Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18185

Topicstarter
Ik was eigenlijk benieuwd welke PDA de tweaker heeft en waar deze het meeste voor gebruikt word en wat de ervaring is. Ik zelf heb er momenteel geen een, maar ben wel zoekende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18185

Topicstarter
Hee....das vreemd. Min topic is 2 keer geplaats maar dan met 5 min verschil. Hoe kan dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63132

Visor Deluxe.
En het heeft niet zo veel zin om te gaan inventariseren welke PDA het meest gebruikt wordt. Je kan het beste eerst kijken wat je ermee wil (en OF je er wel een nodig hebt), en dan gaan kijken welke PDA het beste bij jou past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 16:29
Een Casio E200. Heel mooi apparaatje... 200Mhz 32bit StrongArm, 64MB RAM 32MB FlashRom, PocketPC2002. Je kunt er MP3 op luisteren en films op kijken (divX :9~ ). Verder mooi kleurenscherm e.d.
Bij deze is het ook mogelijk om USB apparaten aan te sluiten (Tot nu toe alleen drivers voor muis en toetsenbord). Leuk apparaat, redelijk goed uitbreidbaar (CF I & II). Gewoon hebbe :)
Afbeeldingslocatie: http://beumer.xs4all.nl/bart/casio.jpg

ik heb deze gekocht omdat met mijn stage ook met een PocketPC Ipaq3630 heb gewerkt. Deze was ook heel mooi, maar had nauwelijks uitbreidingsmogelijkheden standaard. De E200 was goed in dit punt, ook vanwege de USB support.
Een Palm is voor mij nooit aan de orde geweest omdat ik meer wil spelen met het apparaat en een Palm tot nu toe toch beperkter is.

Ik schets het verschil tussen een Palm en een PocketPC als volgt:
een Palm is meer een Agenda, minder speleding.

Voorbeeld: Met een Palm en een PocketPC kun je beiden een agenda bijhouden. Bij een palm ging dat tot voor kort op een z/w schermpje, bij een PocketPC ging dat al tijden met kleur. Neemt niet weg dat die agenda op de Palm gewoon goed en praktisch werkte!
Batterijen is ook een leuk punt. Door al die tierelantijntjes slurpt een PocketPC aan batterijen (8hr werken is een absoluut maximum). Een Palm heeft dit probleem niet (reken op een verschrikklijk hoog veelvoud van die 8hr). Daardoor is de Palm veel praktischer op dat punt.

DUS: wil je met het ding spelen e.d., neem dan een PocketPC. Wil je een Apparaat waarmee je goed contacts, agenda en MP3 kan doen, maar geen loodzware spelletjes of andere zaken nodig vindt, neem dan een Palm

[ Voor 1% gewijzigd door Bart B op 27-11-2002 16:03 . Reden: +argumentatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-12-2024
Maupie heeft een XDA

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-04 17:01

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Casio EM-500 In tha house.
Gebruik em mostly omdat ik zo dement als.......euh........waar had ik het ook alweer over ?
Telefoonnummers, adressen e.d.
Vooral afspraken erin zetten en ook heel veel notes.
MP3's en filmpjes kan hij afspelen, maar vind ik niet nodig (Minidisc also in tha house :) )
Heel mooi ding, mooi scherm, lekker snel. Laad de accu gewoon elke dag op als ik thuis kom (in de cradle), dus ik weet niet precies hoelang de batterij meegaat......lang genoeg in ieder geval.

Ik heb ook nog een oudere Palm IIIXe, ook leuk ding, maar was te traag, had een zwart-wit scherm en GEEN accu........dus ik ergerde me er nogal aan.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb een Jornada 565 met 256 MB CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:38

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Een Ipaq 3850...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05-2024
Palm IIIc voor 129 eurootjes bij de Dixons gekocht. Prima ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

Een GEO930/45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20203

een handspring visor platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:44

Tarin

Just plain weird.

Palm IIIc.. ook voor 129 @ Dixons.

