---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik verander je status wel als je dat wil: zoek maar iets leuks uit!Xavier schreef op 14 November 2002 @ 00:35:
Ik sta nog op betaalddas jammer.
Niks aan te doen ik wacht rustig af
Er is ook kous met een 3:1 ratio, die is dus veelzijdiger in te zetten. Die 6,4 zal er wel wat lastiger overheen gaan. En de kous is diameter 5 maar door uitstrekken kan ie dus ook dunnere kabelboompjes mooi verpakken. Meet eens je molex snoertje voor de lol, dunner als 5 dus!Spider.007 schreef op 14 november 2002 @ 00:36:
ik ben van plan te gaan bestellen bij de conrad; ik ga daar toch een bestelling doen (voor een baybus) en ik zie dat ze daar 9,5/4,7 (jaja, op de mm) en 6,4/3,2 hebben. Ik denk zelf dat de tweede het beste is; maar aangezien ik er geen ervaring mee heb; de kous blijft toch wel een beetje flexibel
Dus het geeft niet als 'ie na het krimpen 6 ipv 4,7 mm dik is...?
lolVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 00:37:
[...]
Ik verander je status wel als je dat wil: zoek maar iets leuks uit!
Als ik tijd kan vinden ga ik maar eens lekker aan de slag.
Edit: LauPro ge-update
Ils het miir iinkomt, dis de hoofdziik!dj_tsunami schreef op 14 November 2002 @ 11:52:
ik heb hem ook binnen! bedankt PO!
P.S. mijn nickname is Tsunami, niet Tsunama
mijn geld is ook binnen !! mooi
po jouw case staat in een stand ??
hoe zo staat ie daar dan ?
er was namelijk een keer een gast op een lan party van een of ander bedrijf dat vroeg of ik mijn kast verhuurde
Ik wacht rustig op de spullen,
its now to you PO
Standhouder is sponsor van de nieuwe casemodsite die begin januari online komt. Ik heb een goede verstandhouding met die gast (importeur hardware) en hij weet dat ik vrij actief in de scene ben, zodoende vroeg hij mij of ik een aantal mooie cases kon regelen ter decoratie van zijn HCC stand (hij verkoopt ook sunbeam spul en zo). No problem dus, er komen 4 of 5 cases op de stand. Daaronder zijn dus een paar hele mooie cases: zoals een tweetal Bart Banaan vreaties. Ook mijn nieuwe mod is daar te zien (morgen even logo/window lasercut laten maken).cryptapix schreef op 14 November 2002 @ 14:00:
juuuj
mijn geld is ook binnen !! mooi
po jouw case staat in een stand ??
hoe zo staat ie daar dan ?
er was namelijk een keer een gast op een lan party van een of ander bedrijf dat vroeg of ik mijn kast verhuurdehij vond het wel mooi enzow en wou er toen 1 voor in zijn stand af en toe
Misschien kan ik volgend jaar wat meer organiseren (als mijn site dan draait), maybe een live casemodgalery! we zien wel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Demoniac schreef op 14 november 2002 @ 14:50:
Ow eh.. PO, die dingetjes-die-ik-zou-regelen die zijn klaar
en waar staat die stand? moeten we natuurlijk wel even langs hèVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 14:47:
[...]
Standhouder is sponsor van de nieuwe casemodsite die begin januari online komt. Ik heb een goede verstandhouding met die gast (importeur hardware) en hij weet dat ik vrij actief in de scene ben, zodoende vroeg hij mij of ik een aantal mooie cases kon regelen ter decoratie van zijn HCC stand (hij verkoopt ook sunbeam spul en zo). No problem dus, er komen 4 of 5 cases op de stand. Daaronder zijn dus een paar hele mooie cases: zoals een tweetal Bart Banaan vreaties. Ook mijn nieuwe mod is daar te zien (morgen even logo/window lasercut laten maken).
