan op instellen ? (gebruik coax, ac3 decode staat uit) en waarop mijn z680 ? t klinkt raar, maar ik heb echt problemen om de boel goed ingesteld te krijgen.
Ik gebruik mijn speakers voor een home cinema setup. Maar het lijkt mij dat je voor spelen de sblive het werk laat doen en de speakers insteld op PL2 Movie ofzo. Voor analoog zou ik direct 6 ch gebruiken maar die optie heb je niet voor digitale aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de front en back deden het goed als als ik ze van kabel veranderden alleen alles tegelijk lukt niet :\ ook heb ik alles op het hoogst gezet de kanalen

maar nu komt het ergste ik zet dat ding uit toen weer aan .... toen ging hij niet meer aan :'(
:'(

Dat kunne ze me niet aandoen 400 Euro's en dan dit :'(
zal vast ook wel de zekering bij mij zijn...... kan je dat nog checken als je zekering kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

zekering druit draaien en t draadje int licht houden, of weerstand meten met een multimeter in het geval van onduidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja volgens logitech was het zo goed als zeker de zekering. De electroboer om de hoek? Wat als die sub speciale zekeringen gebruikt die alleen logitech kan leveren?
wat een zootje allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 11:58:
ja volgens logitech was het zo goed als zeker de zekering. De electroboer om de hoek? Wat als die sub speciale zekeringen gebruikt die alleen logitech kan leveren?
wat een zootje allemaal.
ik ben vandaag naar de boer gegaan en effe een zekering gehaald en geus what hij doet het weer :D (zekering kost 0,75).

nu nog alleen zorge dat me front speakers het doen :(

edit:
Me front speakers doe het nu ook :D was vergeten de jumper omtezetten -_-
heb zo''n apogee 7vjl de luxe met die xbox en daarvoor moest je jumpers uit je board halen en was ze vergeten er weerterug in te zetten :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nova500, heb je die zelf aangebracht? Indien het niet teveel gevraagd en indien het niet te ingewikkeld is zou je me kunnen uitleggen hoe je dat precies aan boord moet leggen?
O ja, wat heb je gevraagd aan die boer? Een nieuwe zekering voor luidsprekers?
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blitmeister ik had de zekering mee genomen en vroeg als hij een nieuwe voor me had.
je kan de zekering paken als je achter op je woofer aan dat schroef achtig dingetje draai.
na een paar slagen zal je een rond buisje tege komen da's de zekering(mocht je het niet weten).
als je er een nieuwe in wil zetten zet je de zekering in dat plastice dopje en scroef je het weer vast en klaar is kees

heb ook op de zekering gekeken er daar staat dit op F2AL 250V
mocht je het toch zeker willen weten neem dan gewoon die zekering mee naar de boer

edit:
owja waarscheinlijk zal je zekering wit zijn en als je die bij de boer haalt doorzichtig maar dat maakt veder niks uit

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn trage en snelle zekeringen.. die van Nova500 zal wel F(ast) 2Ampere 250V zijn... een gewoon 2amp 250v zekeringetje doet het ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Probleem is dat ik die speakers niet NUTTIG kan plaatsen in mijn kamer. Als ik er al zoveel kwijt moet krijg ik echt geen correct surround geluidje op mijn kamertje :P ....

2.1 staat hier nog steeds ok, maar ooit wil ik ook meer. Mmm, misschien boxjes aan muur knutselen ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik snap er geen hol van ....
als je eenmaal een Speakerset koopt van een dikke 400 euro verwacht je toch dat je na 1 keer uitzetten van het gehele systeem dat die volgende keer gewoon vrolijk weer aangaat?
dit is erg vaag...niet iedereen weet tenslotte dat je dan naar de zekering moet kijken als de set het niet doet ??....erg vaag van logitech....wie heeft dit probleem dan allemaal gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is idd nie zo prettig maar dit zijn volgens mij een probleem serie boxjes
ik had begrepe dat er volgend jaar "verbeterde" kwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is idd onaanvaardbaar van hun. Nova500, heb je Logitech eveneens gebeld na je defect of wist je meteen dat het de zekering was die stuk was?
Hoe lang had je die speakers eigenlijk al? Ik had ze in totaal maar 3 uurtjes gebruikt.
Trouwens, ik dacht dat het ruisprobleem te wijten was aan die slechte serie maar je bent zeker dat "zekeringen" ook één van de kwalen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn setje bij RAX besteld
ze zeiden dat de sets pas weer binnenkwamen in Januari dus hopelijk heb ik een betere versie??? :D
ik hoop het wel..anders moet ik ook weer zo'n zekering verwisselen...volgens mij is dit gewoon een domme fout van Logitech
raar dat in de reviews geen mankementen zijn ondervonden met zekering doorbranden enzo...overal zie je puike reviews met super goede cijfers...maar dat zal denk ik in Amerika zijn ofzo ipv europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd maar over reviews gesproken , heeft iemand een paar links voor me want ik moet eerlijk zeggen er zijn er zo weinig. de reviews op de volgende site ken ik al:

