Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Daarom is het misschien handig om die brackets er bij te kunnen bestellen!!!Tarin schreef op 08 november 2002 @ 15:47:
Het pcbtje is 60mm hoog.. dus dat gaat sowieso niet passen vrees ik..
De 20*2 is 37mm.. dat past wel (5.25"bracket is 42mm hoog)
Verwijderd
Je kan eventueel een extra paralelle poort kopen (~€25 voor PCI, ~€14 voor ISA).Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 15:58:
ik ben een behoorlijke noob op het gebied van lcd en solderen, maar is het mogelijk om twee paralelle lcd's aan te sluiten op mijn puter, of zal ik toch echt een paralelle en een usb of seriele moeten nemen?
Joah..D-FENCE schreef op 08 November 2002 @ 15:59:
[...]
Daarom is het misschien handig om die brackets er bij te kunnen bestellen!!!
Maar dat geldt alleen voor Lian-Li of andere dergelijke alu kasten..
Bovendien heb ik al niet eens 1 bracket over (
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 16:00:
Weet iemand waar de bestelling eventueel afgehaald kan worden als je die optie op laupro hebt geselecteerd???
Lethal schreef op 07 november 2002 @ 17:38:
[...]
Daar word op geemail natuurlijk
Bodegraven of Gouda
Lethal of supermadcow
[ Voor 0% gewijzigd door Tarin op 08-11-2002 16:04 . Reden: typo-Inc. en wat toegevoegd (techposts zijn ook niet alles) ]
Tarin schreef op 08 November 2002 @ 16:02:
[...]
Je kan eventueel een extra paralelle poort kopen (~€25 voor PCI, ~€14 voor ISA).
[...]
Joah..
Maar dat geldt alleen voor Lian-Li of andere dergelijke alu kasten..
Bovendien heb ik al niet eens 1 bracket over (), en kijk ik wel hoe ik het aan ga sluiten (misschien gewoon lomp voorop, of ergens anders.. ik kijk wel).
[...]
Die brackets heb je in Beige(plastic), Zwart(plastic) en Alu en waarschijnlijk ook in Alu zwart!
Voor de tweakers met een gekleurde case, kunnen er ook voor kiezen om zo'n beige, zwarte of alu te gaan behandelen(lees modden).
En trouwens heb ik nog ruimte genoeg in mijn 2e en 3e case!!!
[...]
Ik heb een email naar cf gestuurd met de vraag of de kabels erbij zitten.. (bij de usb versie)
Ik denk dat als ik brackets gaat bestellen, het allemaal wel erg veel word? Tenzij er natuurlijk zeer veel vraag naar is... Dan nemen we het gewoon mee.
pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6
als ik zo een usb - lcb bestel, dan krijg ik dus een kant en klaar lcd dat ik alleen mooi in me kast moet inbouwen? en alleen een kabel in het lcd hoef te prikken en in de usb poort? drivers installen en draaien maar? want als dat zo is zou ik HEEL erg geinteresseerd zijn
want solderen is bij me eerdere 2 lcd's in een ramp geindigd...
- specs - audioscrobbler -
maar dan moet er wel een kabel bij zitten?!?Wooper schreef op 08 november 2002 @ 16:44:
ff een klein vraagje (sorry als dit al in eerdere posts is gevraagd/beantwoord)
als ik zo een usb - lcb bestel, dan krijg ik dus een kant en klaar lcd dat ik alleen mooi in me kast moet inbouwen? en alleen een kabel in het lcd hoef te prikken en in de usb poort? drivers installen en draaien maar? want als dat zo is zou ik HEEL erg geinteresseerd zijn
want solderen is bij me eerdere 2 lcd's in een ramp geindigd...
Verwijderd
Verwijderd
THNX!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Inderdaad, Deze lijkt me een beetje niet echt leesbaar. Die inverted is beter.mydogisgone schreef op 08 november 2002 @ 17:53:
kan die andere rode lcd er niet bij die is toch iets mooier en beter leesbaar dan deze die je nu hebt maar in elk geval... IK BEN JULLIE SUPER DANKBAAR!
