Een doorzichtige Handspring Visor Deluxe. Beetje eenvoudig apparaat, maar doet wattie moet doen (agenda, todo en memo's, gesynced met Outlook)...
Verwijderd
Een Compaq AERO 2160 met 24 Mb Ram en 16 Mb rom , 256 kleuren scherm en een 75 mhz mips proc.
Is de voorganger van de ipaq series is onderhand al wel 3 jaar oud en de accu is gewoon helemaal rot aan het gaan houd het nu nog 3 uur uit een jaartje terug nog een week
Moet echt een nieuwe hebben en gaat zeker weten een palm os worden omdat ik op mijn aero ook alleen maar adressen documentjes etc bijhoud en af en toe ens een spelletje.
Is de voorganger van de ipaq series is onderhand al wel 3 jaar oud en de accu is gewoon helemaal rot aan het gaan houd het nu nog 3 uur uit een jaartje terug nog een week
Moet echt een nieuwe hebben en gaat zeker weten een palm os worden omdat ik op mijn aero ook alleen maar adressen documentjes etc bijhoud en af en toe ens een spelletje.
Een XDA van O2. Telkens als er iemand belt om een afspraak te maken moet ik ze zeggen dat ik in mijn agenda praat... =) telefoon en agenda, daar gebruik ik het ding voornamelijk voor. Maar ook wel wat spelletjes als ik bij de tandarts zit te wachten.
ja, graag!
Palm m130 (meesterlijk ding....supermultifunctioneel)
Bladiebla!
Verwijderd

8 Megs of Memory: Store 6000 contacts, 5 years of appointments, 1500 memos, 50 minutes of voice recording, 100 sketches, 1500 to-do items, 1000 emails.
Voice Recorder: Record voice memos, reminders, or ideas with ease.
Multiple Color Choices: Express yourself with the Helioú that best suits you.
CompanionLink: Data sync software makes the Helio compatible with Lotus Organizer, Microsoft Outlook, Schedule+, Symantec ACT!, Goldmine and Palm Desktop.
E-mail Function: Download and draft email.
Expense Manager: Track and categorize expenditures.
PC Synchronization: Back-up Helioú data on a personal computer in either direction.
Scheduler: Maintain a calendar, including an anniversary tracking alarm.
Phone Book: Store names, numbers, addresses, and other details.
Memo Function: Take notes, jot down memos, or prepare shopping lists.
To-do List: Track and prioritize action items.
Sketch Pad: Draw maps or create designs.
Calculator: Compute math functions, currency exchanges, mortgage calculations, and metric/imperial conversions using up to 12 digits.
Ik gebruik hem voornamelijk als agenda/planner, kleine memo's, grafische rekenmachine, telefoonboek, grote uitgaven, actielijst, en verjaardagen(vergeet ik altijd). Ik heb wel gameboy spellen erop gehad, maar daar is de lol snel af. Enige nadeel van een pda is dat je kore termijn geheugen erop achteruit gaat, want je probeert het niet meer te onthouden, je zet het gewoon in je pda, dus ik probeer alleen de echte belangerijke dingen zoals wedstrijden, open dagen, hcc dagen
Een Apple Newton MessagePad 120 is wat ik heb, lekker oud, lekker stevig, lekker f***ing groot scherm 7.6 X 10 cm, met zelfs een gewoon pcmcia slot.
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Ik heb een Psion Revo + en een Palm M515, vond de Psion wel fijn werken met het toetsenbord. Ik heb echter wel graag een PDA met backlight, kleur vond ik ook wel leuk.
What if this weren't a hypothetical question?
momenteel een Compaq Aero 2130, maar die gaat als alles goed loopt weg, en dan komt de Toshiba e740 daarvoor in de plaats 
als je meer dan 90,- bied kun je de 2130 over kopen
als je meer dan 90,- bied kun je de 2130 over kopen
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
De Ipaq 3870, lekker ding, in combinatiem et de 6310i,
maar volgende koop ik denk toch echt een compi apparaat,
dus Gsm en pda in een.
Ik heb hier voor een Palm m100 gehad, heel veel plezier mee gehad,
maar die 2 mb was toch echt een stuk minder
uiteindelijk overgestapt op de Pocket Pc, en ik moet zeggen dat alhoewel je er
veeeel meer mee kan, het wel wat langzamer is
niet meer klik klik, huppa adres boek en bam..
maar volgende koop ik denk toch echt een compi apparaat,
dus Gsm en pda in een.
Ik heb hier voor een Palm m100 gehad, heel veel plezier mee gehad,
maar die 2 mb was toch echt een stuk minder
uiteindelijk overgestapt op de Pocket Pc, en ik moet zeggen dat alhoewel je er
veeeel meer mee kan, het wel wat langzamer is

