Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:07

Canis Lupus

Vosbot

Ik heb een probleempje met mijn (net meer dan :() 1 jaar oude Napa MCD380.
Van de 1 op de andere dag klinkt het geluid via de afstandsbediening waardeloos. Net alsof alle lagere tonen wegvallen (klinkt als een heeeel ruimtelijk effect). De equalizer stand maakt niet uit.
Als ik mijn headphone direct op de speler aansluit is het geluid wel goed, fout zit dus in de AB...

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? (en een oplossing gevonden /getweakt :?)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Even een kickje...
heeft iemand al eens last gehad van de bovenhenoem,de problemen met de AB? Ik hoop dat ik het zelf op kan lossen, want ik heb een vermoeden dat ze bij de MediaMarkt moeilijk gaan doen (apparaat is net iets meer dan een jaar oud, 1 maand ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K vind het ook belachelijk, heb zaterdag nog eens gebeld en ze waren er nog steeds niet...
Miss toch beter beginnen uit te kijken voor een MP3-speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje van mp3cdspeler.nl betreffende de NAPA 381:
De Napa's zijn weer eens van datum opgeschoven via onze leverancier. We
hebben ze nu van de website afgehaald en worden er pas weer terug opgezet
als we het betreffende model hier bij ons binnen hebben

Met vriendelijke groet,
Heleen

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
mag ik iedereen afraden een 380 te kopen. Ik heb zelf zo'n ding en dit zijn mijn bevindingen:
+kan playlists lezen
+afstandbediening is wel handig
-goedkoop uiterlijk en afwerking (afstandsbediening valt uit elkaar als je de koptelefoon er iets te hard in duwd
-slurpt batterijen
-slaat geregeld over
-kan sommige cd'tjes moeilijk lezen (maakt niet uit hoe gebrand)
-weinig opslagruimte
-beschadigd te snel
-valt soms plotseling uit
-gebruikt maar 70% v.d batterijen
-aansluiting van afstandbediening wordt brak, waardoor er soms maar 1 regelig display is

markant detail: ik dacht dat de mijnes stuk was vanwege de bovenstaande klachten en ik heb em opgestuurd en ik kreeg een nieuwe thuis. Exact dezelfde problemen.

wacht rustig op de 381 is mijn advies

[ Voor 13% gewijzigd door armageddon_2k1 op 09-04-2003 22:11 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste update.
Hij zou volgende week vrijdag moeten binnekomen en de prijs was een 105€...
Eerst zien, dan geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, tis weer 2 weken uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er, de Napa 381! Hij is bij mp3shopper.nl te bestellen voor €129,-. Nu zag ik in de pricewatch dat ie bij mp3cdspeler.nl maar €99,- zou kosten, maar op hun site is ie niet te vinden, hoe zit dat?

Ik denk erover om deze speler te kopen, dus als iemand ervaringen/reviews wil delen hoor ik dat graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 07:19
Canis Lupus schreef op 28 maart 2003 @ 11:13:
Ik heb een probleempje met mijn (net meer dan :() 1 jaar oude Napa MCD380.
Van de 1 op de andere dag klinkt het geluid via de afstandsbediening waardeloos. Net alsof alle lagere tonen wegvallen (klinkt als een heeeel ruimtelijk effect). De equalizer stand maakt niet uit.
Als ik mijn headphone direct op de speler aansluit is het geluid wel goed, fout zit dus in de AB...

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? (en een oplossing gevonden /getweakt :?)
Ik heb dit probleempje weleens met m'n oeroude walkman :9 en soms ook met m'n minidisk. Het geluid klinkt dan HEEL ruimetijk, en weinig bas ja. Ook het gepraat/stemmen "vallen" weg. Dit komt bij mij omdat dan het pluggetje niet helemaal goed in m'n walkman zit gedrukt. Als ik m dan verder druk dan heb ik weer normaal geluid.

Hieruit kun je denk ik concluderen, dat de aarde niet goed contact maakt. Of een van de andere contacten. Ik zou als ik jou was even proberen, kijken of er niet iets los is geraakt in de ab. Beetje mee friemelen met de plug in het contact enzo....(kijken of het weer terugschiet ofzo..)

Anders kun je de ab misschien eens openmaken, en kijken of er iets opnieuw te solderen is. (puntjes ff aantippen). Want waarschijnlijk maakt het gewoon ergen geen goed contact.

Aangezien een ab redelijk wat te verduren krijg door het gebruik, denk ik dus dat het dit moet zijn.