THNX!
Verwijderd
Ik d8 zelf dat er wel een backlite op zitVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 18:12:
Ik begrijp lethal dat er op die van 27euro's geen blacklite zit ?
Maar waarom download je niet ff de PDF file? daar staat al dat soort info wel in
Verwijderd
http://www.crystalfontz.c...4A-TMI-JP_front_bl_on.jpgVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:36:
[...]
Ik d8 zelf dat er wel een backlite op zit
Maar waarom download je niet ff de PDF file? daar staat al dat soort info wel in
Dom van me

Bij de weg, als er mensen niet in staat zijn om een LCD te solderen, ik ben berijd de LPT verzie met afstelpotmeters te solderen, (Fleppuh stijn weet dat ik dat wel kan:) ) Mail me maar ff, zorg dat je LCD op mijn adres beland, en ik stuur hem gesoldeerd weer terug.
Voordelen boven TPG
De NPD haalt grote aantallen pakketten thuis op.
Ze zijn ze goedkoper als TPG.
Nadeel
De depots van de NPD zitten niet overal.
Scheelt toch weer een paar euro verzendkosten via de NPD.
***De kabel die nodig is bij de usb LCD is dat een gewone A-B usb kabel?****
Unknown
Verwijderd
Al gelezen, beetje te laat.......

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Een blauwe 20*4 USB
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Check de plaatjes op deze site eens, blijkbaar zit er toch een kabel bij die usb versie!!
http://www.theddrzone.com...ews/lcd/LCDcablescopy.jpg
Ze hebben het daar over de CFA634-YMC-KS (serieel?) Maar wat moet je dan met een USB kabel erbij. De USB is de CFA634-YMC-KU (usb)
Unknown
Verwijderd
CF displays zijn zowel los verkrijgbaar alsook in een kitvorm. Ik denk dat je hier twee zaken door elkaar haaltQuintus schreef op 08 november 2002 @ 20:44:
http://www.theddrzone.com/review.asp?id=53&page=1
Check de plaatjes op deze site eens, blijkbaar zit er toch een kabel bij die usb versie!!
http://www.theddrzone.com...ews/lcd/LCDcablescopy.jpg
Zou kunnen ja, op de site van Crystalfonz worden de usb kabel ($5) en het bracket los verkocht.Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 20:46:
[...]
CF displays zijn zowel los verkrijgbaar alsook in een kitvorm. Ik denk dat je hier twee zaken door elkaar haalt
Unknown
Geen NPD aub... kan ik 30km verderop me pakketje ophalen terwijl een TPG depot hier paar minuten vandaan zit.Quintus schreef op 08 November 2002 @ 20:13:
Is het niet mogelijk een verzendoptie voor verzenden via de NPD toe te voegen?
Voordelen boven TPG
De NPD haalt grote aantallen pakketten thuis op.
Ze zijn ze goedkoper als TPG.
Nadeel
De depots van de NPD zitten niet overal.
Scheelt toch weer een paar euro verzendkosten via de NPD.
***De kabel die nodig is bij de usb LCD is dat een gewone A-B usb kabel?****
NPD als extra optie voor de mensen die wel in de buurt wonenScarp schreef op 08 november 2002 @ 21:02:
[...]
Geen NPD aub... kan ik 30km verderop me pakketje ophalen terwijl een TPG depot hier paar minuten vandaan zit.
Unknown
(WRUSBY03)
Merk ik nu op...
Dus die moeten de mensen er nog wel bij bestellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Verwijderd
Wanneer komt de info mbt betalen enzo? (heb ik denk ik gemist)
Zou je dit voor me willen doen??Rave17 schreef op 07 november 2002 @ 22:11:
[...]
