We zijn al een stuk dichterbij TNT, maar nog net niet ervoor. En die inhaalstats blijven leuk hoor En dan nog een nieuw lid ook, niet te boos worden hoor, beetje fanatiek mag wel, als je maar niet gaan slaan of schieten of zo Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
we gaan lekker door opweg naar #10 overall ....als we ons best doen en de clients lopen niet vast dan pakken we vandaag #11
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 29309
woei gelijk een mijlpaaltje!
Ik hoop binnenkort nog meer mensen over te halen om te joinen
Ik hoop binnenkort nog meer mensen over te halen om te joinen
MMm, m'n output is weer normaal geworden. Das mooi. 
Kan iemand mij vertellen hoe de client op een Mac draait?
Ik heb zelf geen mogelijkheid om het uit te testen en om het persoon te overtuigen dat hij er geen last van heeft is het belangrijk dat de client voor de Mac wel stabiel is.
Kan iemand mij vertellen hoe de client op een Mac draait?
Ik heb zelf geen mogelijkheid om het uit te testen en om het persoon te overtuigen dat hij er geen last van heeft is het belangrijk dat de client voor de Mac wel stabiel is.
Ej alweer een oude bekende, Aggression
Welkom bij TSC
NC toch weer eerste woei !
NC toch weer eerste woei !
Lekkere mijlpaal voor ons, in de stats van 11 november de volgende?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Hm.. volgens mij kan ik net zo goed ophouden...
Ben ik twee dagen weg, doen m'n clients HELEMAAL NIKS.... Ik heb 1 PII-350 draaien, die nog nooit vastgelopen is, en als het zo doorgaat haalt die qua output mijn PIV-1,8Ghz in...
Ben ik twee dagen weg, doen m'n clients HELEMAAL NIKS.... Ik heb 1 PII-350 draaien, die nog nooit vastgelopen is, en als het zo doorgaat haalt die qua output mijn PIV-1,8Ghz in...
zijn toch wel leuke inhaalstats. over twee weekjes en 1 dag op plekkie 7. whiiiii
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Toch wel iets eerder hoop ik.je_oen schreef op 04 november 2002 @ 14:09:
zijn toch wel leuke inhaalstats. over twee weekjes en 1 dag op plekkie 7. whiiiii
Doe jij niet mee met de flush van volgende week?
Anoniem: 26550
Heb je TSCCheck als eens geprobeerd?Beekforel schreef op 04 november 2002 @ 14:04:
Hm.. volgens mij kan ik net zo goed ophouden...
Jazeker heb ik TSCCheck geprobeerd...
Maar ik las op 1 of ander forum ofzo dat TSCCheck maar voor een bepaalde versie was, en die versie heb ik niet..
Even mededelingkje voor Gangsters ut Grunnen en QUCCC, de pijltjes en getalletjes voor de positieverandering ten opzichte van de vorige dag kloppen even niet op m'n stats..
Heb ergens een foutje gemaakt, voor de rest klopt alles wel. Zal het zo snel mogelijk fixen, maar ben ff druk met school.
Heb ergens een foutje gemaakt, voor de rest klopt alles wel. Zal het zo snel mogelijk fixen, maar ben ff druk met school.
Anoniem: 37655
We kunnen er toch maar maximaal 100 in de buffer houden? Na 2 dagen is het voer opDPCKippie schreef op 04 november 2002 @ 14:39:
[...]
Toch wel iets eerder hoop ik.
Doe jij niet mee met de flush van volgende week?
Ejjj, ik zie een zwerm vliegen achter me
Anoniem: 61101
oelala.. Barthezzje ziet dat het DPC_Maniac_Team de nieuwe beste Conformer heeft gevonde.. Jammer genoeg niet m'n eigen pc maar eentje op school... Maar toch leuk..
Enne ik vind dat DPC behoorlijk aan t ragguh is!!
We zijn niet te stoppe jah.
We zijn niet te stoppe jah..
We zijn niet te stoppuh jah ze kunne ons ni pakkuh jah...
Alle Conformers dansen met die heupe.. Alle cands.. cands.. dansen in t rond
Ik zal maar stoppen want ik zing behoorlijk vals
Anoniem: 33795
Gna, gna gna gna,,,,, een teamgenoot die het een beetje hoog in z'n bolleke heeftAnoniem: 61101 schreef op 04 november 2002 @ 19:52:
oelala.. Barthezzje ziet dat het DPC_Maniac_Team de nieuwe beste Conformer heeft gevonde.. Jammer genoeg niet m'n eigen pc maar eentje op school... Maar toch leuk..
Anoniem: 58821
Zow * Anoniem: 58821 kijkt ff in zijn glaze bol en wat zien ik morgen
Name: DPC_Kinslayer
Registered: 10/24/02 6:39 AM
# of Nodes: 1
Team: Dutch Power Cows
Total Docking Time: 8 days, 20 hr, 45 min, 01 sec
System-wide Contribution: 0.02229%
Best Candidate Found: nci_4006_0629
Candidates Conformers
Processed: 890 Processed: 17,800
Avg Dock Time: 14 min, 20 sec Avg Dock Time: 43.28 sec
Avg Per Day: 80.909 Avg Per Day: 1,618.182
Last Week: 524 Last Week: 10,480
Today: 78 Today: 1,560
Name: DPC_Kinslayer
Registered: 10/24/02 6:39 AM
# of Nodes: 1
Team: Dutch Power Cows
Total Docking Time: 8 days, 20 hr, 45 min, 01 sec
System-wide Contribution: 0.02229%
Best Candidate Found: nci_4006_0629
Candidates Conformers
Processed: 890 Processed: 17,800
Avg Dock Time: 14 min, 20 sec Avg Dock Time: 43.28 sec
Avg Per Day: 80.909 Avg Per Day: 1,618.182
Last Week: 524 Last Week: 10,480
Today: 78 Today: 1,560

Stiekem "vergeten" je node toe te voegen werkt ook (als ik het goed begrepen heb).Anoniem: 37655 schreef op 04 november 2002 @ 16:07:
[...]
We kunnen er toch maar maximaal 100 in de buffer houden? Na 2 dagen is het voer op
Ejjj, ik zie een zwerm vliegen achter me![]()
Dus op een pc installeren, gewoon online houden, maar NIET je node toevoegen bij je persoonlijk pagina.
Anoniem: 37655
ik heb dir's (mapjes aangemaakt...
)
Wat het helpt weet ik ook niet, empirisch uitvinden..?
ik zie wel....
Nog een kalveren-slager achter me aan....
Wat het helpt weet ik ook niet, empirisch uitvinden..?
ik zie wel....
Nog een kalveren-slager achter me aan....

OK, dankje!R4NCOR schreef op 04 november 2002 @ 16:03:
Even mededelingkje voor Gangsters ut Grunnen en QUCCC, de pijltjes en getalletjes voor de positieverandering ten opzichte van de vorige dag kloppen even niet op m'n stats..
Het geeft niet en school is belangrijk toch?
Naja, de stats zijn momenteel toch down
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Wisten jullie al dat DPC_team_switch in de top 100 allertijden staat
... sinds vanmorgen staan we er eindelijk in
En ik dacht dat Pjabber aan het werken was, maar nee hoor, meneertje zit weer uns op internet te surfen
... maar oke DPC_Team_Switch is hard op weg naar de top 95
Pagina: 1