Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
(en dat zou ik zeer jammer vinden)
edit (toegevoegd welk type LCD)
Zit daar gewoon een usb kabel aan en hoe lang is die?
Ik wil hem ongeveer een meter van de computer kast plaatsen.
Verwijderd
5 December word wel erg krap denk ik. Maar je kan natuurlijk altijd zegge dat je hij ze kado'tje later krijgt
Qua hoogte gaat het, denk eerder dat het met de breette wat krapjes aan wordt.Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 21:32:
Ik heb net even gemeten en ik ben er niet helemaal zeker van. Denken jullie dat die usb LCD in m'n Lian Li PC60 kast gaat passen in 2 diskettebays? Ik wil er graag eentje maar dan wel zo'n grote...
robbynaish schreef op 07 november 2002 @ 21:30:
een vraag over de usb versie.
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 21:37:
Kabel die ik er bij kreeg is iets van 1.75-1.80
pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6
Verwijderd
Kabel die ik er bij kreeg is iets van 1.75-1.80robbynaish schreef op 07 november 2002 @ 21:30:
een vraag over de usb versie.
ben zeer geintereseerd.
welk progje gebruik je om zoiets aan te sturen? smartie?
dus aan deze lcd schermpjes hoeft alleen een parallele kabel worden gesoldeerd?
[ Voor 0% gewijzigd door Casejunkie op 07-11-2002 21:46 . Reden: vergeten ]
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Wanneer hij stopt ligt aan de animo.
Nog mensen met intresse in :
-Grafische lcd
Verwijderd
Ja, dat is dus het probleem.Syzzer schreef op 07 november 2002 @ 21:34:
[...]
Qua hoogte gaat het, denk eerder dat het met de breette wat krapjes aan wordt.
Weet iemand toevallig of het mogelijk is de eerste en de laatste Character altijd uit te schakelen (dus alle 4 aan de rechter en linker kant). Liever zet ik de LCD achter de diskettebays dan dat ik m'n kast aan de voorkant moet gaan dremelen, daar is hij nog te nieuw voor.
Dank je wel voor de tip, dat zoek ik uit!Je moet er d8 ik nog een kabel bij kopen.
Verwijderd

Ik weet dat als er weinig besteld worden ze prijzen hoger zijn dan die blauwe, en dat is dan maar zo. Het zal altijd goedkoper zijn dan zelf die rode in ze uppie te laten overvliegen...
The daily bandwidth limit for this member has been exceeded. Try again after midnight, EST.
Click here for more information.
hmm das nou jammer
Laupro is momenteel die site aan het hosten, daar word aan gewerkt.tijgermobiel schreef op 07 November 2002 @ 21:47:
http://www.crystalfontzlcd.tk/
The daily bandwidth limit for this member has been exceeded. Try again after midnight, EST.
hmm das nou jammer
Verwijderd
Ik weet het, ik weet hettijgermobiel schreef op 07 november 2002 @ 21:47:
http://www.crystalfontzlcd.tk/
hmm das nou jammer

Voor het bekijken van m'n site zal je nog even 2 uur moeten wachten. Kan er op dit moment niets anders van maken. Gelukkig gaat LauPro me helpen met een mirror
Verwijderd
misschien als er nog meer mensen zijn die lcd's met een andere kleur of maat willen dan normaal misschien kunnen we dien dan er ook bij doen:)Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 21:47:
Graag de volgende toevoegen als dat kan:
[afbeelding]
Ik weet dat als er weinig besteld worden ze prijzen hoger zijn dan die blauwe, en dat is dan maar zo. Het zal altijd goedkoper zijn dan zelf die rode in ze uppie te laten overvliegen...

CFAG12864B-TMI-V
128x64 STN Negative, Transmissive, Wide Temperature, White LED backlit LCD Module with Built-in Negative Voltage Generator
Dan wil ik zelf graag ook nog deze hebben, als het kan:

Parallel Character LCD 12x2
(CFAH1202A-YYB-JP)
* Yellow/Green LED Backlight
* STN Positive, Yellow/Green
* Transflective 0 +50 deg C 6:00
* Edge Style Backlight
Ding is maar 12 euro
De verleiding is altijd te groot bij inkoopacties. Eerst die leds en tyre fly's. Nu deze lcd's. Achja geld moet toch ergens aan op.