Succes ermee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 19:46:
Hij is er, de Napa 381! Hij is bij mp3shopper.nl te bestellen voor €129,-. Nu zag ik in de pricewatch dat ie bij mp3cdspeler.nl maar €99,- zou kosten, maar op hun site is ie niet te vinden, hoe zit dat?

Ik denk erover om deze speler te kopen, dus als iemand ervaringen/reviews wil delen hoor ik dat graag :)
Ik heb hem al gehad. Gehad zeg ik wel want ie is alweer terug. Is niks waard!!!
Heb er een topic over gestart dus voor meer info ga daar maar eens lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje, ik hoop dat ik daar snel antwoord op krijg; ik kan de Philips exp431 voor zo'n 70 euro krijgen, maar het aanbod is maar geldig tot het eind van deze maand.

Aangezien ik morgen en overmorgen niet werk (is via mijn werk) is de laatste mogelijkheid dus vandaag.

Doen??

Ik bedoel eigenlijk meer: ik heb in deze en andere threads gelezen dat de bezitters er erg blij mee zijn, maar dat was eind vorig jaar en begin dit jaar; intussen zijn er natuurlijk alweer nieuwere players uitgekomen.

Dus is die exp431 nog steeds 1 vd top 8cm cd players?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zou het zeker doen (en anders verkoop je 'm maar aan mij ;) )! Het is een solide apparaatje en zn schokbestendigheid schijnt legendarisch te zijn. Kost in de winkel toch zeker 200 Euro, dus ik zou ervoor gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, net besteld.

Als hij me echt niet bevalt laat ik het wel weten, als je 'm echt zou willen overnemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik hoor het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,
heeft iemand zun exp431 firmware al geupdate naar v40, (is alweer ff beschikbaar maar ik lees er hier nix over).
Wat zijn de verbeteringen t.o.v. v36, ik ken namelijk nergens de changelog vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ok dit klinkt stom, maar hoe leest de napa 380 dan playlists? Dat heb ik echt al vaak geprobeerd, maar nooit aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

DenniX schreef op 16 May 2003 @ 20:48:
[...]

Ik heb dit probleempje weleens met m'n oeroude walkman :9 en soms ook met m'n minidisk. Het geluid klinkt dan HEEL ruimetijk, en weinig bas ja. Ook het gepraat/stemmen "vallen" weg. Dit komt bij mij omdat dan het pluggetje niet helemaal goed in m'n walkman zit gedrukt. Als ik m dan verder druk dan heb ik weer normaal geluid.

Hieruit kun je denk ik concluderen, dat de aarde niet goed contact maakt. Of een van de andere contacten. Ik zou als ik jou was even proberen, kijken of er niet iets los is geraakt in de ab. Beetje mee friemelen met de plug in het contact enzo....(kijken of het weer terugschiet ofzo..)

Anders kun je de ab misschien eens openmaken, en kijken of er iets opnieuw te solderen is. (puntjes ff aantippen). Want waarschijnlijk maakt het gewoon ergen geen goed contact.
Beetje late reactie mijnerzijds, maar goed:
Ik heb de AB terug gebracht naar de MediaMarkt en voor reparatie aangeboden. 5 of 6 weken later kreeg ik hem terug met de mededeling dat de importeur vond dat 'de afstandbediening niet meer onder de garantie valt'. De AB was dus net iets meer dan een jaar oud. Op basis van consumentenrecht moeten ze het gewoon verhelpen.
Dus ik thuisgekomen, en luisteren, jahoor nog steeds hetzelfde probleem. Ik hem tel + adres van A-Max, en ga hen één dezer dagen is bellen, want dit is geen stijl...
En anders de soldeerbout tevoorschijn halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb ook een probleem met de ab van de 380, hij maakt geen goed contact meer met de koptelefoon, waardoor je de geluiden heel raar hoort (zang bv. zacht, de rest hard)

probleem is verholpen als je de play toets indrukt, dan maakt ie wel contact, maar om nu de hele tijd met je vingers op die ab te gaan zitten drukken

edit, tis dus ongeveer hetzelfde probleem als hierboven staat, maar ik ben niet goed in solderen of zoiets, moet dus een andere oplossing hebben

[ Voor 19% gewijzigd door greatgonzo op 30-05-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Pas op, lang maar interessant verhaal voor Napa MCD-380 bezitters

Woehoe! :*) De hoofdtelefoon (Sony Groove) van mijn NAPA MCD-380 doet het weer naar behoren! Het verhaal:
Ik A-Max gebeld (zitten vlak bij mij in R'dam). Kreef na het vertellen van mijn probleem een Engelssprekende monteur aan de lijn. Ik het probleem uitgelegd. Hij vertelde dat ik maar even langs moest komen en dat we er dan wel uit kwamen.