M'n moeder heeft een M515 (van haar werk), maar ik heb het idee dat dat ding veel minder zuinig met de accu omspringt.. hij is constant leeg terwijl ze hem nauwelijks gebruikt.
Het ding is wel gaaf (lichter dan IIIC, kleiner, beter leesbaar in direct zonlicht)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 28-05 11:15

FastBunny

Give it the Works !

Palm M100 2MB :X ehhh geen idee meer wat ik er voor betaald heb iig rond de 250€ ofzo (omgerekend)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
PDA: iPaq 3870
Extra schrijfgemak: Compaq foldable toetsenbord
Extra geheugen: 128mb SD kaart
Voor de communicatie: nokia 6310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Laatst online: 28-05 11:01
Sony Clié N-770C/E en een Palm Vx met RandMcNally GPS module, noodlader en portable keyboard. en uiteraard nog wat memorystickjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37055

ik heb een clie peg-t625c:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/clie.jpg

vooral het mooie hoge resolutie scherm trok me erg aan :9~

verder intern 16mb ram, en een 64mb stickie derbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ericsson MC 218.

1 keer een werkende en 1 keer een dooie.

Ik gebruik hem voornamelijk als aganda en als tikbak.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 13:12

Korakal

Up up up!

* Korakal bestuurt een Sony Clié T-625C

Afbeeldingslocatie: http://www.clieplaza.com/en/product/t625c/imgs/T625C.jpg

Tot nu toe (samen met broertje SJ30) de meest übere PDA die ik ken op PalmOS (hoewel ik de Tungsten-T nog niet heb bekeken ;)), maar prijs-kwaliteit nog altijd de top!

Gebruik 'm voor agenda en notities voornamelijk, maar ook af en toe eens een databeestje onderweg raadplegen en emailen. In de vakantie wel eens een keer foto's bekijken vanuit mijn Sony digitale camera. Spelletjes ook eigenlijk alleen in de vakantie :)

Geheugen: standaard zit mijn 32 MB memorystick erin, waar 'ie iedere nacht automatisch een backup op maakt. Superhandig als je eens een hardreset moet uitvoeren (tot nu toe maar 1x gehad trouwens, door een lelijk geschreven programma :().

Onderweg werkt 'ie trouwens samen met mijn T68i. Ooit, als het betaalbaar wordt, wil ik nog de Bluetooth Memorystick kopen :D

[edit]
Anoniem: 37055 schreef op 09 november 2002 @ 12:00:
ik heb een clie peg-t625c:

[afbeelding]

vooral het mooie hoge resolutie scherm trok me erg aan :9~

verder intern 16mb ram, en een 64mb stickie derbij.
Jij zou eens bij de skins van MegaLauncher moeten kijken :D http://www.megasoft2000.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.pdagold.com/img/hardware/large/FujitsuSiemens_Loox600_01.jpg

Ik heb een loox, gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Sony clie nr70v

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

laser pocket one vergelijkbaar met de palm m 100 maar dan met 8 mb ram en 2 mb rom.
ik gebruik hem als agenda en als gameboy emulator.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Sinds kort een Palm Vx. Gekocht voor 90 euro (nieuw).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:10
Een Compaq 2010C en een Siemens IC35

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-05 10:20
Psion 5. Bevalt me erg goed, goed nagedacht over de software, leuke software voor te krijgen, volledig toetsenbord (!) gaat lang mee op 2 AA's, groot scherm (640x240). Ben er wel blij mee. Enige nadeel is dat ie (redelijk) wat groter is dan de gemiddelde Palm, maar daar krijg je dus wel een stuk meer scherm en een toetsenbord voor terug.

Heb hem vooral aangeschaft omdat ik altijd rondliep met m'n kontzak helemaal vol met losse briefjes met afspraken, telefoonnummers, lijstjes, ideeen, etc, etc. Ook zat ik toen nog op de HTS, hadden daar behoorlijk wat projecten en altijd een gruwelijk gebrek aan PC's. Om te voorkomen dat ik dan moest gaan schrijven (erg analoog, brr) heb ik toen een PDA met toetsenbord gekocht. Kan nu zo met infrarood richting word of wat je maar wilt. Ook leuke internet browser voor te krijgen, werkt perfect samen met m'n Siemens S25 (ingebouwd modem+infrarood).

