Aangezien er aardig wat problemen zijn met de draytek 2200 series hier en op andera fora heb ik besloten dit topic te openen met als doel alles onder 1 topic kwijt te kunnen. Zo kunnen we gezamelijk naar oplossingen zoeken.
Bericht hier je problemen met je draytek router zodat we dit draadje binnenkort naar de helpdesk van draytek kunnen sturen.
Vermeld o.a.:
- het typenummer van het product,
- de leverancier van het product,
- welk besturingssysteem en versie je gebruikt,
- voor de DrayTek Vigor routers de firmware versie,
- voor de DrayTek Vigor routers de router tools versie,
- de door jou gebruikte Internet Service Provider,
- de gebruikte aansluiting (ISDN, ADSL of Kabel),
- het merk en type van het door jou gebruikte modem,
- de door jou gebruikte bekabeling tussen de router en de modem,
- de vraag of het probleem welke je hebt.
Ik had ook problemen en dat was volgens de helpdesk te verwijten aan mij. Dus niet!
Zie ook draadje Draytek langzaam met hoge Internet verbindingen en draadje [rml][ draytek 2200 series] Spontane netwerk verbinding verbreking[/rml].
Vandaar deze draad om te laten zien dat we wel degelijk problemen hebben met de 2200 series.
Bericht hier je problemen met je draytek router zodat we dit draadje binnenkort naar de helpdesk van draytek kunnen sturen.
Vermeld o.a.:
- het typenummer van het product,
- de leverancier van het product,
- welk besturingssysteem en versie je gebruikt,
- voor de DrayTek Vigor routers de firmware versie,
- voor de DrayTek Vigor routers de router tools versie,
- de door jou gebruikte Internet Service Provider,
- de gebruikte aansluiting (ISDN, ADSL of Kabel),
- het merk en type van het door jou gebruikte modem,
- de door jou gebruikte bekabeling tussen de router en de modem,
- de vraag of het probleem welke je hebt.
Ik had ook problemen en dat was volgens de helpdesk te verwijten aan mij. Dus niet!
Zie ook draadje Draytek langzaam met hoge Internet verbindingen en draadje [rml][ draytek 2200 series] Spontane netwerk verbinding verbreking[/rml].
Vandaar deze draad om te laten zien dat we wel degelijk problemen hebben met de 2200 series.