Ok, * Anoniem: 26550 weet niet oftie blij of bedroefd moet zijn... Kijk we hebben twee nieuwe leden, 46.2% flushende leden, meer dan 5k aan candidates... maar.. WE STAAN GEEN EERSTE ![]() Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
TeamTNT zet extra power in zo te zien
, dat is niet zo liev
.
NC @ overproduce

NC @ overproduce
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hm we droppen alweer in de stats (alleen overall stijgen we nog steeds
)
Anoniem: 5832
Tja tiz de schuld van de onstabiele client dat de output langzaam naar beneden gaat...
Jaja, en dan stiekem sparen hè 
Ooit stond glurp_oc ruim 1e... nu staatie 7e... Tis wel duidelijk dat dit project een aardige boost heeft gehad sinds er DPCH's worden gepost
Nog ff een _tikkie_ harder en we staan 1e in de daily's en dan duurt de rest niet meer lang...
Ooit stond glurp_oc ruim 1e... nu staatie 7e... Tis wel duidelijk dat dit project een aardige boost heeft gehad sinds er DPCH's worden gepost
Nog ff een _tikkie_ harder en we staan 1e in de daily's en dan duurt de rest niet meer lang...
[trots modus]Woei.... daar staan we weer zo mooi boven aan
[/trots modus]
maar euh waar blijf nu onze DPC competitie??? waarvan we de eerste plaatst in DPC kunnen WINNEN... ipv zo een walk-over
maar euh waar blijf nu onze DPC competitie??? waarvan we de eerste plaatst in DPC kunnen WINNEN... ipv zo een walk-over
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Woei! Pijlmaaltje 
Enneh, NC: Als jullie zo graag competitie willen hebben, waarom slitsen jullie je team dan niet in 2en en proberen dan de #1 & #2 te pakken?
Enneh, NC: Als jullie zo graag competitie willen hebben, waarom slitsen jullie je team dan niet in 2en en proberen dan de #1 & #2 te pakken?

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
met die output van vandaag zou dat NET niet lukkenFreakertje schreef op 03 november 2002 @ 15:10:
Woei! Pijlmaaltje
Enneh, NC: Als jullie zo graag competitie willen hebben, waarom slitsen jullie je team dan niet in 2en en proberen dan de #1 & #2 te pakken?![]()

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
we zijn al gesplitstFreakertje schreef op 03 november 2002 @ 15:10:
Woei! Pijlmaaltje
Enneh, NC: Als jullie zo graag competitie willen hebben, waarom slitsen jullie je team dan niet in 2en en proberen dan de #1 & #2 te pakken?![]()
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hm.. mijlpaaltje...
Is er al wat bekend over een goeie stabiele client ?
Die van mij loopt echt 20 secs na ik heb start al vast
Anoniem: 29309
jullie kunnen wel wat hulp gebruiken zie ik 
Zal ik dan ook maar eens iets nuttigs gaan doen met mijn idle cycles?
Lijkt me geen vervelend plan.Anoniem: 29309 schreef op 03 november 2002 @ 21:40:
jullie kunnen wel wat hulp gebruiken zie ik
Geef eens wat meer specs, misschien kunnen we je helpen.Beekforel schreef op 03 november 2002 @ 17:35:
Hm.. mijlpaaltje...
alleen 1 dingetje.. de meeste mensen van NC (en ik denk nog wel meer teams) wachten op ecc2 en doen alleen ff dit project om niet nix te doen, dus de output zal wel invallen denk ik als ecc2 begint, mjaMy schreef op 03 november 2002 @ 13:33:
PROUD member of NoizyCows
Achja, dat zien we dan wel weer, kunnen teams als wij tenminste weer stijgenSIC66 schreef op 03 november 2002 @ 22:57:
[...]
alleen 1 dingetje.. de meeste mensen van NC (en ik denk nog wel meer teams) wachten op ecc2 en doen alleen ff dit project om niet nix te doen, dus de output zal wel invallen denk ik als ecc2 begint, mjajullie vinden er wel wat op
![]()
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
SIC66 ik heb ook nog kort eccp gedaan. Het was een leuk clubje (met z'n minder leuke periode, maar ja...). Ik snap niet waarom zoveel mensen weer aan 'ecc2' gaan werken.
Ok, zoals ik zei, het was gezellig. Maar om je cpu-cycles te besteden aan een project wat niet veel veranderd is heeft naar mijn idee niet veel nut. Maar ja dat vind ik slechts.