niet meer klik klik, huppa adres boek en bam..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Heb hier een Palm IIIc. Wat aan de oude kant, maar met kleurenscherm. Gebruik 'm als agenda, organizer en (zelfs met een wat oudere) om te showen...
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Palm Vx hier. Ik wil inmiddels wel wat meer, kleur, mp3's en af en toe een filmpje. De Tungsten zou voor mij perfect zijn, hij heeft Bluetooth en mijn T39m ook, kan mp3's en filmpjes spelen, en hij draait op PalmOS
Is toch nog steeds mijn favoriet 
Enige probleem: hij kost redelijk wat
Enige probleem: hij kost redelijk wat
Verwijderd
Ik heb sinds 2 dagen een Palm Vx, kei goed ding voor de dingen waar ik um voor wil gebruiken. Heb echt geen divs speler in kleuren nodig voor paas duizend piek.
En dees kostte me maar 125 eurotjes (nieuw), dus toen was ik al helemaal blij
Palm m100, als agenda en voor games
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Okeee okee... de vraag is welke je nu hebt maar ik ben zo vrij te vertellen welke ik had en welke ik ga nemen 
Psion Revo 8Mb --> prima ding maar oooh wat zonde dat er geen backlite in zat
Casio EM500 --> superrrr maar op uitgekeken
Ga nu voor eentje met Palm OS zonder kleur, puur als agenda & contacts enzo. Zal wel Sony SJ10 of een 2dehands Palm Vx worden denk ik.
Psion Revo 8Mb --> prima ding maar oooh wat zonde dat er geen backlite in zat
Casio EM500 --> superrrr maar op uitgekeken
Ga nu voor eentje met Palm OS zonder kleur, puur als agenda & contacts enzo. Zal wel Sony SJ10 of een 2dehands Palm Vx worden denk ik.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Laser Pocket I (Vtech Helio)
el-cheapo ding waar je eigenlijk niets meer mee kan dan de basisdingen. Maar dat is genoeg.
el-cheapo ding waar je eigenlijk niets meer mee kan dan de basisdingen. Maar dat is genoeg.
Ik dacht even wat een PPC-club reclame bij je naam + sig. maar na even bij je gegevens te hebben gekeken is dat wel duidelijk waarom je dat doet!
HP Jornada 525, vorige jaar op de HCC gekocht. Ik heb er naar tevredenheid mee gewerkt en voor zitten proggen, maar ben nu op zoek naar een opvolger en deze verkopen.
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
Komt die van jou heel toevallig ook uit Utrecht?Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 22:10:
Ik heb sinds 2 dagen een Palm Vx, kei goed ding voor de dingen waar ik um voor wil gebruiken. Heb echt geen divs speler in kleuren nodig voor paas duizend piek.
Ik heb dus ook een nieuwe Vx...
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Palm IIIc voor 120 euro bij de dixons gekocht, kort geleden. Bevalt heerlijk, snel zat, gebruik 'm voornamelijk voor adresjes en agenda. Soms beetje internetten in de trein in combi met ir en mobiel lulijzer.
iPAQ 3870 (en 3630 waar niks mee gebeurt
) icm Nokia 7650
PocketPC =