http://www.neoseeker.com/.../Logitech_z680/index.html

maar zijn er nog andere?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blitmeister: zoek ff op Google.com en evt op andere search engine's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Er zijn naar mijn mening nog geen goede reviews. 1 van de weinigen die echt goede reviews maakt is http://www.3dsoundsurge.com
3DSS heeft het alleen nog helaas niet gereviewed
De rest valt vind ik meer onder een soort van reclame.

Btw, kreeg vandaag telefoontje binnen: http://www.rijneveld-av.nl verkoopt de Klipsch ProMedia 5.1 voor 499Euro. Zon 100Euro minder dan de rest!!

Heb het meteen maar ff in de Pricewatch gezet. Beetje concurrentie mag er wel zijn als AudioImport denkt dat hij de enigste officiele dealer is.

[ Voor 24% gewijzigd door Cyb op 31-12-2002 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die Klipsch all-rounders? Ondersteunen ze ook DTS en dolby pro logic II zoals de Z-680?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

nope, PM5.1 heeft geen decoder, maar de Klipsch PM DD 5.1 wel. Alleen de prijs daarvan wil je niet weten :P (de vraag is ook of deze in NL te halen is)

De PM5.1 heeft dacht ik een erg goede bass en upperbass van de sats. PM5.1 is geschikt voor DVD en games. Voor muziek iets minder vergeleken met de Cambridge Soundworks 510d of 550. PM5.1 schijnt in amerika redelijk veel uitval te hebben. Zorg dus voor een goede garantie regeling. In Europa hebben ze wel een iets andere versie, de 230V versie.
Logitech heeft iets te erge bass dacht ik. Volgens een aantal te "boomy", wel erg deep, maar minder neutraal dus.

Ik ga zelf voor 1 van deze:
-Klipsch ProMedia 5.1 (499Euro)
-Cambridge SoundWorks MegaWorks THX 5.1 550 (299Euro)
-Logitech Z-680 (365Euro)
-Cambridge SoundWorks MegaWorks 6.1 (verwacht rond maart 2003)
-De nieuwe Monsoon 5.1 (Nog niet uit. Monsoon is hier wat minder bekend dan in de VS, maar maakt wel erg goede kwaliteit vinden een aantal audiofielen van 3DSS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
9 januari weet ik meer mensen...
dus even afwachten totdat ik mijn setje krijg...dan weet ik of ruis, zekeringdoorbranden allemaal voorkomen. als het niet voorkomt dan allumaal bij Rax bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 20:13
ja maar ook dan kunnen er nog oude en nieuwe worden verkocht bij rax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

yep, het gaat niet om Rax, maar om de revision/serie.

Iemand anders moet een Z680 hebben eind Januari, die haal ik alvast voor hem, dan kan ik hem uittesten :)
Ik haal hem bij Yorcom, die krijgt hem 10 januari verwachten ze.

Hier nog wat info over de problemen van de Z680:
http://forums.anandtech.c...?catid=27&threadid=911153
Exchanging these for another set doesn't matter. The other two people I've talked to are both on the East coast and they have the same problems as me. One guy exchanged his three times at two different stores, I exchanged mine twice (at two different stores), and one other guy is still hanging on to his pending a solution from Logitech.

My sources at Logitech tells me that the hissing is a result of an unshielded part of the control pod. They said that the shielding was removed in order to meet some European certification, which sounds odd because usually you have to shield MORE to receive certifications, not LESS!

Anyway, here's some more good info:
http://www.logitech.com/i...countryid=19&languageid=1

This webpage acknowledges the problem but blames it on the user's configuration...
Iemand anders:
Logitech's rep told me that he can hear the hiss (but after putting his ear to the speakers, which, in most consumer cases, isn't necessary) after speaking to QA and engineering, the hiss may be coming from an unshielded part of the control pod due to meeting a certain European certification before shipment.