Ok, zoals ik zei, het was gezellig. Maar om je cpu-cycles te besteden aan een project wat niet veel veranderd is heeft naar mijn idee niet veel nut. Maar ja dat vind ik slechts.
Is TSC niet zowieso nuttiger dan ECCp?ArmEagle schreef op 03 november 2002 @ 23:15:
SIC66 ik heb ook nog kort eccp gedaan. Het was een leuk clubje (met z'n minder leuke periode, maar ja...). Ik snap niet waarom zoveel mensen weer aan 'ecc2' gaan werken.
Anoniem: 22659
Dat wel, maar ik blijf de client van TSC bagger vinden. Vind het erg jammer dat er niet een snellere en stabieler variant wordt geklusd (ik kan het niet, maar vind dat ook een taak voor TRI). Daarnaast is het nog niet echt lekker als service te installeren, hetgeen de assimilatie ook niet ten goede komt. Erg jammer, want het is idd een erg nuttig project en wat ik ervan gelezen heb, lijkt het ook echt non-profit te zijn.
Anoniem: 51111
ehhh..... moet je je internet verbinding aan laten staan voor die tsc? kheb wel adsl maar die hub maakt een t****g kabaal....
alvast bedankt
alvast bedankt
Anoniem: 22659
Je kunt een buffer instellen en later flushen. Je moet echter wel eens in de paar dagen werk ophalen ed...
nja, ik heb het probleem dat ik geen kabel internet heb, en omdat ik een xp 1800+ heb en maar 100 tsc wu's in kan dllen, moet ik binnen 24 uur online zijn geweest, en aangezien ik vaak een heel weekend weg ben is dit niet echt optimaal benutten van m'n cycles enzow 
verder is de client erg onstabiel en hangt soms gewoon,
het ram-gebruik is ook fijn.
mja, wij van NC hebben gestemd over wie er verder gaat met welk team en welk project, en de meerderheid heeft gekozen voor NC met het vervolg van eccp, ons project, waar we groot zijn geworden
verder is de client erg onstabiel en hangt soms gewoon,
mja, wij van NC hebben gestemd over wie er verder gaat met welk team en welk project, en de meerderheid heeft gekozen voor NC met het vervolg van eccp, ons project, waar we groot zijn geworden
PROUD member of NoizyCows
Ik heb over het verhogen van die buffer een posting gedaan op het officiele TSC forum, antwoord: nemen we mee in de besprekingen over de volgende release.
Ja dat wordt al heel lang gezegd. Bij D2OL was dat in het begin ook zo. Na heel lang zeuren hebben we het eindelijk voor elkaar gekregen dat die buffer omhoog ging van 50 naar 100. Maar dat is ook alleen maar toen gebeurd omdat ze met een hele nieuwe client bezig waren, dus toen kon dat wel vrij simpel gedaan worden. Een kleine client update alleen voor een grotere buffer zou ik niet op rekenen, Sengent kennende.
Het is zonde dat het weer zo moet gaan. In de begin dagen van D2OL waren er ook zoveel problemen, toen kwam het ook regelmatig voor dat de servers helemaal plat lagen. Na een aantal upgrades en updates ging het dan toch weer als een trein. Tot de laatste client update... het is nu weer een beetje hopeloos zo. De stats bij D2OL zijn ook helemaal gaar, vastlopende clients en voor wat betreft de linux clients: onzettend weinig (zeg maar gewoon geen) ondersteuning van Sengent zelf uit.
En dan kun je je wel afvragen waarom gaan mensen ECC2 doen, TSC is toch veel nuttiger? Ja dat ben ik met je eens. Maar de ECCp client was toch wel zo waanzinnig soepel, klein, licht, stabiel etc, daar kunnen ze bij Sengent nog wel wat van leren. Het is gewoon niet leuk dat je bijna 24/7 de TSC/D2OL client moet monitoren of hij nog wel bezig is. Het moet gewoon installeren en geen omkijken meer naar zijn.
Het is zonde dat het weer zo moet gaan. In de begin dagen van D2OL waren er ook zoveel problemen, toen kwam het ook regelmatig voor dat de servers helemaal plat lagen. Na een aantal upgrades en updates ging het dan toch weer als een trein. Tot de laatste client update... het is nu weer een beetje hopeloos zo. De stats bij D2OL zijn ook helemaal gaar, vastlopende clients en voor wat betreft de linux clients: onzettend weinig (zeg maar gewoon geen) ondersteuning van Sengent zelf uit.