Misschien kan ik volgend jaar wat meer organiseren (als mijn site dan draait), maybe een live casemodgalery! we zien wel.
ik vind alleen (helaas) dat de casemod scene te professioneel gaat worden..
zelf is mijn logo gefreest met cnc machine wat al vrij uniek was toen.. lasercuts komen ook steeds meer in (kon ik toen ook maar voor normaal window bullshit en duurder)
maar tegenwoordig komen er zelfs STANDAARD kasten ut met vette lasercuts, ccfls en waterkoeling.. nu nog lcds en dan is het af (lcd begint al te komen zoals lcdtjes met temps in xaser kasten enzow) vind ik persoonlijk wel erg jammer
dus over jaar zul je moeten kiezen.. casemods of fabrieksmod
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 15:17:
Stand is van Space Promotion, maar het kan eigenlijk niet missen, 5 mooie mods vallen meteen op !!
maar wanneer staat de volgende lading bestellingen gepland om verstuurt te worden ?
schei toch uit!!! hoelang is je betaling binnen: gister avond dus, en wanneer had ik het dan moeten versturen??? Denk dat ik die van jou een dag of 2 laat liggencryptapix schreef op 14 November 2002 @ 15:27:
mischien dat ik het gemist heb
maar wanneer staat de volgende lading bestellingen gepland om verstuurt te worden ?
Natuurlijk!dj_tsunami schreef op 14 november 2002 @ 15:23:
[...]
staat de SpaceCase er ook? dan herken ik hem gelijk
Mooi nieuws, neem aan dat ik er bij hoorVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 16:09:
De portie ingepakt en gaat straks naar de post (voor 17.00 uur) Zal ze vanavond even op verzonden zetten, ik moet eerst effe een 2400 xp+ plus 512 mB DDR3500 ram ophalen (GEIL)
Idd heel geil !
LOLVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 16:04:
[...]
schei toch uit!!! hoelang is je betaling binnen: gister avond dus, en wanneer had ik het dan moeten versturen??? Denk dat ik die van jou een dag of 2 laat liggen
en dat kun je dus mooi nakijken op LauproWeezer-DC schreef op 14 november 2002 @ 16:16:
[...]
Mooi nieuws, neem aan dat ik er bij hoor
Idd heel geil !
Maar gelukkig heeft t voor mij in princiepe geen haast, ben toch nog niet klaar met mn casemod
No Zeur Intended
Verwijderd
Het lijkt alleen dunner dan ik dacht maar het rekt wel aardig. Alleen heb ik nu te dikke krimpkous maar dat zie ik wel als ik eraan ga beginnen
Verwijderd
ik heb geen haast hoor..Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 16:04:
[...]
schei toch uit!!! hoelang is je betaling binnen: gister avond dus, en wanneer had ik het dan moeten versturen??? Denk dat ik die van jou een dag of 2 laat liggen
al krijg ik het volgende week ik w8 wel..
ik vroeg het me gewoon af omdat ik dan beetje rekening kan houde met wanneer het komt dan kan ik beetje inplannen waneer ik moet spijbelen voor me kabeltjes in die mesh te gaan stoppen
je word wel snel boos heVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 16:26:
Daarom, zeur dan niet zo!! Ik had er vandaag toch niet meer in kunnen pakken, mijn resources zijn ook beperkt.
we zeuren niet.. we willen gewoon vaak onze status weten
volgens mij maakt niemand eeen probleem van het punt dat het soms wat langer kan duren
iedreen vloekt wat over die ellendige banken maarja
hehe daar zit mijn prob ook nog inChainsaw schreef op 14 november 2002 @ 17:30:
jippy ontvangen ziet er weluit zeg, nu nog ff tijd vinden om te moddu
vandaar da ik geen haast had
Verwijderd
Heb ik een paar voorbeelden (hoe het wel/niet moet)
Suc6 met modden...
(mijn bestelling is verpakt
Heb ik ook al gedaan idd! Alleen zijn die dingen moeilijker door de mesh heen te halen, omdat ze female zijn, dan gaan de uiteinden snel uitrafelenChainsaw schreef op 14 november 2002 @ 18:00:
ik ga vanavond ff oefenen op een molex Y-splitter en het is kooppavond dus ff krimpkous inslaan
Dat had ik ook al uitgevondenVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 18:05:
Moet je eens proberen je vinger in die dikke mesh te stoppen
Verwijderd
Mesh eerste even onder een vlammetje houden zodat het niet meer kan rafelenSyzzer schreef op 14 november 2002 @ 18:23:
[...]
Heb ik ook al gedaan idd! Alleen zijn die dingen moeilijker door de mesh heen te halen, omdat ze female zijn, dan gaan de uiteinden snel uitrafelen
Verwijderd
heb het (10-11) overgemaakt,(girotel)
sta nogsteeds op "betaald"
het is al ven mijn rek af, heb je het al binnen?
nick: The Punisher
geduldVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 19:46:
Pureoptical,
heb het (10-11) overgemaakt,(girotel)
sta nogsteeds op "betaald"
het is al ven mijn rek af, heb je het al binnen?
nick: The Punisher
Ooh,ik hield het boven een vlammetje, dat ging ook heel goed!Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 18:38:
[...]