Dus ik direct daarheen gereden (woon er 15 mins vandaan :) ) en het probleem gedemonstreerd. Hij andere hoofdtelefoon proberen, en jahoor, die deed het wel goed :(
Nog een paar andere geprobeerd (allemaal Napa) maar die dede het ook gewoon goed. Mijne nog steeds niet. Blijkbaar lag het dus toch niet helemaal aan de hoofdtelefoon. Nou ja, dat was dus mijn probleem, nieuwe hoofdtelefoon maar.
Maar toen ging hij over de speler. Of ik daar geen problemen mee had. Ik vertellen dat hij soms cd's wel eens niet leest en de laatste 2 sec van een nummer vaak overslaat. Hij zei dat als ik er ooit problemen mee had dat ik terug kon komen. Ik dus gezegd of het niet slim was om nu een nieuwe speler mee te geven, aangezien er vast wel een nieuwe revisie was (ik had Dec 2001). Hij gaf me toen een spiksplinternieuwe MCD-380 uit Januari 2003 mee :*), best lekkere service.

Thuisgekomen deed echter geen enkele hoofdtelefoon het op de afstandsbediening :( Ik dus het ding opengemaakt en de pinnetjes van de hoofdtelefoonaansluiting goed aangedrukt met een schroevendraaier. Na deze 'reparatie' deed alles het weer perfect! AB weer in elkaar en klaar was Canis Lupus!

Nu heb ik weer een werkende fonkelnieuwe Napa MCD-380 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Philips exp431 vanochtend opgepikt; ziet er erg goed uit.
Hij hangt nu nog aan het stopcontact op te laden, ik had AAA batterijen meegenomen en een cd-single (audio cd) en die klinkt prima.

Vind de oordopjes ok; gebruik binnenkort toch mijn Sony NC (noise cancelling) earphones, want ik heb dit ding gekocht voor onderweg, in het vliegtuig, trein etc. En dan wil ik geen joelende kinders horen of zo.... ;)

Hij is wel vrij zwaar, in elk geval vergeleken met een mobiele telefoon, maar goed, die zijn tegenwoordig gewoon heel licht.

Met een audio cd zonder antischok (dus eigenlijk zonder geheugen) slaat hij toch niet over.
Dit vind ik wel belangrijk, omdat dat aangeeft dat het een solide ding is, en bovendien werkt dat antischok geheugen door de audio data ALTIJD om te rekenen naar 128kb/s mp3 formaat; dus dat wil je niet als je hogere kwaliteit mp3's hebt (vbr of 192kBb/s of zo).

Verder ben ik nagegaan of het ook mogelijk is oggvorbis te gebruiken, waar met 128kb/s een duidelijk beter resultaat haalbaar is dan met frauenhofer mp3 op 128kb/s; antwoord van Philips:
op het moment kan het niet, en uitspraken doen over de ontwikkelingen wilden ze niet...

Misschien tijd om zelf te achterhalen wat er voor nodig is...
Zouden expanium bezitters hier daar (ogg.vorbis playback) interesse in hebben trouwens?

Oh ja, ik kreeg er een lege 8cm cd-r bij. Maar liefst 182 (of zo) MB... Zijn die niet meestal 210MB? Beetje suf...

Ik ben bij 1 zaak voorbijgegaan, die boden 156 (of zo) MB 8cm Photo cd-r aan voor omgerekend nog geen 3.5euro (5 CHF/zwitserse francs), is er een reden waarom ik die niet zou kunnen gebruiken?
Ze zaten in een mooi hoesje, geen hardcase, dus dat vond ik wel handig, neemt minder plaats in en is lichter. Past wel niet zo veel op helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
platinum cd's zijn 245 mb, kijk maar in de pricewatch search

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, heb ik net ook gedaan, lijkt me wel ok.
Ze zijn hier in Zwitserland iets duurder (cd-r), zo'n 5 euro voor 5 stuks, en die zijn 210MB...

Volgende week ben ik weer een keertje een paar dagen in NL, hopelijk heb ik tijd om te shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie net dit in de pricewatch staan, zijn 8 cm cdrwtjes, gewoon bestelbaar:

2 Freecom CD-RW24 210MB, 8cm 5 stuks € 9,- 03-04
ICCIP 8cm CD-RW 200mb/23 min 6 pack € 10,-

Te halen bij

http://www.centralpoint.nl
http://www.acesonline.n
en http://www.media-madness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
Ik wou eerst ook rw hebben, maar nu zijn al die 8 cm cd's meteen een mooi backup :)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah right, 185 mb als backup.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
245 mb als backup van mijn mp3 bestanden. Dus ik heb inderdaad veel 8cm cd's ;)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een week onderweg geweest en heb dus mijn Exp 431 kunnen uitproberen.