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
ik meen dat ~X-Treme~ dit de vorige keer heeft gedaan.
hoef ik zelf niet te gaan klooien ik woon in bavel das 5 km van de binnenstad van breda dus ben er zo
Rave17 gaat door met het invullen van de ia (onder mijn naam
is die bovenste een grafische?BigBart schreef op 07 November 2002 @ 22:07:
Misschien kunnen jullie deze ook nog ff toevoegen, denk dat er wel vraag naar is 26 euro bij 10+ afname moet lukken toch?
[afbeelding]
CFAG12864B-TMI-V
128x64 STN Negative, Transmissive, Wide Temperature, White LED backlit LCD Module with Built-in Negative Voltage Generator
Dan wil ik zelf graag ook nog deze hebben, als het kan:
[afbeelding]
Parallel Character LCD 12x2
(CFAH1202A-YYB-JP)
* Yellow/Green LED Backlight
* STN Positive, Yellow/Green
* Transflective 0 +50 deg C 6:00
* Edge Style Backlight
Ding is maar 12 euro
best mooi ding alleen een paar vraagjes er over:
- is er al een stuur programma voor.
- hoe wordt deze aan gesloten.
- en is dit alleen het schermpje of ook de rest die er bij hoord?
- waar staat deze op de site van crystal?
ja ik weet het ik vraag altijd heel veel!
[ Voor 0% gewijzigd door Casejunkie op 07-11-2002 22:12 . Reden: vergeten ]
Hehe, thnxLethal schreef op 07 november 2002 @ 22:08:
Owjee, Zusje jarig.... Ik zie jullie morgen wel.
Rave17 gaat door met het invullen van de ia (onder mijn naam) maarja.. ik vertrouw em wel.
BTW. ik wil misschien ook wel mijn soldeerkunsten (tegen kleine bijdrage) vertonen, omgeving Hoorn wordt dat dan
Voor 26 euro/stuk wil ik er wel 2 als ze geen TOLED displays hebben! (Als er software voor is en er een controller opzit dan hè...) Doe dan maar een positive en een negative met white led backlight incl negative supply.BigBart schreef op 07 november 2002 @ 22:07:
Misschien kunnen jullie deze ook nog ff toevoegen, denk dat er wel vraag naar is 26 euro bij 10+ afname moet lukken toch?
[afbeelding]
Hmm, zie net: geen TOLEDs
echt waar!
Ehm, houd er rekening mee dat ik hun alleen even help met de LauPro gebeuren en mijn eigen sitemydogisgone schreef op 07 november 2002 @ 22:14:
maaruh als die rode 4X20 mee kunnen doen zou ik je heel dankbaar zijn lethal of RAVE17!!!
echt waar!
Voor LCD's die worden verkocht moeten jullie toch echt bij Lethal of supermadcow zijn
BTW. denk wel dat dat mogelijk moet zijn, was vorige keer ook al animo voor namelijk!
http://www.crystalfontz.com/products/index-grph.html
http://www.crystalfontz.c...index.html#CFAG12864BTMIV

Verwijderd
De grafische LCD's van Crystalfontz hebben een exotische controller!!! Deze werkt dus niet met PowerLCD en een aantal andere programma's! Heeeel misschien komt er in de toekomst meer support voor crystalfontz LCD's, maar voorlopig wordt alleen de SED1330 en T6963c controller ondersteund!!! Voor grafische LCD's kan je ook hier terecht: www.grafisch-lcd.com
jah deze is nog gaver haha maar zolang er een rode komt vind ik het best...Benadski schreef op 07 November 2002 @ 22:24:
Deze vind ik mooier dan bovenstaande, lijkt me iig. een stuk leesbaarder...
ennu gave IA tot nu toe!
en RAVE17 k snap je nu!
