met arbeidskosten komt er flink wat bij ja .. komt ook doordat je met decourpeerzagen en dremels aan het klooien bent , en geen fancy spullen zoals boorkolommen enzo hebt 
had af en toe een tapijtje van plexi-spaanders liggen van 1 cm dik in de garage LOL
had af en toe een tapijtje van plexi-spaanders liggen van 1 cm dik in de garage LOL
is de goedkoopste plexi variant, niet geschikt voor buiten (who carezVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 19:04:
die's nijs![]()
waar heb jij je plexi gekocht??
Of whatever 't ook is
gewoon bij een kleine plaatselijke bouwmarkt hier in het weiland gekocht, daar wilde ze de platen grof op maat zagen voor me .. reken er op dan je dan nog aan elke kant 5mm moet afschuren met je dremel omdat die circelzagen de boel flink smelten.
Verwijderd
Zozo... daar zitten een boel schijfies in... 
...en hij is Huge !!!
Je gaat zeker nooit naar lanparty's..
Erg mooi gedaan hoor...
...en hij is Huge !!!
Je gaat zeker nooit naar lanparty's..
Erg mooi gedaan hoor...
Dat verklaart een hoopVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 09:16:
er was eens een winkel .. en die verkocht harddisken voor weinig ....
Maar eh....heb een 14 inch monitor die je wel gratis mag komen afhalen als ik een eervolle maar kleine vermeldig krijg
Omgeving Zuid Rotterdam en dan de West kant vlak naast Hoogvliet
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
naar lanparties met mn server ? naaaah 
hmm R'dam ... zal es kijken of ik er in de buurt komt binnenkort
hmm R'dam ... zal es kijken of ik er in de buurt komt binnenkort
Hoppa.. Doe jer een paar wieltjes onder
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
't Zal wel een wervelwind zijn daar in die kast van jouw
Heb je 'm al getweaked? (overgeklocked)
nog niet overgeclocked, ga dat doen zodra de temp-meters er in zitten
geeen idee meer, is in de loop der jaren verzameld .... zitten ook paar kadotjes tussen
geeen idee meer, is in de loop der jaren verzameld .... zitten ook paar kadotjes tussen
Heb je wel genoeg ruimte zo? 
Erg mooi ja, dit vraagt wel om CCFL's he!
Erg mooi ja, dit vraagt wel om CCFL's he!
Bnet pindle#2913
Omfg 
Dis echt über mooi bedacht én gemaakt!
Is een super geil HD-Rack! echt waanzinnig, nice job!
Dis echt über mooi bedacht én gemaakt!
Is een super geil HD-Rack! echt waanzinnig, nice job!
zo da's nog es een leuk servertje thuis,
je hebt vast niet het probleem dat de accesstime laag is ?
ik mag aannemen dat je hem op zolder hebt staan.
en tja dit soort hardware verdient gewoon een echte kast
mooi gemaakt hoor!
je hebt vast niet het probleem dat de accesstime laag is ?
ik mag aannemen dat je hem op zolder hebt staan.
en tja dit soort hardware verdient gewoon een echte kast
mooi gemaakt hoor!
Hmmm, ja ziet er niet slecht uit, MAAR:
-1 Je hebt de mobo rack in zijn gheel erin gehangen, is niet echt mooi enzo. Je mobo op het plexy moteren geeft een hogere kwijlfactor
-2 Die kast heeft enorm veel lege ruimt
Waarom? Je had de HDD's net zo goed in 2 rijen kunnen hangen ozo waardoor de kast lager wod en daardoor beter gevuld 
Ok, niet goed gelezen, er komt dus nog een moni en WC in
-1 Je hebt de mobo rack in zijn gheel erin gehangen, is niet echt mooi enzo. Je mobo op het plexy moteren geeft een hogere kwijlfactor
-2 Die kast heeft enorm veel lege ruimt
woei!! dat is nog eens een KAST
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
tja .. dat heb ik geprobeerd te maken, maar die maatvoering voor het moederboard en de afstand naar de outlets die er haaks op staat komt zo krap, dat ik het met de handgereedschappen die ik heb niet voor elkaar kreeg .. dan maar zoLeonM schreef op 12 November 2002 @ 22:22:
Hmmm, ja ziet er niet slecht uit, MAAR:
-2 Die kast heeft enorm veel lege ruimtWaarom? Je had de HDD's net zo goed in 2 rijen kunnen hangen ozo waardoor de kast lager wod en daardoor beter gevuld
Wil hem graag kwijtnero355 schreef op 11 November 2002 @ 22:54:
[...]
Dat verklaart een hoop
Maar eh....heb een 14 inch monitor die je wel gratis mag komen afhalen als ik een eervolle maar kleine vermeldig krijg![]()
Omgeving Zuid Rotterdam en dan de West kant vlak naast Hoogvliet
Let me know !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Über
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire