Veroudert snel en levert evenals een 2de hands palm bij het inruilen weinig opMooooody schreef op 10 oktober 2002 @ 21:01:
[...]
mijn vriendin kostte me niets
maar wel duur in onderhoud![]()
HeheVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 08:40:
Veroudert snel en levert evenals een 2de hands palm bij het inruilen weinig op
Kan iemand die die Zire heeft vertellen of het gemis van backlight echt zo erg is als dat ik in diverse reviews lees, of heb je er eigenlijk geen last van?
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
geen backlight???????????????ErHa schreef op 28 oktober 2002 @ 20:56:
[...]
Hehemaar ik vind zelfs die 2e hands dingen nog vrij prijzig
Kan iemand die die Zire heeft vertellen of het gemis van backlight echt zo erg is als dat ik in diverse reviews lees, of heb je er eigenlijk geen last van?
ik use me backlight vet veel (m100).
EN kocht em ook OMDAT ie erop zat en niet veel batt. zoop.
nope, geen backlight, ik quote: It is the first Palm OS device since the original Pilot to lack a backlight of any sort. Palm claims that removing the backlight was necessary to conserve battery life and therefore keep the cost down (by using a lower-power battery), but as the backlight is not in constant usage, it may have been a bad tradeoff.CT schreef op 28 oktober 2002 @ 21:02:
geen backlight???????????????
ik use me backlight vet veel (m100).
EN kocht em ook OMDAT ie erop zat en niet veel batt. zoop.
--> komt van http://www.infosync.no/news/2002/n/2427.html (stukje onderaan naast het plaatje van de Zire)
Dus dat mis je dat heel erg mag ik hieruit opmaken
jazeker.. persoonlijk zou ik em om die rede helemaal links laten liggen.
Backlight gebruik ik gewoon vaak. Savonds/sochtends als je al in bed ligt of in de bus als het schemerig is, in de auto er zijn veel plaatsen en tijden waarop het donkerder is.. en dat monochrome scherm geeft van zichzelf 0% licht..
Backlight gebruik ik gewoon vaak. Savonds/sochtends als je al in bed ligt of in de bus als het schemerig is, in de auto er zijn veel plaatsen en tijden waarop het donkerder is.. en dat monochrome scherm geeft van zichzelf 0% licht..
Let wel op dat het scherm van de Zire een veel beter contrast heeft, waardoor je minder snel een backlight nodig hebt. De meeste normale Palms zijn zonder backlight al vrij snel niet meer bruikbaar, maar het scherm van de Zire is echt veel beter (stond in de PIC review geloof ik)
Eeen backlight is wel iets dat heel belangrijk is. Ik gebruik hem heel vaak als ik in bed nog ff een e-bookje lees. Ik vindt het wel leuk dat de 'inkt' groen oplicht, ik waan me dan helemaal terug in de tijd van de xt/at schermen. (hoewel ik een amber scherm had maarja)
Dit is frustrerend zeg. Heb ik mijn Vx binnen, moet ik hem eerst 4 uurtje opladen voor je er mee kunt spelen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
* Grom 
Met dank aan TPG krijg ik mijn Vx _morgen al_ binnen!
Komen ze sowieso eerst twee keer aan de deur terwijl ik toch niet thuis ben... ga ik vanochtend met het papiertje en 90 brandende euro's naar het lokale postagentschap... "Ja sorry meneer Uw pakje ligt nog in Bloemendaal, vanmiddag wordt het hierheen gebracht".
Affijn, ik een kwartiertje voor sluitingstijd nog maar een poging wagen... nog steeds nix...
Affijn... morgenmiddag weer een kans...
Met dank aan TPG krijg ik mijn Vx _morgen al_ binnen!

Komen ze sowieso eerst twee keer aan de deur terwijl ik toch niet thuis ben... ga ik vanochtend met het papiertje en 90 brandende euro's naar het lokale postagentschap... "Ja sorry meneer Uw pakje ligt nog in Bloemendaal, vanmiddag wordt het hierheen gebracht".