However, he also told me that it would be a very long time for Logitech to fix (if at all) this problem... so all I have to say is "AGH!" I was waiting a long time for these speakers and I'm disappointed that they have such flaws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbuts
Dus het kan nog steeds gebeuren dat als je nu een nieuwe koopt dat daar ruis uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je vraagt voor een van de nieuwe serie (Z-680). Dan heb je geen ruis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
we will see...we will see...
ruis is geen probleem kan ik mee leven...alleen zekering doorbranden enzo...
vind het toch wel allemaal wat eng nu ik zo al die verhalen hoor...maar nevertheless you never know untill you try/buy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbuts
Maar vaak hoor je alleen de problemen gevallen. Als je er geen problemen mee hebt of niet zo krities bent hoor je die mensen niet

[ Voor 56% gewijzigd door mbuts op 05-01-2003 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

das waar, zoals je vooral bij Klipsch ziet.

COMPUSA (zaak in de VS waar redelijk wat mensen hun zooi halen) op het 3DSS forum:
Well we got the "new" z-680s. I can't really test them since we already have a demo. They've got a sticker on them that says 500 watts RMS/1000 watts peak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Lekker wazig, op de nl site van logitech staan nog de oude specs terwijl op de amerikaanse site de nieuwe specs staan. Heeft iemand hem met de nieuwe specs al wel in nl gespot?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Ik wil iniedergeval 1 met de nieuwe specs erop, omdat dat misschien een nieuwe serie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er niet misschien een IA komen met "nieuwe" typen die we direct uit amerika bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

een IA?
Verder hebben ze in Amerika een 110V versie waarschijnlijk. De voeding zit dacht ik in de sub, dus dan wordt het al lastig.

Lore van het Anandtech forum:
01/02/2003 9:58 PM
Got some information from my contact at Logitech: Hissing problem to be fixed, wattage ratings incorrect on current website, to be fixed soon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg hem als het goed is deze week binnen...
ik hoop dat ik die problemen dan niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyb schreef op 05 January 2003 @ 16:27:
een IA?
Verder hebben ze in Amerika een 110V versie waarschijnlijk. De voeding zit dacht ik in de sub, dus dan wordt het al lastig.

Lore van het Anandtech forum:

[...]
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
01/02/2003 9:58 PM
Got some information from my contact at Logitech: Hissing problem to be fixed, wattage ratings incorrect on current website, to be fixed soon..

--------------------------------------------------------------------------------

SJIT, was dus al weer te enthousiast met mijn IA, hahaha
Dus ff afwachten wat de nieuwe lichting speakers van Rax.nl doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou zowieso nooit Amerikaanse producten gaan kopen...wat Cyb zegt...met de voeding
geeft teveel problemen en als je het terug moet sturen...kost weer lekker veel als ze de retour kosten niet willen betalen.
dus ik hou het lekker bij een Nederlandse leverancier. by the way deze week weet ik misschien iets meer (vrijdag 10 jan ofzo) of anders wordt dat volgende week vanaf 13 jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Hier nog een interessante post op 3DSS van DaWizeGuy:
It is indeed the control pod. I saw this post on a danish webiste:
----------------------------
Thank you very much I would like that.
It is allways nice to hear the costumer is being listened to and taken seriously. So a thump up from me to Logitech´s costumer service.
I will be looking forward to receive my new reworked Control pod.

Happy NewYear...

Kind Regards
Daniel Jørgensen

PS. What about all the other costumers who bought the first revision and finds the noise annoying?

EU_Customer_Service@logitech.com wrote:
Dear ******,

Thank you for your enquiry.
At this time, we are working on a sollution to solve the
current issues
people have with the Z-680.
We can Send out an reworked Control pod around the end of
januari to you,
this should resolve the issue to an acceptable level.

Kind regards,
Logitech Europe SA technical support
----------------

At least they've acknowledged the problem and are working on a solution. Personally I'll steer clear of the z-680's and go for the Megaworks 550s instead. Too bad really since I could use the decoder for my Xbox.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyb op 09-01-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Laatst online: 10:43
Dus als je zo'n sis ding hebt kun je die opsturen en fixen ze hem voor je. Het is niet zo dat de foute serie uit de shops wordt teruggehaald en vervangen wordt door een nieuwe serie?