En dan kun je je wel afvragen waarom gaan mensen ECC2 doen, TSC is toch veel nuttiger? Ja dat ben ik met je eens. Maar de ECCp client was toch wel zo waanzinnig soepel, klein, licht, stabiel etc, daar kunnen ze bij Sengent nog wel wat van leren. Het is gewoon niet leuk dat je bijna 24/7 de TSC/D2OL client moet monitoren of hij nog wel bezig is. Het moet gewoon installeren en geen omkijken meer naar zijn.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
in het kort : we zijn behoorlijk stats verslaafd en een client moet lopen.
Niet dat je client elk uur in de gaten moet houden of tie nog loopt.
plus dat een client die bijna 90K (D2OL) geheugen vreet niet echt vriendelijk te noemen is.
Daarom zijn projecten als TSC (en D2OL) niet te doen voor mensen met een bescheiden computer (voor TSC of D2OL client is 128 MB al bijna te mager
)
Niet dat je client elk uur in de gaten moet houden of tie nog loopt.
plus dat een client die bijna 90K (D2OL) geheugen vreet niet echt vriendelijk te noemen is.
Daarom zijn projecten als TSC (en D2OL) niet te doen voor mensen met een bescheiden computer (voor TSC of D2OL client is 128 MB al bijna te mager
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Dat is het antwoord op elke feature reqeust die gedaan wordt, eerst zien dan geloven dusParaNoiMia schreef op 04 november 2002 @ 10:23:
Ik heb over het verhogen van die buffer een posting gedaan op het officiele TSC forum, antwoord: nemen we mee in de besprekingen over de volgende release.
Ben het verder helemaal eens met bovenstaande reacties, maar ik vind het iets belangrijker dat het voor een goed doel is, daarom blijf ik TSC doen.
ColdFusion schreef op 04 november 2002 @ 10:54:
Maar de ECCp client was toch wel zo waanzinnig soepel, klein, licht, stabiel etc, daar kunnen ze bij Sengent nog wel wat van leren. Het is gewoon niet leuk dat je bijna 24/7 de TSC/D2OL client moet monitoren of hij nog wel bezig is. Het moet gewoon installeren en geen omkijken meer naar zijn.
Is dat niet een beetje kort door de bocht? Ik ben het met je eens dat de client niet lekker draait op het moment, maar het is wel wat anders om met (redelijk) simpele wiskundige berekeningen 2 punten te vinden, dan om workunits te onderzoeken, die elke keer anders van grootte en eigenschappen zijn. Die 100 MB RAM die nodig is is niet om jou te treiteren, maar om de berekende resultaten in te bewaren. Het probleem op het moment is ook dat bepaalde (nieuwe?) workunits de client laten vastlopen, en daarom wordt nu uitgezocht welke dat zijn. Ik vind niet dat je die 2 clients met elkaar mag vergelijken op het gebied van soepel, klein en licht..stabiel zou wel fijn zijn ja
Tuurlijk is dat zo. De client is nou eenmaal zwaarder. Maar dat mag dan nog wel als een nadeel gezien worden. Deze client is gewoon nix geschikt om die massaal op bedrijfsparken te gaan installeren bv. En dat kon met de ECC2 client wel. Ook dat de client maar per candidate saved vind ik een nadeel. Het is niet allemaal slecht ofzo, bedoel ik vind TSC en D2OL ook twee leuke nuttige projecten, het leent zich echter niet voor elke pc. En daarbij komt nog eens dat Sengent nog wel eens buggy updates uitbrengt. Bedoel als je client 4x op een dag crashed door een foute candidate wordt je natuurlijk ook niet vrolijk. Zeker als je bv de hele dag weg bent geweest en 's avonds thuis komt en dan ziet dat hij een dikke 6 uur uit zijn neus heeft lopen vreten. Daar laat ik mijn pc's niet voor aanstaan natuurlijk.jeroon schreef op 04 november 2002 @ 12:54:
[...]
Is dat niet een beetje kort door de bocht? Ik ben het met je eens dat de client niet lekker draait op het moment, maar het is wel wat anders om met (redelijk) simpele wiskundige berekeningen 2 punten te vinden, dan om workunits te onderzoeken, die elke keer anders van grootte en eigenschappen zijn. Die 100 MB RAM die nodig is is niet om jou te treiteren, maar om de berekende resultaten in te bewaren. Het probleem op het moment is ook dat bepaalde (nieuwe?) workunits de client laten vastlopen, en daarom wordt nu uitgezocht welke dat zijn. Ik vind niet dat je die 2 clients met elkaar mag vergelijken op het gebied van soepel, klein en licht..stabiel zou wel fijn zijn ja
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Pagina: 1