Deze week nog gaan we de top 10 betreden, en we staan in de dagelijkse stats telkens bijna eerste. Misschien een idee om helemaal eerste te staan in de daily's Oh en mag * Anoniem: 26550 er ook op wijzen dat het handiger is als mensen bij het veranderen van hun subteamnaam dit even aan mij doorgeven nog voor de statsrun, dan kan ik de naam ook wijzigen in de database. Scheelt weer dit gedoe van nieuwe leden terwijl het net nieuwe leden zijn. Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Anoniem: 22659
Hehe nog 1 dagje en dan kunnen we weer ff zwaaien, naar AIRSD Italia for Children in dit geval. En rond de 110000 staan er ook weer drie (ok, tot aan 130.000), maar dat zal ook niet al te lang meer duren. Kortom, DPC to the top!
(btw tweede in daily, nice)
(btw tweede in daily, nice)
lekkere output vandaag jongens
NC=> mijlpaal=>
AIRSD Italia for Children here we come
NC=> mijlpaal=>
AIRSD Italia for Children here we come
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Nog 800 en we staan 11de
... 11 ... het gekken getal ... dus crazy cows moeten dit voor elkaar krijgen
Pijlmaaltje
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Anoniem: 28168
Eerst 1e bij D2OL, dan 1e hier, da's samen ook 11Mark83 schreef op 05 november 2002 @ 13:55:
Nog 800 en we staan 11de... 11 ... het gekken getal ... dus crazy cows moeten dit voor elkaar krijgen

He gelukkig had ik een iets hogere output, ik dreigde al uit de daily top30 te vallen.
En griz hoe staat het met de scripts cq. webpagina/-server waar de rest van de stats op staan?
Heb je nog tijd gehad om er iets aan te veranderen? Want het duurt nog steeds ongeveer 2 tot 3 minuten voordat een overzichtspagina geopend is.
En griz hoe staat het met de scripts cq. webpagina/-server waar de rest van de stats op staan?
Heb je nog tijd gehad om er iets aan te veranderen? Want het duurt nog steeds ongeveer 2 tot 3 minuten voordat een overzichtspagina geopend is.
Hrmpf.
Net geen 5K mijlpaal.
Nah ja, morgen dan maar.
NC gefelici met jullie onwijze mijlpaal.
Op naar de 20K
Net geen 5K mijlpaal.
Nah ja, morgen dan maar.
NC gefelici met jullie onwijze mijlpaal.
Op naar de 20K
De luidruchtige koeien zegevieren opnieuw
, en allen die nc feliciteerden voor de mijlpaal, ty !
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 31972
Ik ben een paar minuten geleden ook gejoint, kijken wat ik kan betekenen
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 31972 op 05-11-2002 22:36 . Reden: beteken+en : P ]
Anoniem: 26550
Ik script me suf, maar ik ga het heel anders aanpakken dus moeten alle scripts opnieuw. Ik verwacht over 2 weken de final release, maar pin me er niet op vast (kan eerder zijn, kan later zijn).ArmEagle schreef op 05 november 2002 @ 15:29:
He gelukkig had ik een iets hogere output, ik dreigde al uit de daily top30 te vallen.
Tot die tijd moet je gewoon geduld hebben
Anoniem: 65823
Hmmzz, weer 2 koetjes erbij geassimileerd vanavond, het wordt tijd voor een beetje actie.. Moooow!
Anoniem: 27862
Ik ga weer een client verwijderen, want die client laat die hele PC steeds flippen, waar ik bij andere clients nooit last van had.......
Ik ben bang dat 2 teamgenoten van mij dat ook hebben gedaanAnoniem: 27862 schreef op 05 november 2002 @ 22:10:
Ik ga weer een client verwijderen, want die client laat die hele PC steeds flippen, waar ik bij andere clients nooit last van had.......
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik switch zo nu en dan naar andere projectjes, als ik de crashes beu ben
Op het moment draait even niets van mij op TSC, zet morgen denk ik weer even alles op TSC..
Heheh, zo kan het ookR4NCOR schreef op 06 november 2002 @ 10:32:
Ik switch zo nu en dan naar andere projectjes, als ik de crashes beu benOp het moment draait even niets van mij op TSC, zet morgen denk ik weer even alles op TSC..
Ik heb wel alles op TSC draaien, maar weet niet of de rest v/h team nog meedoet. Mijn oude pentium doet een paar puntjes per dag, mijn amd staat op sparen
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Nog geen hitparade van 5 November?
Beetje jammer als ik mn 5k mijlpaal moet missen
Beetje jammer als ik mn 5k mijlpaal moet missen
Ik heb alle tijd. Veel succes in ieder geval.Anoniem: 26550 schreef op 05 november 2002 @ 18:14:
[...]
Ik script me suf, maar ik ga het heel anders aanpakken dus moeten alle scripts opnieuw. Ik verwacht over 2 weken de final release, maar pin me er niet op vast (kan eerder zijn, kan later zijn).
Tot die tijd moet je gewoon geduld hebben
Anoniem: 29309
idd jammer dat ik nu niet kan posten dat Aggression voor de 3e dag op rij een mijlpaaltje heeft
Kan iemand ze dan posten?
Want ik zou mijn god niet weten hoe dat moet.
Anoniem: 65823
Dan toch: welgefelicimoow!Anoniem: 29309 schreef op 06 november 2002 @ 19:48:
idd jammer dat ik nu niet kan posten dat Aggression voor de 3e dag op rij een mijlpaaltje heeft

Heuh was voor Agression bedoeld

Anoniem: 29309
Het iig niet gewoon copy-pstenDPCKippie schreef op 06 november 2002 @ 20:14:
Kan iemand ze dan posten?
Thanx voor de felicitatie en alle andere mijlpaalbehalers ook gefeliciteerd natuurlijk!
Pagina: 1