Als een winkel dus met oude voorraad blijft zitten loop je nog steeds de kans dat je een sis ding krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

zijn weinig winkels die hem nu nog op voorraad hebben denk ik. bij veel uitverkocht (of teruggestuurd misschien)

deze week of volgende week krijgen een aantal winkels een nieuwe lading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand geintereseerd is: Ik heb mijn klipsch promedia 2.1 `s te koop gezet vanwege een klipsch 5.1 set (zie vraag en aanbod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cyb daar heb je gelijk in
bij elke online shop dat ik hem gezien had...was de levering ergens in Januari pas...
dus alle speakersets zijn al de deur uit. ik moet nog steeds wachten omdat Rax ze nog steeds niet binnen hebben gekregen. lijkt me Onzin om een speakerset niet te nemen omdat die alleen last heeft van Ruis...ik gebruik hem namelijk niet voor de PC (zoals de allereerst post in dit topic staat) dus ik zal er geen Mp3 mee afdraaien of aan hebben staan. enkel staat die aan bij Console games en DVD's kijken (vind DVD's kijken nogal leuk met 5.1 hehehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Ruis hebben veel speakers. De vraag is meer hoe hard deze ruis is.
Aangezien ik een stil systeem heb met Zalman's etc en morgen met Seagate Barracuda's, zal ik het nog beter horen als er ruis is....
(Btw stiller systeem verbeterd IMO je geluidkwaliteit. Je hoort namelijk de fijnere geluid iets beter.)
Ik zal hem iniedergeval vergelijken met mijn Midiland S4 7100. En misschien met een mic online zetten.

Schumache, laat ff weten als je de Klipsch PM5.1 hebt. Ik haal er misschien ook 1. Zorg wel voor een goede garantie he, want schijnt bij sommige series snel uitval te zijn....
En haal hem bij Reneveld BV, scheelt je zon 75Euro of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Whacking van Extremetech:
21250.280 in reply to 21250.279

I was just informed by my contact at Logitech that there should be a fix for the hissing soon. He doesn't have any other details (such as how to get the fix, when it will be implemented into the new units, etc) but will give those to me as the time comes.

He says that "the hissing should be greatly reduced" -- for what it's worth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyb schreef op 06 January 2003 @ 22:24:
Schumache, laat ff weten als je de Klipsch PM5.1 hebt. Ik haal er misschien ook 1. Zorg wel voor een goede garantie he, want schijnt bij sommige series snel uitval te zijn....
En haal hem bij Reneveld BV, scheelt je zon 75Euro of meer.
Yow doe ik! Als ik uitga van wat eruit die klipsch 2.1`s komen dan KAN de 5.1 gewoon NIET tegenvallen! (ben ik van overtuigd)

maar eerst even de klipsch promedia 2.1`s verkopen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Ze zijn inderdaad met het ruisprobleem bezig :)
Dank u voor uw interesse in Logitech.
<knip>
Het enige dat ik u kan vragen te doen is, opnieuw contact opnemen tegen het eind van januari begin februari omdat wij dan een oplossing voor uw
probleem.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan hoop ik dat ik de nieuwe versie krijg
lijkt me dat logitech nu even de series niet levert om de problemen op te lossen...ik verwacht dat logitech rond half januari weer de speakersets kunnen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem word zo snel mogelijk opgelost door logitech,
Alle sets die vanaf begin januari gekocht worden hebben een nieuwe control pod (versie 1.1).
Als je een oude control pod hebt (1.03) bel logitech en vraag om een nieuwe.
Versie vind je door:
To check the ROM version, put the unit in standby, and then hold the
input and settings buttons together for 5 seconds. The ROM version will
briefly appear on the LCD.

ps. Cyb, thnx

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 14:25:
Alle sets die vanaf begin januari gekocht worden hebben een nieuwe control pod (versie 1.1).
Versie vind je door:

ps. Cyb, kun je mijn naam ff blanken, hoef niet beroemd te worden.
ik heb de 1.0.3 :)
welk nummer moet ik bellen en moet ik dan de hele set opsturen of alleen de pod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon het support nr wat in je boekje staat (je weet wel dat ding wat niemand leest :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

dat is dus:
een Engelstalige info lijn:
Europa: +41 (0) 21 863 54 00
of
Headquarters: (800) 231-7717