Hallo, kijk ff het verschil in prijzen, tering...Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:25:
****LET OP****
De grafische LCD's van Crystalfontz hebben een exotische controller!!! Deze werkt dus niet met PowerLCD en een aantal andere programma's! Heeeel misschien komt er in de toekomst meer support voor crystalfontz LCD's, maar voorlopig wordt alleen de SED1330 en T6963c controller ondersteund!!! Voor grafische LCD's kan je ook hier terecht: www.grafisch-lcd.com
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik hoef er zelf niet per se software bij te hebben, ik klooi wel wat aan, maar is er (voor de mensen die niet zelf kunnen/willen proggen) ook kantenklare software beschikbaar voor dit type controller?
De prijs verschilt trouwens niet zoveel van die van de 4*20..
$32.14 | 25.26 | 21.86 voor resp. 1+, 10+, 20+ voor de 128*64 grafische tegenover
$25.68 | 28.04 | 24.27 voor resp. 1+, 10+, 20+ voor de 4*20
(hey, what the heck, hij is zelfs goedkoper)
Het is wel een andere maat.. die van CF zijn in deze afmetingen ongeveer even duur geloof ik.
Maar voor de mensen die het niet erg vinden zelf wat aan te prutsen is dit best een mooi schermpje..
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Hallo, kijk fff naar het verschil in grootte! De LCD's van Crystalfontz zijn trouwens wel duurder en nog met CCFL ook... LED backlight gaat veel langer mee!JT schreef op 07 november 2002 @ 22:30:
[...]Hallo, kijk ff het verschil in prijzen, tering...
http://www.crystalfontz.c...ricing.pl?product=240128d
Bij www.grafisch-lcd.com kost ie maar 116 euro!
http://members.ams.chello.nl/eeekelen/Nederlands/type.htm
en deze heeft tenminste een bruikbare controller!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
zit hier ook een controller bij?BigBart schreef op 07 November 2002 @ 22:22:
Het is idd een grafische LCD specs:
http://www.crystalfontz.com/products/index-grph.html
http://www.crystalfontz.c...index.html#CFAG12864BTMIV
en is er software voor beschikbaar?
Het schermpje waar het hier over ging heeft ook een LED backlight (maar tnx dat je er even op wees, ik wist het niet).Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:34:
[...]
Hallo, kijk fff naar het verschil in grootte! De LCD's van Crystalfontz zijn trouwens wel duurder en nog met CCFL ook... LED backlight gaat veel langer mee!
Maar de grotere schermpjes, daar heb ik sowieso geen interesse in, die zijn veels te duur. €35 voor een schermpje is te doen, daarboven vind ik de hobby er een beetje van af gaan
Wel een contoller, maar PowerLCD ondersteunt het dus voorlopig nog niet.tijgermobiel schreef op 07 november 2002 @ 22:37:
[...]
zit hier ook een controller bij?
en is er software voor beschikbaar?
Er staat wel een mooi datasheet online (op CF that is).
Ja een of andere KS0108B controller ofzo kan dat, maar is daar geen support voor? Zijn toch een best groot bedrijf en hier op GoT lopen er vast wel rond met zo'n Grafisch LCDtje van Crystalfontz. Zal wel eens ff zoeken.Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:25:
****LET OP****
Is het mogelijk alle kabels voor mij te solderen?? Tegen een kleine vergoeding natuurlijk
Iemand die dit voor mij kan doen??
Ik heb thuis geen soldeerbout liggen en ik denk dat ik dat zelf niet kan
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
deze!! plzVerwijderd schreef op 07 November 2002 @ 19:47:
ey lethal...superactie!
maaruh 1 vraag...kan deze niet ook erbij..dat is een nieuwe kleur en die vind ik zo![]()
De actie van mail.eve blijft gewoon rulen!! Ondanks dat ie belazerd is door die Franz...Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:34:
[...]
Hallo, kijk fff naar het verschil in grootte! De LCD's van Crystalfontz zijn trouwens wel duurder en nog met CCFL ook... LED backlight gaat veel langer mee!
Verwijderd
Hou dat dus in de gaten!