Denk dat ik hierna weer een Symbian bases PDA koop en anders iets Palm achtigs, dat MS PocketPC moet ik niets van hebben *shiver* :D

Maar goed, denk even heel goed na wat je met je PDA gaat doen, kijk wat je budget is en ga dan eens kijken wat er te koop is en wat je het leukst lijkt. Vragen wat de gemiddelde GoT-er heeft is niet echt heel handig gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37055

Jij zou eens bij de skins van MegaLauncher moeten kijken :D http://www.megasoft2000.com/
haha, denk je dat ik ze niet allemaal al geprobeerd heb 8)7 , maar ik vin ze eigelijk erg lelijk allemaal, behalve aerospace-sony (die ik af en toe gebruik), en eigenlijk vin ik hem zonder skin het mooist. Ik switch dan ook met silverscreen aangezien die wat betere skins levert, maar weer andere nadelen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13967

Compaq Ipaq 3850..

En dan vooral voor de GPS optie ;) (NAVMAN 3000 + tomtom navigator)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

1) een Xircom Rex6000, credit-card sized PDA, voor agenda, takenlijst en contacten (dat ding heb ik al twee jaar of zo -altijd- bij me). Kan niet meer functioneren zonder. Voordelen: zeer klein, doet 3 maanden of zo met setje batterijen. Nadelen: traag, geen grafitti oid (wel toetsenbordje), niet meer in produktie.
2) een Compaq iPaq 3760, voor bovengenoemd spul plus spielerei; veel te groot om altijd mee te nemen imho, maar een gegeven (gewonnen) paard, tja :) In gebruiksgemak (met name snelheid en grafitti/ block recognizer) mijlenver beter dan mijn Rex, overigens. Nadelen: afmetingen, batterijtijd

Gelukkig kan ik deze 2 probleemloos met elkaar syncen, wat de combinatie redelijk ideaal maakt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ching
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 23:20
Ipaq H3970.

Gebruik voornamelijk de agenda en TomTOm Navigator GPS optie.
Voor de rest heb ik een aantal documenten erop staan die ik voor mijn werk veel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060

Ik heb een Psion Revo Plus 16mb, bevalt goed en koste een tijd geleden iets van €500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51011

Nokia 9210

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/9210/images%5C9210_index_main2.jpg

Vooral handig omdat het een PDA en GSM in 1 apparaat is, dus makkelijk faxen versturen/ontvangen , mailen , internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb 2 weken geleden een sony clie peg-t675c gekocht.
En ben daar zeer tevreden over.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:08
Afbeeldingslocatie: http://www.hp.com/cposupport/images/eagle/pt620lx_lg.gif

hp620lx
is wel weer wat ouder, maar het ding werkt perfect als agende, adresboek etc. Voor in de tussenuren kan ik er nog spelletjes als tetris op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51675

mijn Palm VX is mijn leven :) lekker klein lekker fijn! en tesamen met mijn t39m vormen ze een perfect internet/mail duo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57574

rex 5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57574

haha rex 5000 rules, discontinued yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Laatst online: 22:18
Palm M500, had mijn moeder gekregen, en die gebruikt em niet dus ben ik de gelukkige eigenaar geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Palm IIIe, toendertijd voor een aardig bedrag bij Dixons gehaald maar nog steeds plezier van :P

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 22:22
Compaq Ipaq 3870 (32ROM, 64RAM, Bluetooth), 128MB SD, TomTom Navigator + Haicom GPS muis