Affijn, ik een kwartiertje voor sluitingstijd nog maar een poging wagen... nog steeds nix...
Affijn... morgenmiddag weer een kans...

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
maar ff een link naar de Palm VX op marktplaats.nl voor de geintresseerden...
http://www.marktplaats.nl...=&fo=&rv=15&pv=&zoek=palm vx&oudei=45&ref=&style=
My software never has bugs, it just develops random features...
lolJsB schreef op 28 oktober 2002 @ 22:12:
Eeen backlight is wel iets dat heel belangrijk is. Ik gebruik hem heel vaak als ik in bed nog ff een e-bookje lees. Ik vindt het wel leuk dat de 'inkt' groen oplicht, ik waan me dan helemaal terug in de tijd van de xt/at schermen. (hoewel ik een amber scherm had maarja)
ik ook idd.
Hmm, hij heeft wat meer markt onderzoek gedaan en de prijs verhoogt!. Werkt perfect bij de weg, nog tips voor appz (zal ook gaan zoeken hoor)SenZatioN schreef op 29 oktober 2002 @ 21:36:
maar ff een link naar de Palm VX op marktplaats.nl voor de geintresseerden...
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Lekker ie 'ie he. Ik heb hem nu een week en na ermee gespeeld te hebben in het begin wordt 'ie nu echt handig... Als in, ik gebruik hem nu serieus.Cyberpope schreef op 30 oktober 2002 @ 08:30:
[...]
Hmm, hij heeft wat meer markt onderzoek gedaan en de prijs verhoogt!. Werkt perfect bij de weg, nog tips voor appz (zal ook gaan zoeken hoor)
Tips voor apz?
Kijk eens op palmclub.nl, daar hebben ze o.a. een top 10 beste software per genre.
En ook een pagina met offline internet channels voor Avant Go. Oh ja, Avant Go dus, dat vind ik echt top. t.net en nog veel meer lezen op je Palm...
Fryotech, heb jij hem nu al binnen?
Btw, ik zag gister de Zire in de handen van een kennis. Ik hield mijn Vx er even naast. Ik weet wel welke ik mooier vond...
https://www.strava.com/athletes/10490675
ik zit nu op mijn werk... ik ga hem straks ophalen (hoop ik
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Voor de geintresserde onder ons. Helaas hij heeft er geen meer.GoldieLox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:28:
Lekker ie 'ie he. Ik heb hem nu een week en na ermee gespeeld te hebben in het begin wordt 'ie nu echt handig... Als in, ik gebruik hem nu serieus.
die heb ik dus niet geinstalleerd, zal dat toch niet doen. Maar moet nog wel op zoek om exel en word op mijn plampje te lezen. Ik ken palmclub. maar was wat luiTips voor apz?
Kijk eens op palmclub.nl, daar hebben ze o.a. een top 10 beste software per genre.
En ook een pagina met offline internet channels voor Avant Go. Oh ja, Avant Go dus, dat vind ik echt top. t.net en nog veel meer lezen op je Palm...

Woei!
* Tsuru
* Tsuru
Ik ben dus eigenlijk van plan die Palm zire te kopen, maar nou ik hoor dat het zo erg is dat er geen backlight op zit begin ik te twijfelen...
en daarbij wou ik die 8MB versie van de palm zire kopen, maar is dat 100% te vertrouwen?
en daarbij wou ik die 8MB versie van de palm zire kopen, maar is dat 100% te vertrouwen?
Accessibility first
Ik heb gisteren bij de Mediamarkt in R'dam die Zire zien liggen, maar ik vind em er erg plastic uitzien. De rand om het scherm zelf heen lijkt nou niet bepaald stevig....
Aan de andere kant weegt dat ding dus echt helemaal niets 
Ik heb ook de m125 zien liggen en die was een stuk mooier (incl kapje), maar helaas ook duurder. Lastige keuzes allemaal.....als ik nog langer blijf twijfelen ga ik maar weer gewoon een papieren agenda gebruiken (voor het eerst sinds 4 jaar)
Ik heb ook de m125 zien liggen en die was een stuk mooier (incl kapje), maar helaas ook duurder. Lastige keuzes allemaal.....als ik nog langer blijf twijfelen ga ik maar weer gewoon een papieren agenda gebruiken (voor het eerst sinds 4 jaar)
Ik doe twee keer een punt geloof ik, dusArtcore schreef op 23 oktober 2002 @ 11:26:
[...]