Verwijderd
Mijn speciale verzoek is de zwarte 20x4 (CFAH2004A-YMC-JP). Als die duurder uitvalt, dat is ok, want ik ga 'm toch bestellen, hoe dan ook. Kan deze plz plz plz worden mee besteld?? plz?
xcuses als ik ergens overheelgelezen heb, heb dit topic snel door geleze
*burp*
Qua controller heb je een punt.. maar het LCDtje waar het hier om gaat hebben jullie niet bij grafisch-lcd.com.. dus echt vergelijkbaar is het verder niet.Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:53:
Voor Character LCD's is dit echt een top actie! Ik bestel er zelf ook nog 1 als alles wat duidelijker is straks.. Maar voor grafische LCD's zou ik dus niet voor een CrystalFontz LCD gaan... Geen supported controller en in verhouding ook duurder...
Hou dat dus in de gaten!
Maar mochten er toch meerdere mensen interesse in hebben (zet dat van die controller er dan duidelijk bij.. dan krijg je ook geen boze/depressieve mensen aan het eind van de rit), is het toch leuk.
Ik heb dus (software of niet) interesse in.
Serieel nog niet, USB wel. Serieel wordt aan gewerkt (zodra de starters terug zijn).rimpeldinky schreef op 07 november 2002 @ 22:59:
ben ik nou blind of staat er op laupro(TM) geen serieel lcd
Verwijderd
Ik probeerde inderdaad even te waarschuwen voor die controller.. is verder wel een erg mooi schermpie! Maar zonder software (of programmeer skillz) heb je niet echt veel aan dat ding...Tarin schreef op 07 November 2002 @ 22:59:
[...]
Qua controller heb je een punt.. maar het LCDtje waar het hier om gaat hebben jullie niet bij grafisch-lcd.com.. dus echt vergelijkbaar is het verder niet.
Maar mochten er toch meerdere mensen interesse in hebben (zet dat van die controller er dan duidelijk bij.. dan krijg je ook geen boze/depressieve mensen aan het eind van de rit), is het toch leuk.
Ik heb dus (software of niet) interesse in.
[...]
Serieel nog niet, USB wel. Serieel wordt aan gewerkt (zodra de starters terug zijn).
Ik wacht trouwens ook nog ff de serial character LCD's af
en hoe zit dat met de USB versie? is die wel makkelijk/ is er software voor?
Ach.. proggen is zo moelijk niet, en een 1jte of een 0 naar een pinnetje op de LTTP zetten kan niet zo moeilijk zijn in VBasic (jammer van de afwezigheid van de puntkomma's) of Java..Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:02:
[...]
Ik probeerde inderdaad even te waarschuwen voor die controller.. is verder wel een erg mooi schermpie! Maar zonder software (of programmeer skillz) heb je niet echt veel aan dat ding...
Ik wacht trouwens ook nog ff de serial character LCD's af
Verwijderd
Verwijderd
Idd die is wel erg cool ik vind hem mooier dan die blauwe die zo onduidelijk. Zouden jullie die misschien erbij willen zetten want er is blijkbaar nog veel vraag naar of zou ik hem dan bij jullie "apart" moeten bestellen
Verwijderd
Ik vind deze er ook wel heel erg kwel uit zienVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:35:
[...]
Idd die is wel erg cool ik vind hem mooier dan die blauwe die zo onduidelijk. Zouden jullie die misschien erbij willen zetten want er is blijkbaar nog veel vraag naar of zou ik hem dan bij jullie "apart" moeten bestellen
Verwijderd
Verwijderd
Standaard usb->serial cable pas niet op die usb interface... 't is een andere kabel.. ik heb 't ding liggen maar kan er geen typenr oid op ontdekken!? weet je zeker dat je 'm er niet bij krijgt?Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 00:01:
uuh btw er word geen kabel standaart bij de usb versie gedaan dus doe ook maar een extra usb -> serieel kabel
In de loop van dagen zal ik proberen alle requesten door te nemen...
Het ging allemaal net iets te snel voor mij
daar ben ik al mee bezig, hij komt er dus wel aan hoor:)rimpeldinky schreef op 07 november 2002 @ 22:59:
ben ik nou blind of staat er op laupro(TM) geen serieel lcd
gister mislukte het ff. Dus straks staat ie erbij hoor
Nee dat komt omdat we die er nog bij moeten zetten tussen de andere producten.Chainsaw schreef op 07 November 2002 @ 23:05:
ik hoor een boel mensen zeggen dat ze de serial LCD's afwachten, is dit vanwege de lage refresh snelheid ofzoiets
en hoe zit dat met de USB versie? is die wel makkelijk/ is er software voor?