Afbeeldingslocatie: http://www.handy.ru/news/2002/apr/pic/ipaq3800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.i-con.nl/s_201.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Begonnen met een Palm IIIxe in januari 2001. Dat beviel zo goed, dat ik in september na lang twijfelen (tussen de m505 en een Ipaq 3630) een Palm m505 kocht. Na een tijdje had ik die niet echt meer nodig voor werk en studie, dus verkocht hem, in afwachting van nieuwe modellen. Toch kon ik moeilijk zonder pda, en heb het een weekje uitgehouden met een Rex 6000. Maar als je Palm gewend bent, is een Rex echt onhandig. Vooral het verwisselen van de batterijen was een groot nadeel. Nu gebruik ik mijn T68i als pda, en dat bevalt me prima, zolang ik niet al te veel gegevens overal nodig heb
Ik begin binnenkort met afstuderen, en dan is een pda toch wel handig. Overal de tekst van mijn scriptie bij de hand kunnen hebben is echt wel handig, en wat ik ook mis is de gecodeerde opslag van wachtwoorden, logins, serienummers en documentnummers. Daarom heb ik de Palm Tungsten T besteld. Die kan overweg met de backup van vele programma's voor de Palm die ik nog steeds op mijn computer heb staan. Het formaat en OS staat mij gewoon heel erg aan, en ook het hi-res scherm. Ik heb nog even getwijfeld over de Sony Cliés, maar in combinatie met de T68i is bluetooth toch wel erg :9. Leuk in de trein andere bluetooth-apparaten opsporen en stiekem een tekstje sturen ;). Misschien is het ook wel dat ik erg merktrouw ben en Palm mij altijd goed is bevallen.
Pocketpc is niets voor mij, ik wil gewoon 1001 kleine, nutteloze gratis programmaatjes kunnen installeren en weer verwijderen zonder dat er iets in het OS achterblijft. En mp3's, filmpjes, word, excel, mail, icq en usenet kan allemaal prima op de Palm.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Een kapotte palm IIIxe met 8mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61718

Lol, ben zeker de enige tweakers zonder PDA. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Ipaq 3870..en dat bevalt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Sinds afgelopen voorjaar ben ik in het bezit van een Palm IIIc. Bevalt prima, behalve van de agendafunctie maak ik veel gebruik van documents to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaddeh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik heb een Palm M105... eigenlijk niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Sony Clie S300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 15:49

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Anoniem: 51675 schreef op 09 november 2002 @ 21:08:
mijn Palm VX is mijn leven :) lekker klein lekker fijn! en tesamen met mijn t39m vormen ze een perfect internet/mail duo :7
Die combi had ik ook vorig jaar :P maar nu is het een Palm m505 met een T68i. In één klap alles in kleur *D
Zowel de Palm als de Ericsson zijn klein en licht. En allebei doen ze zeker een week met hun batterij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 14:08
palmpje m130.. beetje slecht display in het zonlicht amper te zien mja welke tweaker komt nu vaak buiten .. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

DaTimMan schreef op 09 november 2002 @ 23:55:
palmpje m130.. beetje slecht display in het zonlicht amper te zien mja welke tweaker komt nu vaak buiten .. :>
Waarom heb je in hemelsnaam een PDA nodig als je nooit buiten komt :?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-04 16:17

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Cassiopeia E125, met 1GB CFII card...
Voor Agenda en telefoonnummers hoofdzakelijk, MP3...
Alleen knippert de back-lite van het schermpje nu....wel irri... moet ik binnenkort ff maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 12:38

tweakerbee

dus..?

Een Visor Edge. Tot nu toe erg tevreden mee. Met 8MB kun je echt een heleboel opslaan. M'n vader heeft een M515 met kleurenscherm, maar dat heeft IMHO echt nog niet zo'n enorme meerwaarde dat ik daar geld aan uit ga geven.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55511

Palm M125, perfect dingetje kan niet meer zonder. Heb er nu heel wat opstaan, adressenlijst, volledige agenda...