Hehe, thnx
BTW. ik wil misschien ook wel mijn soldeerkunsten (tegen kleine bijdrage) vertonen, omgeving Hoorn wordt dat dan
Zoja dan wil ik ook meedoen
mail cwcheung@home.nl voor meer info
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Deze hebben al de Lian-Li look, ook goed voor mijn coolermaster case...
heb niet echt zin om te dremelen met dit soort werk
Lethal is dit mogelijk ???
Dat zou jij toch juist moeten kunnen zien?
Verwijderd
Kan iemand een Pic en schema van die kabel posten?Lethal schreef op 08 november 2002 @ 21:05:
USB-A to 2mm Cable for 632 & 634 USB Displays
(WRUSBY03)
Merk ik nu op...
Dus die moeten de mensen er nog wel bij bestellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Golfje zit te denken aan zijn Via Epia 2 mm. USB aansluiting.....
Verwijderd

Ook hartstikke rood, maar wel leesbaar (in tegenstelling tot die andere)
Verwijderd
en mensen betalen komt pas nadat hij gesloten is.
Brackets zal ik zo toevoegen, ik geloof dat daar ook wel vraag naar is.
bij supermadcow>bij mij in GoudaVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 20:24:
Waar kan ik bestelde producten ophalen? Ik kan het niet vinden op Laupro...Ik bestel er gewoon eentje en zie wel waar ik hem inmod....misschien is achter m'n window wel een leuk id....
Al gelezen, beetje te laat.......
bij Lethal Bodegraven
Kan je bij wijze van animocheck ofzo die grafische (128*64) ook toevoegen?Lethal schreef op 09 November 2002 @ 11:11:
Em, we wachten gespanne op de email van crystalfontz met het antwoord...
Ik heb er iig interesse in, misschien een kennis ook en er waren er geloof ik meer
[edit]
Dat bracket ziet er wel netjes uit.. alleen IMO jammer dat er een logootje op staat.. Of is dat een stickertje?
Yes yes, GO LETHAL GO LETHAL, zo mogen we het horenLethal schreef op 09 November 2002 @ 11:11:
Em, we wachten gespanne op de email van crystalfontz met het antwoord...
Sorry maar ben errug blij met dit nieuws!!!
edit: errr, ik kijk zojuist op de site van Laupro, maar er zijn alleen van die beige brackets toegevoegd.
Lethal is het ook mogelijk de aluminium brackets toe te voegen ?
volgens mij is dat een stickertje...Tarin schreef op 09 November 2002 @ 11:55:
[...]
Kan je bij wijze van animocheck ofzo die grafische (128*64) ook toevoegen?
Ik heb er iig interesse in, misschien een kennis ook en er waren er geloof ik meer
[edit]
Dat bracket ziet er wel netjes uit.. alleen IMO jammer dat er een logootje op staat.. Of is dat een stickertje?
In dat geval sorry...
edit: bestelling geplaatst.
Eindigt de IA nou 01 12 2002, of 01 01 2003 ?
Er staan verschillende kabels op de site mensen!!!
Voor de seriele lcds heb je ook een backlite kabel nodig
LET DAAR OP!!!
Vind die
inderdaad, ze zijn niet zo snel daar
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
daar zijn wij ook tweakers voor maaar jah...
maar die lianli look brackets zijn wel
maaruh kan die andere rooie lcd worden toegevoegt?
deze rood met donkerrood vind ik ietsjes te onduidelijk maar goed ik hoor het nog wel. en als het niet kan maakt het niet echt uit.
maar wanneer verw8 je de lcd's?
want ik wil die rode lcd aan me broertjes verjaardag geven. hij is op 5 december jarig.
dus ik weet niet maar jah ik hoor het wel..