Het komt wel
Verwijderd
Of had ik dit al gevraagd

Verwijderd
Maar dan wil ik hem wel voor gesoldeerd bestellen want ik heb het nu te druk met mijn eigen ia
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
en een rode (parallel) maar.. was dat de goede rode?
Verwijderd
Ik zal ook nog wel paar lcdtjes bestellen, maar wil eerst ff wat zekerheid qua prijzen/leverbare modellen
Is er nog mogelijkheid voor de grafische 128*64?supermadcow schreef op 08 november 2002 @ 10:32:
Ik heb zojuist twee seriele toegevoegt (blauw en white edge)
en een rode (parallel) maar.. was dat de goede rode?

(klik voor specs)
Wat voor zwarte wou je precies? Usb serieel of parallel?
Grafische moeten we nog even kijken hoe dat loopt.
Verwijderd
Ik heb het op de vorige pagina's ook al gepost, ik zal ff quoten:supermadcow schreef op 08 november 2002 @ 10:59:
Begint dat helden gedoe nu al
Wat voor zwarte wou je precies? Usb serieel of parallel?
Grafische moeten we nog even kijken hoe dat loopt.
Dus gewoon parallel.Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:56:
Ik geloof dat over mijn post is heen gelezen op de eerste pagina. Lethal, ik had voor deze IA ff met je ge-ie-meelt over het bestellen bij CF.
Mijn speciale verzoek is de zwarte 20x4 (CFAH2004A-YMC-JP). Als die duurder uitvalt, dat is ok, want ik ga 'm toch bestellen, hoe dan ook. Kan deze plz plz plz worden mee besteld?? plz?
CFAH2004A-YMC-JP is geel/groen
Die prijzen van usb en serieel zijn even duur...themaxter schreef op 08 November 2002 @ 10:52:
Damn, die seriele zijn nog duurder dan die USB
Ik zal ook nog wel paar lcdtjes bestellen, maar wil eerst ff wat zekerheid qua prijzen/leverbare modellen
Alleen van Serieel ben ik uit gegaan van 1
En bij Usb uitgegaan van 10
Ok, dan weet ik datLethal schreef op 08 November 2002 @ 11:31:
[...]
Die prijzen van usb en serieel zijn even duur...
Alleen van Serieel ben ik uit gegaan van 1
En bij Usb uitgegaan van 10
Ik zal binnenkort ook ff mijn bestelling opgeven op de site
Is het trouwens mogelijk om met de gebruikelijke LCD software pakketjes die ik op GoT voorbij zie komen om 2 schermpjes op 1 PC tegelijkertijd aan te sturen? (Bijv. 1 parallelle en 1 USB dus)
[off topic] Zou trouwens ook wel zo'n organic displaytje van m'n Pioneer autoradio in m'n PC will proppen
Ik zit te twijfelen, die zou in mijn PC passen, maar die andere is mooier. Maar zou dan wel op een andere plek moeten komen...
Dus ben benieuwd of de 2*20 de moeite waard is..
Yngwie- schreef op 08 november 2002 @ 13:00:
offtopic:
Zou trouwens ook wel zo'n organic displaytje van m'n Pioneer autoradio in m'n PC will proppenIemand al 's geprobeerd by any chance?
Als ik zo'n vermogen zou hebben uitgegeven om zo'n Pioneer autoradio te kopen met organic display, dan zou ik dat dan ook zekers niet uit gaan slopen
Ontopic:
Heet iemand pic's van zo'n 20x2 LCD? Niet die van de fabrikant z'n site, maar pic's van zo'n schermpje in 'actie'. Net als deze bijvoorbeeld:

(thanks to Scarp@http://www.crystalfontzlcd.tk/)
Verwijderd
Ja, ik weet het, maar wel met een soort van zwarte achtergrond (inverted). Dat is namelijk het idee. Dichter bij zwart heb ik ze namelijk niet zien komen.