PocketPC =
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Psion Revo+ en een Ipaq H3970
(inc. GPS en TomTom Nav)
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Verwijderd
Een Ericsson MC218, bevalt prima maar synchronisatie met PC via kabeltje loopt beroerd onder WinXP. Eerlijk gezegd kijk ik lekkerbaardend naar collega's met een Ipaq of een Loox. Maar nog geen geld voor zo iets moois. En de MC218 doet alles wat ik nodig heb (past alleen niet in de binnenzak en is ook nog eens zwaar
) dus dat valt thuis niet uit te leggen.
Als ik meer muntjes had
, dan ging ik voor de 3970 met Navman en tomtom GPS en kocht ik er gelijk een Nokia 6310i bij. Je mag toch blijven dromen
???
Als ik meer muntjes had

Ik zat er trouwens aan te denken om dit kaartje te kopen:
http://www.gadgetdelivery.nl/products.php?id=38
Iemand ervaring met dit geval?
http://www.gadgetdelivery.nl/products.php?id=38
Iemand ervaring met dit geval?
palm m505
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
nope, gekocht op pc-discount beurs hier in den bosch, stond een kraampje uit nieuwegein die hadden Palm Vx voor 125 en de Palm m505 ?? (kan da, was precies hetzelfde als de Vx alleen kon je er uitbreiding op doen, zoals geheugen, bluetooth en gps) voor 175.Fryotech-XP schreef op 10 November 2002 @ 23:31:
[...]
Komt die van jou heel toevallig ook uit Utrecht?
Ik heb dus ook een nieuwe Vx...
Ik heb een Sony Clie Peg-N770C. Superblij mee!
M100 en ervoor een Cassiopeia in combi met S35 
Maar ik wil nu mp3/foon/pda in 1, liefst de SL45i maar dan met kleur
maar wat ik wil bestaat dus nog niet (bestaat wel maar veeslte duur en veelste groot etc..)
Maar ik wil nu mp3/foon/pda in 1, liefst de SL45i maar dan met kleur
Verwijderd
Good'ol palm IIIc in combo met een Nokia 8310. Via GPRS surft het best prettig op een palm :-]
Daarvoor een Helio van V-Tech, maar die was niet echt uitbreidbaar kwa custom software dus die ligt nu in de kast te liggen.
Daarvoor een Helio van V-Tech, maar die was niet echt uitbreidbaar kwa custom software dus die ligt nu in de kast te liggen.
Verwijderd
Van dit soort kul word ik zo moe. Het is zo onderhand algemene kennis dat het Palm os platform zeer veel (zware) taken aan kan naast PIM en in dit geval mp3. Een ieder die dat nog niet door heeft is achterlijk of heeft een plank voor z'n kop.Bart B schreef op 09 November 2002 @ 00:13:Wil je een Apparaat waarmee je goed contacts, agenda en MP3 kan doen, maar geen loodzware spelletjes of andere zaken nodig vindt, neem dan een Palm
HP Jornada 565
Voor Games, DivX, MP3, Agenda, Contacts, ect.
Voor Games, DivX, MP3, Agenda, Contacts, ect.
palm m500
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
Verwijderd
You wishVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 22:30:nieuwegein die hadden Palm Vx voor 125 en de Palm m505 ?? (kan da, was precies hetzelfde als de Vx
Verwijderd
Heb gehad een Vx, m100, m505 en Psion 5mx. Ik wil op zich wel een Tungsten kopen, maar ik verwacht dat Palm binnen de kortste keren een pda uitbrengt met Palm os 6 en dan zou die Tungsten een beetje weggegooid geld zijn. Ik koop dus maar een pda die doet wat echt nodig is, en dat is hoogst waarschijnlijk een m500 met zo'n klein logitech keyboard (de m515 vind ik te duur voor wat ie bied).
Wat zou je ervan zeggen als ik zou beweren dat ik mijn nieuwe Vx een paar weken geleden voor 80 euro heb gekocht van een gozer uit Utrecht met de aankoopbon erbij....
Dat dacht ik al.
En toch is het zo. Zie ander topic hier in [GT].
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
ik heb er geeneen maar zou er echt wel in willen alleen beetje prijzig
Ik heb een rex6000 van Xircom (opvolger van rex5 of rex pro)...sinds begin 2000 alleen binnen een jaar was de productie gestopt, hoofdreden was dat xircom werd overgenomen door Intel
. Het ding is superhandig, namelijk PCMCIA formaat! dus ik kan em syncen in me notebook...hij's dus zo groot als 4 a 5 bankpassen / creditcards op elkaar. Plaatje:

