Huh? vierde? Jamaar... jamaar... ![]() Naja, het verschil is gelukkig niet zo groot, maar morgen weer minstens tweede hoor, en liever eerste eigenlijk Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
* Heineken
naar Gangsters_ut_Grunnen
Tot 11 november

Tot 11 november
Prachtig Jeroon, dankje!!!
Jij zijn lieve statsposter
De italianen oid zijn history, aantal mooie mijlpalers, gefeliciteerd en heineken zijn plekkie weer terug, alsjeblieft
zwaai je nog even?
Edit: gadver, wat ben jij beangstigend snel heineken, maar goed, ik zwaai terug *zwaaizwaai*
Jij zijn lieve statsposter
De italianen oid zijn history, aantal mooie mijlpalers, gefeliciteerd en heineken zijn plekkie weer terug, alsjeblieft
zwaai je nog even?
Edit: gadver, wat ben jij beangstigend snel heineken, maar goed, ik zwaai terug *zwaaizwaai*
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
yay als we zo doorgaan staan we al 7e over 16 dagen O_o
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Jippie.
Dank dank dank
Leuke stats.
Ook een heleboel kewle mijlpaaltjes.
Ben zeer benieuwd wat er de 11e gaat gebeuren. Hopelijk heel veel (helaas niet echt van mijn kant af. Hooguit een puntje of 1000
)
Voor de grap eens kijken of ik TCF kan inhalen (4e)
Dank dank dank
Leuke stats.
Ook een heleboel kewle mijlpaaltjes.
Ben zeer benieuwd wat er de 11e gaat gebeuren. Hopelijk heel veel (helaas niet echt van mijn kant af. Hooguit een puntje of 1000
Voor de grap eens kijken of ik TCF kan inhalen (4e)
Pijlmaaltje!
Alweer? ja alweer!
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Anoniem: 21125
Kippie, vergeet niet dat we flushen op de 10de (na 12:00 smiddags ofzo) zodat we in de DPCH staan die de 12 wordt geplaatst
Anoniem: 28168
Als je op de 10e flushed, sta je in de DPCH die op de 11e wordt gepost tochAnoniem: 21125 schreef op 07 november 2002 @ 01:07:
Kippie, vergeet niet dat we flushen op de 10de (na 12:00 smiddags ofzo) zodat we in de DPCH staan die de 12 wordt geplaatst
Je weet toch dat je nooit naar Pjabber moet luisteren?Anoniem: 28168 schreef op 07 november 2002 @ 07:17:
[...]
Als je op de 10e flushed, sta je in de DPCH die op de 11e wordt gepost toch
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
ok Pjabber, biecht op, heb je weer geprobeerd de gemiddelde bierGrolschconsumptie van een QU|CCC'er voorbij te zuipen?

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Pagina: 1