en de Hotline (technical help, denk dat je dees moet hebben)
Europa: +41 (0) 21 863 54 01
of
Headquarters: +1 702 269 3457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+31 (0)10-243 88 98 Technical Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Nou ik had ze zonet effe opgebeld, dan hoeft niet iedereen te bellen :P
Maar ze willen hem wel omruilen, maar je moet eerst nog effe een paar weken wachten omdat ze ze niet echt op voorraad hebben. :/
Of je kan hem omruilen waar je hem gekocht hebt.
Als je de decoder opstuurd dan neemt dat minstens 2 weken in beslag.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
kharny schreef op 08 januari 2003 @ 14:25:
Versie vind je door:

ps. Cyb, kun je mijn naam ff blanken, hoef niet beroemd te worden.

Ok Kharny maar ik heb mijn speakers voor Januari 2003 gekregen en er was geen ruis. Hoe verklaar je dat dan?

Wel was mijn zekering stuk na 3 uurtjes maar in die 3 uren heb ik toch geen irriterend geruis waargenomen.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Goede info kharny, dat van die control. Btw heb je naam weg gehaald.

Blitmeister, misschien maakt je pc hard genoeg ruis zodat je de ruis van de Z680 amper hoort. (test het eens met pc uit).

Hier een nieuwe interessante roundup op THG.
http://www.tomshardware.com/video/20030108/index.html
De Z680 vergeleken met o.a. de Z640 en de Megaworks 550!!!
(Eind conclusie staat wel een type bij de Z680, voor de conclusie van de Z680 moet je niet bij de eind conclusie kijken.)

Mijn voorkeur gaat nu uit naar de Megaworks 550, deze heeft in die review betere geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 14:25:
quote]

I hope so...dan zou de sound tenminste opgelost zijn...
dat zekering is eenvoudig te verwisselen neem ik van aan? en blijkt nog geen eens zo duur te zijn...dus das niet zo'n probleem.
maar aangezien niemand ze nu kan leveren (z-680) neem ik van aan dat de sets PAS geleverd zullen worden wanneer ze probleemloos zijn gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, ik heb nu gans deze topic doorlezen ... alle problemen met die ruis gevolgd.
Ik ben van plan om nog in januari de Z-680 set te kopen, maar het is mij nog niet compleet duidelijk (sommige berichten spreken mekaar tegen).
Van de sets die tussen vandaag en eind januari verkocht worden, zitten er nog exemplaren tussen met ruisproblemen (ervan uitgaande dat het geen oude stock explemplaren zijn)?

EDIT: Blijkbaar het feit overlezen dat de speakers nu niet leverbaar zijn. Dus de winkels die de set wél nog kunnen leveren, hebben hoogstwaarschijnlijk een exemplaar met ruisproblemen?
Indien dit zo is, wacht ik best tot begin februari?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rax nederland heeft geen enkele speakerset meer op voorraad
ik heb het al nagevraagd...mijn order staat op backorder
ik neem van aan dat de problemen dan opgelost zijn..ze zeggen dat de speakersets worden verwacht half januari....maar heb het idee dat dit toch eind januari gaat worden...
ik zit nu al een dik 3 weken te wachten op mijn speakerset...en ze hebben hem nog steeds niet binnen. maar ja beter dan zo'n speakerset vol met problemen...dus geduld is schone zaak hierzo :D
enne dat van oude stock...je kunt zachtjes zeggen dat dit oude stock is jah...maar het kan geen kwaad de leverancier altijd even te bellen of mailen. vraag wanneer de speakerset is binnengekomen en of het mogelijk is deze te retourneren als die mankementen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist gekeken op www.mpl.be, naar mijn mening één van de beste online computerwinkels in België.
Daar staat bij de Z-680 de vermelding 'SOON'. Dus ofwel hebben ze hem nog niet binnengehad (wat ik betwijfel, ze zijn normaal bij de eerste), ofwel kunnen ze er ook tijdelijk niet aanraken (dat lijkt me waarschijnlijker).
Ik heb hun een mailtje gestuurd met de vraag of het ruis-probleem hun bekend is, en of de bestelde exemplaren ruisvrij zijn.
Wanneer ik antwoord krijg zal ik hier vertellen wat te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ome Tom heeft hem getest!

http://www17.tomshardware.com/video/20030108/index.html

Samen met de
Cambridge SoundWorks MegaWorks 550 5.1
Altec Lansing 5100
Altec Lansing 251
en de Logitech Z-640