Mesh eerste even onder een vlammetje houden zodat het niet meer kan rafelen
Slim! Ga ik gelijk proberen! Dat ik dat zelf niet had kunnen bedenkenVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 18:38:
[...]
Mesh eerste even onder een vlammetje houden zodat het niet meer kan rafelen
Tja, lees eens alle info op Laupro, daar stond die tip namelijk ook al bij mijn verkooppraatjeSyzzer schreef op 14 november 2002 @ 21:00:
[...]
Slim! Ga ik gelijk proberen! Dat ik dat zelf niet had kunnen bedenken
Verwijderd
ksta op betaald hopelijk morgen op verzonden
jah het zijn enveloppenVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 22:00:
Okeej dan, mijn pakketje is ook verzonden. Kan deze door de brievenbus? vast wel hae. Morgen denk ik maar ff eerder naar huis van school zodat ik ff lekker kan kloten. Thnx PO.
daarom zijn de verzendkosten ook niet zo groot
Mijn pakketje is verzonden !!!
Morgen lekker verder gaan met modden !
Mijnes ook spannendXavier schreef op 14 november 2002 @ 23:30:
yoepie
Mijn pakketje is verzonden !!!
Morgen lekker werken !
dat wrd knutselen
PO. ik zit met smart te w8en op die kabelmesh, je bent een schat
Hoe bedoel je, ik update realtimeVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 00:18:
Er kwamen zonet nog 4 betalingen binnen: Laupro dus.
Maar je maakt me weer blij
[ Voor 0% gewijzigd door Turkish op 15-11-2002 00:46 . Reden: Kan niet eens normaal typen blijkbaar ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Lig al de heletijd met metras voor de deur....;)
Dat was dus het eerste wat ik deed toen ik het uit de envelop haaldeSyzzer schreef op 14 November 2002 @ 18:23:
Dat had ik ook al uitgevondenMoet je je vinger er eens instoppen totdat de mesh heel je vinger bedekt
NIET JE VINGERS IN DE MESH STEKEN DUS!!!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
En daar zat die van mij dus bij.Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 00:18:
Er kwamen zonet nog 4 betalingen binnen: Laupro dus.
Verwijderd
je kan toch nu alles inpakken en versturen? het is nog geen weekendVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 12:06:
Ik verzend alleen op werkdagen, ik geniet van de rust in het weekeinde. Dus alles wat nu en in het weekeind binnenkomt gaat maandag op de post, soz m8.
hmm, ik kon mn vingers er gewoon weer uitkrijgen
die 5mm is nog kleiner dan ik verw8 had maarja moet wel passen
iig tnx po voor de snelle levering..
ben erg tevreden over deze ia..
tnx nogmaals
ps
moet ik nog op laupro ergens invulle dak heb ontvangen voor stats ofzow ?
heb gevonden
Gelijk heb je, het lijkt me gruwelijk veel werk om honderden stukjes kabelmesh uit te zoeken, in te pakken en te sorteren...Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 12:06:
Ik verzend alleen op werkdagen, ik geniet van de rust in het weekeinde. Dus alles wat nu en in het weekeind binnenkomt gaat maandag op de post, soz m8.
* Chakotay ziet een mooi vinkje naast zn betaald status staan en wacht geduldig, geen haast hier
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
PRIMA!!! Tot de volgende keer!!!
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Nouhou.... Het zit nu al op € 1.378,00 hoor... wie had dat verwacht?Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 19:03:
En tja het zal geen mega-aktie worden met 10.500 euro omzet, maar gewoon een ouderwetse aktie waarbij je voor enkele euros weer enkele uren mod-plezier en een strakke voeding overhoudt.
* EMP hoopt dat meneer postbank eens wat meer peper zijn zijn raid krijgt zodattie wat opschiet
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Verwijderd
Wat een kut werk
Om de om de gewone kabels ging wel aardig aangezien je die steekers er wel vanaf krijgt. Maar de stekker van m'n ATX-kabel kreeg ik er niet af
Die heb ik maar doormidden geknipt, mesh erom en weer aanelkaar gesoldeerd.
Geen geweldige oplossing maar het wilde niet anders. Ik heb meteen die p4kabels eraf geknip en omgewikkeld met tape in m'n voeding zitten.