voor specs moe je ff op het net zoeken, want die weet ik niet meer precies. Gebruik em nog wel elke dag, voor agenda, snelle notes, en contacts
.
Misschien binnenkort over op een sharp Zaurus of een Sony clie sn-30 (heet die zo?) alleen die zijn best prijzig nog....hm.

voor specs moe je ff op het net zoeken, want die weet ik niet meer precies. Gebruik em nog wel elke dag, voor agenda, snelle notes, en contacts
Misschien binnenkort over op een sharp Zaurus of een Sony clie sn-30 (heet die zo?) alleen die zijn best prijzig nog....hm.
En ik ook. Bij dezelfde gozer namelijk...Fryotech-XP schreef op 13 november 2002 @ 20:34:
[...]
Wat zou je ervan zeggen als ik zou beweren dat ik mijn nieuwe Vx een paar weken geleden voor 80 euro heb gekocht van een gozer uit Utrecht met de aankoopbon erbij....
Dat dacht ik al.
En toch is het zo. Zie ander topic hier in [GT].
Ik heb dus ook een Palm Vx. Gebruik hem
voor contacts, agenda, to do, wat spelletjes en offline internet
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ipaq 3760, maar moet nog ff een 128 MB kaartje erbij kopen....
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Psion revo, lekker draagbaar en toch een toetsenbordje. Mijn vorige was een mc218 warvan het beeldschermkabeltje stuk ging (die heb ik verkocht aan alexandervisser (geloof ik) van de 1e pagina --> kon je er nog wat mee?).
Mijn Philips Nino 500 werkt nog steeds perfect!!
ipaq 3630 
met CF jacket en 128 MB...
komt nog WLAN in
met CF jacket en 128 MB...
komt nog WLAN in
Verwijderd
Als je kon lezen zou je door hebben dat ik het niet over de prijs had, maar over het feit dat er meer verschillen zitten tussen de Vx & de m505 dan alleen een kleuren beeldscherm.Fryotech-XP schreef op 13 november 2002 @ 20:34:
[...]
Dat dacht ik al.
Dat dacht ik al, rund.
Verwijderd
Ik had de Vx, m100 en m505 (met dat stowaway toetsenbord) toen ik op het VWO zat. Op een gegeven moment heb ik toen mijn pda weg gedaan omdat ik een jaartje geen pda nodig had (certificaten halen, geen agenda of notities nodig). Toen ik aan het HBO begon had ik een pda of iets dergelijks nodig om aantekeningen te maken en aan projecten te werken. De 5mx leek mij toen een goeie optie door het fijne toetsenbord. Na deze een tijdje gebruikt te hebben ben ik er achter gekomen dat het perfect voor op school is (snel en gemakkelijk) maar het suckt qua syncen met de pc & meenemen buiten school. Hij past namelijk met geen mogelijkheid in m'n broekzak en ik heb een hekel aan tassen & rugzakken. Ik ga dus maar liever voor een zo klein mogelijke low budget (zodat ik hem met weinig verliezen weer snel kan omruilen voor een alternatief) palmtop met los toestenbord. Ik hoop dat Palm over een aantal maanden uitkomt met een kleine Palm os 6 pda of dat er een toetsenbord uitkomt voor de SonyEricsson p800. Vooral dat laatste lijkt mij een goeie oplossing.Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 20:25:
Hey middelkoop wat was dat uitstapje naar Psion? En waarom wil je nou weer terug?
Het is jammer dat Psion voorlopig niet meer voor de consumentenmarkt ontwikkeld. Ik had zeker interesse gehad in een Revo met verbeterde schermkabel, scherm verlichting & 5mx kwaliteit toetsenbord. Het toetsenbord van de huidige Revo(+) vind ik bagger en absoluut niet geschikt voor 10vinger blind typen. Dan kan ik net zo goed met een pen op zo'n schermpje gaan pielen.
Vx met ppk en slimleather case. Volgend model wordt zeker kleurenscherm, maar ik ben er erg tevreden over. Geen PPC voor mij. Al is het maar om het (emotionele) argument dat ik liever MS niet sponsor.
Misschien moet je dan in het vervolg wat duidelijker quotenVerwijderd schreef op 16 November 2002 @ 01:00:
[...]
Als je kon lezen zou je door hebben dat ik het niet over de prijs had, maar over het feit dat er meer verschillen zitten tussen de Vx & de m505 dan alleen een kleuren beeldscherm.
Dat dacht ik al, rund.