en nee hij is niet de opvolger van sinterklaas
zeker weten stickertje?Lethal schreef op 09 november 2002 @ 18:57:
Dat is toch mooi lijkt mij ? en je kan het er altijd afpeuteren... tis een stikkertje
zojah, wil ik er denk ook 1
- Parallel Character LCD 12x2 (CFAH1202A-GGB-JP), 1+ 14.00 euro
- Graphic LCD (CFAG12864B-TMI-V), 1+ 33 euro, maar denk dat 10+ ook wel gaat lukken 26 euro
Als dat kan zouden jullie me erg blij maken, want dan kan ik straks weer verder met mijn mod
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Verwijderd
Ja ik heb eigenlijk ook wel interesse in deze twee lcd's.BigBart schreef op 09 november 2002 @ 20:01:
Kunnen deze nog worden toegevoegd, please:
- Graphic LCD (CFAG12864B-TMI-V), 1+ 33 euro, maar denk dat 10+ ook wel gaat lukken 26 euro
Als dat kan zouden jullie me erg blij maken, want dan kan ik straks weer verder met mijn mod
Ik denk niet dat het een stickertje is die je er makkelijk af kan krijgen. Nadeel vind ik dat ie 2 bays inneemt. Mijn 4x20 zit gewoon in 1 bay alhoewel ik de bay erboven niet meer kan gebruiken.Lethal schreef op 09 November 2002 @ 18:57:
Dat is toch mooi lijkt mij ? en je kan het er altijd afpeuteren... tis een stikkertje
Verwijderd
Aceton does the trick! Haal wel vaker lelijke logo's van apparatuur af... Anders kan je het ook nog even met thinner proberen.. een stuk keukenrol in thinner dopen.. kwartiertje op het gezeefdrukte oppervlak laten liggen en daarna wegvegen...Lethal schreef op 09 november 2002 @ 18:57:
LET OP: dit werkt natuurlijk alleen op blank metalen oppervlakken, anders lost je plastic of verflaag op!!!
- 514 - - Blauw/Wit 20 * 2 LCD (PARALLEL) is 25.00 euro moet 27.00 euro zijn.
- 515 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (PARALLEL) is 27.00 euro moet 22.00 euro zijn.
- 521 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (SERIEEL) is 63.00 euro moet 60.00 euro zijn.
- 519 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (USB) klopt.
- 533 - - Geel/Groen 20 * 4 LCD (PARALLEL) klopt.
- 520 - - Rood/Donker rood 20 * 4 LCD (PARALLEL) klopt.
- 522 - - Wit Edge 20 * 4 LCD (SERIEEL) is 63.00 euro moet 60.00 zijn.
- 633 - -Cables (BACKLITE - MOLEX) klopt.
- 632 - -Cables (COM - COM) klopt.
- 558 - -Cables (COM - LCD) klopt.
- 557 - -Cables (USB - LCD) klopt.
- 628 - -PC BRACKET Alu klopt.
- 630 - -PC BRACKET Alu -KIT- klopt.
- 626 - -PC BRACKET Beige klopt.
- 629 - -PC BRACKET Beige -KIT- klopt.
- 627 - -PC BRACKET Black klopt.
- 631 - -PC BRACKET Black -KIT- klopt.
Dit zijn de prijzen zoals ze op crystalfontz staan deze gebruiken we toch of mis ik iets?
Nu eigenlijk wel genoeg geluld, ga stappen
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Ja!BigBart schreef op 09 november 2002 @ 20:01:
Kunnen deze nog worden toegevoegd, please:
Vooral die 128*64.. ik weet vrijwel zeker nog iemand die er een wil als het door gaat. Hij en ik gaan er sowieso zelf software voor ontwikkelen (plugins nog niet zeker, maar ik zelf ga eea klooien systeembronnen en plaatjes).
(ik denk trouwens dat ik heel vervelend aan het worden ben: dit is al de 3e keer dat ik er over zeur
If there is life out there in space, why don't we hear them laugh
Ik zie alleen dat de meesten alleen de usb-lcd bestellen, zonder de betreffende kabel. Is dit omdat elke standaard usb kabel hier op kan
of is daar geen ondersteunende software voor?
of levert aansluit problemen?