De rest van het bouwwerk krijgt 40 zwarte drukknoppen, 48 zwarte draaiknoppen en 16 zwarte faderknoppen, dus de achtergrond van dit schermpje past daar het best bij.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Dan bestel ik er ook een Blauw/Wit 20 * 2 LCD (PARALLEL)
Mail me maar
Verwijderd
Voor mensen die interesse hebben in een seriele interface, ik kan er een maken
Dit mbv een atmel controllertje. Ik moet nog even zien welke het beste uitkomt, maar de prijs ligt een stuk onder die van CF.
Verwijderd
Kijk! daar hebben we wat aan! Ik heb namelijk straks ook al een Grafisch LCD aan m'n LPT port hangenVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 14:31:
Ojah:
Voor mensen die interesse hebben in een seriele interface, ik kan er een maken
Dit mbv een atmel controllertje. Ik moet nog even zien welke het beste uitkomt, maar de prijs ligt een stuk onder die van CF.
Kan je een prijs indicatie geven en fff een quick uitleg van wat er straks allemaal aangesloten moet worden?
Verwijderd
Ik zal eff schema bakkenVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 14:33:
[...]
Kijk! daar hebben we wat aan! Ik heb namelijk straks ook al een Grafisch LCD aan m'n LPT port hangen
Kan je een prijs indicatie geven en fff een quick uitleg van wat er straks allemaal aangesloten moet worden?
Ik heb plaatje hoor

Dit is mijn lcd ingebouwd in een doosje met standaard...
Verwijderd
Jazekers, er bestaat eik al een schema:Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 14:38:
[...]
Ik kan dus straks met jouw pcb een parallel LCD aansturen met een serial interface?

Zelf gebouwd, plus werkend:
Hier ben ik vroeger een hele tijd mee bezig geweest. Zelf heb ik dit schema dus ook gebruikt. Alleen is dit schema is ietwat verouderd en de support wat matig. Daarbij maakt dit schema gebruik van de AT89 serie, zelf vind ik deze wat verouderd (ik geloof dat ik nu een aantal mensen boos maak
Nu studeer ik zelf Elektro en heb de nodige kennis opgedaan
Heb mijn huidige schakeling op prikbord en moet dus nog een pcb-layout maken.
Iig alvast wat info
Heb geen zin zelf een kabel te solderen, geen tijd voor.
Bij usb hoef je niet te solderen, dat is plug & playPhreak schreef op 08 november 2002 @ 15:07:
Ik wil een USB dingetje maar ik kan er geen kabel bij bestellen, hoe zit dat?
Heb geen zin zelf een kabel te solderen, geen tijd voor.
btw youve got mail
Verwijderd
Lethal schreef op 08 november 2002 @ 15:09:
[...]
Bij usb hoef je niet te solderen, dat is plug & play
btw youve got mail
Ik moet toch een kabel hebben voor de LCD naar USB, die staat nergens bij en die wil ik er wel bij hebben
En ik heb geen mail van je, ja van vanmorgen vroeg maar die had ik al beantwoord.
Verwijderd
Reken maar dat ie 2 bays in beslag neemt... Je kan natuurlijk ook fff de maten bekijken (datasheet!) en daarna je bays opmeten!ken schreef op 08 November 2002 @ 15:38:
Past de Blauw/Wit 20 * 4 LCD USB in 1x 5.25 bay?? of ban je dan gelijk 2 plaatsen kwijt?
Mijn PC staat 24/7 aan en ik wil natuurlijk wel kunnen slapen of geven die dingen niet veel licht af in het donker
Voor zover ik weet soldeer je er een potmetertje aan voor de stroom naar de backlight-lcdtjes, dus kan je die vrijwel uit zetten.ken schreef op 08 November 2002 @ 15:53:
Kun je die LCD ook gewoon uitschakelen wanneer de PC aanstaat??
Mijn PC staat 24/7 aan en ik wil natuurlijk wel kunnen slapen of geven die dingen niet veel licht af in het donker
Zoja, wreeeeeeeeeeeeeeeeeeed
Zonee, waar haal je die, en wa kos da
Verwijderd
Dit topic is gesloten.