Sinds 2 weken een Palm M500. Gekregen
Wordt inmiddels gebruikt als agenda. Documents To Go wil ik ook nog wel eens gebruiken.
Palm m105
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Weet iemand trouwens hoe ik m'n Aero 2130 moet syncen in XP ??
t ding wil maar geen connectie maken
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ook een Sony Clié SJ-30; ik ga denk ik wel nog een Memory-Stick kopen
..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..
Verwijderd
Ik heb al ruim 2 1/2 jaar een casio E115....
Werkt prima, gebruik 'm met name om mp3'z mee af te spelen...
(Heb 2x 128MB CF-card)
Werkt prima, gebruik 'm met name om mp3'z mee af te spelen...
(Heb 2x 128MB CF-card)
wel; GloriX hebd'r eentje:Zak schreef op 19 November 2002 @ 16:19:
Niemand hier met een sony sl-10? Die wil ik gaan aanschaffen
[rml]GloriX in "[ PDA] Sony Clié PEG-SL10"[/rml]
Ik heb een Sony Clié N770. Ben er zeer tevreden mee. Lekker mp3-tjes luisteren, agenda, adressen etc, en natuurlijk games 

Na verloop van tijd kreeg ik wat probleempjes (memorystick vloog er telkens uit, en de digitizer was kapot). Dus ik bellen naar sony, was allemaal geen probleem en zou de dag ernaa worden opgehaald door DHL. De volgende dag meegegeven, en 5 daagjes daarna was ie weer terug. Helamaal in Frankrijg geweest voor reparatie en ik hoefde geen cent te betalen (nieuw scherm en memorystick slot)
Dat noem ik nog eens service van Sony!!!!
(waar halen jullie trouwens dat andere palmOS "uiterlijk" vandaan? één of andere program runner zeker?)

Na verloop van tijd kreeg ik wat probleempjes (memorystick vloog er telkens uit, en de digitizer was kapot). Dus ik bellen naar sony, was allemaal geen probleem en zou de dag ernaa worden opgehaald door DHL. De volgende dag meegegeven, en 5 daagjes daarna was ie weer terug. Helamaal in Frankrijg geweest voor reparatie en ik hoefde geen cent te betalen (nieuw scherm en memorystick slot)
Dat noem ik nog eens service van Sony!!!!
(waar halen jullie trouwens dat andere palmOS "uiterlijk" vandaan? één of andere program runner zeker?)
Verwijderd
ActiveSync 3.5 al gedownd?Atgast schreef op 17 November 2002 @ 21:36:
Weet iemand trouwens hoe ik m'n Aero 2130 moet syncen in XP ??
Ik heb inmiddels ook een sl10Korakal schreef op 19 november 2002 @ 16:26:
[...]
wel; GloriX hebd'r eentje:
[rml]GloriX in "[ PDA] Sony Clié PEG-SL10"[/rml]
Moi heb een HP Jornada 568, perfect dingetje.

iPAQ 3760 (32Mb ROM / 64Mb RAM)
pcmciasleeve , wlan , 2 Gb pcmcia HDD
en Linux natuurlijk. Wel balen dat ik in principe PocketPC OS erbij MOET kopen
Heb ook nog Palm V (2Mb) maar die gebruik ik weinig
pcmciasleeve , wlan , 2 Gb pcmcia HDD
en Linux natuurlijk. Wel balen dat ik in principe PocketPC OS erbij MOET kopen
Heb ook nog Palm V (2Mb) maar die gebruik ik weinig
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik heb een psion revo, zeer tevreden mee.
Paar keer gecrashed, maar had gelukkig goede backups.
Paar keer gecrashed, maar had gelukkig goede backups.