"As regards quality, the Z-680 has a slight defect, which nevertheless ought to be mentioned. You will notice it immediately once you attach the speakers to the sector. The central channel has a fairly noticeable continuous hiss that does not change in relation to the volume, not even when the Mute function is activated. The hiss is irritating, since it means you can't leave the Z-680 on permanently when using the PC, or you will have to put up with a permanent accompaniment of "white noise." The hiss is heard faintly when listening to music or a DVD, and in some cases, it can reduce the general quality of the reproduction. This is a real pity because although this detail is not really a deterrent, it tarnishes the image, which would otherwise have been absolutely brilliant. In fact, apart from the hiss, the overall quality is very good, even excellent, in relation to the price and functionality of the Z-680 speakers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de technische helpdesk van Logitech Nederland aan de lijn gehad en ik kan hier nu alles eens mooi opsommen.

Logitech is wel degelijk het probleem aan het verhelpen op dit moment, en kan de gerepareerde versie van de Z-680 eind januari terug leveren.

Mensen die de speakers al gekocht hebben kunnen makkelijk controleren of ze last hebben van het probleem: op de control pad moet je gedurende 5 seconden de knoppen 'input' en 'settings' induwen en dan verschijnt op het lcd'tje de rom-versie. Is dit 1.03, dan heb je een defect exemplaar, is dit 1.1 of hoger, dan is er niets aan de hand.

Defecte exemplaren kunnen ingeruild worden in de winkel.

Als je van plan bent om de Z-680 te kopen, kun je dus best wachten tot eind januari, begin februari, dan ben je zeker dat je correct werkende speakers hebt.
De meeste winkels kunnen nu de speakers niet geleverd krijgen, en de exemplaren die ze nog op stock hebben zijn misschien defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, cyb, thnx

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de volgende reactie van Rax.nl gekregen

Geachte heer,

Wij verkopen de Logitech Z-680 inderdaad momenteel niet door de
problemen die de sets hebben.

Als wij van Logitech vernemen dat de problemen verholpen zijn zullen wij
de set wederom aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan
Rax Nederland
www.rax.nl

bij Rax is het dus zeker dat je een nieuwe versie van de speakerset krijgt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De review van TomshardwareGuide was leuk maar ook weer niet erg informatief.
En ze hadden dus nog een oude revisie (tijden terug teste ze eens de Audigy2 met een Z-680, was wel te verwachten dat ze die zelf ook gingen reviewen)

Ik wacht nog op de review van 3dsoundsurge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CYB schreef:

Blitmeister, misschien maakt je pc hard genoeg ruis zodat je de ruis van de Z680 amper hoort. (test het eens met pc uit).

CYB, ik had de Z-680 helemaal niet op de PC aangesloten maar op mijn X-box.

Nee hoor de ruis was absoluut niet storend en tja eigenlijk was er haast geen ruis.

BM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Ik heb zojuist de MegaWorks 550 gehaald, mooi geluid!
Ben nu bezig een beetje in te branden/breken etc

Binnenkort heb ik ook een Z680 tijdelijk.

blitmeister, Das mooi, dat je geen ruis hebt. Is misschien ook beetje afhankelijk van omgeving vanwege elektrische omgevings ruis etc.

[ Voor 33% gewijzigd door Cyb op 09-01-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb de Z-560 gekocht voor 229 euro... damn wat een mooi geluid vergeleken met de oude speakers die had van 3 watt (2x) en subwoofer 8 watt ofzo :D
Geluid is lekker zuiver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met de nieuwe reeks?

Ik vroeg me af hoe je uit 1 speakertje het hele frequentie bereik van /edit 120-20k weer kan geven met 1 speakertje. Hifi speakers hebben toch ook 3 speakers voor hoog, midden, laag....

Lijkt mij dat dit nooit goed kan zijn :) Of zijn het toch stiekem 2 weg speakertjes?

[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 02:31:
Iemand al ervaringen met de nieuwe reeks?

Ik vroeg me af hoe je uit 1 speakertje het hele frequentie bereik van 16-20k weer kan geven met 1 speakertje. Hifi speakers hebben toch ook 3 speakers voor hoog, midden, laag....

Lijkt mij dat dit nooit goed kan zijn :) Of zijn het toch stiekem 2 weg speakertjes?
wat denk je dat die sub bij dat setje doet ?

de 5 speakers doen 120-20000, de sub alles daaronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, maar hoe kan 1 speakertje 120-20.000 redden! Ik zou toch zweren dat je voor 10k-18k een aparte tweeter nodig hebt. Niet dan?