En laatst heb ik er ook een browser op geinstalleerd en een mailprogramma. Werkt echt perfect (wel een beetje langzaam) via mijn Nokia 8850 infraroodverbinding. Gelukkig heb ik geen kleurenscherm en andere troep, want imo gebruik je dat toch niet. Anders ga je toch gewoon achter je comp zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik heb trouwens vandaag een nokia 6310i gekocht met bluetooth, ik wil deze graag samen met me Jornada 565 gebruiken, weet iemand nog een leuke BT kaart? Liefst 1 waar je ook weer CF kaartjes in kan douwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67824

dit is mijn beesie,

is wel aan vervanging toe trouwens........

Palm M505
Afbeeldingslocatie: http://www.organizer-store.de/produkte/jpg/9079xxx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:02
Palm IIIxe hier, niks bijzonders maar ik doe er ook niks bijzonders mee :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb ook een Palm IIIxe, maar ik kan er alles mee wat ik wil: adressen en agenda bijhouden, Japans/Engels woordenboek, Kanjitrainer, Ebooks lezen, reisplanner gebruiken en nog wat kleine dingetjes, spelletjes en dergelijke.
Voor mail en internet heb ik drie computers en een laptop, en mobiel internetten heb ik nooit echt behoefte aan gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik had eerst een Palm IIIe, m'n opa heeft die alleen kaputt laten stuiteren. Toenertijd voor 450 guldens gekocht...2 1/2 jaar geleden.

Nu een Clie Peg-N770C. Meesterlijk apparaatje

Afbeeldingslocatie: http://selachii.xcl-clan.com/misc/clie/clie_interface2.jpg

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59602

Wow, als ik dit zo allemaal hoor, kan ik btr iets van een Palmtop nemen dan een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060

Anoniem: 59602 schreef op 10 november 2002 @ 11:14:
Wow, als ik dit zo allemaal hoor, kan ik btr iets van een Palmtop nemen dan een laptop?
Het ligt eraan wat je ermee wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05
Ik heb een Oregon Scientific Osaris (16MB).
wel een beetje achterhaald, maar toch zeer handig, veel programma's functies etc, en natuurlijk GameBoy Roms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22001

Ik heb sinds kort een Jornada 568 gekocht en hij bevalt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Laatst online: 15-05 15:10
Palm Vx :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Bc Hoogvliet is blij :) met ze Xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21

Entity

9000rpm

Een doorzichtige Handspring Visor Deluxe. Beetje eenvoudig apparaat, maar doet wattie moet doen (agenda, todo en memo's, gesynced met Outlook)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54260

Ik ga ze niet nog een keer opnoemen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Een Compaq AERO 2160 met 24 Mb Ram en 16 Mb rom , 256 kleuren scherm en een 75 mhz mips proc.
Is de voorganger van de ipaq series is onderhand al wel 3 jaar oud en de accu is gewoon helemaal rot aan het gaan houd het nu nog 3 uur uit een jaartje terug nog een week :(

Moet echt een nieuwe hebben en gaat zeker weten een palm os worden omdat ik op mijn aero ook alleen maar adressen documentjes etc bijhoud en af en toe ens een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

palm III met 2 mb geheugen ;( maar het gaat een nieuwe worden. weet alleen nog niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJKs
  • Laatst online: 28-05 20:38

PJKs

Young, Free and Single

Een XDA van O2. Telkens als er iemand belt om een afspraak te maken moet ik ze zeggen dat ik in mijn agenda praat... =) telefoon en agenda, daar gebruik ik het ding voornamelijk voor. Maar ook wel wat spelletjes als ik bij de tandarts zit te wachten.

ja, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 20:57
Palm m130 (meesterlijk ding....supermultifunctioneel)

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29226

Afbeeldingslocatie: http://www.kernelconcepts.de/helio/helio-w1.jpg

8 Megs of Memory: Store 6000 contacts, 5 years of appointments, 1500 memos, 50 minutes of voice recording, 100 sketches, 1500 to-do items, 1000 emails.

Voice Recorder: Record voice memos, reminders, or ideas with ease.

Multiple Color Choices: Express yourself with the Helioú that best suits you.

CompanionLink: Data sync software makes the Helio compatible with Lotus Organizer, Microsoft Outlook, Schedule+, Symantec ACT!, Goldmine and Palm Desktop.