Dit werkt bij mij niet, wat doe ik fout?
Ik zit in memopad, doe het shortcut symbool (die lus zeg maar), dan een punt en dan schrijf ik een 8 in het cijfergedeelte. Is dat zo goed? Dat werkt niet bij mij...
zo'n gek lusje idd, dan twee keer een punt, en dan 8. Even linkje opzoeken:
http://oasis.palm.com/dev/kb/faq/1428.cfm
Geen Backlight kan lastig zijn, maar er zijn uiteraard ook al bedrijven geweest die er handig op in zijn gesprongen, en een stylus hebben gemaakt met daarin een fel ledje, en ik heb daar mee gespeelt, werkt erg goed wonderbaarlijk genoeg!MegaPool schreef op 31 October 2002 @ 19:51:
Ik ben dus eigenlijk van plan die Palm zire te kopen, maar nou ik hoor dat het zo erg is dat er geen backlight op zit begin ik te twijfelen...
8MB versie wordt standaard niet geleverd door Palm, maar er is een bedrijfje in Maarsen wat het voor je ombouwt. De eigenaar van dat bedrijfje ken ik, en over garantie wordt niet moeilijk gedaan, hij weet wat hij doet, en doet het goed. Zelf heb ik mijn Palm V daar 2 jaar geleden heen gebracht voor een ombouw naar 8 Mb, werkt nog steeds prima!~
Valt heel erg mee! Ik heb er mee gespeeld, maar het is steviger dan het eruit ziet hoor!De rand om het scherm zelf heen lijkt nou niet bepaald stevig....Aan de andere kant weegt dat ding dus echt helemaal niets
Kan iemand me nog wat meer vertellen over de M130 
Er zijn een paar mensen die dat ding inmiddels ontvangen hebben maar nog niet gereageerd hebben hier
Ik ben vooral geintresseerd in hoe mensen dat ding gebruiken. Ik vind het allemaal wel intressant maar vraag me af of ik het ook allemaal zal gaan gebruiken (denk van wel hoor).
Dus als iemand nog leuke tips/programma's heeft (wel al die lijsten met proggies doorgelezen, maar wat gebruik je nou _echt_ )
Er zijn een paar mensen die dat ding inmiddels ontvangen hebben maar nog niet gereageerd hebben hier
Ik ben vooral geintresseerd in hoe mensen dat ding gebruiken. Ik vind het allemaal wel intressant maar vraag me af of ik het ook allemaal zal gaan gebruiken (denk van wel hoor).
Dus als iemand nog leuke tips/programma's heeft (wel al die lijsten met proggies doorgelezen, maar wat gebruik je nou _echt_ )
And now the most interresting part of deze grot
Ik heb dus GEEN 130 maar de Vx sinds kort (1 week). Maar nu al onmisbaar vanwegemr_fragle schreef op 08 November 2002 @ 09:39:
Kan iemand me nog wat meer vertellen over de M130
- Agenda (gebruik op 2 pc's alle afspraken worden overgenomen. Kwam er bij eerste gebruik al achter dat ik de komende 2 mnd 4 (!!) dubbele afspraken had.)
- Adressen
Verder nog even
- Schaken
- Do do list
- Dieet programmatje (ben al 3 kilo kwijt, moet er nog 8 voordat ik op vakantie ga)
En ook heerlijk is het piepje voor als je een afspraak hebt. Afspraken lopen wel een uit en dat is dat piepje een goed excuus. Ook als ik eens weer te verdiept ben in mijn werk, is het goed dat ik aan een vergadering of afspraak herinnerd wordt.
Kortom:Voor een zeer gestructureerd persoon waarschijnlijk volledig overbodig. Maar voor een lichte chaot zoals ik een zeer handig hulpmiddel.