Ik heb ooit een creative speakertje gehoord bij iemand, (moest gelijk huilen) nou, nou , nou, wat een bagger geluid..... Gewoon GEEN hoge tonen. Ik vraag me dan ook sterk af hoe de hoge tonen van deze logitech zijn in vergelijking met een tweeter uit een Mission/B&W e.a (nog redelijk te betalen) hifi merken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 03:45:
Ja idd, maar hoe kan 1 speakertje 120-20.000 redden! Ik zou toch zweren dat je voor 10k-18k een aparte tweeter nodig hebt. Niet dan?

Ik heb ooit een creative speakertje gehoord bij iemand, (moest gelijk huilen) nou, nou , nou, wat een bagger geluid..... Gewoon GEEN hoge tonen. Ik vraag me dan ook sterk af hoe de hoge tonen van deze logitech zijn in vergelijking met een tweeter uit een Mission/B&W e.a (nog redelijk te betalen) hifi merken.
volgens tom's hardware niet het beste, maar persoonlijk vind ik de hoge tonen toch erg zuiver klinken (niet schel enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die hoge tonen zit die aluminium phase-plug toch in 't midden van de speaker?
Ik geloof dat dat de "tweeter" van de Logitech is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 03:45:
Ik heb ooit een creative speakertje gehoord bij iemand, (moest gelijk huilen) nou, nou , nou, wat een bagger geluid..... Gewoon GEEN hoge tonen.
Creative Inspire serie is low-end ja, maar Cambridge SoundWorks Megaworks serie iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ga naar de winkel om een demonstratie te mogen zien/luisteren. als die speakers tenminste opgesteld staan want meeste winkels beginnen er nog geen eens aan als de speakerset zelf niet gekocht wordt...
of koop em ;)
maar dan zul je toch even geduld moeten hebben...de speakerset wordt voorlopig nog niet geleverd. ik denk dat het begin februari wordt...
ik had de speakerset half december besteld...moet je nagaan ik zit nu al een maand te wachten...dat wordt denk ik 2 maanden. zodra ik iets meer weet van rax dan post ik et gelijk.

misschien intussen tijd die Z560 bestellen want die zijn gewoon netjes op voorraad...was toch van plan om ze beiden te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

zijn alleen helaas weinig winkels waar je topmodellen naast elkaar kan beluisteren zoals de Z680, 550, 510d en vooral weinig (in NL) de klipsch pm5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wil ik nu eigenlijk wel eens weten: wat is volgens jullie de beste set ... Logitech Z-680 of Cambridge SoundWorks MegaWorks THX 5.1 550?

Geld doet er niet toe, mijn budget is toereikend genoeg om één van de twee te kopen.
Dus geen prijs/kwaliteit-vergelijking, gewoon simpelweg jullie mening wat de beste van de twee is.
Oh ja, gaat gebruikt worden in combinatie met een Audigy 2 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Uitgaande dat de Z680 is gebaseerd op de Z560, en de MW550 op de MW510d, dan heeft de MW550 een betere geluidskwaliteit. Maar de Z680 gaat waarschijnlijk harder en heeft een stuk meer mogelijkheden.

De MW550 (€300) is een stuk goedkoper dan de Z680 (€365).

Echt goede reviews zijn er niet, totdat 3DSS een review maakt.

Vanwege de prijs, geluidskwaliteit en beschikbaarheid van de MW550, heb ik voor deze gekozen. Bij de Z680 zou ik iig wachten tot de die nieuwe geshielde controlpod verkopen.

Als geld geen rol speelt, kan je beter ook kijken naar de Klipsch ProMedia 5.1. Deze heeft volgens een aantal de beste subwoofer (2 drivers) (en de MW510d de beste sats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 00:03
Nou mijn ruis-probleem ook 'opgelost' dacht dat het aan mn audigy player lag, Maar ff voor de duidelijkheid. Het probleem is dus bekend en versies 1.1 zijn goed (uiteraard heb ik dus v. 1.03 op 28-12 gekocht |:( had nou maar ff geduld gehad :))

oplossing is er, maar moet ik noustrax de hele set gaan ruilen of kunnen ze gewoon het verkeedre gedeelte vervangen? en zit dat in de versterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Ik had ergens gelezen alleen de controlpod.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.