[ Voor 43% gewijzigd door red bull op 26-11-2002 23:39 . Reden: Plaatje werkt(e) niet ]
* Gutteguttegut is volgens mij de enige met de enige echte Ti Avigo 

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik heb:
Ericsson MC218 (symbian os) : aanschaf in 2000
voordelen toetsenbord, gebruikt penlites (makkelijk vervangbaar/verkrijgbaar), CF expansie slot, via infrarood het internet op
nadelen zwaar/lomp
gebruik het vooral om lange teksten (reisverslagen) te typen op vakanties (bv in vliegtuig).
(opm. sync met outlook nooit echt geprobeerd)
Palm IIIc (palm os 3.5?) : aanschaf in april 2002
voordelen: klein/licht, ingebouwde accu gaat lang mee, kleur
nadelen: (te) weinig geheugen, geen uitbreiding
gebruik: voor om j2me applicaties te testen en verder te weinig wegens niet goed werkend scherm voor plaatsbepaling stylus (ik moet hem eens naar dixons brengen voor reparatie)
(opm. sync met outlook nooit echt geprobeerd, palm desktop voldoet)
Compaq IPAQ 3870 (Pocket PC 2000/2002?) : aanschaf in 31 augustus 2002
voordelen: kleur, draadloos sync (desktop & telefoon), ondersteunt multimedia (mp3, divx)
nadelen: voor expansie (muv sd slot) heb je een sleeve nodig (wordt ie dikker/zwaarder van), iets te zwaar
Gebruik: mp3 speler, noties
nokia 6310 (telefoon) : aanschaf 31 augustus 2002
voordeel: altijd bij me, licht
nadeel: geen volledige pda, kan er geen andere programma's op doen
gebruik: voor kleine notities, vastleggen afspraken, taken (als het maar niet teveel text is)
Ben van plan ipaq en 6310 via bluetooth te syncen met outlook (via een nog aan te schaffen MSI bluetooth usb key) En ik moet nog een gaan internetten op mijn IPAQ (MSN/ICQ etc)
Ericsson MC218 (symbian os) : aanschaf in 2000
voordelen toetsenbord, gebruikt penlites (makkelijk vervangbaar/verkrijgbaar), CF expansie slot, via infrarood het internet op
nadelen zwaar/lomp
gebruik het vooral om lange teksten (reisverslagen) te typen op vakanties (bv in vliegtuig).
(opm. sync met outlook nooit echt geprobeerd)
Palm IIIc (palm os 3.5?) : aanschaf in april 2002
voordelen: klein/licht, ingebouwde accu gaat lang mee, kleur
nadelen: (te) weinig geheugen, geen uitbreiding
gebruik: voor om j2me applicaties te testen en verder te weinig wegens niet goed werkend scherm voor plaatsbepaling stylus (ik moet hem eens naar dixons brengen voor reparatie)
(opm. sync met outlook nooit echt geprobeerd, palm desktop voldoet)
Compaq IPAQ 3870 (Pocket PC 2000/2002?) : aanschaf in 31 augustus 2002
voordelen: kleur, draadloos sync (desktop & telefoon), ondersteunt multimedia (mp3, divx)
nadelen: voor expansie (muv sd slot) heb je een sleeve nodig (wordt ie dikker/zwaarder van), iets te zwaar
Gebruik: mp3 speler, noties
nokia 6310 (telefoon) : aanschaf 31 augustus 2002
voordeel: altijd bij me, licht
nadeel: geen volledige pda, kan er geen andere programma's op doen
gebruik: voor kleine notities, vastleggen afspraken, taken (als het maar niet teveel text is)
Ben van plan ipaq en 6310 via bluetooth te syncen met outlook (via een nog aan te schaffen MSI bluetooth usb key) En ik moet nog een gaan internetten op mijn IPAQ (MSN/ICQ etc)
Everything is better with Bluetooth
Ik zie dat jij die stomme stickertjes eraf heb gehaald. Gaat dat een beetje netjes? Lijmresten enzo?
Verwijderd
Geez... Als je die ooit wil verkopen is er in mijn PDAmuseum nog wel een plekkie vrij hoorGutteguttegut schreef op 27 november 2002 @ 01:55:
* Gutteguttegut is volgens mij de enige met de enige echte Ti Avigo
[afbeelding]
O ja de korte termijnplannen: een Clie SL10, en dan wachten op een Tungsten T met Palm OS6.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 16:38 ]
Verwijderd
Nee die stickers kan je er zo afhalen. Ik heb nergens last van iig.Zak schreef op 27 november 2002 @ 15:30:
[...]
Ik zie dat jij die stomme stickertjes eraf heb gehaald. Gaat dat een beetje netjes? Lijmresten enzo?
Foto is ff stuk omdat HetNet plat is