E-mail Function: Download and draft email.

Expense Manager: Track and categorize expenditures.

PC Synchronization: Back-up Helioú data on a personal computer in either direction.

Scheduler: Maintain a calendar, including an anniversary tracking alarm.

Phone Book: Store names, numbers, addresses, and other details.

Memo Function: Take notes, jot down memos, or prepare shopping lists.

To-do List: Track and prioritize action items.

Sketch Pad: Draw maps or create designs.

Calculator: Compute math functions, currency exchanges, mortgage calculations, and metric/imperial conversions using up to 12 digits.

Ik gebruik hem voornamelijk als agenda/planner, kleine memo's, grafische rekenmachine, telefoonboek, grote uitgaven, actielijst, en verjaardagen(vergeet ik altijd). Ik heb wel gameboy spellen erop gehad, maar daar is de lol snel af. Enige nadeel van een pda is dat je kore termijn geheugen erop achteruit gaat, want je probeert het niet meer te onthouden, je zet het gewoon in je pda, dus ik probeer alleen de echte belangerijke dingen zoals wedstrijden, open dagen, hcc dagen :D erin te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petergr
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

Een Apple Newton MessagePad 120 is wat ik heb, lekker oud, lekker stevig, lekker f***ing groot scherm 7.6 X 10 cm, met zelfs een gewoon pcmcia slot.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 09:54

Trek Y11

Eat my shorts

Ik heb een Psion Revo + en een Palm M515, vond de Psion wel fijn werken met het toetsenbord. Ik heb echter wel graag een PDA met backlight, kleur vond ik ook wel leuk.

What if this weren't a hypothetical question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

momenteel een Compaq Aero 2130, maar die gaat als alles goed loopt weg, en dan komt de Toshiba e740 daarvoor in de plaats :9~

als je meer dan 90,- bied kun je de 2130 over kopen :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

De Ipaq 3870, lekker ding, in combinatiem et de 6310i,
maar volgende koop ik denk toch echt een compi apparaat,
dus Gsm en pda in een.

Ik heb hier voor een Palm m100 gehad, heel veel plezier mee gehad,
maar die 2 mb was toch echt een stuk minder :(

uiteindelijk overgestapt op de Pocket Pc, en ik moet zeggen dat alhoewel je er
veeeel meer mee kan, het wel wat langzamer is :/

niet meer klik klik, huppa adres boek en bam..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:28

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Heb hier een Palm IIIc. Wat aan de oude kant, maar met kleurenscherm. Gebruik 'm als agenda, organizer en (zelfs met een wat oudere) om te showen...

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Palm Vx hier. Ik wil inmiddels wel wat meer, kleur, mp3's en af en toe een filmpje. De Tungsten zou voor mij perfect zijn, hij heeft Bluetooth en mijn T39m ook, kan mp3's en filmpjes spelen, en hij draait op PalmOS :) Is toch nog steeds mijn favoriet :)

Enige probleem: hij kost redelijk wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37691

Ach ik ben tevreden over mijn Palm m105, is toch alleen voor school en huiswerk opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Een Palm m100 en een Psion 5, en ik neem ze tegelijkertijd mee naar school! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 28-05 22:30

ThaHandy

Discovery Channel

spion revo+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

Ik heb al sinds maand en dag een Ipaq.. maar ga voor de p800 soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48834

Ik heb sinds 2 dagen een Palm Vx, kei goed ding voor de dingen waar ik um voor wil gebruiken. Heb echt geen divs speler in kleuren nodig voor paas duizend piek.
En dees kostte me maar 125 eurotjes (nieuw), dus toen was ik al helemaal blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Palm m100, als agenda en voor games :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
Okeee okee... de vraag is welke je nu hebt maar ik ben zo vrij te vertellen welke ik had en welke ik ga nemen :)

Psion Revo 8Mb --> prima ding maar oooh wat zonde dat er geen backlite in zat :(
Casio EM500 --> superrrr maar op uitgekeken

