Hmm nou waren we net bezig om eerste te worden, gaan een stelletje van die bommen in de weg liggen. OPZIJ zeg ik! wie steekt dat lont even aan Nou ja, een maand geleden hadden we 1 actieve flusher, dus we mogen niet klagen Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
NC output wat gezakt, hingen oa een paar clients (wat dat betreft is het niet zo'n beste client...)
klopt een van mijn nodes wou niet werken, heb er al wat op gevonden =)
even weer NC een b00st geven
even weer NC een b00st geven
Jippie.
Ik mag weer even ruiken aan die 5e plaats
Sorry CoT.
Ik mag weer even ruiken aan die 5e plaats
Sorry CoT.
FFS die client is echt slecht en die gasten reageeren nieteens erop...
mijn client was ook blijkven steken bah !
mijn client was ook blijkven steken bah !
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 11979
Mijn client loopt gelukkig voorlopig nog vrolijk door, maar dit soort dingen zijn natuurlijk niet echt positief voor dit project...
Als ik een site openen met een Java applet erop, lijkt ie al te hangen. Alsof hij een conflict krijgt met een ander Java programma dus...
misschien moeten we allemaal onze vastgelopen clients melden in deze thread
je ziet dat andere gasten ook problems hebben
http://www.childhooddisea...bb=get_topic;f=3;t=000308
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 27862
Ach ja mijn client blijft ook geregeld hangen en staat dan een aantal uur te idlen, gister ook weer 6 uur, erg irritant.
Ja het is vreselijk maar geen oplossing geloof ikAnoniem: 27862 schreef op 02 november 2002 @ 12:10:
Ach ja mijn client blijft ook geregeld hangen en staat dan een aantal uur te idlen, gister ook weer 6 uur, erg irritant.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 21125
Heb ondertussen TSC op 7 pc geinstalleerd gehad, maar er is nog nooit een client bij mij vastgelopen....
Bij win2K gaat het perfect, en op NT wil hij wel eens wat vreemd doen, maar vastlopen zit daar niet bij...
Gebruiken jullie soms allemaal XP, of betreft het juist allemaal hele snelle pc's :?: (meer dan 1 Ghz :?: )
Bij win2K gaat het perfect, en op NT wil hij wel eens wat vreemd doen, maar vastlopen zit daar niet bij...
Gebruiken jullie soms allemaal XP, of betreft het juist allemaal hele snelle pc's :?: (meer dan 1 Ghz :?: )
Ik heb een AMD 1400 Mhz onder Win2k Server.
Hmmz die output van ons is wel erg laag
komop meer grazen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Windows XP op een Athlon XP 1800+ en Windows ME op een PIII 500mhz bij mij thuis, teamgenoot met een PIII 600 met Windows XP. Ander teamgenoot met Windows XP op een Duron 1 ghz. Allemaal crashes op corrupte candidates.Anoniem: 21125 schreef op 02 november 2002 @ 15:29:
Heb ondertussen TSC op 7 pc geinstalleerd gehad, maar er is nog nooit een client bij mij vastgelopen....
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 58821
Ik heb ook maar ff een postje gedaan_DPC_Scorpion schreef op 02 november 2002 @ 11:56:
misschien moeten we allemaal onze vastgelopen clients melden in deze thread
Ik heb nu op 1 pc wat probs.
Een AMD 1200 die draait op Win98.
Verder gaan ze allemaal goed (mix van Win98, 2000 en XP SP1).
Een AMD 1200 die draait op Win98.
Verder gaan ze allemaal goed (mix van Win98, 2000 en XP SP1).
Kijk dat lijkt er meer op. Eens kijken of ik nog wat mensen kan inhalen.144 Heineken
2/11/02, de dag na gisteren en 2 dagen na eergisteren, dus 1 dag voor morgen, luister naar wat ik u te vertellen heb..
De output begon een dalletje te vertonen en dat kon toch niet voor DPC. NC zakte wat in en de dagoutput zakte mee...andere teams compenseerden een beetje maar niet genoeg, blijkbaar was er een vlam bij dat bomspul gekomen waarna zij een enorme uitzetting van hun gas hadden, de massa werd groter en ze bliezen zich naar de top van de dag 01/11. Morgen weer een dag mensen...
De output begon een dalletje te vertonen en dat kon toch niet voor DPC. NC zakte wat in en de dagoutput zakte mee...andere teams compenseerden een beetje maar niet genoeg, blijkbaar was er een vlam bij dat bomspul gekomen waarna zij een enorme uitzetting van hun gas hadden, de massa werd groter en ze bliezen zich naar de top van de dag 01/11. Morgen weer een dag mensen...
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik heb een p4 2,0@2,3 met windows xp en totaal geen problemen
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Anoniem: 11979
ik heb een p4-1800 onder WindowsXP met soms problemen... eens in de paar dagen loopt ie vast...
Een Duron700 onder XP Pro en een P4 2400 onder XP Home beide zonder problemen (behalve met TSCcheck).
Pagina: 1