Alleen wilde hij niet meer werken in m'n kast
Sterkte dus
Verwijderd
Ben er nog niet helemaal uit, wil hem eigelijk niet doorknippen o.i.d.
Iemand ideeen?
Verwijderd
Ik wilde hem eerst lossolderen maar dat lukte ook nietVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 16:39:
Zit ook nog te twijfelen hoe ik die ATX kabel ga doen.
Ben er nog niet helemaal uit, wil hem eigelijk niet doorknippen o.i.d.
Iemand ideeen?
Ik kreeg het soldeer niet los, het was te oud denk ik
hehe, oja, mijn vinger kreeg ik er wel uit, maar mijn elfde vinger niet
[ Voor 0% gewijzigd door Kippenijzer op 15-11-2002 17:15 . Reden: [edit] te vroeg... ]
Meld dit ff op mijn hotmail, stuur ik je die missende meter maandag na!Kippenijzer schreef op 15 November 2002 @ 17:10:
Ik ontvang nl. vandaag mijn bestelling... Niet helemaal... Ik had 2x1M zwart (10) besteld, 1x 1M grijs (5) en 1x 5M zwart (5). Ik ontvang (helaas) enkel 1x5M zwart (5), 2x1M zwart (10) en 1x1M zwart (5) Want ik toch erg jammer moet vinden, gezien ik niet zomaar die 1M grijs erbij had besteld
edit --> hij doet
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb ik ook gedaanDemoniac schreef op 15 November 2002 @ 08:47:
[...]
Dat was dus het eerste wat ik deed toen ik het uit de envelop haalde'Mam! Kom eens even met de schaar!'
NIET JE VINGERS IN DE MESH STEKEN DUS!!!
Verwijderd
Maar nou had ik nog ff en vraagje, kan het kwaad als je op je ATX aansluiting sommige kabels van dezelfde kleur omwisselt. Dus dat je een rode op een andere plaats steekt, waar eerst ook een rode zat, maar een andere, of een zwarte op een andere plaats steekt waar eerst ook een zwarte zat?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2002 18:55 . Reden: ff verduidelijkt ]
Verwijderd
Nee als je bij je voeding kijkt zie je dat dezelfde kleurdraden allemaar op 1 bonk gesoldeerd zijn, bij mij iig.Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 18:53:
Maar nou had ik nog ff en vraagje, kan het kwaad als je op je ATX aansluiting sommige kabels van dezelfde kleur omwisselt. Dus dat je een rode op een andere plaats steekt, waar eerst ook een rode zat, maar een andere, of een zwarte op een andere plaats steekt waar eerst ook een zwarte zat?
En het werkt ook nog
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hmmm, ik heb net een van mn twee molex draden gedaan. Maar dat was al een aardig mod klusje. Hoe hebben jullie die ATx stekker gekaad, dat zijn van de vierkanten stukjes metaal, en ik zie geen weer haakjes. ???Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:12:
[...]
Nee als je bij je voeding kijkt zie je dat dezelfde kleurdraden allemaar op 1 bonk gesoldeerd zijn, bij mij iig.
En het werkt ook nog
Verwijderd
Er zitten wel weerhaakjes maar daar kan je dus niet of amper tussen komen met een schroevendraaierfleppuhstein schreef op 15 november 2002 @ 19:49:
[...]
Hmmm, ik heb net een van mn twee molex draden gedaan. Maar dat was al een aardig mod klusje. Hoe hebben jullie die ATx stekker gekaad, dat zijn van de vierkanten stukjes metaal, en ik zie geen weer haakjes. ???
Ik ben maar gaan knippen
ik ben bijna klaar met het modden van mijn voeding
ik heb de atx stekker er met heel veel moeite en een hele fijne schroevendraaier er wel af gekregen, eerst was ik bang dat de 5mm mesh tre dun was voor de andere kabels
maar nu blijky het allemaal goed te passe
ik heb morgen wel fotos denk ik,
ik heb voor me voeding 1meter (10) gebruikt en 5meter(5) en ik heb niet echt veel meer over
succes met hert modden
vlak voor de connector ? of in je voeding ? en maken de kleuren echt niks uit ? want ik heb bv meerdere oranje draden, maar sommige zijn dubbele draden.Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 19:50:
[...]
Er zitten wel weerhaakjes maar daar kan je dus niet of amper tussen komen met een schroevendraaier
Ik ben maar gaan knippen
Dit topic is gesloten.
![]()