* actieman heeft een palm M130 en is daar nog steeds content mee 
ik gebruik hem voor:
- Agenda (primair doel, ik gebruik echt nooit meer een papieren, vooral op school erg handig met lokalen etc.)
- ToDo lijstjes
- Notepad
- Spelletjes (solitair, bejeweled, vexed, VRally)
- Contactpersonen (helaas nog beetje slecht bijgehouden)
- E-mail (DataViz mail)
- Word/Excel/Powerpoint documenten bekijken (hoewel ik het laatste nog niet geprobeerd heb...)
verder synchroniseer ik gewoon met outlook en office documenten (documents to go 5)
ik gebruik hem voor:
- Agenda (primair doel, ik gebruik echt nooit meer een papieren, vooral op school erg handig met lokalen etc.)
- ToDo lijstjes
- Notepad
- Spelletjes (solitair, bejeweled, vexed, VRally)
- Contactpersonen (helaas nog beetje slecht bijgehouden)
- E-mail (DataViz mail)
- Word/Excel/Powerpoint documenten bekijken (hoewel ik het laatste nog niet geprobeerd heb...)
verder synchroniseer ik gewoon met outlook en office documenten (documents to go 5)
[ Voor 78% gewijzigd door actieman op 27-11-2002 17:24 ]
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Verwijderd
Ericsson MC218 (Psion Mx5-cloon)
Is mijn agenda en boekhouding voor alle klassen.
Ik zou niet meer zonder kunnen.
jammer dat ie geen proefwerken corrigeerd.
Is mijn agenda en boekhouding voor alle klassen.
Ik zou niet meer zonder kunnen.
jammer dat ie geen proefwerken corrigeerd.
waarom wachten op os 6?Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 16:36:
en dan wachten op een Tungsten T met Palm OS6.
Ruilen tegen een PDA/Handheld PC/Palmtop met PCMCIA/Compactflash slot?Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 16:36:
[...]
Geez... Als je die ooit wil verkopen is er in mijn PDAmuseum nog wel een plekkie vrij hoor
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Toshiba e310 
206 mhz, 32 mb ram en 32 mb rom.
( ik krijg linux er niet op
)
206 mhz, 32 mb ram en 32 mb rom.
( ik krijg linux er niet op
Ik heb zelf een Palm IIIxe. Is vrij simpel, maar veel meer wens ik op dit moment niet als het om PDA's gaat. Bovendien was ie goedkoop
Sinds vandaag de Palm Tungsten T
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Sinds vrijdag een Palm m515 !!
Doet ut goed !
Doet ut goed !
Don't end up like al lousy Member Server !
Een Palm / Handspring treo 600.
Erg blij mee. Waarom deze post op een bijna dode thread: leuk om heel even voorop te lopen, al zal dat niet lang duren
Erg blij mee. Waarom deze post op een bijna dode thread: leuk om heel even voorop te lopen, al zal dat niet lang duren
Asus MyPal A620BT