Nee, het is een speciaal kabel voor die LCD, maar ik zit er zelf ook aan te denken om zelf een kabeltje in elkaar te knutselen, zodat ik hem rechtstreeks op me mobo aan kan sluiten.Beun_de_Haas schreef op 10 November 2002 @ 10:14:
Beun kon het toch weer niet weerstaan en heeft een usb-lcd'tje besteld
Ik zie alleen dat de meesten alleen de usb-lcd bestellen, zonder de betreffende kabel. Is dit omdat elke standaard usb kabel hier op kan
Zelfde id heb ik ook. Dan bestel ik dat kableltje ook niet. Zelf fabriceren moeten we dan maar uitkomenSyzzer schreef op 10 november 2002 @ 11:43:
[...]
Nee, het is een speciaal kabel voor die LCD, maar ik zit er zelf ook aan te denken om zelf een kabeltje in elkaar te knutselen, zodat ik hem rechtstreeks op me mobo aan kan sluiten.
Grafische, zou ik voor die van de acyie van mail.eve gaan.
Verwijderd
Ik zag dat niemand hier nog op had gereageerd? klopt wat hier staat.... dan wordt het natuurlijk nog leuker om nog wat te bestellenBigBart schreef op 09 november 2002 @ 21:17:
Volgens mij kloppen de prijzen van sommige lcd's niet:
- 514 - - Blauw/Wit 20 * 2 LCD (PARALLEL) is 25.00 euro moet 27.00 euro zijn.
- 515 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (PARALLEL) is 27.00 euro moet 22.00 euro zijn.
- 521 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (SERIEEL) is 63.00 euro moet 60.00 euro zijn.
- 519 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (USB) klopt.
- 533 - - Geel/Groen 20 * 4 LCD (PARALLEL) klopt.
- 520 - - Rood/Donker rood 20 * 4 LCD (PARALLEL) klopt.
- 522 - - Wit Edge 20 * 4 LCD (SERIEEL) is 63.00 euro moet 60.00 zijn.
- 633 - -Cables (BACKLITE - MOLEX) klopt.
- 632 - -Cables (COM - COM) klopt.
- 558 - -Cables (COM - LCD) klopt.
- 557 - -Cables (USB - LCD) klopt.
- 628 - -PC BRACKET Alu klopt.
- 630 - -PC BRACKET Alu -KIT- klopt.
- 626 - -PC BRACKET Beige klopt.
- 629 - -PC BRACKET Beige -KIT- klopt.
- 627 - -PC BRACKET Black klopt.
- 631 - -PC BRACKET Black -KIT- klopt.
Dit zijn de prijzen zoals ze op crystalfontz staan deze gebruiken we toch of mis ik iets?
Nu eigenlijk wel genoeg geluld, ga stappen
Misschien dat er meer als ?50? of zo iets van bestald zijn dat ze goedkoper zijn omdat het een groter aantal is? Ik noem maar iets.Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 12:30:
[...]
Ik zag dat niemand hier nog op had gereageerd? klopt wat hier staat.... dan wordt het natuurlijk nog leuker om nog wat te bestellen
Die zijn vrij prijzig helaas (€75-€115), de (weliswaar kleine) 128*64 is beter te betalen (~€35).Beun_de_Haas schreef op 10 November 2002 @ 12:04:
[...]
Grafische, zou ik voor die van de acyie van mail.eve gaan.
Hij heeft wel een exotische controller, maar ik ga er zelf toch software voor schrijven.
jah ik vind die lcd van mail.eve rete duur!Tarin schreef op 10 november 2002 @ 15:02:
[...]
Die zijn vrij prijzig helaas (€75-€115), de (weliswaar kleine) 128*64 is beter te betalen (~€35).
Hij heeft wel een exotische controller, maar ik ga er zelf toch software voor schrijven.
het was eerst 68 nu ineens 120, die white on bleu lcd dus he
nou daar heb ik het geld niet voor over.