Ga nu voor eentje met Palm OS zonder kleur, puur als agenda & contacts enzo. Zal wel Sony SJ10 of een 2dehands Palm Vx worden denk ik.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 22:52
Laser Pocket I (Vtech Helio)

el-cheapo ding waar je eigenlijk niets meer mee kan dan de basisdingen. Maar dat is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23519

Compaq iPAQ 3970 .. 400Mhz XScale PoWaH! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 22:22
Anoniem: 23519 schreef op 10 november 2002 @ 22:43:
Compaq iPAQ 3970 .. 400Mhz XScale PoWaH! :D
Ik dacht even wat een PPC-club reclame bij je naam + sig. maar na even bij je gegevens te hebben gekeken is dat wel duidelijk waarom je dat doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30262

Ik heb een Vx, maar gebruik 'm niet meer. Dus hij staat te koop in "Vraag & Aanbod".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46

bladebla

<Piéééép>

HP Jornada 525, vorige jaar op de HCC gekocht. Ik heb er naar tevredenheid mee gewerkt en voor zitten proggen, maar ben nu op zoek naar een opvolger en deze verkopen.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 5× Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Anoniem: 48834 schreef op 10 November 2002 @ 22:10:
Ik heb sinds 2 dagen een Palm Vx, kei goed ding voor de dingen waar ik um voor wil gebruiken. Heb echt geen divs speler in kleuren nodig voor paas duizend piek.
En dees kostte me maar 125 eurotjes (nieuw), dus toen was ik al helemaal blij
Komt die van jou heel toevallig ook uit Utrecht? :P

Ik heb dus ook een nieuwe Vx... :)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
Palm IIIc voor 120 euro bij de dixons gekocht, kort geleden. Bevalt heerlijk, snel zat, gebruik 'm voornamelijk voor adresjes en agenda. Soms beetje internetten in de trein in combi met ir en mobiel lulijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13987

IIIc, mooi apparaat voor 129 euro gekocht bij de dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

iPAQ 3870 (en 3630 waar niks mee gebeurt :/ ) icm Nokia 7650

PocketPC = _/-\o_

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbd
  • Laatst online: 24-05 17:06

pbd

Ipaq 3850, Haicom GPS muisje, TomTom Navigator, Destinator Carkit (ProClip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Laatst online: 28-05 15:06

the-spawn

.: Dark Storm :.

Psion Revo+ en een Ipaq H3970 :P (inc. GPS en TomTom Nav)

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55602

Een Ericsson MC218, bevalt prima maar synchronisatie met PC via kabeltje loopt beroerd onder WinXP. Eerlijk gezegd kijk ik lekkerbaardend naar collega's met een Ipaq of een Loox. Maar nog geen geld voor zo iets moois. En de MC218 doet alles wat ik nodig heb (past alleen niet in de binnenzak en is ook nog eens zwaar :( ) dus dat valt thuis niet uit te leggen.
Als ik meer muntjes had ;( , dan ging ik voor de 3970 met Navman en tomtom GPS en kocht ik er gelijk een Nokia 6310i bij. Je mag toch blijven dromen :z ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik zat er trouwens aan te denken om dit kaartje te kopen:

http://www.gadgetdelivery.nl/products.php?id=38

Iemand ervaring met dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

palm m505 :Y)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48834

Fryotech-XP schreef op 10 November 2002 @ 23:31:
[...]

Komt die van jou heel toevallig ook uit Utrecht? :P

Ik heb dus ook een nieuwe Vx... :)
nope, gekocht op pc-discount beurs hier in den bosch, stond een kraampje uit nieuwegein die hadden Palm Vx voor 125 en de Palm m505 ?? (kan da, was precies hetzelfde als de Vx alleen kon je er uitbreiding op doen, zoals geheugen, bluetooth en gps) voor 175.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14065

Psion Revo...

Best praktisch zo'n toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 00:02

jvdb1975

tsja.........

Ik heb een Sony Clie Peg-N770C. Superblij mee!
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.