op dit moment (nog) de dunste pda met CF
Processor Nieuwste 400MHz Intel XScale PXA255 Processor
Besturingssysteem Microsoft Windows Mobile 2003
Scherm 3.5" Brilliant Trans-reflective TFT LCD
65536 Hoge kleuren, 16-bit Scherm
320X240 resolutie
Geheugen 64MB Flash en 64MB SDRAM (55.2 MB vrijbeschikbaar voor alle talen)
Uitbreidings-slot Een CompactFlash Type II Card Slot (3.3V/5V)
Easy Access 1 Navigatieknop
4 Programmeerbare / instelbare Applicatieknoppen
(Systeem, Kalender, Contactpersonen, Taken)
Notificatie systemen Notificatie / Alarm
Laadstatus
Audio Geintegreerde Microfoon en Speaker
Full Duplex Opname en Weergave
Een 3.5 mm Hoofdtelefoon Jack en MP3 Stereo (dmv Audio Jack)
IrDA Snellere Infrarood Poort Ondersteuning 4Mbps/115Kbps
Bluetooth Komt overeen met Bluetooth Specificatie Versie 1.1
Batterij 1300mAH Lithium Oplaadbare Batterij
Tot 19 uur Batterijduur
Stroomvoorziening Input: 100-240VAC, 50/60Hz
Output: 5VDC, 2V (Standaard)
Afmeting 125mm x 76.8mm x 13.3mm (L x B x H)
Gewicht 141 gram

op dit moment (nog) de dunste pda met CF
Processor Nieuwste 400MHz Intel XScale PXA255 Processor
Besturingssysteem Microsoft Windows Mobile 2003
Scherm 3.5" Brilliant Trans-reflective TFT LCD
65536 Hoge kleuren, 16-bit Scherm
320X240 resolutie
Geheugen 64MB Flash en 64MB SDRAM (55.2 MB vrijbeschikbaar voor alle talen)
Uitbreidings-slot Een CompactFlash Type II Card Slot (3.3V/5V)
Easy Access 1 Navigatieknop
4 Programmeerbare / instelbare Applicatieknoppen
(Systeem, Kalender, Contactpersonen, Taken)
Notificatie systemen Notificatie / Alarm
Laadstatus
Audio Geintegreerde Microfoon en Speaker
Full Duplex Opname en Weergave
Een 3.5 mm Hoofdtelefoon Jack en MP3 Stereo (dmv Audio Jack)
IrDA Snellere Infrarood Poort Ondersteuning 4Mbps/115Kbps
Bluetooth Komt overeen met Bluetooth Specificatie Versie 1.1
Batterij 1300mAH Lithium Oplaadbare Batterij
Tot 19 uur Batterijduur
Stroomvoorziening Input: 100-240VAC, 50/60Hz
Output: 5VDC, 2V (Standaard)
Afmeting 125mm x 76.8mm x 13.3mm (L x B x H)
Gewicht 141 gram
Hp/compaq Ipaq 2210 met 256 CF en 128 SD
Gebruik hem voornamelijk als Agenda en Telefoonboek. Verder als TVgids en Af en toe GPRS via 6310i. En natuurlijk als auto navigatie systeem.
Gebruik hem voornamelijk als Agenda en Telefoonboek. Verder als TVgids en Af en toe GPRS via 6310i. En natuurlijk als auto navigatie systeem.
* WFvN heeft deze 

Ik zit nog wel eens te denken aan zo'n goedkopere Medion ofzo (met navigatie). Alleen hoe zou zo'n ding zich houden op een fietsstuur?
Ik zit nog wel eens te denken aan zo'n goedkopere Medion ofzo (met navigatie). Alleen hoe zou zo'n ding zich houden op een fietsstuur?
[ Voor 51% gewijzigd door WFvN op 11-07-2004 11:22 ]
Het is niet de bedoeling om een topic van anderhalf jaar oud op te graven. Daarnaast is dit een opsomtopic dus: slotje
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.