Batterij levensduur is niet erg lang, dus duidelijk voor verbetering vatbaar. Dat wist ik al, dus ik had 4 extra AAA-tjes meegenomen. Ik schat dat ik 6 uur gedaan heb met de oplaadbare meegeleverde NiMH accu's.

Ik had voor mijn vertrek een stapel cd-rw's gemaakt, en trouwens ook de nieuwe firmware ingespeeld (v4.0 heet hij, maar het is V41 volgens de display; de firmware die erin zat was V34) met name omdat ik vermoedde dat verbeteringen in de firmware waarschijnlijk/mogelijk een langer batterijgebruik met zich mee zouden brengen.

Een paar van de cd-albums die ik naar mp3 geconverteerd heb en op cd-rw gezet heb lopen aan 1 stuk door. Ik heb VBR compressie gebruikt, het eindresultaat is kwa grootte ongeveer 192kb/s.
Mijn probleem: op de player lopen deze stukken niet vloeiend in elkaar over, er zit een pauze tussen van een seconde of zo; op de computer (linux+xmms) wel (afgezien van minder dan een 10e seconde in een paar gevallen).
Dit vind ik niet goed.

Verder heb ik een paar maal meegemaakt dat de player opeens stopte, bv als ik de schakelaar (hold - resume - off) omzette. Het was niet zo dat er dan nog een 'stop' commando per ongeluk doorgegeven zou zijn (dat het commando zou zijn blijven hangen), want de player ging compleet uit...
Dit is me 2 keer overkomen.

Oh ja, de opgedrukte tekst is er al aan het afslijten, terwijl ik de player in een draagtasje met als hardste dingen erin de cd-doosjes heb gehad. Stop, play, album, + beginnen minder leesbaar te worden. Ah well.

Ik zag dat deze player in NL 200 tot 240 euro kost, hier in Zwitserland zag ik hem ook voor 300CHF ( ~200 euro); ik zag in NL zelfs nog ergens de voorganger voor meer dan 200 euro....
Veel geld voor wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je bij Philips werken: voor 40 euro kan je de EXP411 krijgen met verpakkingsschade (die ik zo snel niet zag).

EXP411 is dus de EXP401 maar dan met 480 seconden ESP, en hij ziet er ook iets mooier uit dan de EXP401 (donkerder kleur grijs/zilver).

Anyway, voor dat geld kon ik em niet laten liggen dus hij staat hier vrolijk te spinnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
ik heb dus een Napa 380, en de draadjes in mn remote control zijn doorgeknapt. nou was mijn vraag of iemand weet welke kleur draad, op welk pennetje op de print moet. GND, Left & Right weet ik wel. maar er komen ook 2 andere draden uit, een blauwe, en een rood/koper draadje. wil et graag zelf repareren, heb niet echt zin een nieuwe te kopen als ik et zelf met 15 minuten solderen kan fixen :)

edit:
heb et al gefixed, gewoon alles afgesoldeerd, opnieuw erop, en die 2 draden waarvan ik niet wist waar ze hoorde, gewoon proberen op welke van de 2 contacten alles werkt. niet zo moeilijk dus :)

[ Voor 22% gewijzigd door agoNITE op 28-09-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop nooit de Beatman II, wat een bagger!! Dat ding slaat constant over. Nooit kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb hem ook gekocht en het is niet echt een toppertje nee .....wat ik trouwens nog steeds wel vind van de napa 380 die ik volgens mij 2 jaar geleden voor mijn vriendin had gekocht .

Ik ben dus best wel verbaasd over de meeste ervaringen hier :)

btw ik ben nu al 2 uur op zoek naar platinum cdtjes voordat ik bij dit topic terechtkwam en met mijn vage hoofd eindelijk naar pricewatch wer verwezen ,maar nu zie ik maar 1 optie enik wil er maar 10 en ik haal ze liver in de buurt .

dus weet iemand of deze ook verkocht worden in de buurt van rotterdam /dordrecht (een dixons of mediamarkt maybe .

alvast bedankt

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
Ik heb trouwens sinds kort problemen met mijn Philips Expanium 431, zijn er meer mensen die alsmaar "unfinalized cd" waarschuwingen krijgen?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 10:26:
Koop nooit de Beatman II, wat een bagger!! Dat ding slaat constant over. Nooit kopen!
Ik heb 'm nu ookal een tijdje en ondanks dat het geluid het wel blijft doen voel ik in m'n zak al een harde tik als ie een beetje op z'n zij ligt. En dat lijkt me niet helemaal gezond...

