Vandaag las ik in de krant dat de Palm Zire in Nederland is geïntroduceerd; in een andere krant stond dat ie in Amerika was geïntroduceerd. In ieder geval, de Palm Zire is een budget PDA met adresboek, agenda, notes e.d. Voor meer informatie zie http://www.palm.com .
De marketing van deze PDA richt zich speciaal op studenten en first-time kopers. Hij kost ongeveer $99 en 130 Euro, al heb ik hem nog niet in een Nederlandse winkel gezien..
Mijn vraag is of er al ervaringen met dit apparaat zijn en of het de moeite waard is om aan te schaffen (als ik mijn agenda en notitieboekje wil vervangen). Een search op "Zire" leverde niets op..
[edit]
Oh, hij staat al in de pricewatch voor ong. 117 Euro zie ik..
De marketing van deze PDA richt zich speciaal op studenten en first-time kopers. Hij kost ongeveer $99 en 130 Euro, al heb ik hem nog niet in een Nederlandse winkel gezien..
Mijn vraag is of er al ervaringen met dit apparaat zijn en of het de moeite waard is om aan te schaffen (als ik mijn agenda en notitieboekje wil vervangen). Een search op "Zire" leverde niets op..
[edit]
Oh, hij staat al in de pricewatch voor ong. 117 Euro zie ik..
[ Voor 0% gewijzigd door Expander op 10-10-2002 07:59 . Reden: pricewatch ]
Expanding the inexpandable