Ok thanx.... ik heb al een 16x2 LCD van Crystalfrontz..... en dat was zo'n kit dus moest ik alles zelf solderen enzo.... Wel leuk om te doen trouwensfleppuhstein schreef op 10 November 2002 @ 16:04:
Ja zit backlight in, en dat gaat van usb naar een 4 pins draadje. Op de usb poort staat al 5 volt, en heeft dus gelijk stroom voor de backlight
Deze USB versie is toch makkelijker.. en mooier.....
De usb heb ik al veranderd naar 50 euro wat ongeveer de prijs zal zijn na bestellen van 50+ mensen.
Lethal, het is me ook niet helemaal duidelijk hoe je moet betalen, gaat dat allemaal via Laupro zijn site, of krijgen we daar nog mail van ???Lethal schreef op 10 November 2002 @ 16:12:
Wat is het probleem van de prijzen???? De prijzen kloppen volgens mij allemaal. Dat ze iets duurder zijn komt omdat ik ook nog invoerrechten en verzendkosten moet betalen...
De usb heb ik al veranderd naar 50 euro wat ongeveer de prijs zal zijn na bestellen van 50+ mensen.
Ik kan zo een overboeking doen via rabo, dat is geen prob.
Plz enlighten me
Weet iemand dit of moet ik dat ergens anders vragen? Of ben ik misschien te haastig?YaeX schreef op 10 november 2002 @ 12:18:
Ik vroeg me af of je ook 2 usb lcd kunt aansturen. Of moet je dan iets speciaals doen. Ik bedoel dat je b.v. 2× 4*20 lcd's hebt waar op allebij iets anders moet komen te staan. Of vraag ik dit hier helemaal verkeerd. Want ik wil opzich wel 2 lcd's bestelen maar als het niet werkt is het ook zonde.
Zelf zou ik deze graag willen:

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500
Jah, je kan de zijne en de mijne er toch bij proppen?Smackers schreef op 10 November 2002 @ 17:13:
Ik heb ook interesse in een graphische lcd. Zou je die kunnen meenemen in de ia? Er is volgens mij wel veel interesse voor.
Zelf zou ik deze graag willen:
[afbeelding]
dees wil ik dan
maarruh, moet wel door software ondersteund worden, daar moet ik me nog in verdiepen
Overmaken naar lethal z'n rekening. Laupro heeft er weinig mee te maken.D3ton4tor schreef op 10 november 2002 @ 16:55:
[...]
Lethal, het is me ook niet helemaal duidelijk hoe je moet betalen, gaat dat allemaal via Laupro zijn site, of krijgen we daar nog mail van ???
Ik kan zo een overboeking doen via rabo, dat is geen prob.
Plz enlighten me
Met die parallelle kan je dat dmv van een potmeter aanpassen, hoe zit dat bij de usb versie?
Verwijderd
Ik dacht dat die crystalfontz dingen via software geregeld kunnen worden.. dus backlight en contrast...themaxter schreef op 10 november 2002 @ 18:28:
Hoe zit dat met het contrast/brightness van die usb?
Met die parallelle kan je dat dmv van een potmeter aanpassen, hoe zit dat bij de usb versie?
Verwijderd
Correct backlight en contrast zijn beide in 100 standen softwarematig in te stellen..Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 18:41:
[...]
Ik dacht dat die crystalfontz dingen via software geregeld kunnen worden.. dus backlight en contrast...
Lekker lekker..... maar ik moet toe geven het draaien aan een potmeterje is ook wel geinig voor contrast en het aan en uit zetten van de backlight met een schakelaar is wel geinig...Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 19:08:
[...]
Correct backlight en contrast zijn beide in 100 standen softwarematig in te stellen..
Maar ja softwarematig is ook leuker
Ik zie ervoorlopig nog vanaf
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Dit topic is gesloten.