Verder ben ik ook totaal niet tevreden over de geluidskwaliteit, die viel me vies tegen terwijl ik eigenlijk niks ben gewend op geluidskwaliteitgebied. Ik ga maar eens op zoek naar een speler zonder draaiende onderdelen, de Freecom Beatman Flash Recorder lijkt me wel een mooie :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga misschien de Philips EXP431 kopen, heeft iemand verkeerde ervaringen hiermee? :? Ik denk dat hij wel goed is, als ik zo reviews en testen bekijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
ik heb er dus sinds kort erg slechte ervaringen mee, hij doet het niet meer :(. Ik ga ff bellen met Philips, kijken hoe hun service is :)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 01:39:
Zo ff mezelf quoten kan iemand me even helpen bij het volgende probleem ?

btw ik ben nu al 2 uur op zoek naar platinum cdtjes voordat ik bij dit topic terechtkwam en met mijn vage hoofd eindelijk naar pricewatch wer verwezen ,maar nu zie ik maar 1 optie enik wil er maar 10 en ik haal ze liver in de buurt .

dus weet iemand of deze ook verkocht worden in de buurt van rotterdam /dordrecht (een dixons of mediamarkt maybe .

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaer schreef op 13 October 2003 @ 11:38:
ik heb er dus sinds kort erg slechte ervaringen mee, hij doet het niet meer :(. Ik ga ff bellen met Philips, kijken hoe hun service is :)
Wat is er mis mee en hebben meer mensen problemen met de phlips? :?

Verder ben ik zelf nogal Philipsfan :7, hoe het komt weet ik niet (nee, ben ook niet toevallig voor PSV, maar voor Ajax.. ;)) Met Philips heb ik nog nooit slechte ervaringen gehad en toen ik een mp3-speler wou gaan kopen ben ik verschillende types langsgegaan en ik was gelijk nogal weg van de phlips (8> , en na nog veel testen en reviews bekeken te hebben bleek dat de Philips EXP431 ook erg goed moest zijn.. :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
ik ben ook erg tevreden over philips, dat dit ding het niet meer doet is gewoon minder, hij is nu weg voor reparatie of hij wordt dood verklaard.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaer schreef op 14 October 2003 @ 20:47:
ik ben ook erg tevreden over philips, dat dit ding het niet meer doet is gewoon minder, hij is nu weg voor reparatie of hij wordt dood verklaard.
Achja.. één keer iets fout van Philips betekent niet dat Philips bagger is, want het blijft gewoon een topmerk :+

Nu ff een vraagje nog over die EXP431, ik heb gehoord dat het geluid top moet zijn van de mp3-speler, zit er ook een beetje een relaxte bass in? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond de Philips EXP431 gekocht... Hijs echt vet 8)

Lekker klein, best wel licht en supergeluid.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
Net te horen gekregen dat ik zonder bon naar mijn garantie kan fluiten. Eerst laat Philips me dat ding naar een zogenaamde service-winkel hier in de buurt brengen, waar ik ook zonder bon mijn garantie zou kunnen claimen. Nu na een lange tijd wachten krijg ik nu dus te horen dat ze er niks aan gaan doen. Nog geen contact opgenomen (weer) met Philips over hoe dit allemaal zit, maar ik ben in ieder geval geen tevreden Philips klant meer.

[ Voor 8% gewijzigd door pretorian_nl op 31-10-2003 07:42 ]

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaer schreef op 31 oktober 2003 @ 07:33:
Net te horen gekregen dat ik zonder bon naar mijn garantie kan fluiten. Eerst laat Philips me dat ding naar een zogenaamde service-winkel hier in de buurt brengen, waar ik ook zonder bon mijn garantie zou kunnen claimen. Nu na een lange tijd wachten krijg ik nu dus te horen dat ze er niks aan gaan doen. Nog geen contact opgenomen (weer) met Philips over hoe dit allemaal zit, maar ik ben in ieder geval geen tevreden Philips klant meer.
das normale policy van elk electronica concern.. Altijd je bon bewaren (duh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schopje

Weet iemand waar firmware voor de napa 380 te downloaden is? Ik heb alleen een onbegrijpelijke poolse site gevonden, en ik ben benieuwd of de napa met nieuwe firmware ook OGG af te spelen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je hem dan flashen?

BTW. Sinds mijn vakantie afgelopen December doet m'n Napa helemaal niets meer... iemand ervaring met een Napa die door onduidelijke redenen echt niets meer doet (batterijen zijn vol ja....)
Pagina: 1 2 Laatste